Hånden der skød ud og holdt ham for munden, fik ham til kortvarigt at åbne munden mere og ånde tungt og klamt ind i håndfladen, indtil hun fjernede den. Provokerende så han tilbage på hende, som hun stod der foran ham. Et øjenbryn skød arrogant i vejret ved hendes ord.
Stod hun virkelig og forventede at han bare lige sådan fragav sig sit navn? Hun, der var slave for en dæmon som ville skade den familie han tjente? Hun, hvis herre var villig til at dræbe familien; noget han nægtede a lade denne gøre så længe båndet påbød ham at beskytte sin herre. Javist, ville hendes kendskab til navnet ikke have nogen effekt, indtil hans herre døde. Og han havde i løbet af aftenen givet hende mere end rigeligt godbidder til at der med lidt graven rundt hist og her hurtigt kunne blive opdaget hvilken familie han tjente. De ville kunne skade dem, og det var alt samme hans skyld.
Og hvis herren døde, hvem ville så ende som hans herre. Quinn? en af døtrene? Måske en anden i Lyset? Castillo eller Florence.?
Ingen af mulighederne var behagelige at tænke på, overhovedet!
Han fornemmede en ubehagelig knude snørre sig sammen i hans hals, mens blikket der før havde haft en varm, munter undertone, nu blev isnende kold. En kulde man ellers ikke ville forbinde med den varme grønne farve illusionsamuletten gav ham.
Lige nu ville han langt hellere foretrække sin herres vrede. Den ville være ham fortjent.
"Så du vil have mig? Og hvad ville en som dig, gøre med en som mig? Underlægge mig dig og din herre som en anden hund? " Ordene blev næsten spyttet ud af ham i ren og skær foragt der bundede i sårbar vrede.
" Mit navn gives ikke sådan væk lille 'dame'. Held og lykke med din 'mission' Men mig får du det ikke fra, bestemt ikke frivilligt. "
Han greb ud efter døren tilbage til salen. Urolig for børnene, såvel som hele Sherraene-familiens sikkerhed.
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker.
I denne krop kalder han sig selv Magda.