Vi må kunne finde en kur (Kench)

Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 05.12.2015 20:04
Det tog lidt tid før Caelon opfattede hvilket handikap hun snakkede om, for han var bange for at hun havde opdaget hans andet 'handikap'. Han tog plads i en af sine stole. "Der er ikke så meget at fortælle om det. Jeg havde et uheld med en eliksir som ødelagde min hud fuldstændig på den side af mit hoved. Jeg var heldig at healeren fik ordnet det så pænt og at jeg ikke mistede synet," svarede han, til trods for at huden langt fra var pæn. Der var ikke så meget i den historie, men det var også lang tid siden at det var sket.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 20:13
Kench's nysgerrighed blev langtfra stillet af hans historie. "Pokkers.. jeg må indrømme jeg havde lidt håbet på at det var det der gjorde dig interesseret i en kur for mit problem" svarede hun roligt, hun havde nok indset at der bare var personer der ikke gad dele dere liv med andre uanset om de ville se hinanden igen eller ej. Hun foldede listen ud igen og gav sig til at lære den udenad så det ikke var nødvendigt at have den på sig hele tiden
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 05.12.2015 20:46
Caelon kunne godt se at Kench ikke ligefrem var særlig tilfreds med hans svar, men hans voldsomme ar var det mindste af hans problemer. "Jeg har ikke meget interesse i det ydre, selvom andres interesse i deres ydre gør det nemmere at sælge eliksirer til dem," sagde han og tog en af de bøger der lå ved stolen og begyndte at bladre gennem den, han kunne efterhånden stort set alt i den.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 21:03
Det kunne Kench godt se, forfængelighed var altid noget der solgte. Hun viste godt selv at det de havde gang i at undersøge var også noget ydre for Kench men hun lod det glide til side. "En ulykke med eliksir kan da ikke have meget at gøre med dit tropiske miljø du holder herinde?" spurgte hun så til den ualmindelige hede han holdt i huset. Hvet spørgsmål måtte jo føre til et eller andet endvidere om ham. Det måtte jo kunne regnes ud logisk på et tidspunkt.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 05.12.2015 21:58
"Det bliver naturligt varmt, når man har ildstedet til at brænde hele dagen," pointerede Caelon, i håb om at det emne ville blive droppet. De fleste fandt dog ud af før eller siden, at han ikke rigtig kunne holde varmen, og var derfor utrolig kuldeskær, men jo mindre hun vidste om ham, jo bedre var det, siden Caelon foretrak at holde alle på en vis afstand fra ham. Selv hans nærmeste venner vidste ikke meget om ham.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 22:40
" ja men enhver havde luftet lidt ud i den her varme eller i det mindste dæmpet flammerne lidt" sagde hun, hun kunne tydeligt høre at det var noget han ikke ville snakke om. Hvorfor han holdt så meget af varmen eller hvorfor den var så nødvendig for ham ville hun vide endnu mere nu.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 05.12.2015 22:48
"Man vænner sig til varmen," sagde han og trak på skuldrene og forsatte med at bladre i bogen, og kigge på de mange plante tegninger og læste kort hvad der stod under dem om hvad de kunne, det var ikke fordi det ikke var noget han ikke vidste, men nogen gange hjalp det ham at tænke ved at kigge igennem de ting han allerede vidste. Han var dog nok godt klar over at Kench ikke ville lade emnet droppe.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 23:09
Kench løftede sit pandehår og kørte fortsat hånden over hende hår til nakken af frustration. " 'Man' ville dø af varme inden for et par dage" kommenterede hun inden hun satte sig tilbage i stolen. Hvad pokker var det lige som skulle være så privat ved ham at han ikke kunne dele det med en der alligevel aldrig kom i Elverly alligevel. Det knagede og larmede inde i hendes hoved imens hun stirrede på ham for at få det mindste ud af ham hvis hans skulle komme til at få en strejftanke om det.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 05.12.2015 23:16
I stedet for at Caelon tænkte på hans egen situation og med varmen, så var hans hoved fuldt med ingredienser og hvad han skulle gøre hvis denne eliksir også slog fejl, for den burde kunne gøre nok til at Kench's hud ville reagere igen, men spørgsmålet var bare hvordan. Skovelverens hoved var generelt ikke sjovt at pryde i, med mindre man gik dybere ind i hans sind, hvilket han ikke ville tillade Kench, og hun ville blive smidt ud, hvis hun prøvede.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 06.12.2015 13:31
Kench hævede det ene øjenbryn irriteret over at blive ignoreret. Hun kikkede ned på hans bog og op på ham igen. *Jeg gætter på du ikke har noget fiktion?* spurgte hun så via tankeforbindelse, hun viste det var noget der gik ham på nerverne så det var måske nok til at rive hans opmærksomhed fra sin bog bare et øjeblik. Et eller andet skulle hun jo gøre for at få tiden til at gå.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 06.12.2015 13:45
Caelon's blik var på et sekund på Kench og var et meget koldt blik. "Jeg har sagt at du skal holde dig væk fra mit hoved," sagde han irriteret. Hvis hun ikke passede på, så kunne han sagtens give hende en eliksir med lidt for meget gift i, og lade vær med at give hende modgiften. Måske burde det ikke være sådan noget elveren skulle tænke på, men man kunne jo også få ting ud af at lig.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 06.12.2015 22:18
"Nej virkelig det må jeg ikke have hørt" sagde hun og rullede øjnene over ham. Hvorfor dælan skulle hun også være sat sammen sådan en kedelig og flad persona. Hun var ikke engang tilfreds med hendes del af deres aftale, hun fik godt nok løs et kæmpe problem i hendes liv men hun troede ikke et sekund på at det ikke også var vigtigt for ham og hun ville gerne vide hvad det var.
"[men jeg vil gerne gennemgå vores forlig. Du ved allerede hvorfor jeg vil have den her eliksir til at virke, men nu spørger jeg direkte istedet for. Hvad får du ud af det her? Og eg gider ikke høre mere elver affærer eller personlig interesse[/b]" udtalte hun sig, hun var efterhånden klar til at tage sine ting og gå hvis han ikke gad at blive mere samarbejdsvillig.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 07.12.2015 21:03
Caelon var lidt irriteret over hvordan Kench hele tiden ville vide hvad grunden var til at han var så interesseret i det, men han kunne altid stikke hende noget det ikke var en direkte løgn, især fordi han havde talt om sin mor sidste gang de mødtes. At hans mor så ikke var i live det var noget helt andet, og noget Caelon aldrig lod sig selv dvæle ved særlig længe. "Jeg leder efter en kur til min mor," sagde han og stirrede køligt på Kench. "Er det svar nok?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.12.2015 17:37
"Nej, nej det er jeg egentlig ikke" sagde hun, hun havde efterhånden regnet hans tankemønster ud når han løg eller i hvert fald ikke fortalte hele sandheden. "Du virker ikke som en mors dreng... eller overhovedet som en der bekymre sig om andres velbefindende" fortsatte hun med hovedet på skrå og et irriteret ansigt. Hvis hun skulle få lige så meget ud af den her aftale som ham så skulle hun finde ud af det nu.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 09.12.2015 01:07
Caelon fnøs af hvad Kench sagde. Hun vidste aldeles ikke noget som helst om ham. "Det kan godt være at du ser mig som sådan en person, men min mor er en jeg holder meget af og jeg ville gøre alt for hende," sagde han, det eneste der var løgn ved det, var jo egentlig bare at hun ikke levede mere. Caelon havde holdt sin mor meget kært, og det var også pga. hende han overhoved var begyndt at brygge eliksirer.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 11.12.2015 14:46
"nej der kan man se... jeg gættede forkert" snerrede hun næsten. Hun lagde armen over kors det same med benet og lænede sig tilbage i stolen. Fint hvis han ikke ville snakke mere om det havde hun da heller ikke nogle planer om at finde hans ukrudt han havde skrevet ned til hende. På de punkter var Kench noget af en stædig møgunge om så det skulle blive på en passiv aggressiv måde.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 11.12.2015 14:55
Caelon var også ved at blive ret irriteret og rejste sig op, for at gå over og kigge til eliksiren, jo hurtigere han fik givet den til hende, jo hurtigere ville hun smutte, og han kunne være alene igen. Farven så rimelig rigtig ud, så han tog og hældte noget af den op i en glasflaske han havde stået klar, og kiggede over mod Kench. "Den er klar, har du lyst til at tage den eller surmule?" spurgte han utålmodigt.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 11.12.2015 15:03
Hun sad et øjeblik uden at se overhovedet i hans nærhed men rakte så ud efter flasken. Hun tog en enkelt slurk men besluttede hurtigt at hun lige så godt kunne bunde flasken. Kench satte nu den tomme flaske fra sig og forventede nogenlunde den samme tur engang mere. Der gik dog heller ikke længe før hun kunne mærke hendes hud prikke og forandre sig. Det gjorde dog ikke ondt selvom hendes hus krakkelerede og faldt af som før. Inden under viste sig hendes egen hvide hudfarve. Det startede ved hendes hænder og ryg og bevægede sig efterhånden hen over resten af hendes hud. Efter et par minutter så hun ganske normal ud. Hun kunne stadig mærke huden reagere men det fik ligesom ikke rigtigt lov til at ændre sig.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 11.12.2015 15:08
Caelon var godt klar på at gå over at tage en modgift, hvis det gik galt, men det så ikke ud til at det blev et problem, da Kench ikke brokkede sig over at det gjorde ondt, og det så ud som om at stabilisere sig selv. "Ser ud til at virke," pointerede han og kiggede på den hvide hud. Det var egentlig langt nemmere end først antaget. Muligvis pga. hans baggrundsviden for hvordan man skulle tackle forbandelser med eliksirer.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 11.12.2015 19:33
Kench lignede en der skulle til at tude og græde på samme tid. Hvad hun havde forsøgt at gøre på flere generationer havde han gjordt på en uge? Hun følte på sin nu bløde hun og smilte op til ham. Hun kom rigtig hurtigt på benene og kastede sig næsten over ham i et hengivend men kortvarigt kram. Hun spinnede rundt om sig selv.
"Jeg forstår ikke hvordan du har gjordt det !" udbrød hun imens hun blev ved med at føle på sine hænder. Det viste sig så dog kun at være midlertidigt da hendes nakke og hals begyndte langsomt at modkæmpe eliksiren og det bredte sig op ad hendes ansigt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux
Lige nu: 2 | I dag: 12