Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 12:21
Kench kunne langt bedre lide stemningen nu hvor der var noget i det for dem begge, langt nemmere. Det at han smilte var bare en bonus for hendes udsyn. "Jeg har ventet i 7 generationer på at finde en kur selv, jeg tror godt jeg kan vente og tage et par chancer hist og her" indskød hun, det føltes helt utroligt at have håb om at blive sig selv igen efter over 170 år og det eneste der måske skulle til var en undersøgelse hos en...healer, videnskabsmand.. en der måske havde magi som hobby? Ligemeget så gav en form for lys for enden af tunnelen.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 13:06
7 generationer? Så var hun noget ældre end hun lignede, men det betød selvfølgelig at hun meget gerne ville slippe af med den. "Men hvis vi snakker om at finde en kur til dig, så tager jeg pengene af bordet, da det at finde en kur, ikke ligefrem er billigt med alle de ingredienser der skal bruges," konstaterede Caelon. Det kunne godt være at det også hjalp ham, men han havde ikke betænkt sig at betale hende en eneste krystal, hvis han skulle bruge sit dyrebare lager på eliksirer til hende. Han gned sine hænder lidt sammen, da kulden var ved at trænge igennem de varme handsker.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 13:12
"Elver.. jeg vil betale Dig hvis du rent faktisk finder en kur" sagde hun og fnøs en anelse det var ikke meget hun egentlig havde at betale med men tjenester var vel også en form for valuta. Hun trak lidt op i ærmet "jeg gætter ikke på du ligefrem har udstyr med dig til at lave dybtgående undersøgelser?" spurgte hun imens hun kikkede på sin arm der snurrede og prikkede lidt over stemningen da den ikke helt kunne tage form at hvad forholdende var.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 13:25
"Så kan du passende betale mig ved at hjælpe mig med at finde ingredienser," sagde Caelon, for denne her morgen virkede til at være bedre end først regnet med. Det hjalp en hel del at han var sikker på at kvinden ikke var venner med nogle af skovelverne, med den måde hun omtalte dem. "Jeg har dem ikke lige her. Alting ligger i min hytte," sagde han eftertænksomt. Det kunne godt være et problem hvis de andre elvere så hende komme forbi, og selvom Caelon lige nu godt kunne teleportere dem begge til hytten, så var det nok ikke de sidste prøver han skulle have på hende.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 13:32
Det var heldig vis et fag hun godt kendte til så det skulle ikke være så svært. "spændende" sagde hun og lod hendes sæk falde til jorden. Hun satte sig ned i hug og tog masken helt af hovedet og puttede den deri. "hvad leder vi efter?" spurgte hu så og kikkede op på den høje figur foran hende. Intimiderende måtte hun indrømme i hendes højde så hun gik til at til at pakke sin mini pil og bue ned i sækken også
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 13:40
"Først skal jeg vide noget mere om det, og skal også lige have afprøvet nogle ting," sagde Caelon. Hvis han nu fandt ud af hvor hun boede, kunne han om ikke andet sende en liste af ting hun kunne finde til ham afsted, når han havde fundet ud af hvad han skulle bruge, da han generelt havde et rimelig lager opbygget for tiden. "Hvor bor du henne? Jeg har mulighed for at sende en en fugl med en besked, når jeg har fundet ud af det."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 13:45
Hun smilte lidt over at han ville sende en fugl. "sumpen, eller nærmere grænsen imellem sumpen og mørkets skov" sagde hun og lukkede sækken. "så jeg ved ikke hvor langt fuglen kommer eller om den overhovedet når frem til mig" sagde hun og smed sækken over skulderen. Nu stod hun sådan set klar til at høre hvad næste skridt var i planen om at løse begge deres problemer hvad hans så end var, formegentlig bare arbejde.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 13:50
Det kunne Caelon godt se ville være et problem. Han havde aldrig selv været i sumpen og Mørkets Skov, men havde da hørt og læst om det, og det var ikke ligefrem et rart sted. "Vi kan aftale at du kommer tilbage igen om en uge, efter jeg har lavet undersøgelserne af dig, og så har jeg en ingrediens liste klar, og muligvis en eller to eliksirer du kan prøve, og vi kan se hvilken effekt de har," sagde Caelon efter noget tid.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 13:56
Kench nikkede kort, næste gang? tænkte hun. "så.. jeg skal med tilbage til elverly nu?" spurgte hun med en lille rynke af næsen. Hun havde aldrig været der og havde heller ikke lyst til det. Efter hvad hun havde oplevet i andre byer så skovelver ikke synderlig pænt til små statuetter, eller forbandede for den sags skyld. Så at tage til en by der var proppet til renden med den indstilling var ikke synderligt tiltalnende
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 14:00
Caelon nikkede og han kunne da godt se at hun ikke var en fan af ideen. "Jeg vil også fortrække at holde dig en hemmelighed, men jeg kan let teleporte os begge direkte in i min hytte, så vi ikke behøver at støde på andre," sagde han. Han kunne godt teleporte en anden, men det var så også hans begrænsning, men når de alligevel kun var to, så var det jo ikke et problem. Desuden blev han sjældent forstyrret, så ingen behøvede at vide at Caelon nogensinde havde haft besøg.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 14:05
Kench's ansigt lyste op som en flamme da han fortalte hvad han kunne. Hun åbnede munden men viste ikke helt hvad hun skulle sige og hun forsøgte at holde sig nogenlunde i sinde for ikke at miste sin autoritet over for ham selvom der nok ikke var nogen til at starte med. "okay!" sagde hun meget kort da hun aldrig havde prøvet så fysisk en magi som teleportation og hun kunne ikke vente nu med at prøve det. Men inden hun lod ham sige andet rakte hun hånden ud til ham "kench.. ehm mit navn er Kench" introducerede hun sig.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 14:14
Caelon kunne godt se en lille forandring i hvordan Kench opførte sig, da hun hørte at han kunne teleporte sig. Det var egentlig ikke noget specielt, men ret praktisk for en svag person som Caelon, som egentlig ikke kunne holde til meget fysisk aktivitet før han gik død. "Caelon," sagde han og tog hende hånd, men i stedet for at give slip på hånden, holdt han fast. "Klar?" spurgte han, men inden hun gav hende mulighed for at svare, teleportede han dem. En fornemmelse han var meget vant til efterhånden, men var nok ikke ligeså sjov for en der ikke var vant til det.

Det første der ramte dem var en umådelig varme, og Caelon gav slip på Kench's hånd, ligeså snart de stod solidt plantet på gulvet i hans hytte, før han begyndte at tage nogle af sine lag tøj af, som hans handsker og kappe, men han var stadig dækket godt ind, til trods for at det var ufattelig varmt inden i hytten. Han lagde forsigtigt sin morgendug væk, før han vendte sig mod Kench igen.

Hans hytte bar tydelig præg af hvem det var der boede. Der var bøger og papirer over det hele, og flasker med forskellige ting i, og urter af forskellige arter.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 14:22
Kench havde på ingen måde været forberedt på hvad der skete og stod bare i rummet med åben mund. Men mindre kvalme ramte hende kort efter men forvandt lige s hurtigt som den var kommet. Rummet føltes hjemmeligt med alle de bøger, den store forskel var nok klimaet men ellers var det faktisk ikke så meget anderledes end hendes hytte hjemme i sumpen. Hun tog den tykke sjal af som hun havde over skuldrene og satte sækken fra sig der hvor hun stod.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 15:11
Caelon tog et frisk stykke papir og en fjerpind, før han tog plads ved sit skrivebord, så han havde mulighed for at skrive alt ned, som han ville starte med at spørge hende om. "Du kan bare sætte dig hvor du vil," sagde han da han helt havde glemt almen høflighed, da han var lidt mere interesseret i at komme igang med sit arbejde, i håb om at det her ville hjælpe ham selv i det lange løb. "Jeg vil gerne starte med at spørge dig om nogle ting, så jeg faktisk ved hvad jeg har med at gøre."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 15:21
Kench så sig lidt om i rummet og endte med at slå sig ned i en stol og hænde benene over armlænet. "Du spørger bare løs, jeg er ikke så hemmelighedsfuld som visse andre" sagde hun imens hun kikkede på bogtitlerne på de mange reoler i rummet. Nogle af dem havde hun også og nogle kunne hun da godt se hun skulle have skaffet sig da hun ikke engang viste de eksisterede.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 15:33
Caelon havde intet imod at blive kaldt hemmelighedsfuld, så lang tid personen ikke vidste hvor hemmelighedsfuld han egentlig var. Han dyppede pennen i noget blæk, før han begyndte at spørge Kench. "Hvor lang tid har du haft det? Hvordan fik du det?" startede han ud med at spørge og skrev ned som Kench svarede på det. Han skulle have alle detaljerne med omkring det, før han overhoved kunne finde en kur.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 15:41
Kench lagde armene bag hovedet og lukkede øjnene for at tænke lidt. "ehh jeg tror jeg har rundet de 175 eller noget i den dur, jeg holder ikke meget styr på tid og jeg blev forbandet af en gammel dæmon omkring midnatsborgen" fortalte hun med et suk til sidst. "nogen personer er bare stærkere end de lige ser ud" sagde hun og rakte ud efter en bog en interessant titel der lige fangede hendes øje
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 15:45
Caelon kiggede op da han så at hun rakte ud efter en bog. Siden det ikke var nogen speciel bog, kunne han godt lade hende kigge i den. Alle de specielle bøger havde han gemt godt væk så folk ikke bare kunne finde dem og se i dem. "Forbandelser er aldrig sjove at kurere," mumlede han, mens han skrev tingene ned. "Hvordan virker forbandelsen helt præcis?" spurgte han efterfølgende.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.11.2015 15:54
Hun rystede på hovedet til hans første sætning. "jeg er ikke helt sikker.." begyndte hun og bladrede en side "men hvad jeg har på fornemmelsen så bliver jeg påvirket af hvad folk syntes om mig og nogle gange omvendt" sagde hun og mærkede lidt på hendes nu tørre hud som var lidt af en blanding af skæld og gullig hud. "og med hvordan jeg ser ud nu står jeg vist stadig ikke i godt lys hos dig.... eller omvendt" tilføjede hun og bladerede igen i bogen.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 26.11.2015 15:58
Caelon's pen fløj nærmest over papiret siden han skrev så hurtigt, og kiggede da også op da hun kommenterede på hvordan hun så ud lige nu. Han kunne godt se at Kench havde forandret sig. "Hvad ville der ske, hvis man f.eks. tog et af dine nuværende skæl, eller skar et lille stykke hud af dig. Ville det blive i dens nuværende form eller skifte udseende?" spurgte Caelon. Det var aldrig særlig sjovt at tage den slags prøve fra sin egen hud, men Caelon var vant til det, så det gjorde jo egentlig ikke så ondt mere.
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Det her var denne allerførste tråd mellem Kench og Caelon, men det var i den grad ikke den sidste. Det var også en af mine første tråde, hvor jeg rigtig var kommet igang på KL igen. Vi svarede utrolig hurtigt i den, og dynamikken mellem Kench og Caelon er bare helt fantastisk, og har været det fra starten af, selvom Caelon var lidt af en creep der ville undersøge Kench.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12