Shinichiro's gemakker

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 19:45
Han tøver lidt, men nikker så. "Jooh.. Det siger Elizephsie.."
Han får hurtigt konsumeret det stykke vandmelon, og lægger det fra sig på bakken som Ytriel nu sidder med. Han smiler op mod Ytriel mens denne fortæller.
"Det var da synd.. Savner du det ikke?" spørger han samtidig med at han sætter sig op, og vikler dynen om livet på sig selv.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 20:29
Han trækker let på skuldrene inden han tager et dugfriskt æble fra bakken og tager en bid af den inden han svarer. " Egengtlilgt ikke rigtigt. Den sidste drøm jeg havde var snarere et mareridt end nogen decideret drøm." Forklarer han roligt den unge.

( og nu fik ejg flip af lag, derfor svaret er så kort xDD )
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 20:39
Han smiler en smule. "Det var da synd.."
Shinichiro læner sig lidt fremover for at se hvad der er på fadet - nysgerrig.
"Jeg håber du får nogle gode og fine drømme" siger han så med et bredt tandsmil.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 20:50
Han smiler lidt, en anelse hovedrystende inden han lader Shinichiro komme til. " Jeg fik dem i køkkenet til at diske op med noget der er nogenlunde sundt for Deres mave. De kan jo ike leve på slik og kager, der skal mere til for at få både Deres mave og hjerne til at samarbejde, og så De kan huske mere." Han smiler drillende.
På bakken er et mindre udvalg af frugter, en tallerken med 3 forskellige melon-skiver, nybagte grovboller med en mindre tallerken med pålæg og smær til så Shinichiro selv kan vælge hvad han vil have ovenpå dem.
Noget friskpresset frugtjuice, kogte æg, salt, peber og lidt tørret banan. Og selfølgelig bestik.
Hvad Shinichiro ikke ved er at ytriel selv har fået taget et par stykker kage med, som er blevet pakket godt ind og gemt i den lille lædertaske. Som en dessert til når drengen har fået spist sin morgenmad.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 20:55
Han fniser lidt og klapper i hænderne.. "Mhhhhm!" siger han og griber en bolle som han snuser til med et drømmende blik.
"Dufter gooodt" siger han så og tager en stor bid af den som han gumler i sig. Han ser mod Ytriel og peger mod bollerne.
"Prøv en! De er gode" siger han med et smil.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 21:22
" Køkkenfolket er gode til deres arbejde.. Jeg er sikker på de kun tænker på Deres bedste herre. " Siger han med et lille nik, inden han lettere tøvende tager fat i en bolle og tager en bid. " Uhmm.. Der er rsolsikkekerner i kan jeg smage. Og det frembringer smagen at de er lune.... Skal du ike have noget ovenpå?" Han skæver lidt til Shinichiro, inden han selv skærer sin bolle over og smører noget lunt leverpostej på.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 21:31
Han griner let og ryster på hovedet mens han gumler løs.
"Den er god som den er" får han ud med munden fyldt med bolle.
Han sidder lidt og gumler af bollen mens han betragter Ytriel. Shinichiro syntes Ytriel er meget pæn at se på..

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 21:55
Han sidder lidt og gumler af sin bolle, inden han bemærker Shinichiros blik. "Hnn?"Han stopper lidt op med sin gumlen og ender med at se skævende tilbage på sin lille hersker. " Hvad er der, Herre?"
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 22:00
Han griner bare og ryster på hovedet. "Ikke noget" siger han og gumler videre, hvorefter han snupper et stykke melon som han også gumler på.
Nam, det smager alt sammen så godt.. Det er også hyggeligt at være sammen med Ytriel.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 22:03
Han ryster på hovedet inden han blidt rusker op i Shinichiros hår. " De er ikke rigtig klog.." Han stopper brat op. "Eeh..Det må De undskylde..!" Udbryder han hurtigt undskyldende, dog uden at give sin hersker nogen idé om hvad det er han undskylder. Stiltiende gumler han sin bolle i sig, inden han skænker sig et glas af den kølige juice, og plopper et par isterninger i den.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 22:06
Han griner lidt da Ytriel rusker i hans hår, men da den anden undskylder, ser han et kort øjeblik forvirret ud..
"haha, du har da ikke noget at undskylde for.." siger han smilende.
"Elizephsie siger selv at jeg ikke er ret klog.. Og nogle gange slår han mig med staven oveni hovedet" siger han med et grin.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 22:26
Begge Ytriels øjenbryn skyder overrsaasket op i vejret og han er lige ved at få saften galt i halsen. Han ser næsten chokeret på shinichiro. " Han slår Dem ligefrem?.. Og det er ham der siger at jeg skal respektere Dem, når han ikke selv gør det?" Halen vifter en smule vredt bag ham. Det sorthårede fjols.. Det skal Elizeph da under ingen omstændigheder slippe godt af med!
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 22:45
Han griner lidt og spiser bollen færdig.
"Han siger det er fordi jeg er dum.." siger han og trækker lidt på skuldrene. Han tænker ikke rigtig over at Elizeph burde lade være med at slå ham, for han kender jo ikke rigtig reglerne i den der dæmonhersker-leg
Han bøjer sig lidt forover og snupper et stykke melon til som han gnasker i sig.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 22:51
Han sukker, himlende med øjnene. " Det er ikke grund nok til at slå Dem. Deres undersåtter burde ikke så Dem. Hvis de slår Dem, må De slå igen Herre, hører de? De skal da ikke have deres undersåtter og tjenere til at bestemme over dem..?" Han nærmest bæller arrigt sin juice i sig, halen piskende i svirpende buer.
" De er dæmonhersker, men De opfører Dem langtfra som sådan en.. Hvor lang tid har De vidst at de er dæmonhersker?For det har De vidst ikke gjordt hele tiden af hvad jeg kan forstå..?"
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 23:01
Han fniser lidt.. "Jamen jeg kan ikke lide at slå på andre.. Man skal være søde mod hinanden så kan vi alle være glade" siger han og tager en bid af sin melon. Han ser mod Ytriel mens denne snakker.
"Nej jeg fik først at vide da jeg mødte Elizephsie.. han kom og hentede mig hjemme ved mor og far" siger han smilende .

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 23:46
Han sukker lidt,. " Jamen så må De lære at sige fra idet mindste. Giv folk ordrer og lyd bestemt.. Bare en smule.. De behøves ikke slå, det er rigeligt at møde undersåttens blik og være bestemt i sit toneleje, istedet for at smile og le.. Tro mig, så vil selv Elizepsie stoppe med at slå dem med sin stav og istedet vise Dem lidt mere respekt."
Han tager et stykke honningmelon og tager en god bid af den saftige melon.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 23:53
"Det er svært at huske og gøreee" siger han med et grin, som om det overhovedet ikke bekymrede ham.
Han spiser melonstykket færdig og ligger skroget på fadet hvorefter han tørrer sin mund med dynen. Han ligger sig ned på sengen og strækker sig.. Det er hyggeligt at vågne til morgenmad

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.07.2009 00:11
" Se..Det er der hvor føden kommer ind i billedet. Hvis De spiser godt og sundt, får De lettere ved at huske. Men det med at gøre ting kan De kun prøve Dem frem.." Han tager et æg og begynder at pille det, mens han betragter sin lille tilfredse hersker. " Jeg må sige De har spist rimeligt sundt her til morgen..Derfor.."Han ligger ægget fra sig på bakken, inden han kort roder i tasken og fisker den indpakkede gulerodskage frem.
" Synes jeg De har gjordt Dem fortjent til denne."
Han smiler blidt som han overrækker kagepakken til Shinichiro.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 24.07.2009 00:19
Han griner lidt og roder gennem sit blonde hår. "Jeg vil prøve.." siger han optimistisk.. Men hvis man kender ham ret, så har han glemt det igen inden længe. Han er bare ikke særligt god til at give ordrer.
Han får store øjne da Ytriel siger han har noget til ham. Han er næsten ved at kravle op i skødet af Ytriel for at finde ud af hvad det er. Han smiler stort da han bliver overrakt en lille pakke, og han pakker den ud og ser kagen.
"Mhhhhhm!" udbryder han med et barnligt hvin og snuser til kagen.. Den dufter godt..

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.07.2009 00:30
Han griner endnu engang af Shinichiro. Knægten er jo mere som en lille hundehvalp der ikke er opdraget ordentligt, end som nogen frygtindgydende dæmonhersker.
"..Hvad siger De til at jeg giver Dem en eller anden gave for hver rigtig dæmonhersker-agtig ting De gør..?" Lyder det lettere tøvende. Egentligt er det jo nok egentligt ikke en ting han skal blande sig i. Det ville nok være Elizeph der skulle stå ved opdragelsen eller sådan noget, siden den sorthårede dæmon står tættere på Shinichiro, tror han da.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Lux , jack, Mong, Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 15