Samsons sovesal

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.02.2009 14:19
"Aha? Jamen.. god fornøjelse.. Vil om ikke andet gerne se dig, bryde ud fra borgens fire mure.." Mens han sagde dette, lyttede han til Rashas ord, så der ikke kom en lang stilhed.
Et smil bredte sig over hans læber. Det var nok det man blev nødt til at gøre, for om ikke andet, så ville FoX ikke gøre det frivilligt, ligesom han aldrig nogen sinde havde villet. Men nu var det nok bare lidt nemmere at voldtage ham, nu da han var blevet en pige. Så skulle det nok blive lidt bedre. Men ikke fordi at han havde noget imod det, i hvertfald ikke specielt, at han var en dreng sidst, han blev voldtaget af Samson... Og Nemo for den sags skyld. Når nu Samson tænkte over det, så havde FoX en vis tendens til at rode sig ud i trekanter, for nu så det ud til at der ville komme endnu en, men bare ikke sammen med Nemo, men sammen med Rasha i stedet.

"Om ikke andet, vil jeg da bede dig PÆNT om at lægge dig ned..,"
Man kunne nu se Samson i en rystet version. Dette var magnetisme evnen som kom ud fra ham, og prøvede at få FoX til at blive tiltrukket til sengen, for ligesom.. at 'spænde' ham fast. Og Her var arme og ben også en del af, at blive 'suget' fast.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 14.02.2009 14:25
Trods Samsons Forsøgen, var alt det resulterede i. at FoX hoppede op i sengen, væk fra magnetismen. "Sig mig, hvad tror du lige du fortager dig, din forpustede skidespræller!?!" Råbte FoX højylydt imens hun pegede på Samson, hun havde været offer for hans magnetisme før, da hun engang var en han. men denne gang skulle det ikke være så nemt at "styre" FoX som en anden dukke "Tro ikke at jeg falder for det to gange!" Råbte FoX, som havde han allerede vundet over Samson..
Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 14.02.2009 15:03
FoX, Som pludseligt Overumplet, lavede et Forskrækket Gisp da Rasha, Den pige som ellers så ud til ikke at ville gøre nogen fortræd, kastede sig over hende som et andet dyr. FoX Tumlede lidt rundt med Rasha, før det endte med at Rasha sad oven på FoX. "Sig mig hvad i al himlens navn laver du kvinde menneske!" Råbte FoX op, imens han prøvede at vride sig fri som en anden slange. "Slip Mig.. SLIP MIG!"...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.02.2009 15:09
Samson kastede sig nu henover FoX' ben, og satte sig på dem.
Han nikkede lidt til Rasha.

"Godt så.. så langt så godt..," brummede Samson lettere tilfredst.

Samson så ned på FoX.

"Frit land? Næppe.. det ville jeg ikke længere kalde det for jeres vedkommende.. Du kommer måske endda til at se meget mere til mig i fremtiden.. hvem ved?" Han hævede let øjenbrynene og smilte kækt til FoX, inden han skævede op til Rasha.

Samson lod sin kappe falde til gulvet, og slikkede FoX lidt i ansigtet(?).
//Nova \\

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 14.02.2009 15:27
FoX Missede med øjnene kort. vred sig stadig en smule, men da Samson pludselig begyndte at Slikke hende på kinden, prøvede hun kort at nikke ham en skalde, så megen kraft havde hun i det mindste stadig. hun prøvede endnu engang at vride sig ud af Rashas Faste greb om hendes krop "Sig mig hvad er det du foretager dig STOP SÅ MED AT SLIKKE MIT ANSIGT!" Råbte hun op.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.02.2009 15:31
Samson griner lidt af FoX lille forsøg, mens han sidder på hendes ben.

"Så... Er man ved at blive lidt hys nu?"

Samson fik et lille dunk i hovedet, han fik kun fjernet det en lille smule, men FoX nåede alligevel at dunke lidt, men dog da han havde taget farten lidt af, da hovedet ikke tilsidst kunne komme længere.
Han tog sig let til hovedet.

"Geh!" kom det halvgnavent fra ham.

"Fint.. du får den på den hårde måde!" brummer Samson lettere snerrende, men alligevel med en vis tilfredshed som lå skjult i hans stemme.
Han begyndte at tage FoX' alt for store tøj af(?). Eller det ville sige.. rive det af (?).
//Nova \\

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 14.02.2009 15:49
FoX Hvinede Svagt pga. den pludslige hoved dunken, hun havde ikke regnet med at hun ville ramme. men det gjorde hun åbenbart, hun vred sig ekstremt meget, da Samson - Det perverse svin, begyndte at flå tøjet af hende som var hun en indpakket gave "Hallo STOP det der! jeg rev heller ikke DIN dyne af vel!?!?" Råbte hun med en svag klynken. FoX Hadede at have afmagt. lige så meget som han hadede at blive voldtaget..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.02.2009 15:57
Samson fortsatte med at rive hendes tøj af. Han skævede lidt til Rasha da dette var gjort.

"Aha.. og nu skal du så være med til at have det lidt sjov.. Der skal vel være bare lidt nydelse i det her?" han grinte i en lettere brummende stemme, inden han atter lod sit blik flyttes hen på FoX igen.

"Min dyne? Nææh.. Det gjorde du ikke, for jeg nåede at tage den fra dig! Måske ville du have gjort det!?" Han smilte et lille charmerende frækt smil, inden han så ned af FoX.

"Utrolig.. hvad sådan en eliksir kan gøre ikke?" Han smilte stort, inden han hurtigt hoppede ud af bukserne - men holdt stadig FoX fast nede ved benene.
Han så hurtigt afventende på Rasha.

"Kom nu..," brummede Samson og smilte et lille udfordrende smil til hende, inden han nu kravlede henover FoX, og.....

*cencur*(?) xD
//Nova \\

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 14.02.2009 16:16
FoX Prøvede at skubbe sig lidt tilbage. imens Samson kom kravlende hen imod hende "Du vover ikke a-"

*censur*

...

*spole spole..*

Hvordan FoX var endt her, kunne han ikke helt præcist huske, men, nu lå han i en seng, udmattet. til højre side en voldtægtforbryder. og til den venstre, en pige som var.. voltægtsforbryderens håndlanger? det var FoX ligeglad med. han ville bare vide hvorfor han fortjente at blive "Knaldet" sønder af sammen af dem..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.02.2009 16:24
*spoooooooooole*

Endelig, omsider trak Samson sig lidt tilbage.

"Nu.. er din kvindelige krop indviet.. pas nu på du ikke bliver gravid, ikke sandt?" Han spruttede lidt af grin, inden han tog sine bukser på, og gik over til en kommode. Han hev en masse forskellige skuffer ud, for så at kigge i dem, men det så ikke ud til at han fandt det han ledte efter, for han lukkede dem i igen, og åbnede de andre.
Endelig fandt han en passende skuffe, for nu hev han en sort kjole op med røde blonder, samt et lyserødt bånd som sad fast, men som skulle bindes til en stor fin SLØJFE på ryggen.

"Ah.. Jamen der har vi den jo!" brummede Samson lettere skadefro over, hvad han egentlig nærmest gjorde mod FoX nu.

"Hvad synes du?" Samson skævede lidt til FoX' itu revede tøj, og gjorde ligesom udtryk for, at han nok ville have lidt svær ved at tage dét tøj på igen.
Han kastede den lige i hovedet på FoX (?), inden han så mod Rasha.

"Din løn forbliver den samme..," sagde han og smilte kort, inden han tog resten af sit leder tøj på.
//Nova \\

Arthas FoX

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 14.02.2009 17:36
FoX Lå og skælvede svagt.. altså lige indtil han fik en kjole på.. han kikkede op og ned af den.. den mindede ham ufatteligt meget om Ica...

"du vil have.. at jeg skulle tage sådan en her på!?!?... du må da ha spist søm.. jeg kræver at du får lavet mit gammle tøj!" Råbte han, som om han slet ikke var blevet voldtaget, for sådan var han. total humør svingende..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.02.2009 17:40
Samson hilmede let med øjnene.

"Æh.. Ja? Har du så meget andet at tage på måske?" Samson ventede ikke på noget svar, men låste nu døren op og lod Rasha forsvinde ud af døren.

Han puffede lidt til FoX med sin magnetisme evne over mod døren?

"Smut med dig, inden jeg ombestemmer mig..;" Kom det fra ham, inden han selv gik ud af den, efter han var gået ud? og forsvandt...

//out..
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 15.02.2009 13:46
Samson var kommet tilbage sent aftenen før. Det var lige gået hen og blevet midnat, da han først kom tilbage til sin borg, og være krøbet til køjs.
Han stod og så ud af det meget smalle vindue. Der var ikke mange vinduer i denne borg, og dem der var, kunne man næsten ikke få øje på nede fra.
Han sendte en lille besked gennem Yangs brændemærke, som var lidt specielt. Som en slags opgave. Bare hun så hurtigt kunne tyde den, så ville det være perfekt.

Han skulede over til alt sit tøj, og gav sig først til at tage sine bukser på, efterfulgt af hans store støvler med sporene. Han tog sin lange sorte 'kjole' på, som endte ved knæene. På det, var der Samsons personlige tegn indgraveret. Ved ærmerne var der et slags guld ærme, som stak ud fra skuldrene. Det så meget stift ud, og lignte ikke noget som lige havde tænkt sig at lægge sig ind mod skuldrene.
Han rakte hånden ud efter kappen og slyngede den omkring sig. De små mønter svejede en smule under bevægelsen, men blev stillestående igen da de mødtes med Samsons overkrop, og lå sig bare ind til den. Samson så kort ud i luften, inden han langsomt placerede sin hat på hovedet. Han gik over til et spejl, så lidt på sig selv, og på de kolde meget lyseblå øjne som stirrede tilbage på ham.
Et lille lumsk smil kom frem på hans læber.

Langsomt lod han sine fødder blive flyttet over mod døren. Han lod nøglen glide ind i låsen og give et lille klik fra sig. Dog så han sig over skulderen.

*Må nok lige hellere huske..* han gik over mod sin kommode, fandt en lille fin trææske frem, hvor han fandt en cigar. Den puttede han ind i sin lomme i kappen, og endelig, begav han sig ud af døren, og låste den efter sig... Han begav sig til at bevæge sig ned mod den store sal.

//out
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 22.02.2009 01:59
Samson kommer ind. Hans øjne var stadig blanke efter dagens hændelse. Han havde et lille problem nu. Der var flere der var vidner til, at Brutus nok var Samsons største og kæreste eje - ærgo, et ømt punkt.
Samson smed tøjet på gulvet og krøb til køjs. Hans øjne lukkedes og tankerne overvældede nærmest hans hoved.
han måtte ikke gå hen og blive svag... ikke igen! Han havde haft en periode hvor han havde følt sig lidt svag, men han var kommet over det.. og nu skulle han bare ikke ned i den lille dal igen. Slet ikke nu, og heller ikke i fremtiden. Han arbejdede jo ikke længere alene, og det skulle ikke gå hen og påvirke resten af banden.
Søvnen rullede snart indover ham. Hans krafter var slidt op for dagen, da det ikke havde været helt let at skulle have en tyr hjem som var hårdt såret.. Tilsidst, faldt han i søvn..

//sover
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 22.02.2009 13:28
Samson vågner roligt. Hans tanker var allerede omkring Brutus da begyndte at vænne tilbage til 'den virkelige verden', altså.. kom tilbage fra drømmeverdenen.
Han satte sig op, så lige ud i luften. Han knyttede den ene næve. Dette skulle ikke få ham til at blive svag! han har tit vandret rundt på fri fod uden at have sin tyr med, så det kunne han da også godt gøre.. lidt over en uge? Indtil den blev frisk igen?
Han nikkede kort anerkendende ved tanken, rejste sig op og gik hen til sit meget lille vindue og kiggede ud. Solen skinnede, men det var en anelse blæsende. Små sneklatter lå rundt omkring.
Hans ansigtsudtryk var neutralt, og han lod sine tanker strømme igennem hans hoved.
Han vendte sig atter omkring og gik hen og tog sit tøj på. Der var kommet så meget tøj som nu skulle tages på. Men det tøj, hjalp ham jo, med at holde varmen, og på den måde brugte han ikke så mange krafter. Selvom det var få han brugte til at holde sin krop varm, så kunne han lige så godt yde det optimale når han skulle bruge det i kamp.

Efter at have taget største delen af tøjet på, satte han sin hat på hovedet som en prik over i'et.
Han drejede hurtigt rundt på hælen, inden han gik mod døren for lige først at se til sin tyr, og så til sidst, gå lidt ud.

//out
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.04.2009 01:19
Ind af døren træder Samson. Det første han gør er at tage sin kappe af, og hænge den på en af knagerne på knagerækken lige inde for døren. Han ikke så meget som ser sig omkring, da han begynder at gå hen til det runde bord med stole omkring. Han smider underdelen, det lange stykke stof som hænger, som har Samsons symbol på maven.
Han trækker en af stolene ud fra bordet og sætter sig. Han ser kort over mod det lille vindue, hvilket var yderst mørkt at se på, da det var bælgravende mørkt udenfor på dette tidspunkt..
Samson havde været ude og lufte Brutus her til aften, og var stødt ind i en kvinde som han ikke kendte, og Larna. Han havde ikke fundet selskabet med disse to særlig interessant, og gad ikke spilde sin tid på det, hvor han egentlig burde være hjemme og hvile sig... og nu sad han her, på vej til at smutte i seng, men før dette kunne ske, så skulle støvlerne med sporerne også af fødderne.
Han rakte ned til hælen på den ene, og trak den ned mod gulvet, indtil den gav efter, og gav slip. Han stillede den ved bordbenet, og det tilsvarende gjorde han med den anden støvle også, da han havde fået den af. Det gav et lille efterfulgt klir fra sporene, da han havde fået stillet dem på gulvet.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 18.04.2009 08:05
Cashi sad ned på Samsons bløde seng, lige ude ved kanten. Det havde hun snart gjort i et stykke tid. Det var ikke fordi hun ventede på ham, hun var bare nærmest gået i staver på sengen.
Faktisk var Cashi kun inde på Samsons værelse fordi, han selv ikke havde vist hende hele borgen. Og så nysgerrig som Cashi var, kunne hun ikke modstå at kigge sig omkring - hvilket betød at næsten hvert rum i borgen var blevet set, og hver ting blevet vendt.
Da Samson trådte ind ad døren, kom hun med et let gisp af ren forskrækkelse, mens hun krøb lidt sammen på sengen, indtil hun så det var Samson. Så slap hun roligt mere af, og smilede blødt til ham. Men Samson så åbenbart ikke noget, for han gik i hvert fald lige forbi og satte sig ved et bord.
".. Samson.." Kaldte Cashi blødt og rejste sig roligt op, mens hun langsomt gik hen mod manden. "Har du haft en dårlig dag?" Spurgte Cashi let, da hun var tæt på han og kunne se hans holdning og ansigtsudtryk. Cashi havde altid haft et glimrende syn i mørke.
".. Du virker.. Spændt i kroppen og en lille smule irriteret." Cashi stoppede op bagved Samson, med fronten mod hans ryg. Blidt nussede hun så Samsons hår (?), men flyttede det så (?) for at nussede hans ryg kærligt.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.04.2009 10:36
Samson spærrede øjnene op, da Cashi's stemme omsluttede hans øre som om den var meget højere end den egentlig var, da der ikke var andre lyde a høre.
Han stirrede stift ud i luften, men så sig så over skulderen på Cashi, som nu nærmede sig ham.

"Cashi! Hvad laver du herinde? Hvordan er du kommet ind!?" Samson blev en smule i tvivl, om han havde låst døren sidst han var gået ud, eller om det var en fra personalet som bare havde lukket døren op med en nøgle, for at komme ind og ordne diverse ting.
Samson rystede lidt på hovedet og slap en let brummen ud fra sin mund.

"hmmn..," Samson svarede ikke lige med det samme, men lænte sig lidt tilbage i stolen så han sad ganske afslappet. Var han anspændt? Han var ikke sikker, men irriteret var han da i hvertfald.

"Jeg morer mig bare ikke på samme måde, med at såre svage folk! Jeg håber ikke, at det fortsat vil være sådan! .... Var lige ude og lufte Brutus.. Der var to personer; Larna, som var min lille veninde da jeg var barn, og så en eller anden anden kvinde som var kommet til skade.., De begge sagde ikke et eneste ord, men sendte blikke, skubbede lidt til mig.. Det var ganske kedeligt, men ville også være svagt af mig, hvis jeg gav mig til alt muligt med dem.., Men de sagde jo ikke noget, selvom jeg provokerede... det må være det!" Samson lavede et fast lille nik, som tegn på at han havde besluttet sin grund. Normalt ville han ikke tøve, selv ikke hvis det var svage folk, for han gjorde jo hvad der passede ham!
Samson blev en smule salig da Cashi nussede hans hår, og lagde hovedet lidt ned, da hans ryg blev blottet fra alt håret, ved at flytte det.
Ganske vidst var Samson lettere anspendt, men han begyndte dog at slappe lidt mere af, da Cashi begyndte at nusse hans ryg i stedet.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 18.04.2009 10:47
Cashi grinede blødt til Samson, eller nærmere af hans spørgsmål.
"Hvordan jeg er kommet ind?" Hun smilede stort og kyssede blødt Samson på håret, i nogle få sekunder. ".. For det første nåede du aldrig at vise mig rundt på borgen, så jeg har haft svært ved at finde rundt." Et let suk undslap hendes læber og hun så bebrejdende på Samson.
"For det andet så er jeg jo trods alt stuepige, ikke sandt? Så jeg kan jo låse mig ind." Cashi så overlegent ned på Samson. Godt nok var han flink, men han tænkte ikke specielt langt de fleste gange. Generelt virkede det som om hans hoved var en anelse på stand by det meste af tiden.
Cashi så blødt ned på Samson. Roligt nussede hun mandens ryg med fingerspidserne og let med neglene. Langsomt begyndte hun istedet for at massere hans skuldre og nakke, helt blidt.
"Det har du som altid ret i, Samson. De var muligvis for bange til at kunne snakke til dig, eller bare komme med en lille lyd." Svarede hun blødt. "Du er trods alt ekstrem fremtrædende når du kommer på Brutus.. Eller er det nu kun mig der synes det?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.04.2009 10:55
Samson skævede lidt til siden da Cashi begyndte at grine.
"Ooh.. du har allerede fået nøgler forstår jeg?" han hævede overrasket sine øjenbryn. Han mindedes ikke, at han allerede havde givet dem, men så måtte hun have fået dem af en anden, men var det ikke lige lovligt risikabelt? Hvis enhver tilfældig kom ind, og sagde at de var stuepige, og så bare fik et bundt nøgler, og kunne så frit låse sig ind til alle rum?

"hmmn.. risikabelt.." brummede Samson lavt for sig selv, så det nærmest blev hviskende. Han kunne ikke lade være med at få et lille tilfredst smil på læben, da hun nævnte at Samson så ekstrem fremtrædende ud på Brutus. Dette var bestemt også meningen, men et eller andet sted, så vidste han det jo godt. Dog var det alligevel rart at få det bekræftet af en anden, af Cashi, fra hendes synsvinkel.

"Det siger du ikke..," brummede Samson, stadig med et lille tilfredst smil på læben. Han nød hendes berøringer med hendes fingre og negle, og om ikke andet hendes massage. Han begyndte rent faktisk at slappe mere af nu.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12