Midvinterballet: det hyggelige hjørne

Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 00:05
"Uh, ja, tak." mumler hun halvfraværende, da blikket mest af alt ligger på den snurrende Cennet. Undrende løfter hun et øjenbryn, til trods for at det ikke ses under det tykke pandehår. Hun er skam klar over at det ikke er det mest høflige at stå og glo på en anden end den man snakker med, men det er ikke så nemt at tage hensyn til. Ligesom Aishe får hun tømt sit glas, og ser så tilbage på tøsen.
"Deres navn er også vældig kønt." får hun hurtigt forsikret hende om, før hun kører en hånd gennem pandehåret. Først nu opdager hun at Nc er forsvundet, og ser sig først lidt forvirret rundt, før blikket rettes tilbage på Aishe.
"Skal De møde nogen her?"

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 03.01.2009 00:11
Cennet så lidt rundt. Hun var en smule forpustet efter at danse, men det gjorde ikke noget. Hun smilte for sig selv og gik over til udgangen. "Hej, hej!!" Sagde hun halvhøjt, selvom der ikke rigtig var nogen hun kendte. Hun syntes bare det føltes rigtigt. Kort efter var hun væk.

//OUT

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.01.2009 00:19
Fujita kom hen og sidde på en af de bløde siddepladser..
han kiggede op på Cassa, der også satte sig ved hans side..

der var stille lidt..
"Det her er hyggeligt.. jeg har aldrig været til.. bal før.." han smilte stille og kiggede ned i skødet..
Langsomt lænede han sig op af Cassa..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.01.2009 00:21
Aishe lægger mærke til først NC's forsvinden. Hun lader sin opmærksomhed hvile på den dansende pige, siden hendes samtalepartner gør det samme. Hun ser så på Rolf, der forsikrer hende om at hendes navn også er kønt, og svarer, "Jamen, tak da." Da han så spørger om hun skal mødes med nogen, ryster hun på hovedet, og slår igen blikket hen på Cennet.
"Nej, det skal jeg ikke. Det slog mig blot, at jeg ville være social." Da Cennet småråber et hej, hej, nikker hun et venligt afskedsgestus. Hun ser da på det elegante par der kommer ind, før hun ser på Rolf igen.
"Hvad med Dem selv?"
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2009 00:23
Cassa sidder ved Fujitas side.. et varmt smil glider ind over hans smalle læber.
"Det glæder mig at De føler Dem vel tilpads her." siger han med en varm stemme.. Når Cassa taler med Fujita, er det som om hans stemme ligger i en helt anden tone.. altid blid og kærlig.. som om, hvis han sagde hårde ord, ville Fujita tage skade.
"Men hvis De ikke har været til et før, så syntes jeg at det er godt De er her nu.. det er på tide" han smyger diskret en varm arm om Fujitas skuldre..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.01.2009 00:26
Fujita nikkede,
"Det har De helt ret i.." han smilte varmt, og knugede sig ind til ham..
det her er så rart.. men.. det ville være rart.. hvis vi var dus..
han skævede op på Cassa..
"Cassa.. ville De.. have noget imod hvis vi sagde, 'Du, og Dig'?" spurgte han nysgerrigt og smilte lidt.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 00:27
'Rolf' skæver hurtigt til Cennet og det nyankomne par, men tager ikke videre notis af dem. I stedet strammer hun kort læberne før hun svarer Aishe;
"Nej... eller, jeg havde håbet at, eh, nogen ville være her, men.." Egentlig var hun ikke selv helt klar over om hun rent faktisk havde håbet at Lucifer var der, men det fløj nærmest ud af hende. Det var egentlig lang tid siden hun havde set ham. En lummer vrede skød pludselig op i hende. Han føjtede vel rundt med sine 'hemmelige' planer. Som om hun ikke vidste hvilke tosserier han havde for. Eller, han havde i hvert fald noget for, så meget kunne hun se med et halvt øje. Det kvaj. Gnavent rynker hun brynene voldsomt før hun ryster det af sig og smiler skævt, en anelse beklagende til Aishe.
"De ved hvordan det er."

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2009 00:31
Cassa har et evigt lille smil på læberne..
"De mener... altså være Dus?" spørger han med et varmt smil... efterfuldt af en kort, lille tilbageholdt latter.
"Jeg kan ikke love at jeg ikke glemmer tiltalen af og til..." siger han med et akhavet skævt smil, og en undskyldende lille tone.
Temmelig irriterende egentlig.. tilføjer han i tankerne.
"Sådan en dårlig vane jeg har for, at glemme at slå over i Dus.." han ser ned.. stadig i en undskyldende mine, så de bløde hårlokker glider ned over hans solvandte ansigt..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.01.2009 00:33
Samson træder ind fra kulden. Han frøs nu godt nok ikke, men han havde nu skruet lidt ned for varmetemperaturen (ildevnen), da han nu skulle bære tøj ved denne lejlighed. Smoking! Han så kort ned af sig selv, på en eller anden måde halvskræmt. Han havde ikke længe haft noget på sin overkrop, så han følte sig nærmest nøgen! Og, hvad med hans hat? Han så sig kort over skulderen. Dette, var en tåbelig idé! Tænk at han havde efterladt det meste af sin personlighed!

*Forhast dig nu ikke tilbage Samson!*

Han kastede et lille skræmt blik rundt. Hvor var han dog bare ikke vandt til disse klude! Han rynkede lidt på næsen. Hvorfor gjorde han dog egentlig også bare det her? Håbede han på at møde nogen bestemte? Tom? Eller sin kusine?
Et lille smil kom frem på hans læber ved tanken om hende.

*nuvel, det kan man jo altid tænke på!*

Han gik langsomt fremad, tog et kyllingelår fra et sølvfad, og gav sig til at spise knap så pænt, som hans tøj så ud.
Han kastede sit blik frem og tilbage, gloende efter mennesker og skabninger der gik forbi, mens han stod dér, svinsk og ubehøvlet, og spiste som et dyr af kylligelåret!
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.01.2009 00:40
Fujita nikkede.
"Mhm.." han smilte skævt..
Han smilte kærligt over Cassas undskyldning..
-"Det er helt iorden.." han nikkede let og nussede Cassas kind..
lidt længere derfra fik han øje på en ny person der trådte ind.. men yderligere tænkte han ikke over det..

"Men.. så længe vi er Dus.. så føler jeg.. at det er lidt mere personligt.. og sådan.." han smilte sødt.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2009 00:46
Cassa smiler med en tilbageholdt lille latter.
"Ja.. det har du ret i.." han lader en hånd glide op og flytte nogle lokker af sit hår, så det sidder lidt bedre.
".. Hvad har du egentlig lavet imens jeg var ude?" hans blik hviler konstant på Fujita.. han ser ikke Samson, som sikkert er 100% uønsket af de fleste her på stedet.. men havde han set ham.. OH han ville fryde sig over hvor ynkeligt Tom sikkert vil beklage sig til Samson.. han fik jo noget så grusomme tæsk i dag..

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.01.2009 00:46
"Ja, det ved jeg." Aishe smiler skævt, og ser da mod ham der lige kom. Mh, hvem mon det var?
"Hvem ved, måske dukker personen op?" Hun så igen på Rolf. Rar knægt, svarede når man talte til ham.
Hun skævede lidt mod bordet med mad, men valgte at hun nok godt kunne vente lidt.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.01.2009 00:49
"Hvad jeg har lavet..?" Fujita så ud til at tænke sig om..
-"Det sædvanlige vil jeg tro.. " han trak på skuldrene..

"prøvet nogle kjoler.. og sådan.. og så været op at slås med Selina jo.. "
han nikkede let.. meget var der jo ikke at lave når Cassa ikke var der..
.. Han er så sød..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 00:52
((Bliver nød til at smutte nu. Vi ses :3))

"Pff!" Renatika fnyser med et hånligt smil på læberne, "Det skal jeg nu ikke regne med. Den køter lader altid til at være det forkerte sted på det forkerte tidspunkt."
Opgivende lægger hun armene over kors og spejder lidt rundt i salen. Hendes blik falder på et stort ur ved den ene væg, og konstanterer overrasket at det er blevet den dårlige side af midnat. Hvis hun vil finde et sted at sove skal hun skynde sig. Smilende vender hun sig mod Aishe.
"Det var dejligt at gøre Deres bekendtskab frøken Aishe, men jeg bliver desværre nød til at gå nu. Jeg er underlagt en forbandelse, så hvis jeg ikke kommer ud herfra inden uret slår et, bliver jeg forvandlet til et græskar. Farvel."
Hun snurrer rundt på hælen og stirrer frem på vej ud, undrende over sine egne ord.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.01.2009 00:53
Samson kneb sine øjne sammen og så rundt blandt mængden. Der var alligevel mange flere end man lige havde regnet med? Men det kan da også være ligegyldigt?
Dog havde Samson ikke smidt sine slidte gamle støvler, med spore på. Hver et skridt han tog, raslede sporene nede fra støvlerne.
Han skubbede lidt til en ung dame med en stor hvid kjole på, så hun væltede en smule ind i sin mand - Samson så sig ikke tilbage.
Med kyllingestykket i hånden, fortsatte han fremad i mængden. Han tog den sidste bid der var tilbage på kyllingestykket, gik dernæst over til et af bordene, og lagde det gnavede ben på en dames tallerken, som forøvrigt lige skulle til at stikke sin gafel ned i sit svinebryst.

"Velbekommen" kom det hæst brummende fra Samson, hvorefter der gik et lille grumt smil på tværs af hans læber.
Han sørgede for, lige netop ikke at volde den helt store ballade, for så vidste han, at han netop ville blive smidt ud. Så hvorfor ikke bare lave nogle små narestreger? Enhver kunne jo "komme til" at puffe lidt til folk, når nu der var okay mange i salen. Og han skilte sig jo bare af med skraldet? Mere målløst kunne det da dårligt være, når det nu kom fra Samsons side?
//Nova \\

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.01.2009 00:58
(Hej'ej ^^)

Aishe så lidt efter Renatika.
"Det lyder da spændende. Fortsat god aften, Hr Rolf." Hun skævede lidt mod parret der var kommet ind, og genkendte, til trods for hun havde været fuld, den mørkglødede mand. Mhn. Ham havde hun dog trods alt mødt, dog uden at finde ud af hans navn. Hun gik hen og hældte mere op til at drikke, og skævede lidt mod den højst ubehøvlede mand med det lange sorte hår.
//Aishe Petsha

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2009 00:59
Cassa nikker let til de oplysninger.
".. Selina.. brrh... Jeg lover dig at jeg tager en snak med hende om det.." han bøjer undskyldende nakken, men hæver ansigtet igen efter en stund..
"Men.. du er vel klar over at du frit kan bevæge dig rundt på palæet, altså bortset fra de høje tårne.. de er usikre at gå i, på grund af en storm der var i landet for 2 års tid siden.." han lægger hovedet let på skrå.. man kan nemt bruge flere dage på at se sig rundt på palæet.. så der var mere at lave.. undskyldningen med hvorfor man ikke skal gå op i tårnene, er opdigtede.. den rigtige forklaring, holder Cassa helst for sig selv..

((Lige et spørgsmål.. HVEM ER ROLF? XDDD))
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.01.2009 01:02
(( .___. ))

Fujita så undrende på Cassa, da han snakkede om de høje tårn.
"Åh.. Ja okay. helt fint." han nikkede forstående..
Fujita rømmede sig en smule..
"Men.. vi kan jo altid gå rundt sammen? og kigge på palæet.. det er langt hyggeligere.."

Fujita nussede Cassas arm.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 03.01.2009 01:06
Damen skubbede sin stol langt ud fra bordet, da Samson ubehøvlet kom hen og lagde sit affald fra sig på hendes tallerken.

"Uge mand!" Begyndte hun først, inden Samson fik vendt sig rundt.

"Hver hilset igen frøken.." Sagde Samson og bukkede let, med sit blik rettet direkte ind i hendes øjne. Damen tav, da det tydeligvis ikke var første gang hun havde set Samson.

"Det tænkte jeg nok.. Hav en hyggelig aften, vil De?" En lav klukkende latter kom fra ham. Han vendte atter om på hælen, og netop da han gjorde dette, fik han øje på en yderst velklædt Cassa. Hans pupiller blev små, ville han kunne kende Samson i dette tøj? Han gik ikke ud fra det, så han skyndte sig at kigge væk, og direkte over på Aishe. Samson synes ikke at have mødt denne dame før, i så fald?
//Nova \\

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2009 01:07
Cassa smiler varmt med et lille let nik.
"Selvfølgelig.. Vi kan afsætte en dag til det i en nærliggende fremtid?" han lægger hovedet på skrå, blikket hvilende på Fujita.
"Til sommer, kan vi også gå en tur på udendørs arealet.. eller.. gå og gå... vi tager nok heste.. der er så stort.. så det vil blive for hårdt at gå i længden.." han skæver hen mod et buffetbord et godt stykke væk.
"Tørstig...? sulten?" spørger han så.. Cassa kan bringe dem det over fra hvor han er.. så det er bare at sige til fra Fujitas side
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , jack, Krystal
Lige nu: 3 | I dag: 15