På græsset ved vejen (4)

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 08.09.2008 23:06
Elizeph ser mod den herren der nu står henne ved dem.
"Smykke? så ganske afgjort nej.. Det er en amulet min gode herre." siger han roligt..
Amulettens lys blev stærkere nu..
Elizeph ændre ikke sine høflige former overfor Cashi blot på grund af at hun droppede facaden.. han finder det dog lidt morsomt, den måde hun pludseligt ændrede sig på. Men han ikke engang så meget som trækker på smilebåndet.
"Ja, korrect... Hvis De ikke er den jeg leder efter.." han ser lidt på den blå lysende sten.
"Det er en amulet skabt til at søge efter folk med specielle magibaner... Og den viser ganske tydeligt at jeg er på det rette sted.." han studere den roligt..
Men hvem af dem det er.. eller om det er dem begge? .. arh... det kan blive en smule svært det her... han skæver lidt fra den ene til den anden..
Og igen.. om de vil kunne klare opgaven... det er svært at sige.. for nogen af dem!
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 08.09.2008 23:11
han ser på amuleten "hmm ja okay min fejl " han kan
ikke lade være med at undre sig over hva han går og snakker
om " magibaner hmm lyder meget mærkeligt og det skulle være en
af os elelr hvad? oghvordan vil du finde ud af om det er rigtigt hva
din amulet siger" han ser på amuleten igen
Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 08.09.2008 23:15
"Så det De mener er at en af os er 'udvalgt'?" spurgte Cashi tørt og skævede mod Achillius.
Hun skævede så kort rundt, for at se om der var andre i nærheden, hvilket der ikke var udover hendes fede ekuma som der stadig åd græs. Hurtigt gled hendes blik hen på Achilius og hun smilede blidt.
"Vi skal røre ved amuletten" startede hun. "Og hvis vi ikke er de 'udvalgte' så dør vi".
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 08.09.2008 23:21
"Om det er kun en af jer, eller begge.. det er ikke til at sige... Amuletten reagere på jer begge... men det der er kun omkring....-" han står lidt og regner på det... -" 68,3% sikkerhed..." han lader to fingre, med to velpassede negle glide over den blå ædelstens blanke overflade..
Han holder hånden let ud, slipper så amuletten så den svæver frit i luften..
Lad os teste deres mod.. tænker han for sig selv.. for.. han fiflede lidt med % tallet... for egentlig var det 88,3%, istedet for det lavere tal han udgav... Men deres mod skal vel testes.. Desuden kan han ikke tage sig af hvis en af dem krepere i forsøget... 1 menneske mindre... Og så var den udvalgte jo også fundet!
Tænk engang.. ingen mistænksomhed ud over det man umiddelbart kan se...

((hvor længe er i på? for enten må jeg smutte fra tråden omlidt og så komme tilbage.. eller smutte helt.. O_O skal tømme opvaskeren og lige proppe noget giftigt stads i håret på mig selv, inden jeg kommer tilbage XD;; ))
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 08.09.2008 23:23
((jeg logger her snart så ved ikke om vi skal frys eller hva vi skal))
Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 08.09.2008 23:24
((Jeg kan være på lidt endnu, men kan vi ikke fryse evt.?))
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 08.09.2008 23:29
((jo.. frys o.o men jeg ved ikke hvornår jeg kommer på igen.. erhm.. i morgen nok... o.o XD men derefter skal jeg hjem til min forlovede igen.. så jeg ik så meget på pcen o-o;; ))
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 08.09.2008 23:30
((skal vi ikke sige en eller anden tid imorgen ))
Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 08.09.2008 23:31
((Det passer mig fint n____n))
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 08.09.2008 23:32
((Jeg sender jer lige min msn.. så kan i skrive over der når i er online.. for når jeg er på pc'en, er jeg altid på msn.. xD))
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 08.09.2008 23:33
((oki ses sov godt og alt det der i ved :lol: ))
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.09.2008 17:11
"hmm det vil sige hvis en af os rør den og det ikke
er en af os så kan vi risiker at dø" han smiler skævt "tja så
er det bare hvem af os to der skal rør den først" siger
han og ser på cashi min i det sekund han ser på hende
vender han blikket mod elizeph der er noget med den fyr
han venter stadig på cashi imens han ser på elizeph
Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 09.09.2008 17:15
Cashi så tænksom ud, mens hun beregnede sin chance for at overleve, med tanke på Elizeph's udregning. Der var vel en rimelig stor chance for overlevelse?
".. Du er manden" Cashi kommanderede næsten Achillius til at røre ved amuletten. Hun elskede det faktum at mænd generelt blev betragtet som modigere end kvinder, så de ikke skulle lave alt det svære.
Dog blev hendes tanker forvrænget, da det gik op for hende at det måske kunne være et tegn på svaghed og at amuletten måske havde valgt hende nu, men hvis hun tøvede ville hun miste chancen.
Cashi så kort op på Elizeph, og rørte så amuletten..

((og ja, kære elizeph, det er din pligt at bestemme om hun dør eller ej xD , men for guds skyld lad hende ikke dø ;_______; Hun er helt ny! xD))
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 09.09.2008 17:35
((Og så døde Cashi, da et stort lys brændte hende op!!... ej.. okay xD.. joke.. ._. XD))

Elizeph lader blikket hvile på Achillius mens han talte.. men retter det så mod Cashi da hun rør amuletten..
i det sekund hun rør den, giver den en eksplotion fra sig.. men Cashi vil ikke kunne mærke det mindste...
Det er Elizeph, som jo har skabt den, det går ud over...
Han slynges faktisk igennem luften.. godt 6-7 meter inden han rammer den støvede vej ved siden af græsset, hvor han så kurrer 3 meter inden han endelig ligger stille.. ryggen mod vejen og ansigtet vendt op af...
... jeg vidste det ville ske! I satans navn da osse! tænker han og sætter sig irritabelt op.
"... Ja... Ingen tvivl at den befinder sig godt i Deres hænder frøken.." siger han mens han ømmer sig en smule.. for det gjorde da forbandet ondt! han talte så højt at de ville kunne høre det...
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.09.2008 17:40
da cashi rør amuleten står han helt stille og venter på
der sker noget og da så i stedet sker noget med elizeph
ryster han kort på hovedet " det var satans " han ser elizeph
der bliver blæst hen af vejen "Hmm heftige sager "
han ser kort på cashi " se hva du har gjordt " siger han smilene til hende
Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 09.09.2008 17:44
Cashi lagde hurtigt sine slanke hænder for munden per refleks. Det var en dårlig vane hun havde og det skete altid når hun blev skræmt eller imponeret.
Hun fulgte Elizephs fald og kunne ikke lade være med at komme med nogle av-lyde i sympati. "Øh.. Herr?" Spurgte hun blidt.
Et stort smil bredte sig på Cashi's læber da det gik op for hende at hun ikke var død. Og hvis det ikke var for hendes gode manere ville hun huje og skrige af lykke. Hun begyndte skam også at fnise lidt, for synes af den stolte og frygtindgydende Elizeph der sad og ømmede sin bag så så underligt og latterligt ud at man ikke kunne lade være.
"Jeg har skam intet gjort!" Brokkede hun sig til Achillius og sendte ham et ondt blik. Cashi fnøs så fornærmet og himlede med øjnene, bedrevidende. "Det var jo herrens egen idé og derfor skal De ikke påtvinge mig skylden for denne hændelse! Det er hans egen fejl!"
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 09.09.2008 17:56
Han kommer på benene... holder en hånd mod sin nakke... den bløder nu...
Han sukker irritabelt... det var da irriterende som han var skrøbelig!
Han begynder at gå hen mod dem igen...
"Men den lyser stadig... Derfor formoder jeg, at De gode herre ligeså er en udvalgt..." siger han da han når derhen..
amuletten svæver bare løst i luften...
Elizeph lægger hånden om amuletten...
... Men først har jeg lige en lille ulydig amulet der skal straffes... tænker han en smule irriteret...
hans magiske stav blev hængende i luften hvor han stod før...
Med en løs hånd tager han fat i den og hæver den en smule op.. han hvisler en besværgelse.. nærmest som var hans stemme baseret på en slangehvislen.. så hamrer han enden på staven i jorden..
himmelen omkring dem.. luften... træer.. græs og grus, ja.. alt bliver helt kuldsort... det eneste der lyser op i dette totale mørke, er den blå safir i amuletten...
endnu en besværgelse lyder fra ham.. hvor derefter der nærmest høres et skrig.. som kommer fra amuletten...
så slipper han staven.. og mørket fortier, alt bliver normalt igen.
"... opfør Dem så ordenligt, Xiau!" siger han til amuletten.. som underligt nok ryster..
han holder den i kæden hen foran Achillius.
".. Eftersom den stadig lyser, er der omkring 97% chance for at De ligeså er udvalgt.." Elizephs blik er uforandret.. det at han blev slynget sådan igennem luften virker ikke til at have rystet ham andet end at han fik en skade i baghovedet.. kun i huden... Hvis man lægger to og to sammen, ville man nemt kunne regne ud at han nok ikke kun er et menneske..
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.09.2008 18:01
achillius stor med armene i kors da alt det mørke
kommer frem da han så siger at han også nok er udvalgt
ser han på elizeph "hvem er du enlig "
han ser på ham med et skævt smil imens han går hen og
stiller sig lige foran amuleten han ser på cashi "ved godt det ikke hva din skyld" siger han smilene han ser så på amulenten
"hmm" siger han kort og rører ved amuleten
Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 09.09.2008 18:08
"Hvad er De?" Cashi så halv skræmt på Elizeph og trådte et skridt tilbage, men stadig med benene solidt plantet på jorden. "Åh gud, De bløder jo!"
Mere nåede hun ikke at sige før det hele skiftede til sort, blot i nogle få sekunder, men nok til at gøre Cashi rædselsslagen - men dog nsygerrig.
"Og hvad i alverden er det?!" Hun pegede nu på amuletten, og så forfærdet på den. ".. Er.. Er den levende?" kom det bagefter, langt mere nysgerrigt, mens hun lænede sig lidt forover og så smilende på den blå amulet.
Hurtigt rettede hun sig op, da hun opfangede at Achi ville røre ved amuletten.
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 09.09.2008 18:29
Han lader Achillius røre ved amuletten.. denne gang sker der intet.. bortset fra det faktum at amulettens lys standser...
Elizeph nikker så svagt.
"Javel ja.. I er udvalgt af Xiau.." mumler han.
Han ser fra den ene til den anden af dem..
".. hmm.." mumler han så let til Achillius spørgsmål.
"Ja jeg har vist ikke fået præsenteret mig endnu.. Mit navn er Elizeph.." han nikker kort med hovedet som en hilsen. Da Cashi spørger ud til amuletten, forklarer han roligt; "Amuletten indeholder en indespærret engel..." siger han roligt.
"Xiau... Hun forrådte sine egne for at drage til dæmonernes hjemsted.. men forrådte os der.. nu er hun fanget i amuletten..." han ser på den blå safir.
"Der er så meget krig og ufred her i landet, at englebestanden fra et fjerntliggende univers har besluttet sig at udryde stedet..." begynder han med en rolig stemme.
"af den simple årsag at der er for meget ondskab.. Men de skal bruge Xiau for at kunne gøre det.. I er udvalgt til at skulle vogte over Xiau.. Hvis jeg beholder amuletten, finder de den hurtigt..." Ja, nu må de vide alt.. de er udvalgte..
han lægger en hånd mod sin nakke kort, for at dæmpe smerten.
"hvornår de angriber, er ikke til at sige.. men det kan ske når som helst.. det kan være hvem som helst.. De forklæder sig om nødvendigt.."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12