Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 21.02.2009 23:35
Han lukker døren bag Murizz, og stryger roligt en hånd igennem sit brune hår.. Han vender så opmærksom heden på Murizz "vil du have et eller andet?" spørger han med et lavt suk. Der er ingen grund til at spille den store farlige mand nu hvor der sikkert ikke kommer nogle andre end Murizz..
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 21.02.2009 23:47
Han bider sig let i læben, før han ryster svagt på hovedet. Han stiller sig lidt efter hen foran Felix og ser væk.
"Jeg .... Jeg ... Nej, glem det," mumler han, og går lidt væk fra ham igen.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 21.02.2009 23:50
han går roligt et skridt hen imod ham, og ligger den ene arm om hans skuldre "hvad?.. sig det, eller jeg bliver nød til at.. jerh.. eller jeg voldtager dig" han griner let over sig selv, det var jo egentligt kun sagt som en spøg, men Murizz kunne måske tage det alvorligt
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 21.02.2009 23:54
Han ser på ham, med lettere store øjne, efter hans sætning. Han lægger hænderne på hans bryst, og skubber kort til ham(?).
".. Vil du virkelig gerne vide det?" spørger han kort.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 21.02.2009 23:56
han trækker på skuldrende "tjah.. hvorfor ikke" mumler han, og tager en af Murizz hænder væk fra sit bryst, med sin frie hånd. Han fletter derefter roligt sine fingre ind i Murizz' (?) "Jah.. jeg vil gerne vide det" siger han derefter roligt, og rykker roligt sit hovede tættere på murizz'
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 00:04
Han ser lidt på deres hænder, da de flettes sammen, før han forsigtigt knuger sin hånd om hans. Han ser så på ham.
"Jeg vil have Meier," siger han kort. - Han kan godt forestille sig, det måske ville være en lettere skuffelse for Felix, men han bad selv om at hører det.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 22.02.2009 00:08
Han trækker sig langsomt væk fra Murizz, og slipper hans hånd. "okay" siger han, g vender ryggen til ham, han virker ligeglad, men måske en anelse skuffet. Han går roligt ud i køkkenet, og tager et glas vand.. Han stiller sig så foran det lille køkkenvindue og ser bare ud, mens han langsomt drikker vandet. Han ignorere fuldstændig Murizz. Han skæver ned til håndklædet der nu er begyndt at blive en smule løst, han ser ingen grund til at skifte til normalt tøj, så han trammer detbare lidt, og ser ud af vinduet igen.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 00:18
Han lader armen glide ned langs siden, og ser væk. Han går så efter Felix, og stiller sig bag ham.
"Felix ... Jeg ... Det er ikke fordi jeg ikke vil være sammen med dig, men ....." han siger ikke mere, lægger bare forsigtigt en hånd på hans skulder.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 22.02.2009 00:21
han sætter glasset i vindues karmen og vender hovedet mod Murizz "nej nej" siger han sarkastisk "hold kæft hvor ville jeg ønske du kendte til den rigtige Meier.. han er for fanden slave handler!! jeg har allerede købt en lille møg unge af ham" siger han surt. Han bliver bare stående foran vinduet, nu med blikket rettet ud af det.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 00:29
Han sukker kort, og ser lidt på glasset. Kort efter, skubber han til glasset, så det falder ud af vinduet(?), hvorefter han ligger sin hånd i vindues karmen, for at vise, han ikke har sin forlovelsesring på.
"Meier bad mig finde en anden mand, jeg kunne stole på. Jeg vil ikke være sammen med ham mere. Men det betyder ikke, jeg ikke savner ham," siger han kort.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 22.02.2009 00:32
han er lige ved at flippe ud på Murizz da han skubber glasset ud af vnduet, men han bliver helt tavs, da han ser Murizz ingen ring har på "så havde han måske stadig nogle små hjerne celler tilbage den gamle gut" mumler han, og vender hovedet mod Murizz. Hans ene øjnbryn er let hævet "jeg fatter ikke du savner ham"
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 00:43
Han smiler skævt, tager så fat om Felix's håndled, og fjerner hans hænder fra vindues karmen(?). Derefter sætter han sig op i den og ser på Felix.
"Felix, jeg holder af ham.. Hvorfor kan du ikke bare .. finde dig i det?" spørger han lavt.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 22.02.2009 01:10
han trækker på skuldrende "det kan jeg da også" mumler han, han føler sig som et barn, der har gjordt noget forkert og nu får skæld ud for det.
"Det irritere mig bare du syntes om ham" siger han så lavt bag efter
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 01:18
Han ser lidt mod gulvet og smiler svagt.
"Hvorfor irritere det dig? ..... - Enten irritere det dig, fordi du hader ham virkelig meget, eller også irritere det dig, fordi du også kan lide mig.. Hvilken en af delene er det?" spørger han kort, før han ser på ham igen. Han tager lidt efter fat om hans ene håndled og hiver ham hen til sig(?).

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 22.02.2009 01:22
Han smiler skævt, og går nogle skridt hen imod Murizz.. "hmm. bege dele" mumler han og kysser ham roligt på munden. Han ligger langsomt sin frie arm og livet på Murizz, og smiler skævt
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 01:32
Han smiler svagt, efter hans svar, før han blidt gengælder kysset. Han læner sig så lidt tilbage, så han slipper kysset, og ser ham i øjnene.
"Jeg ... Jeg ved ikke om jeg kan .. være sammen med dig ...," siger han lavt, næsten uhørligt .

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 22.02.2009 01:36
Felix smiler let. Han tager begge Murizz' hænder, og fletter roligt sine fingre ind i hans (?) "Det kan du da sagtens" mumler han, og kysser ham igen, denne gang holder han det
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 01:44
Han knuger blidt sine hænder om hans, mens han gengælder kysset. Han lukker kort øjnene, før de hurtigt åbnes igen, og han drejer hovedet væk, så kysset brydes.
"Nej ..." mumler han kort og bider sig i læben.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 22.02.2009 01:49
"åårh, kom nu.. for min skyld?" siger han bedende med et skævt smil, han kysser ham igen på munden, denne gang meget hurtigt. "Kom nu lille Murizz" siger han rolig, og går endnu et skridt hen imod ham, så han nu står helt tæt op at væggen foran vinduet, altså, så tæt ham kan komme på Murizz
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 22.02.2009 01:59
Han skæver til Felix, og smiler svagt skævt. Da han kysser ham, drejer han hovedet den anden vej.
"..... Jeg ...... Nej, jeg kan ikke ...," siger han lavt og ser så på ham igen. Han lægger forsigtigt armene om ham og hviler sin kind mod hans skulder.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, jack, Lux
Lige nu: 3 | I dag: 12