Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 13:47
"jamen du tilbyder altid selv at jeg skal bide dig!" knurre hun og har fået nogle af sine kræfter tilbage. "hvordan skulle jeg vide at du denne ene gang ikke ville?!" knurre hun. Hun går hen og sætter sig op af ham, men med ryggen til og ser ned i jorden. "ville gerne tilbyde dig blod, men så overlever jeg ikke selv" siger hun stille "har du forresten set Chi?" spørger hun stille. "vil gerne fortælle hende at du er blevet hendes papfar" siger hun stille

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 14:05
Han smiler skævt..
"Joh .. Du kunne jo enten vente til jeg tilbyder det, eller spørge!" siger han kort og fnyser lavt. Han ser så væk.
"Du behøver ikke fortælle ham det. Han ved det allerede," siger han kort. Han tænker ikke over at han kalder Chi 'han', da han er blevet vant til det.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 14:23
"Han?" spørger hun så og ser så alvorligt på ham "hva har du nu lavet?" spørger hun så utilfreds og små knurre lidt. "hva har du gjort ved Chi?"
Hun ser op på ham "må jeg få noget blod skat" spørger hun så kærligt og ligger sin hale om ham. "du får *** for det" spinder hun

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 14:30
Han smiler skævt.
"Øhm ... Hun .. Han .. Hun bad selv om det.." siger han bare og smiler skævt. Han rykker sig en smule væk fra hende, da hun spørger om hun må få blod, og bider sig let i læben, da han hører hvad hun siger efter det.
"Selvom det lyder meget... meget fristende .. så nej.. Jeg vil ikke miste blod," siger han kort og smiler svagt skævt. (det var meget svært for ham at sige xD)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 14:33
"Hauru, hvad har du lavet?" spørger hun igen og kravler bare efter ham og læner sig indover ham. "sig det så, ellers bider jeg igen" siger hun roligt og smiler. Hun nusser ham lidt mellem benene, bare for at irritere ham lidt. "sig det så." siger hun roligt og fortsætter

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 14:38
Han smiler skævt, da hun læner sig ind over ham.
"Hm.. Jeg tror ikke du bider mig.. Jeg tror bare du nyder at drille mig, for at kunne gå i seng med dig, så jeg ikke vil kunne sige noget til at du bider mig..," siger han bare. Han tager en dyb, lettere rystende indånding, da hun nusser ham mellem benene.
"Jeg ... synes du skal flytte dig ... Nu," siger han kort og bider sig let i læben.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 14:41
"Jeg står ellers fint her" siger hun roligt og klemmer lidt med hånden nu. "sig så hvad du har gjort med Chi, siden du kalder hende "han"" siger hun utilfreds og nyder at drille ham lige nu. "sig det og jeg stopper" siger hun roligt "eller skal jeg gøre det værre?" hun begynder at knappe hans bukser op og kysser ham mellem benene nu.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 14:47
Han bider sig let i læben og ser væk.
"Hvorfor spørger du... ham ikke bare... selv?" spørger han kort og smiler skævt. Han kan ikke rigtig tænke klart.
Endnu en tung indånding kommer fra ham, da hun knapper hans bukser op og kysser ham mellem benene. Et lavt støn kommer fra ham.
"Hvordan ... skal jeg ... ku' sige det når .... du gør det her ved mig...," siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 14:50
"Okay, så fik jeg mit svar" siger hun roligt. Hun nyder at drille ham lige nu. Hun flytter stille hans underbukser lidt og sænker hovedet ned mellem hans ben

*censur*

Hun flytter hovedet efter noget tid, og ser op på ham. "når, det må du jo så klare dig med" siger hun hånligt og ser op på ham. Hun rækker roligt tunge af ham og lunter lidt væk

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 14:55
Han bider sig hårdere i læben.
"Nej, nej, nej, nej.. Lad vær'..!" siger han kort.

*cencur*

Han ser på hende, med et lettere tomt blik.
"Nej, nej!" kommer det kort fra ham, da hun går lidt væk fra ham.
"Bliv lige her ... bare lidt..," siger han kort.
"Du kan ikke bare gøre dether ved mig og så bare gå bagefter...,"

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 14:59
Hun ser tænksom ud. "jo det kan jeg faktisk, du plejer at gå når du er færdig, og jeg er færdig, så det kan jeg sagtens." siger hun roligt og ser på ham. Hun sidder på en afstand så han sagtens kan nå hende hvis han gider. Hun sidder og slikker sig på håndfladen og har lukkede øjne. Hendes øre vender mod ham, bare så hun kan hører hvor han er.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 15:08
"Ja, men jeg er en mand ... Og jeg er ikke færdig!" siger han kort. Han læner sig lidt frem og tager fat om hendes håndled(?), hvorefter han hiver hende hen til sig(?).
"Kom nuuh .. Bliv lige .. bare lidt .." siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 15:11
Hun mærker han tager fat om hendes håndled. Hun sætter sig bare op af ham og kysser ham roligt på kinden. "hvorfor? du plejer at ville af med mig så hurtigt som muligt" siger hun uforstående og nyder at se ham lide på den her måde.
Hun sidder helt op af ham, men er klar til at springe væk hvis han skulle finde på noget

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 15:27
"Ja, men tænk lige over hvad du har gjort ved mig.. Efter det er det umuligt for mig at lade dig gå ligenu," siger han roligt. Han kysser hende blidt ned af halsen og lægger så armene om hende. Han begynder forsigtigt at trække hendes nederdel ned(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 15:30
"ja, for at få svar, men jeg er færdig" siger hun roligt og prøver at puffe hans hoved væk, da han kysser hende ned af halsen. "du holder dine løber fra min hals" knurre hun nu. Hun ender med at ligge helt ind til ham, da han ligger armene om hende. Hun begynder at brokke sig da han prøver at få hendes nederdel af. "slip den" siger hun utilfreds

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 15:35
Han drejer sit hovede lidt væk, da hun puffer til det, men prøver fortsat at få hendes nederdel af. Dog slipper han også den, da hun brokker sig. Han bliver dog ved med at holde fast om hende.
"Men, Anzu ... !" piver han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 15:44
"men hvad?" spørger hun utilfreds. Hun sidder helt ind til ham og ser på hans arme der ligger om hende. "du giver ikke op vel?" spørger hun så utilfreds

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 15:50
Han ser bare på hende.
"Giver ikke op? Nå, så du vil gerne have at vi skal være sammen?" spørger han kort og smiler svagt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 27.06.2009 15:57
"jeg kan jo ikke enne at være ond mod min mand" siger hun så opgivende. "så vent lidt." hun lunter hen og tager sin kjole og ligger sig hos den. "kom så, i dag gør vi som du vil" siger hun roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 27.06.2009 16:14
Han følger hende med blikket, før han kravler efter hende. Han sætter sig foran hende og læner sig lidt ind over hende.
"Gør vi ikke altid det?" spørger han kort og smiler skævt. Han trækker så let på skuldrene og kysser hende kort på munden(?).

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7