Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 18:01
Alexander gik med tunge skridt hen til døren af helbredelses huset, han var iklædt sin mørkets kriger uniform, og det var tydeligt at se at han ikke ligefrem var i et fantastisk humør, hans ene hånd var kraftigt presset imod hans side, og hans hånd var helt rød og dryppede den rødlige væske som langsomt forlod hans krop, han skar tænder en smule idet han fik skubbet døren derind til op.
Alexander var blevet overfaldet af 7 mennesker ud af det blå, det var mærkeligt hvordan en ting som elementaler kunne få folk til at gå bersærk, frygt kan ofte få mennesker til at gøre ting de aldrig normalt ville gøre, og desperationen havde været tydelig i deres øjne, Alexander havde dog dræbt hver og en af dem, straffen for at angribe en mørkets kriger var trodsalt døden, og han havde set sig selv som den bedste til at påføre dem deres straf, de irriterede ham dog at sådan en flok amatører havde formået at ramme ham med et sværd i siden, såret var rimelig dybt men ingen vigtige organer var blevet ramt, så det var blot et spørgsmål om ikke at forbløde, han tog en sidste dyb indånding og rettede ryggen op for i det mindste at se en smule autoritær ud idet han gik ind i den store fulde hal, det var tydeligt at elementalerne skabte problemer, og ville også kun være et spørgsmål om tid før Alexander nok skulle rende ind i en af dem, og han glædede sig faktisk, det var spændende skabninger og ulig noget andet.
"Jeg har brug for en sygeplejeske omgående"
Sagde han i en hård tone, og det var på grænsen til at være råb, men det ville virke for desperat.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 01.12.2010 18:17
Suki blinkede kom på det tidspunkt hoppende lige forbi Alexander, med det lange blonde hår blafrende i hendes følge som en kappe. Hun bremser hårdt op så man kunne høre hendes nøgne fødder skride lidt på det glatte gulv.
Med et hop bagud stoppede hun elegant op foran Alexander og kiggede først på ham, med et standard smil af tillid og sikkerhed som alle sygeplejerske skal gå med, selvom hun nu gjorder det godt. "Hej!~" sagde Suki og kiggede ned langs ham for at finde ud af hvad der var galt. Smilet forsvandt og hun tog armen bag Alexander og forsøgte at fører ham over til et bord, da alle stole var optaget. "Kan du sidde?" spurgte hun med en blid stemme mens hun rodede igennem en brun taske om hendes skulder, fyldt med flasker, krukker, delikate redskaber samt masser af bandage. "Hvad er der præcist sket?"

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 18:23
Alexander så i hvilken retning hun førte ham, og han trak sig fri af hendes greb og satte sig ned idet hun spurgte hvorvidt han var i stand til det, selvfølgelig var han det, denne mindre skade var intet slemt, i naturen havde han selv taget sig af den, men når nu byen havde et helbredelses hus så var der ingen grund til at få det gjort med simple, primitive og halv effektive metoder, man kunne lige så godt gøre brug af de eksperter der nu engang var, og så var sygeplejeskerne praktisk set altid ufattelig søde og kønne, det skadede bestemt ikke hvis man havde en smule smerter.
"Selvfølgelig kan jeg side, og det er såret efter et sværd, de behøver ingen yderlige informationer frøken, en mørkets krigers arbejde skal ikke blindt fortælles til en civil, beklager frøken"
Sagde han venligt og roligt, og desuden med et smil på læben der på ingen måde afbillede den smerte og ubehag han faktisk følte, ja hele hans mimik var akavet for et menneske med et dybt sår i den ene side, men sådan havde Alexander altid været, medmindre han blev fuldstændigt hisset op så kunne han altid holde masken og sende et venligt og imødekommende smil til folkene omkring sig.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 01.12.2010 18:47
Suki fandt en flaske vand, krukke selvlavet savle, højst sandsynligt noget medicinsk, for ikke at glemme en sammen foldet tot vat og en stor bandage, stillede det hele på bordet ved siden af Alexander, som vel kendte til meget af det. "Mmh.. Godt.. Og du gik selv herhen kan jeg gætte, så det er vel ikke noget fatalt." regnede hun fortsat ud, hvis ikke blot et håb om at han ville give hende ret. Hun skulle jo vurdere ved den viden som hun bliver tildelt om det er seriøst nok til at skulle skaffe en læge.

Hun lænede sig småt ned, strøg lidt af hendes lange hår bag om sine ulveører og tog flasken med vand.
Suki kiggede så op på Alexander i håb om at han selv ville fjerne sin hånd, imens hun tog endnu en tot vat frem fra tasken, som hun oversvøbte i vand fra flasken. "Jeg må også bede dig tag tøjet af overkroppen." sagde hun med et varmt smil op til Alexander.

Når eller hvis det var gjort, ville hun være begyndt at rense åbningen så hun bedre kunne se skaden, for så også at rense eventuelt skidt fra såret. "Det ligner ikke klingen blev drejet.. Så det burde lukke sig pænt og hurtigt" fortsatte hun og holdte på det varme smil fra før, mens hun satte vandet fra sig, for at tag krukken ned til sig. Med et skrue på håndledet gik låget op, en rimelig primitiv lås lavet af et hul i selve krukkens munding hvor en ekstra bygning i låget kunne hægte sig fast under.
En tyk brunlig masse kom til syne, en lugt af jord og aske, blandet med rapsolie. Selvfølgelig var det ikke dette som salven indeholdte. Men dette smurte hun et godt lag af, på såret som gerne skulle føltes lidt kølende, for at det ikke skulle blive inficeret og hjælpe det i at lukke sig.

Fulgt efter dette pressede hun den foldede tot vat - som hun havde taget op og lagt på bordet før, for at holde blodet tilbage, som hvorefter hun begyndte at hvilke den lange bandage rundt om Alexanders mave for at holde vattet på plads.

Hun sukkede svagt da hun var færdig efter et par minutter af vikling og ryddede op på bordet.

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 01.12.2010 19:07
Døren blev halvt sparket op, da Argon knottent kom vraltende ind i Helbredelseshuset med sin krystalbeklædte højre hånd placeret på halsen.
"Har I noget imod egernbid," knurrede han.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 19:25
Alexander studerede de apperater hun havde fundet frem, de fleste af dem var dem han selv have tænkt sig at bruge hvis han havde taget hjem, og han havde selv en rimelig dyr salve som var fantastisk mod sår, men det var ufattelig dyrt og han ville helst ikke bruge det medmindre han var ude på en vigtig mission hvor han ikke havde tid til at lade såret heale naturligt, det var naturligvis også fordi det sved som bare en i helvede, ja faktisk var smerten omkring halv så stærk som den man fik når man fik hans antistof indskudt, og det siger ikke så lidt. han satte sig lidt på plads og kiggede på hende med sine lyse isblå øjne.
"Tja, det er trodsalt meget relativt, såret her kunne bestemt hurtigt blive fatalt, jeg har tabt en del blod bare på turen herover, så de må undskylder mig hvis jeg er en kende svimmel"
Sagde han og afsluttede sætningen med et stort smil, han vidste godt at hun nok ikke ville tro dette da han ikke havde vist nogen form for svimmelhed, men det var kun på grund af hans gode kontrol over sin krop, i virkeligheden var han meget svimmel, og kunne sagtens være snublet hvis han havde været nød til at gå længere, han nikkede blot til hende og smed først sin frakke af, det blev gjort med op til flere støn som han ellers havde prøvet at skjule, nu kunne hun ikke undgå at vide at han var i seriøse smerter, og det blev kun værre idet han træk den ærmeløse tshirt af, og at den var stramt siddende hjalp heller ikke ligefrem, den havde desuden engang været hvid, men en kæmpemæssig blodplet dækkede næsten hele den ene side, og vidste hvor meget blod han efterhånden havde mistet.
"Frøken jeg er en mørkets kriger, jeg ville aldrig tillade nogen at nå at dreje deres klinge hvis de endelig skulle træffe mig, og de behøver ikke forklare mig det selvom jeg sætter pris på det, jeg har haft min del af skader og kender udmærket godt til hvordan en skade forværres"
Sagde Alexander, de mange afmærkninger på hele hans venstre side var ny tydeligt for hende, de løb ned ad hans venstre arm, og var omkring hans venstre skulder, desuden var en mængde svage afmærkninger begyndte at komme frem på hans højre arm, de var dog stadigvæk ikke helt tydelige.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 01.12.2010 19:49
Suki lod ikke videre afskrækket eller bedømmende, tydeligt en kvinde som selv havde set lidt af hvert i hendes tid, selvom, som sagt, vidste hun tydeligt at han var i en rimelig seriøs tilstand. Dog kender hun også godt Mørkets Kriger uniformerne, som ikke er helt underligt da hun er i familie med en.
Hun gav et lille hop og tabte nær sin krukke med savle da døren med sparket op, hun kiggede sig over sin skulder. Pludselig fniser hun lidt over den meget unikke grund til at Argon var kommet her. "Kom her hen, så tager jeg et kig på det~" siger hun og prøver at vinke Argon hen til bordet som Alexander sidder topløs på.

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 01.12.2010 20:11
Han vandrede hen til den plads, hun viste frem for ham og satte sig med et bump. Han fjernede hånden fra det åbne sår, der på trods af sin ringe størrelse så ret dybt ud. Det blødte ikke overvældende, men en grågrøn farve var begyndt at brede sig omkring det og en gulbrun tand stak stadig ud fra det.
Argon vendte ansigtet mod sygeplejersken.
"Lige et godt råd," begyndte han. "Forsøg aldrig at lege med nekromanci. Udøde egern kan godt nok bide hårdt!"
Så kastede han et blik på manden, der sad i bar overkrop et lille stykke fra ham.
"Hvad er der så lige sket med dig?"

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 20:28
Alexander mærkede en kraftig irritation da denne herre på denne måde blot sprang ind og teede sig som en anden idiot, før det første havde han åbenbart ikke skyggen af pli, og så følte han også at han havde ret til at tale til Alexander på denne måde? kunne han da ikke se mørkets kriger tøjet som lå på gulvet og den del han stadig havde på, bukserne og specielt skoene var meget karaktaristiske, og han havde bestemt tænkt sig at give denne mand sin ærlige mening.
"Frøken sygeplejeske, jeg må desværre be dem om at lade en anden tage sig af denne mand, det er lidt vigtigere at de får taget dem fuldt ud af mig så jeg kan komme videre med mit arbejde, jeg har mistet en del blod som de jo nok kan se"
Sagde han venligt og høfligt og kiggede imod hende, hans stemme var varm og kærlig og skjulte godt den irritation som nærmest boblede inde i ham, og han vendte sig da også derpå over imod den uhøflige stodder som sad ved siden af ham, Alexander rejste sig hurtigt op, så hurtigt at hans sår igen begyndte at bløde, men han ignorerede det og de mange afmærkninger på hans krop lyste op og hans øje blev helt rødt, han kiggede ham hårdt i øjnene og åbnede munden.
"Hvem tror de lige det er de taler til? Jeg er en mørkets kriger og en del af inkvisationen, så de skal aldeles ikke kalde mig dig, medmindre jeg skal smide dig i et hul for din uforskammede opførsel! Og en anden gang har de bare at ankomme om end bare en smule høfligt i stedet for på sådan en måde at sparke døren ind og være en plage for alle omkring dem!"
Sagde Alexander hårdt til ham, og det var tydeligt at høre på hans stemme at han mente hvert et ord, hans stemme havde en kraftig foragt gemt og den udtrålede autoritet, idet han også selv stod med helt rank ryg og stirrede på den siddende mand. Han kiggede endnu engang tilbage til sygeplejesken og ændrede nu fuldstændig ansigtsudtryk, nu smilede han til hende.
"Beklager min hårde tone, men jeg kan ikke have mennesker som ham!"
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 01.12.2010 20:39
Argon rejste sig også fra stolen, så han stod ansigt til ansigt med den, efter hans mening, selvmorderiske mand, der havde vovet at fornærme ham. Han lod tilsyneladende til at have gemt alt om sit blødende sår på halsen, da han sagde:
"Så du forventer altså, at jeg, Lord Argon Dracoran, bare skal vente på at blive behandlet, fordi du bærer en af Mørkets Krigeres uniformer?" Hans blik gled op og ned af mandens klædedragt. "Magt opnås ikke ved at bære en uniform, knægt, det kan kun opnås ved at man gør sig fortjent til det."
Han tænkte sig kortvarigt om, og tilføjede så: "Og det samme gælder for forresteret i køen."
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 01.12.2010 20:40
Suki smilede uskyldigt og kiggede blot dem begge mens de talte. Hun blev lidt forvirret af det hele og opfattede ikke engang at hun selv blot stod stille og stirrede med en svagt svingende hale bag sig.
Med et tilt da hun fik at vide at hun ikke skulle gøre noget for Argon, tiltede hun svagt hovedet fulgt med et grin. "Desværre er vi afdelingsdelt, jeg og De andre. Heh.. Og så elsker jeg at hjælpe folk.." fortalte hun og rodede lidt igennem sin taske, kiggende på Argons sår nu og da, for at være sikker på infektionen..
"Hmm.. Måske bliver jeg faktisk nød til at sende ham videre.. Jeg har ikke noget mod sådan en slags infektion.. Det ligner mug eller sådan noget.. Det har med garanti også rabies i sig, hvis det var et aggressivt.. egern sagde du?" spurgte hun og fniste lidt svagt igen, selvom latteren var fri og blid.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 21:00
Alexander blev rasende, denne mand, en simpel lord valgte på denne måde at provokere Alexander, et medlem af inkvisationen, en mørkets kriger, elev af en af de absolutte farligste mennesker i krystallandet, og så vovede han at kalde ham en knægt! Alexanders venstre arm blev dækket af en tyk rødlig substans som efter et par sekunder størknede det, det lignede nu armen fra en gotisk mørkerød rustning, fingrerne lignede afskyelige kløer som var mere end istand til at påføre ufattelig smerte, og hans smil blev ondt og sadistisk.
"De burde vide hvem de provokerer, mit navn er Alexander Schwartz, og jeg ved ikke om de hørte mig men de taler til en inkvisator, og hvordan tror de jeg har opnået mine uniformer din gennemført uintelligente, hjernedøde, vulgære, uforskammede, provokerende, svagelige undskyldning for en mand! De har ingen kontrol over deres egne krafter, deres egne reanimerede skabninger angriber dem! Så medmindrer jeg skal påføre dem smerte som de aldrig har følt før råder jeg til at de går udenfor og venter på det bliver din tur! Ellers kan vi gå udenfor lige nu og jeg skal vise dig hvorfor det er at jeg er en inkvisator!"
Sagde han hårdt og kiggede denne mand i hans øjne, han vendte sig derfor om igen sygeplejesken og bukkede lidt for hende for at undskylde for sin opførsel.
"beklager frøken, men jeg finder mig ikke i at en mand som denne skal behandle en kvinde som dem som bare vil hjælpe"
Sagde han blidt til hende
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 01.12.2010 21:13
Argon rykkede sig ikke ud af flækken, men lod i stedet en meterlang klinge af sort bjergkrystal skyde ud fra handsken, der dækkede hans håndryg.
"Er det en udfordring," spurgte Argon leende, komplet blottet for humor. "Jamen hvis det er en duel, du vil have, så er det en duel, du skal få."
Han gjorde tegn mod den stadigt åbne dør, der førte udenfor. "Damerne først.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 01.12.2010 21:29
Suki sukkede og ruskede kort en hånd igennem sit hår, uden at kradse hul i hovedbunden med sine klør, snare brugte dem som enkelte kamme. "Heh.. Jeg vil helst fraråde Dem begge fra at slås.. De kom her for en grund, de skulle nødig gøre den grund værre endnu.." forklarede hun og smilte svagt igen. "Og.. I skræmmer de andre patienter..."

Hun retter kort på både sin taske og sin tætsiddende uniform før hun kort kigger rundt, ignorere lidt de patienter som kigger mod de to herrer foran hende. "Jeg vil finde en læge til at kigge på Deres bid--" sagde hun og kiggede så på Alexander; "Og De burde finde et sted at hvile til De har fået deres blod igen. De skal være velkommen til at spørge efter en seng her, hvis de blot siger jeg har sagt de kan."

Suki smiler så til dem begge, kigger kort på dem med sine dybe røde dæmoniske øjne og bukker så for dem, før hun svinger sig elegant om med den pjuskede hvide hale fuldt med i svinget, sætter hun af igen for at lede efter en læge.

Forbi et par mennesker i den store flok kan hun blive set snakke med en anden kvindelig læge, noget ældre som nikkede til hendes ord og gik mod Argon og Alexander, hvorefter Suki selv forsvandt i travlheden omkring.

//Out

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 21:46
Alexander rystede på hovedet for at vise hende at det ikke ligefrem var en mulighed.
"Beklager frøken, men jeg er nød til at vise denne mand hvordan man opfører sig"
Sagde Alexander og kiggede igen over på den provokerende mand, hans øjne studerede hurtigt manden, og studerede derefter den lille sølle handske, den var intet imod hvad han havde mødt før, Spike havde trodsalt en evne mange gange stærkere men dog meget li denne, så denne lord var intet problem.
"Ja den herre, det er en duel, forhåbentlig er det en meget mere hæderlig mand end hvad jeg tror om dem, så lad os sætte nogle regler, kampen stopper når den ene er bevidstløs!"
Sagde Alexander og begyndte at bevæge sig hen imod døren, han var nået hen til døren og åbnede roligt døren idet han kiggede tilbage til manden.
"Godt at der er en læge på vej, de får brug for hende"
Sagde Alexander og kiggede grinende på manden som han snart skulle lære en lektie.
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 01.12.2010 22:05
Argon fulgte manden ud af huset. Det var muligt at han havde en raffineret rustning, men han havde ikke gejst. Og gejst var noget af de vigtigste ting, Argon kunne komme i tanker om. Alt på nær ære. Og bacon. Og næbdyr. Og bløde løg.
Nu Argon tænkte nærmere over det, kunne han komme i tanker om en hel masse ting, der var vigtigere end gejst. Han slog de forstyrrende tanker ud af hovedet og inspicerede så sin modstander. På afstand så han ikke just frygtindgydende ud, men Argon fornemmede, at han ikke var én, man skulle spøge med. Dette gjorde det dog bare endnu sjovere.
"Har du hørt det der gamle ordsprog, som er tradition før en duel," spurgte han i et mindre alvorligt tonefald.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 22:19
Ude foran helbredelseshuset var en rimelig stor plads, heldigvis var den ubefolket lige nu, Alexander fortsatte lidt videre så der var omkring 5 meter imellem dem, han kiggede nøje på sin modstander, han var gammel det var tydeligt, 45 år ud fra hvad Alexander kunne se, det betød selvfølgelig at manden højst sandsynligt var væsentlig stærkere end Alexander, men det gjorde skam intet overhovedet, det var ikke styrke Alexander ville vinde på, nej tværtimod var Styrke faktisk nærmest fuldstændig uinteressant for ham og hans evner, Alexander knækkede sin nakke et par gange, derefter sine skuldrer og til sidst sine fingrer, han kiggede Lorden dybt i øjnene.
"Lad os lave endnu en reel, vi må hver kun bruge et fysisk våben, de har deres handske og jeg min klo, så ingen små snydetricks eller noget, jeg smider min kårde til siden, og nej jeg kender ikke dette ordsprog"
Sagde Alexander og gik hen og lagde kården pænt et stykke derfra, han skulle nok gøre kort process på denne mand, hans evne ville ikke være til stor nytte imod Alexanders øje, indtil videre havde han kun mødt 2 mennesker han havde haft reelle problemer med, den ene var Trey hvis hurtighed selv Alexanders øje havde svært ved at følge, og så monsteret kaldet Spike, og denne gamle mand burde ikke være et eneste problem, kun ved hjælp af en hurtighed meget større end Alexanders ville man have en chance for at vinde.
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 01.12.2010 22:34
Argon betragtede sin modstander. Hvad kunne han finde på? Argons typiske indtryk af de selvfede Mørkets Krigere, var, at de udelukkende førte sig frem på deres status eller på brutal kraft, men ham her så anderledes ud. han lignede ikke en af de store drog, som han før havde skulle sætte på plads. Han så nærmest ud som om han frydede sig over den nært forestående kamp. Det her skulle nok gå hen og blive interessant.
Spørgsmålet var så bare lige, om hans modstander ville holde sig til reglen om kun at slå bevidstløs. Argon tøvede et øjeblik, men valgte så at kaste sit sværd fra sig, så det skramlede hen over fliserne på pladsen.
Så sagde han, "Ordsproget lyder: Bløde løg er blødere end andre løg," og frydede sig over sin visdom eller mangel på samme.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 01.12.2010 22:46
de lidt komiske var at den måde Argon så den typiske mørkets kriger på, ja det var faktisk det indtryk han selv havde fået om lorden, og han nød tanken om at det skulle blive ham der satte stodderen på plads og lærte ham at bare fordi man har en magisk genstand betyder det ikke at man kan opføre sig uden ære eller plig over for andre mennesker.
Alexanders ansigt gik over i et kæmpe smil, der for mange mennesker ville se meget meget, meget skræmmende ud, han begyndte også lige så stille at grine, men lige så stille voksede grinet, og gik langsomt over i et sygt og hysterisk grin, som langsomt døde ud, en sfære af den tukke substans samlede sig i hans hånd, og han kiggede dybt ind i den andens mands øje.
"Duellen starter lige så snart de hæver deres arm som tegn på de er klar!"
Sagde han med en grinende og legende stemme, han skulle nok nyde det, og der var trodsalt intet i deres aftalte regler der sagde at han ikke måtte torturere ham, det var trodsalt også muligt at få folk til at besvime ved store mængder smerte, der skulle dog rigtig meget til.
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 01.12.2010 22:53
"Klar," sagde Argon højt og rettede armen mod sin modstander, der stadig så uhyggeligt veltilfreds ud.
Så begyndte han at løbe imod krigeren med klingen løftet til slag, så dens spids pegede ud over hans venstre skulder og derved blokerede slag mod hans overkrop.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Leviathan, Muri , Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12