Mong 09.08.2026 13:09
Yuri havde altid haft en intens flamme af vrede i sig. mest af alt fordi de altid havde set hendes søster som den lille perfekte pige og Yuri som... ja det andet barn.Yuri mærkede en trykken i hendes hånd og så en lyd "se på mig" hun snappede pludselig ud af det hun var igang med at hade. hun så mod Catarina langsomt. men stadig ikke i hendes øjne.
hun lyttede til Catarina hun havde stadig flammen tændt. "behøver jeg ikke?" hun så kort mod sin far og så poå Catarina igen, hun havde ret. men hun havde hele sit liv levet i vrede og det var svært at gi slip på.
Yuri vidste hellere ikke hvorfor hun kunne se det. det var en en slangs magi. som en magisk grotte de var i. og dette var fortidens spøgelser der opsøgte dem.
Catarina bag ikke Yuri tilgive dem og vis hun havde bedt hende om det havde hun nok også sat ild til Catarinas tøj. mest af alt pga hun ikke kunne tilgive dem.
hun så mod sine forældre med sammen knebne vrede øjne. "de har altid forgudet min søster. jeg var der bare! de var ligeglade med mig." sagde hun vredt og man kunne fornemme på Yuri at det var svært for hende. hun havde jo altid været set som det andet barn.
manden så bare på Yuri, han virkede hård og kontant imens moderen virkede mere sorgbetynget. manden så kort på Catarina. "Yuri. hvorfor?"
Yuri slukkede flammen og tog Catarinas hånd. "lad os komme ud. inden jeg gør dig fortræd" hun havde stadig vrede iøjnene. men hun ville ikke skade sin nye ven. og vis de blev meget længere kunne hun ikke love at hendes vrede ikke omsluttede hende og gjorde dem begge ondt og brandte alt ned i nærheden.

Krystallandet