Cujimi Suzukimi
hjemme dyrket frugt og grønsags handler
Cuji havde svært ved nærkontakt pga hendes fortid. men hun var ikke som sådan ked af det over at hun var blevet som hun var blevet. Cuji så på jack og fulgte ham roligt ud mod udgangen. da han spurgte om hun ville fortælle om sig selv grinte hun lidt.
"det er ikke meget at fortælle. jeg bor i skoven i en hytte med en hyggelig have hvor jeg sælger frugt og grønt... jeg har lidt afskåret mig fra byens tæthed da jeg ikke ønsker nogle jeg holder af skal komme tilskade, jeg er noget klodset og uheldig" fortalte hun og så ned på hvor de gik. hun var glad for at kunne bo lidt afsidets for vis hun boede i byen og en hun holdte af der blev opdaget af hendes søster og så gjort skade på ville hun aldrig kunne tilgive sig selv. men hun vidste ikke hvor hendes søster holdte til. eller hvor hun var!
Cuji tænkte lidt over det hele og havde tit tænkt på at flytte til byen. men hun ville ikke bringe andre i fare. det var en stor frygt. hun nævnte ikke noget fra hendes fortid da hun ikke ville skabe bekymringer eller tristhed. hun tænkte lidt hvad hun ellers skulle fortælle. hun var jo ikke just den mest spændene person i verden.
"når jo... bare vis vi støder på hinanden igen... jeg er altså meget dårlig til at huske ansigter og navne" sagde hun så jack vidste vis hun sagde hvem er du til ham næste gang at det ikke var fordi hun ville være uhøflig eller ond eller glemsom. hun var bare dårlig til at huske ansigter