Leon August
Plantagemedarbejde på Svennings Gård
Charizard 22.11.2025 19:14
Klamtsvedende, åndedragtsforladt og forløst på måder som end ikke guderne kunne tillade, lå han blot der og hev let efter vejret som han mærkede vennens hoved mod hans ryg i øjeblikket. Men halv sløvt fulgte han alligevel trop. Bukserne blev spændet op, omend det måtte glide ud af ham og plette ham til set bagfra. Leon følte sig
høj og
skæv.
Med små givende lyde fra sig, fik han sat sig op på vognen og lod benene hænge udover kanten, så han sad med ryg til vennen. Det var ingen lyv for ham, han kunne ikke benægte det selv længere. Men de talte ikke om det, det kunne man ikke, det måtte man ikke, det gjorde man ikke. "
Fortæl mig noget jeg ikke ved, men hvis jeg er lidt, grænser du dig vel til lidt mere end det.." spurgte han små klukkende.
Men blikket blev vendt mod udgangen af minen der endnu lod regnen være som et tæppe.. Lidt endnu da. "
Jeg ved ikke om jeg nogensinde kommer til at kunne redde afgrøderne hvis de overvandes..." hans evner rakte jo ikke så langt. Men det var ikke noget som sådan var en invitation til vennen at svare på. Det var blot en kendsgerning af hans egne mangler.