RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 03.01.2023 03:09
R.J ville lyve hvis han ikke blev lidt nysgerrig over hvad Amy hviskede til den unge krage, men han gjorder ikke noget. Han lå godt mærke til hun rettede på sin kjole hvilket kun fik ham til at smile.
Matt og R.J snakkede, men Matt blev mere og mere distraheret af Ofelia "så gå dog op til hende knægt" sagde R.J med et grin og skubbede Matt op mod Ofelia.

Matt gik op til Ofelia for at danse med hende og svare på hendes forførende blikke, hvilket fik R.J til at grine.
R.J så rundt og kunne godt se hvordan de unge krager ville ha Amy med sig igen, han grinede lidt og da han fik øjenkontakt med Amy hævede han sit glas mod hende som en skål, men med et drilsk smil på læben inden han drak og lod kort sit blik hvile på Amy inden han igen så rundt på kragerne.
R.J's blik søgte tit over på Amy, men hun skulle ikke ha fornøjelsen af at drille ham for meget, så han blev bare siddende i stolen og drak sin whisky.

Alt det alkohol der var der, var rigtig dyrt alkohol og derfor også rigtig god alkohol. R.J vidste hvor han kunne skaffe tingene og hvordan, så det var intet problem.

R.J så lidt rundt og fik øjenkontakt med en af de små krager som han vinkede over til sig, den unge krage kom over til ham, R.J lænede sig hen til ham og hviskede noget i hans øre, den unge krage smilede stort og nikkede til R.J, som smilede og nikkede en enkelt gang tilbage inden den unge krage forsvandt ud af stuen og efterlod R.J med et smørret smil på læberne som han så kort over på Amy, han havde helt klart planer om et eller andet.

Da der var en kort pause i musikken hævede R.J sit glas "SKÅL KRAGER!" Råbte han højt, og kragerne fulgte hans råb og skålede, inden musikken startede op igen, og R.J vippede igen med foden til musikken, mens han ventede på den unge krage som var løbet ud af stuen.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 03.01.2023 03:25
Øjenkontakten holdte hun kort som hun løftede sit glas op, som tegn til at skåle med ham trods der var lidt afstand imellem dem. Hun stod lige nu meget afslappet som hun sagtens kunne, betragte alle kragerne og sin gode veninde Ophelia. Både hende og Matt så ud til, at hygge sig, og det var lidt morsomt hvordan det var tydeligt at se, hvordan Ophelia nærmest kælent gled ned ad ham, som Amy grinede lidt over Matt ikke virkede til, at holde styr på hænder og blik. Hun løftede glasset op til sin mund, og skulle til at drikke en tår, før hun lagde mærke til nogle af kragerne, som prøvede at spille nogle spil imens de dansede rundt på gulvet. Nogle enkle mente at de skulle holde konkurrencer, og det fik Amy til at grine en smule. Hun rystede kort på hovedet over hvor god energi og fantasi de faktisk havde. Men så længe at alle hyggede sig, og havde det sjovt, var hun glad.

Hun var ikke påvirket af alkoholen endnu, men hun kunne tydeligt godt mærke på mange af kragerne, at de havde fået rigeligt. Flere af dem kunne slet ikke holde balancen, og som hun kunne se den unge krage ved R.J, løftede hun undrende et øjenbryn. Nysgerrigheden spredte sig hos hende, som hun ikke vidste hvad der blev snakket, og hvisket om. Det gik hurtigt op for hende, at han havde planer. Men hun gad ikke gå hen til ham, for det var sjovere at stå med afstand, og dele de mange blikke til hinanden. Den unge krage skulle sikkert et eller andet for R.J. Eller også havde de begge to planlagt et eller andet, som hun ikke kendte noget til, eller vidste hvad kunne være. Da der højt blev råbt skål til dem allesammen, løftede Amy sit glas, og lod det brede smil vokse en smule"SKÅL!!" råbte hun lige så højt, før hun drak en stor tår af glasset. Vinen var god, og hun sukkede da også tilfreds over smagen. Hvor var det lang tid siden, at hun havde fået en god vin.

Hun kunne mærke noget af vinen imod sine læber, og holdte øjenkontakt med R.J som hun lod sin tunge glide hen over læberne for at slikke vinen væk. Hun stod fortsat afslappet op ad bordet, men efter nogle få minutter satte hun sig op på bordet, og med vilje spredte benene lidt, så R.J kunne få et glimt af underlivet bevidst. Da hun kom op at sidde på bordet, sørgede hun for at begge ben var samlet. Hun var ikke typen som gjorde som de fleste kvinder  med, at krydse det ene ben over det andet. Selvom Ophelia flere gange, havde sagt at det havde en god virkning på fyrerne. Hun sukkede lidt, som hun kort lod sit blik hvile sig på veninden der var godt igang med, at danse tæt op af Matt. Hun lænede sig lidt tilbage, og støttede til albuen, så hun halvt kunne ligge ned på bordet. Hun lå ikke helt ned, men trængte roligt til at ligge lidt ned, i stedenfor at sidde op. De grønne øjne gled ned imod skoene med hælene på. Tydeligt, trængte hendes fødder også til en pause"Hmm..."mumlede hun for sig selv, som hun langsomt lod blikket glide op, og hen på R.J.

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 03.01.2023 03:42
Som Amy satte sig op på bordet og bevidst lod ham se op under kjolen rystede han bare smilende på hovedet, hun var en drillepind, det var han ikke i tvivl om, men han var vild med det alligevel.
R.J grinede lidt over Matt som jo nærmest ikke vidste hvad ben han skulle stå på som Ofelia forførte ham, han så på de fulde krager og grinede.

R.J's blik røg hen mod døren da den unge krage lavede et 'ok' tegn til ham og han nikkede lidt. R.J rejste sig og lavede tegn til musikkerne om at de skulle stoppe, så musikken stoppede og R.J slog på sit glas med sin ring som han havde på sin finger for at få folks opmærksomhed, hvilket var lidt svært med dem som allerede var fulde, men det lykkes.

R.J så rundt på kragerne, og så på Amy kort med et drilsk smil inden han så på de andre krager igen "Jeg skal ikke holde festen stille for længe, men jeg er glad for at se at i hygger jer... jeg er dog nød til at blive alvorlig et øjeblik og det håber jeg at i kan holde til.." startede han som han gik lidt væk fra stolen så folk kunne se ham "Som i alle bemærkede, så var jeg væk i længere tid, og øhm... jeg må indrømme jeg bliver ikke skræmt nemt, men øhm... jeg vil være ærlig jeg var faktisk bange der nede.... ikke for mit eget liv, nej jeg var bange for jeg aldrig skulle se alle jer igen.... og øhm... det havde også vært tilfældet hvis ikke det var fordi min højre hånd..." han så på Amy "havde fundet mig i tiden..." han gik lidt mere hen mod Amy og fokuserede på hende "Amy, jeg kan med ærlighed sige... du redet mit liv i dag, og satte endda dit eget på spil for det.... og derfor har jeg lavet en lille ting til dig" han smiler lidt drilsk og flytter sig, han ser mod døren "kom bare med Toby" sagde han roligt, men højt, og den unge krage som før var gået ud kom ind med en kage som han satte på bordet, på kagen stod der Amy's navn, og sammen med kagen lå en smuk lille æske, R.J stod roligt, stadig med det drilske smil, men samtidig også alvorlig, mens han ventede på at Amy skulle åbne æsken, hvilket alle andre krager også ventede på.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 03.01.2023 04:02
Kort sippede hun til sin vin, før hun kunne høre musikken stoppede. Hvad skete der nu? hun løftede et øjenbryn, som hun kunne se både de fulde og mindre krager undrede sig. Specielt de fulde krager begyndte at brokke sig over, at musikken var stoppet, og de var allerede sikker på at festen var forbi allerede. Men da R.J havde slået imod sit glas med sin ring, undrede Amy sig endnu mere, hvad der skulle til at ske. Hun satte sig lidt mere op, for at være klar til hvad end der måtte komme, og hvad han ville sige. Som han begyndte at sige at det var alvorligt et øjeblik, skulede hun rundt til nogle af kragerne, og fik kort øjenkontakt med Ophelia. Hun sendte Amy et blik og udtryk om, hvad der lige skete. Amy trak på skulderen til veninde, for hun havde ingen anelse. Hun satte sig lidt bedre tilpas ovenpå bordet, som hun lyttede til det R.J sagde. Han havde været væk i lang tid, og alle havde været meget bekymret for, om der var sket ham noget, og om han faktisk ville komme hjem igen.

Hun havde heldigvis været stædig, og aldrig ville opgive at finde ham, hvis han var væk. Han nævnte at han var bange, og Amy kiggede ned kort. Hun havde selv været bange og frygtet for, hvad der kunne ske. Hun havde slet ikke troet, at hun selv skulle være så sikker på, at hun ville miste sit liv for R.J. Men heldigvis kom de levende derfra, og uden Sadies hjælp, ville de nok have været slemt såret og skadet, og meget mere afkræftet end de begge to. Hun kunne mærke en klump i halsen, og maven. Hun havde virkelig været bange for, at miste R.J. Allerede da han ikke var kommet hjem i to dage, begyndte hun at undre sig, og frygte for at der var sket noget alvorligt. Blikket var rettet imod gulvet, som hun lidt strammede grebet rundt om sit glas. Hvad havde hun gjort, hvis han var død. Hun ville ikke tænke på det, og som hun også hørte hans ord, flyttede hun sit blik op på ham.

"Jeg vil altid redde dit liv.. Du betyder alt for os krager, og du ved jeg har din ryg til hver en tid" nævnte hun som hun fik et lille opmuntrende og bredt smil frem. Hun satte sit glas ned ved siden af sig, og vidste godt at kragerne ofrede sig altid for hinanden, og det havde hun også gjort for R.J. Hun ville også altid ofre sit eget liv for ham, og som hun skulle til at sige noget mere, hørte hun hans ord om at han havde noget til hende. Undrende løftede hun et øjenbryn og tiltede hovedet. Det var ikke ligefrem noget hun havde regnet med, men da Toby kom gående med en kage, hvor der var en lille æske, undrede Amy sig endnu mere. Hun havde da ikke fødselsdag eller noget, så hvad skete der lige. Tydeligt kunne hun mærke alle blikke var rettet på hende, og hun havde det underligt med det. Hun var ikke god til så meget opmærksomhed, og vidste slet ikke hvad hun skulle sige. Hun lod de grønne øjne hvile sig på æsken i hendes hænder. Kort skulede hun hen til R.J, før hun begyndte at åbne æsken med rolige bevægelser. Synet af halskæden fik hendes hjerte til at stoppe, som hun holdte den op foran sig"Hvad er.. R.J jeg har ikke engang fødselsdag" nævnte hun overrasket som øjnene hvilede sig på den smukke grønne farve, og guld detaljerne, samt kæden. Krystallen var virkelig smuk, og hun var nærmest tom for ord. Selvom alle kragerne klappede i hænderne, og nogle piftede imens andre følte sig rørstrømske over det, sad Amy bare helt overrasket, og ikke vidste hvad hun skulle sige. 

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 03.01.2023 04:18
R.J smilede over Amys reaktion "dog ikke, men med hårdt og godt arbejde følger også belønninger" sagde han roligt, og smilede lidt drilsk til Amy, da ordet belønninger var noget han brugte meget da de var i teltet sammen, og han håbede hun forstod hans hentydning som de andre krager heldigvis ikke fangede.
R.J så rundt på kragerne "lad festen starte igen, og der er kage nok til alle" sagde han roligt som folk jublede og klappede inden musikken startede igen. R.J ville kun sine krager det allerbedste og det vidste de vist godt efterhånden.

R.J gik over bag Amy "skal jeg gi dig den på, eller vil du bare stå og stirre på den resten af aften?" sagde han stille i hendes øre,  næsten som en hvisken, men med en drillende stemme og et drilsk smil. Han havde stadig sin drink i den ene hånd, men den kunne han stille fra sig hvis hun lod ham give hende halskæden på.
R.J håbede hun var glad for den, han havde brugt mange penge på den, men hun var det værd og han ville gerne gøre noget ekstra særligt for hende eftersom hun havde redet hans liv, han vidste godt at de altid ville gøre det for hinanden blandt kragerne, men ved Amy var det noget andet, noget særligt han ikke kunne sætte sin finger på.
R.J ville aldrig sige det højt, men han ville altid vælge hende over de andre krager, og han havde det underligt med det, men det var sådan det var.

R.J stod roligt bag hende og ventede på svar om han måtte hjælpe hende med halskæden.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 03.01.2023 22:22
Hentydningen forstod hun godt, og kunne ikke undgå at smile lidt over det. Da han havde nævnt at festen skulle starte igen, var Amy enig, og hun tydeligt høre hvordan alle kragerne jublede og festede videre. Flere begyndte at fortsætte på deres konkurrencer, og alt det som de havde gang i. Det var bare lege, og se hvem der kan bunde de fleste alkohol flasker, og glas. Det gik nok ikke særlig godt, men så længe de hyggede sig var det vel altid godt. Hun lod sit blik hvile sig på R.J, som hun hørtes spørgsmålet. Aldrig før havde hun set så smuk en halskæde før, den var betagende. Det var nærmest svært at kigge væk fra den. Hun gav ham et nik, til at han skulle give hende den på"Den er bare virkelig smuk R.J.. Du må gerne give mig den på"nævnte hun, som hun heldigvis ikke behøvede at flytte på sit hår. Hendes hår var kort, og ikke langt som alle andre kvinder.

Hvis han ikke kunne komme til hendes hals, ville han sikkert finde måder at komme til på. Hun stod spændt og ventede. Hun havde taget glasset i hånden, og ventede på at han havde givet hende halskæden på, før hun kunne drikke en tår. Amy var virkelig glad for halskæden, og det ville bestemt også blive en gave hun altid ville gå med, og aldrig tage af. Tænk at hun skulle føle sig så heldig, det havde hun aldrig prøvet før. Hun havde generelt aldrig fået en gave fra en fyr før, og bestemt ikke fra en person som betød meget for hende. Ja nærmest alt for hende, udover hendes bror. Hun lod det brede smil vokse, som hun kort lod blikket glide ned på halskæden som han gav hende den på.

I hendes øjne have R.J altid været noget særligt. Det var svært for hende, at sætte en finger på det, og udtrykke det. Hun var nemlig ikke lige den bedste til følelser, og indrømme sådan ting. Selvom hun også tit tænkte, at han skulle vide det. Vide alt det som hun gik og tænkte på, men hvordan fik hun det sagt. Det var svært, og især hvis han slet ikke havde det på samme måde. Det ville kun få hende til at ligne en stor idiot. Hun lod de grønne øjne hvile sig på krystallen, som hun virkelig var overrasket over, at få så smuk en gave. At han havde fået den lavet til hende, gjorde den kun mere speciel, og hun vendte sig hen imod ham. Drak hurtigt en tår af sit glas, før hun satte det ned på bordet"Den er virkelig smuk... Tak R.J" nævnte hun før hun lagde begge arme omkring hans nakke. Gav ham et tæt kram, som hun lagde sit hoved ned på hans skulder kort. Hun ville ikke give slip lige nu, men bare holde om ham. Gaven var fantastisk, og hun synes slet ikke at hun havde fortjent det. Hun var ikke god til gaver, og følelser, men det var tydeligt at se på hende at hun elskede gaven"Jeg tager den aldrig af" nævnte hun med et lille grin, som hun holdte krammet lidt mere.

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 03.01.2023 22:33
R.J smilede over hvor glad hun var for halskæden, det betød rigtig meget for ham. Han satte sit glas på bordet så han kunne give hende halskæden på, uden problemer.
R.J kunne dog ikke dy sig fra at drille, så da halskæden var spændt kyssede han hende kort og diskret på halsen så de andre krager ikke opdagede det inden han rettede sig op igen.

R.J ville tit ønske at han vidste hvad de ting inde i ham betød, mange ville mene at R.J var vild med Amy, men hvad betød det overhovedet? Han var i tvivl, han vidste med sikkerhed at hun betød mere for ham end så mange andre, hun var en stor og vigtig del af hans liv, og hun var det som altid fik ham hjem fra de farlige opgaver, tanken om at skulle hjem til hende var det som gav ham alt modet til at fortsætte.

R.J smilede lidt og lå armene omkring livet på hende, ikke for højt og ikke for lavt og gengælde hendes kram "jeg er glad for du kan li den.... du fortjener den" sagde han roligt og smilede lidt. Han slap hende ikke, han gengælde krammet så længe hun havde brug for det, han elskede at stå tæt med hende så han brokkede sig ikke over det.
Nogen af kragerne var gået i krig med kagen andre var bare fulde.
R.J kunne høre nogen af kragerne der piftede og råbte efter ham og Amy, hvilket kun fik R.J til at grine "jeg tror vores krager er fulde" sagde han stille til Amy i krammet og grinede lidt, han kunne tydeligt høre dem, men han ignorerede dem lidt for de var trods alt bare nogen fulde små krager.
R.J viste ikke hvad det var med Amy, men hun fik ham til at smile, blive varm inden i selvom han altid var varm, men med Amy føltes varmen anderledes, den føltes bedre, men han vidste ikke hvorfor.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 03.01.2023 22:48
Det overraskede hende ikke, at han drillede hende ved kyssene imod halsen. Hun kunne godt lide det, og kunne ikke undgå at smile lidt større over det. Hendes krop reagerede også på det, som hun godt kunne mærke, at hun havde lyst til at mærke endnu mere af det. Et lettet suk forlod hendes mund, som hun virkelig var glad for at hun havde reddet ham, og fået ham med hjem til kragerne. Det var altid rart at komme hjem, og især med R.J. Hjem til deres eget sted, selvom de ikke var alene så var det bare rart. Følelsen af at stå og kramme ham, ville hun nærmest fortsætte i længere tid. Men det kunne de ikke, også selvom hun virkelig nød at stå så tæt op ad ham. Hans ord om at hun fortjente det, mente hun overhovedet ikke. Hun synes slet ikke, at hun havde fortjent det. Men det gjorde hende glad, og hun skulede kort ned til krystallen. Hendes yndlings farve, og han vidste det.

"Du har altid vidst, hvordan du skulle få mig til at føle mig speciel..." Hun smillede lidt mere, som hun slap krammet lidt, og fik øjenkontakt med ham. Da hun kunne høre de andre krager var gået igang med kagen og mente de bestemt kunne synge højt og i generelt synge, grinede hun lidt. Det lød forfærdeligt, og hun ville hellere lytte til musikken frem for dem. De piftede og begyndte at synge barnlige remser omkring hende og R.J. De var fulde, og havde fået alt for meget. Amy var ikke nær så fuld, og det virkede heller ikke til, at R.J var så fuld som alle kragerne var. Hun var enig med hans ord, for de var virkelig fulde, og det var meget sjovt, at se. Hun grinede lidt mere, før hun trådte lidt tilbage. Hun greb fat i R.Js hånd, og begyndte at gå roligt ud på dansegulvet. Som de nåede ud på dansegulvet skulede hun kort til Ophelia og Matt der var godt igang med at udveksle mundsavl med hinanden, og hun var glad for at de hyggede sig.

Hun vendte så sit blik tilbage på R.J. Lagde begge arme rundt om hans nakke, og trådte lidt tættere på ham. Hun vidste godt, at hun ikke var så god til, at danse, men hun havde lyst til at bevæge sig til musikken sammen med ham"Du må undvære din stol lige nu" pointerede hun som hun gav ham et drilsk blik, og kort bed sig i underlæben. Hun vidste slet ikke hvor god han var til at danse, men at bevæge sig tæt op ad ham, og sammen med kunne kun være godt. Det var sikkert også et spørgsmål om tid, før hun ville få lysten til at flå hans tøj af, og bare bede ham om at tage hende hårdt op ad den nærmeste væg, eller hen over det tætteste bord. Hun slog tankerne væk kort, for at fokusere på at danse lidt med ham"Jeg kommer nok til at træde dig over tæerne.. Men jeg vil bare være her tæt.. Med dig" det var ærlige ord, som hun mødte hans blik, og sendte ham et stort og glad smil. Med rolige og blide bevægelser lod hun fingrene kærtegne hans nakke kort.

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 03.01.2023 23:03
Som R.J høre hende sige at han kunne få hende til at føle sig special smilede han og lænede sig ned til hendes øre "fordi du er special...for mig" hviskede han stille i hendes øre.
R.J talte sandt, hun var meget special for ham, hun var den eneste som kunne få ham til at blive i bedre humør bare ved at træde ind i rummet, den som kunne få ham til at smile selv på de værste dage.

Som hun hev ham med ud på dansegulvet og sagde han måtte undvære sin stol lidt smilede han skævt "uh det er farligt det du gør her" sagde han drilsk, hvad Amy og de andre krager ikke vidste var at den familie som R.J var vokset op i, der var noget af hans undervisning dans, så han var en ret god danser.
R.J lå armene omkring livet på hende, og bevægede sig roligt til musikken, han havde intet i mod hvis hun trådte ham på tærene.
Han slap hende med den ene hånd og tog hendes hånd inden han roligt svingede hende rundt og lavede et dyk med hende, inden han smilede skævt til hende "jeg tror jeg overlever hvis du træder på mig" sagde han drilsk inden han rettede dem op igen og lå armene om hende igen og smilede til hende "at være tæt med dig er aldrig en dårlig ting" sagde han roligt som han bevægede sig til musikken. R.J havde godt set Matt og Ofelia, men han sagde ikke noget, de var gamle nok til at styre det selv, dog de yngste krager fandt det meget sjovt og var begyndt at drille Matt og Ofelia i stedet.
R.J lå også mærke til at nogen af kragerne så på Amy og ham, men om det var fordi de begge dansede, eller fordi kragerne fandt ud af at R.J faktisk godt kunne danse, og han var faktisk rigtig god til det.

R.J mærkede godt hendes fingre i nakken, men han smilede bare, hun skulle ikke ha muligheden for at drille ham på den måde foran de andre krager, han holde stadig sit hoved højt som en rigtig leder.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 03.01.2023 23:19
Fødderne var efterhånden begyndt at gøre lidt mere ondt end før, men det var klart når hun ikke var vant til at danse i høje hæle. Hun var virkelig ikke vant til, at gå rundt i sko med hæl på. Det kunne hun godt mærke, for fødderne gjorde lidt ondt. Men lige nu var det som om hun slet ikke tænkte på, for hun nød virkelig bare at danse lidt rundt sammen med ham. Selvom hun lod ham føre an, for hun vidste ikke hvad hun lige skulle gøre. Hun havde fået hjælp fra Ophelia tidligere, men som hun kunne mærke hun blev ført rundt, og det han gjorde, fik et overrasket udtryk frem på hendes ansigt. Hvor havde han lært det henne, hun mente ikke at hun havde set ham danse før. Hun var imponeret og meget overrasket, som hun holdte øjenkontakten med ham. Ordene om at hun var speciel for ham, fik hende til at rødme lidt, som hun kunne mærke hvordan varmen pludselig begyndte at stige inden i hende.

At hun heller ikke havde tænkt på, at hun ingen trusser havde på inden under kjolen, var pludselig glemt. Hun vidste godt, at hun måske skulle sørge for at de yngre krager, eller nogle af de andre ikke lige fik set hendes underliv. Men det virkede heldigvis ikke sådan, som hende og R.J dansede lige nu. Hvorfor nogle af kragerne piftede og prøvede at holde balancen imens deres fuldskab fortsatte, var morsomt. Hvorfor de mente at de skulle pifte så meget, vidste hun ikke. Måske de var sikker på at hun var vild med R.J; og at de begge to havde noget sammen. Men hvad var det ligepræcis det var, hun skulle sikkert dykke dybt ned i følelserne hvis hun skulle finde det frem. Hun var ikke i tvivl om at der var et eller andet, men det var svært for hende at finde meningen i det. Hvorfor kunne hun ikke bare forstå sig på følelser og romantik. Det havde været nemmere, men hun lod det brede smil blive siddende på ansigtet, og fjernede ikke blikket fra ham"Du er også speciel for mig..." svarede hun i en rolig og hviskende tone, som hun lod sin pande hvile sig imod hans.

Fingrene lod hun glide roligt hen over hans nakke. Det var ikke fordi hun prøvede at drille og pirre ham med vilje. Det var mest for, at kærtegne hans nakke, og så kunne hun også godt lide at røre ved ham. Det var dog aldrig noget hun selv ville indrømme, det skete hvertifald sjældent. Men hun kunne virkelig godt lide at røre ved ham. Jo mere de dansede rundt, desto mere kunne hun mærke hendes fødder gjorde mere og mere ondt. Hun skar en kort grimasse, som hun lod blikket glide ned imod fødderne"Jeg burde ikke danse mere... Mine fødder skriger allerede efter at komme af med de sko" hun var sikker på at hendes fødder ville takke hende, så snart hun kunne tage skoene af. Kjolen ville hun også have af, men det behøvede ikke ske hurtigt. Hun var glad for at R.J havde kunne lide at se hende i den, så hun behøvede vel ikke tage den af lige med det samme. 

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 03.01.2023 23:30
R.J elskede hvor overrasket Amy blev over at han faktisk kunne danse, men han smilede stort da hun rødmede over det han sagde, det var sødt.
R.J smilede da hun sagde han også var special for hende, og en mærkelig kildrende fornemmelse spredte sig i hans maven sammen med den behagelige varme følelse der fyldte hans krop.
Han elskede at danse med hende.

Da hun snakkede om sine fødder så han lidt på hende "hvorfor tager du dem så ikke af?" spurgte han roligt og smilede lidt til hende, hvis de gjorder så ondt, så skulle hun jo ikke blive ved.
R.J så lidt rundt, flere af kragerne var begyndt at vælte rundt, så R.J så på Amy og lænede sig ind til hende "hvis nu du sætter dig ned og hviler dine fødder lidt, så får jeg smidt de der fulde krager i seng inden de kommer galt af sted" sagde han stille og smilede lidt til hende, hun kunne da godt sidde og slappe af mens han fik de fulde krager i seng og sørgede for dem.
Det betød ikke at festen var slut, men nogen af kragerne var for fulde til at det ville være ansvarligt og lade dem fortsætte.
Desuden havde de også de yngste krager som snart skulle i seng, der var trods alt en dag mere som var fyldt med opgaver og missioner.

R.J ville helst ikke slippe Amy, men hun skulle også passe på sine fødder, og R.J skulle passe på sine krager.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 03.01.2023 23:52
Var der en som altid kunne få hende til at rødme, så var det R.J. Han var virkelig god til at få hende til at rødme, også selvom det var meget sjældent at hun faktisk gjorde det, så var der vel også særligt når det endelig skete. Hun var sikker på, at varmen indeni hende ikke var på grund af alkoholen. Hun kunne virkelig godt lide at danse sammen med ham, selvom hun aldrig havde regnet med at han var så god til, at danse. Men hun klagede heller ikke, for det var heller ikke noget hun havde oplevet før. Han kunne virkelig så mange ting, og det var noget af det hun godt kunne lide ved ham. Han var virkelig fantastisk i hendes øjne, og hun beundrede ham rigtig meget. Det havde hun gjort allerede da de begyndte at lære hinanden at kende.

"Det vil jeg også gøre.. De dræber nærmest mine fødder" hun grinede lidt, som hun satte sig ned i stolen, han før havde siddet i. Hun lod blikket kort hvile sig på de andre krager. De fleste trængte virkelig til at komme i seng, imens nogle af de andre sagtens kunne feste videre. Matt og Ophelia var klar, som de begge to dansede og drak lidt imens. De virkede ikke trætte, men det var det samme med Amy og R.J de virkede begge to til at ville feste videre, og drikke lidt mere. Alkohol havde de masser af, og de kunne lige så godt nyde det. Hun lod blikket glide ned imod sine fødder, som hun tog skoene af. Det var en lettelse, som hun undslap et lettet suk. Hun satte sig lidt bedre tilrette i R.Js stol, og flyttede skoene lidt væk, så de ikke ville være i vejen. 

De yngre krager skrålede og prøvede ihærdigt på at synge med på musikken, men det lød forfærdeligt. De begyndte også straks at protestere overfor R.J, at de ikke ville sove, de ville feste. Men de yngste krager skulle i seng, de skulle være klar til missioner dagen efter, for de havde altid noget at lave. Banden var klar på lidt af det hele, og en bande som kragerne havde mange fjender også. Inderst inde vidste de yngste krager sikkert også, at de skulle have noget søvn, og de gerne ville sove. Men de ville på samme tid også feste. Amy grinede lidt for sig selv, som hun roligt begyndte at massere sine fødder. Tydeligt kunne hun se på dem, at de trængte til at slippe fri fra skoene. Hun masserede fødderne lidt mere som hun virkelig var glad for at slippe for dem. Som hun sad i stolen, betragtede hun R.J. Hun var tæt på, at sige at han var en god far, men det ville nok lyde underligt. Men han var en god leder uden tvivl, en leder som altid sørgede godt for kragerne og hende selvfølgelig. Hun lod de grønne øjne glide ned imod halskæden. Betragtede krystallen kort, som hun tog sig selv i at smile glad over det, og strøg nogle fingre hen over den.

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 04.01.2023 00:04
R.J smilede til Amy og lod hende gå ned og sætte sig, hun var nok den eneste der kunne slippe godt fra at sætte sig i hans stol.
Han gik i stedet først hen til de yngste krager for at bede dem gå i seng, de protesterede først, men da R.J snakkede om at så måtte de jo sende nogen andre på deres missioner var det nemt nok at få dem i seng, de yngste krager sagde godnat og gik op på deres værelser.

Nu kom den store udfordring for R.J, de fulde krager. Han gik over til dem, og de protesterede en hel del for de var ikke trætte, hvilket sagtens kunne være sandt, men de var fulde og derfor skulle de i seng, men det var ikke så nemt som man lige skulle tro.
R.J bad dem pænt for sidste gang og ellers måtte han blive grov. Da det stadig ikke virkede fortalte han dem at enten gik de i seng, ellers var dette sidste fest der nogensinde blev hold ved kragerne, og det så ud til at virke.
Selvom de ikke var tilfredse begyndte de fuldeste krager at vælte oven på.

R.J sukkede lidt, han hadet at være streng mod dem, men til tider var det nødvendigt. Nu var der Matt og Ofelia som var dybt optaget af hinanden, der var Amy og R.J, og så var der 4 krager som enlig bare sad roligt i et hjørne og snakkede, spillede spil og hyggede sig roligt.
Musikken spillede stadig, R.J gik over og tog to krus med vin og gik over til Amy og satte sig på armlænet af stolen "jeg syntes der er nogen der har stjålet min stol... er det noget du kender til?" sagde han roligt, men med et drilsk smil inden han rakte hende det ene krus med vin.
R.J var ikke træt, men han nød også lidt at der var lidt mere ro efter alle de fulde krager var gået i seng, han så lidt rundt på de få der var tilbage og smilede lidt over Matt og Ofelia mens han rystede på hovedet af dem, utroligt de ikke var gået op for at få ordnet det de enlig gerne ville ordne.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 04.01.2023 00:19
Det var virkelig en stor lettelse som de fulde krager blev smidt i seng, og de yngste krager også. Det havde R.J klaret godt, som hun var glad for, at de ikke var ret mange tilbage. Kort skulede hun hen til de fire krager som hyggede sig, og virkede til at nyde musikken, og den gode stemning. Da hun kunne se ud ad øjenkrogen at R.J var på vej hen til hende, fulgte hun ham med øjnene. Han var virkelig flot, ingen tvivl. Alle de gange hvor hun havde taget sig selv i, at kigge på ham og stirre intens på ham. Men lige nu måtte hun løsrive sig fra alle de mulige tanker og idéer som dukkede op i hendes hoved. Hans stemme fik hende til at smile lidt drilsk, som hun drejede hovedet hen imod ham. Hun drejede kroppen en smule hen imod ham, og vidste godt at hun havde stjålet hans stol. Det var ikke noget han normalt var glad for, men når det var hende, tænkte hun at det ikke gjorde noget.

"Man sidder ret godt i den... Jeg forstår godt at du kan lide den" nævnte hun som hun, som hun også tog imod glasset fra ham.  Hun var klar til at få noget vin, for de skulle jo også begge to drikke lidt mere. Festen var god, og den fortsatte. Der skulle vin til, og generelt alkohol, og eftersom de havde danset kunne de sagtens nyde lidt vin, og hinandens selskab endnu mere. Efter at sidde stille med glasset, rejste hun sig op. Hun trådte ikke væk, men derimod hev kjolen lidt ned, eftersom den var gledet alt for meget op. Det var ikke fordi R.J ikke måtte se lidt mere af hendes krop under kjolen, men lige nu blev han nødt til at vente. Lidt drilleri kunne han godt klare, og hun kunne godt lide når de drillede hinanden.

Hun tiltede hovedet, som hun holdte glasset med begge hænder. Roligt stod hun foran stolen med lidt afstand. Det var klart at hun ikke havde sat sig ned igen. Hun mente bestemt det ville være bedre, hvis det var R.J som sad i stolen. Hun kunne altid sidde ovenå ham, enten med et ben på hver side af ham, med ryggen til ham. Hun kunne også sagtens sidde på hans lår, og der var da mange muligheder"Stolen tilhører dig R.J... Jeg kan bare sidde ovenpå dit lår, eller andet alt efter hvad du har lyst til" det var et ærligt svar, som hun ventede på at han ville skænke vinen op til dem. Hun var sikker på, at han gerne ville have hende ovenpå sig, og sidde i sin stol. Den passede til ham, meget bedre end hende. Det kunne være, at hun en dag ville sidde i den igen. Men lige nu, havde hun intet imod at give ham hans stol tilbage.

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 04.01.2023 00:33
R.J smilede da hun sagde at stolen var god at sidde i, han nikkede roligt "det er den" sagde han roligt. Han flyttede hende ikke, og han ville heller ikke flytte hende, men da hun selv rejste sig så han kort undrende på hende, indtil hun sagde han kunne sætte sig og hun så kunne sidde ovenpå ham, hvilket fik et skævt smil frem på hans læbet.
Han satte sig i stolen og satte vinen og sit glas på bordet inden han tog fat i Amy og hæv hende ned til sig så hun kunne sidde ved ham.

Han skænkede selvfølgelig vin op til dem begge, en af de ting han godt kunne li ved at de unge krager nu var i seng, var at det var de ældste som var tilbage, og de var ligeglade med hvad folk lavede. Matt og Ofelia kunne være i gang med at sluge hinanden og inden som var i stuen ville kommentere på det, hvilket også gjorder at R.J ikke var ligeså forsigtig med hvordan han behandlede Amy, han vidste at Matt var ligeglad, og de 4 krager i hjørnet var også ligeglade, og han var sikker på at Ofelia også var ligeglad.

R.J drak lidt af sin vin inden han satte den fra sig på bordet, han havde den den ene hånd om hende så den hvilede på hendes læn, mest så hun ikke falde ned, han lænede hovedet mod det høje ryglæn så han kunne se op på hende.
Da han satte glasset med vin på bordet lod han den hånd lande på hendes ben lidt under knæet, men som han sad og så på hende med et skævt drilsk smil bevægede han langsomt sin hånd op af hendes ben så hun ville kunne mærke varmen fra hans hånd.
Nu havde hun drillet ham, men han kunne også drille hende, men det vidste hun jo godt, han sagde ikke noget, han lod bare langsomt og pirrende sin hånd bevæge sig op af hendes ben, uden at slippe blikket fra hendes øjne.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 04.01.2023 00:48
Da hun blev hevet ned og sidde ved ham, fik hun et lille smil frem. Det var virkelig godt, at de yngre krager var kommet i seng, så de ikke kunne kommentere på alt det som hende og R.J lavede. De lavede ikke engang noget særligt lige nu, og de fire krager som spillede, havde kun øjnene for spillet og det alkohol de var igang med at drikke. Matt og Ophelia, var godt igang med at udforske hinandens kroppe kort, som de begge to havde fundet et sted væk fra både hende og R.J, og de fire krager. Musikken var fortsat god, og hun fjernede ikke blikket fra R.J. Varmen kunne hun godt lide, og følelsen af hans hånd fik hende til at bide sig lidt i underlæben. Duften af vinen mødte hendes næsebor, og hun løftede sit glas op til munden. Smagte på vinen før et tilfreds suk forlod hendes mund. Den var god, og hun brød ikke øjenkontakten med ham. Hun sad faktisk også meget godt ved ham, og kunne dufte ham endnu bedre. R.J duftede altid godt, og der var nok ikke et tidspunkt hvor hun ikke synes at han duftede godt.

"Mhmm..." mumlede hun lavt som hun godt kunne lide følelsen af hans hånd, som rørte hendes hud. Det var som om hun blev nysgerrig og tændt som hans hånd bevægede sig længere op ad hendes ben under kjolen. Hun havde intet undertøj på, og hvis hun endte med at blive meget tændt, ville hendes underliv helt sikkert blive godt vådt. Skulle det blive meget vådt, ville det sikkert dryppe på R.J, eller ned imod hans bukser, men man vidste jo aldrig. Hun smagte lidt mere på vinen, som hun tiltede hovedet, og nød at holde øjenkontakt med ham. Hun lod den frie hånd finde vej hen til hans brystkasse. Men hun gjorde ikke andet end, at lade den hvile sig ovenpå hans bryst. Hans skjorte var i vejen, men lige nu gjorde det ikke noget. Hun kunne godt mærke hans overkrop igennem skjorten.

Hun prøvede at undgå at blive mere tændt over følelsen af hans hånd, men det var som om det bragte hende tilbage, til deres hyggelige og intense omgang i teltet ude i skoven. Tydeligt kunne hun mærke hvordan hun blev mere tændt. Men ikke vildt meget, men hun var blevet lidt mere tændt end før. Hun drak lidt mere af vinen uden at fjerne blikket fra ham. Langsomt lod hun også hånden glide ned over hans overkrop, og kunne godt lide at mærke hans overkrop. Dog var det altid bedre uden skjorten, men lige nu havde hun ikke planer om at tage den af ham. Men blev han ved med at drille hende, kunne hun godt overveje at klæde ham af"Det føles godt..."mumlede hun imod hans læber, som hun lod sin pande hvile sig imod hans kort. Et bredt smil kom frem, men der gik ikke lang tid, før hun bed sig lidt spændt i underlæben. Kunne han finde på at lade hånden glide længere op. Hun vidste det ikke, som hun spredte sine ben lidt mere. 

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 04.01.2023 01:01
Som hendes pande lå mod hans og hun mumlede mod hans læber smilede han skævt "du ved jeg kan få det til at føles så meget bedre" sagde han lavt, næsten som en hvisken, man var vist ikke i tvivl om at festen nu var blevet en voksen fest, sådan som Ofelia og Matt var i gang med at udforske hinanden, mon ikke de forsvandt ind i et andet rum på et tidspunkt, de 4 andre krager var ligeglade med hvad de andre lavede, så det var jo perfekt.

R.J rettede sit hoved så hans læber kom tættere på hendes, kun få millimeter fra hendes, han lod sit blik blive på hendes øjne som hans hånd bevægede sig videre op af hendes ben, som hun spredte sine ben lidt, så tog han det som en invitation og begyndte roligt at bevæge sin hånd under hendes kjole.
Han smilede lidt "mon ikke den kjole snart glider op igen" hviskede han drillende mod hendes læber, men før hun kunne nå at sige noget lod han sine læber ramme hendes i et intenst og lidenskabeligt kys.
Hans hånd bevægede sig videre op af hendes inderlår under kjolen og sådan som de sad kunne ingen af de andre se hvad han lavede, så det var jo perfekt for ham.
Hans hånd bevægede sig langsomt mod hendes underliv, så varmen fra hans hånd kom langsomt i mod hendes underliv, indtil hans hånd ramte mod hendes underliv og han lod roligt sine fingre lege let med det.
R.J var sikret, for hun sad oven på hans så hun kunne ikke nå hans underliv, men han kunne nemt komme til hendes uden problemer, hvilket han også gjorder, han ville tænde hende til hun ikke kunne holde til det mere inden han ville tage hende med ind i et andet rum, det var lidt mere sjovt og spændende at gøre det i et rum hvor der var andre.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 04.01.2023 01:18
Hans ord om at han kunne få det til at føles bedre, vidste hun godt. Hun var faktisk slet ikke i tvivl om det, og det fik hende da også til at blive både mere nysgerrig, men også mere tændt. Matt og Ophelia skulle nok forsvinde ind i et andet rum, det var Amy sikker på, for de virkede begge to til at de heller ikke kunne vente ret lang tid længere. De 4 andre krager var fortsat igang med at spille, og prøvede at udfordre hinanden. Det var godt de hyggede sig, og med den gode musik som fortsat var igang, var stemningen generelt god, selvom hun godt kunne mærke at især stemningen imellem hende og R.J var begyndt at blive mere intens, sensuel og pirrende. Som hans hånd gled længere op ad hendes ben skulle hun til at bide sig i underlæben. Det skete ikke, som hun pludselig kunne mærke hans læber imod sine i det lidenskabelige og intense kys. Hun holdte det for at nyde følelsen af hans læber imod sine igen.

Med den frie hånd som ikke holdte glasset, lod hun hånden finde vej ind under hans skjorte. Hun var lidt fristet til at knappe den op, men det ville betyde at hun ville blive nødt til at sætte sit glas fra sig. Hun drak lidt mere, før hun faktisk besluttede sig for at sætte glasset på bordet. Da hun kunne føle hans hånd imod hendes underliv bed hun sig i underlæben. Hun kunne godt lide det, og varmen begyndte igen at stige. Hun var sikker på at han godt kunne finde på at gøre mere ved hende, men hun plejede normalt at kunne holde sig i skindet. Men både med alkoholen, stemningen, og følelsen af hans hånd imod sit underliv. Det hele var svært for hende, at holde sig i skindet. Hun blev mere og mere tændt, og vild efter ham

Han ville sikkert få hende til at bukke under, og hun ville hade at indrømme at det allerede var tæt på. Men måske hun kunne holde lidt ud. Hun fjernede ikke blikket fra ham, som hun spredte mundvigene. Hun lod fingrene finde vej til hans knapper på skjorten. Langsomt begyndte hun at knappe den op"Den er i vejen..."halvt hviskede hun, og efter kort tid fik hun knappet hans skjorte op. Hånden lod hun glide ned over hans overkrop. Imens han havde ladet hans hånd røre ved hendes underliv, fik hun et lille skævt smil frem. Hun lænede sig lidt ind imod hans overkrop, og lod sin tunge glide lidt ned imod hans brystvorte. Lod tungen glide lidt rundt om, før hun trak sig lidt tilbage, så hun kunne se på R.J igen. 

They Call me A.x... 
RJ

RJ

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Aria 04.01.2023 01:28
R.J elskede deres små lege, og den intime stemning mellem dem gjorder ham bestemt intet. Han smilede da hun mente at hans skjorte var i vejen, men han stoppede hende heller ikke.
Han spændte lidt i brystmusklerne da hun lod sin hånd glide ned over hans brystkasse bare så hun rigtig kunne mærke hans muskler, han slappede af i musklerne igen og nød følelsen af hendes tunge, men hun skulle prøve noget mere hvis hun skulle ha ham til at bukke under.

R.J lod sine fingre kort ramme i mod hendes indgang men lod dem i stedet finde hendes klit som han langsomt begyndte at stimulere, han kunne sagtens komme til for kjolen uden problemer.
Han holde øjenkontakten lidt, men brød den for at kysse hende på halsen og kravebenet mens hans fingre blev ved med at stimulere hendes klit, han ville gøre hende våd inden han gjorder andet.

Han så kort ud af det ene øje at Matt og Ofelia forsvandt, hvilket fik ham til at smile lidt men han fortsatte kyssene på hendes hals og lod også sin tunge bevæge sig lidt op af hendes hals, mens hans fingre fortsatte med at stimulere hende.
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 04.01.2023 01:42
Da han spændt i brystmusklerne kunne hun ikke undgå at smile lidt, men det tændte hende også. Han havde en tiltrækkende krop, og at vise muskler var noget hun godt kunne lide, at se. Især når det var R.J, for havde det været enhver anden, havde hun ikke kigget så meget, og heller ikke rørt nogen. Udover det var det også kun R.J som kunne tænde hende, og hun var tændt. Det blev kun mere mere, af at hans fingre ramte hendes underliv, og da han begyndte at stimulere hendes klit bed hun sig hårdere i underlæben. Han vidste præcis hvad han skulle gøre, for at tænde hende. Hun kunne godt lide det, og selvom hun ikke vidste hvordan hun skulle pirre ham, og drille ham så meget at han ville bukke under, så klagede hun bestemt ikke over det, som han gjorde lige nu

"Jeg er allerede tændt R.J.. Det er et spørgsmål om tid før mit underliv drypper" halvt hviskede hun som hun nød kyssene imod sin hals og kraveben. Hun kunne mærke hvordan hendes ben begyndte at ryste, og hun spredte mundvigene en smule. Fremstammede nogle små støn, som hun ikke fjernede sit blik fra ham. Det var svært for hende at holde sig i skindet, især når han var godt igang med at stimulere hendes klit. Begge hendes ben rystede lidt, og hun lod hånden hvile sig ved buksekanten på R.Js bukser. Den anden hånd havde fundet vej op til hans nakke. Hun lod fingrene glide blidt hen over hans nakke, mest for at kærtegne den.

Hun havde slet ikke opfanget eller set at Matt og Ophelia var gået, men det undrede hende ikke. De kunne nok heller ikke vente med at røre ved hinanden. Amy prøvede ihærdigt selv, at modstå R.J og hans pirrende bevægelser, og måden han var igang med at gøre hende mere tændt end hun allerede var. Følelsen af hans tunge fik et lille smil frem, som hun lænede sig ind imod hans øre. Lod sine læber røre hans øreflip"Din tunge er bedre imod mit underliv..." hviskede hun lidt drilsk og udfordrende som hun fortsat kunne mærke hendes ben rystede, og hun fik fremstammet lidt flere støn. 

They Call me A.x... 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0