Leviathan 17.01.2023 19:33
Så kun han bedre forstå at han ikke lige kun ser hende, da han kom ned af trappe, når hun så stod inden under den og så til nogen dyr, vil han gæt på da der kom nogen lyde der fra, han smiler rolig til hende da hun lad en hånd på hans skulderen,
"jo den har været fint, rart at sove i en rigtig seng" sagde han og kiggede på hende, han tænke ikke rigtig over at hun havde hendes hånd på hans skulderen i noget tid, hun var vel bare høflig tænke han over at han vil hjælp hende med af passer dyre, udover han også havde hjulpet hende med at få nogen af dem tilbage igen.
Han kiggede kort efter hende da hun gik ind i stue for at ser til en hunden som lå der, han havde godt hørt hende,
"kun godt tænke mig noget morgenmad, hvis det er mulig at få varme noget vand til et bad, hvis jeg måtte tager et" spurgte han og kiggede på hende, inden han selv gik ind i stue, hvor han sat sig på hug for af nussede nogen af de mange dyre, som var omkring ham, ikke fordi han ikke kun tager et kold bad men han synes mere om et varmt et eller et der var lunkent men nu måtte han ser hvad der var mulig at få et eller ej.
Han kiggede kort efter hende da hun gik ind i stue for at ser til en hunden som lå der, han havde godt hørt hende,
"kun godt tænke mig noget morgenmad, hvis det er mulig at få varme noget vand til et bad, hvis jeg måtte tager et" spurgte han og kiggede på hende, inden han selv gik ind i stue, hvor han sat sig på hug for af nussede nogen af de mange dyre, som var omkring ham, ikke fordi han ikke kun tager et kold bad men han synes mere om et varmt et eller et der var lunkent men nu måtte han ser hvad der var mulig at få et eller ej. Han kiggede kort over på hende da hun bevæger sig,
"er der noget jeg kan hjælp med" spurgte han og kiggede på hende, han synes at der var et eller andet ved hende, han kun bare ikke lige sætte fingeren på det, det kun godt være at han skulle finde sin børste hvis jeg fik lov til at tager et bad, så han kun prøve at få styre på sit hår, det var måske også blevet lidt længere inden han plejer at havde det, men det var svært af sige når han ikke havde et spejl at kiggede i, det havde hun nok, hvis hun havde det kun det være at han skulle få styre på håret men også få klippe det til og skæg også hvis det også er blevet længere inden det plejer af være.