Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 19:54
Hvis Fabian havde vidst hvor anstrengt det egentlig var for Sif og Torsten, så ville han nok også have haft en anden attitude, men der var mange ting han bare ikke kunne vide, og hvorfor skulle han ændre sin væremåde, pga. en mand der havde lidt for ondt i røven over at en kvinde var sammen med andre. Fabian var jo heller ikke typen der egentlig troede på monogame forhold, selvom han ikke aktivt gik ud for at forsøge at smadre dem. Nogle gange havde kroppen bare nogle lyster som den skulle opfylde, og det var der intet galt i.

"Sif, det lyder næsten som om at du er lidt naiv i dine følelser" kom det drillende fra Fabian, som brugte nogle af de samme ord som Sif havde brugt mod ham tidligere. Han vidste godt at han var ude på dybt vand lige nu, men hun skulle da ikke være efter ham, når hun selv havde nogle uopklarelige følelser for en fremmede mand. "Med mindre det virkelig blot handlede om sex?" tilbød han efterfølgende, hvis hun ville ud af det, men ikke uden et kækt smil.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.07.2020 20:02
Hun slog en latter op, og greb vinflasken for at hælde mere op til sig selv. Jo mere vin hun fik indebords, jo mere synes hun også at dele omkring hvad der var sket. Fordi hun kunne jo tydeligvis ikke selv forklare, hvorfor at hun havde haft de følelser i klemme. Men det var også lettende, så utroligt hvordan det kunne løfte fra hendes skuldre, bare det at hun fik lov til at sige forklare sig - sætte ord på de følelser hun selv var gået rundt med så længe. 
Og hun var bestemt ikke naiv, hun fortalte jo bare hvad der rumsterede rundt inde i hendes indre. Eller tankerne der bare ikke gav mening, og det hjalp jo bare at fortælle!

"Jeg ved ikke hvad det handlede om! Det kan da sagtens være, at jeg faldt lidt for ham den nat - du ville have gjort det samme." sagde hun med et bredt smil, og lænede sig en anelse mere nonchalant tilbage i stolen. "Halv elver, flot solbrun hud - det flotteste næsten sølvfarvede hår og blå øjne." hun kiggede næsten drømmende ud i luften, som hun huskede hvordan hans fingre havde grebet omkring hendes hofter - hendes lår. Hun tog en dyb indånding og rystede minderne ud af hoved. Det var nok ikke det bedste at huske på lige nu.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 20:31
Fabian kunne da godt falde for en mand for en nat, eller en kvinde for den sags skyld, men det var mere at han tænkte med de nedre dele end noget andet, hvis han skulle være ærlig. Vedvarende følelser for et andet menneske, hvor man var reelt forelsket i dem, det var noget andet. Noget Fabian stadig ikke kunne se sig selv gøre.

Det var faktisk lidt som om at Sif var lidt anderledes når hun talte om ham, hvem end han måtte være. "Det lyder som om at han ser godt ud, men jeg troede du gik mere efter personligheden," spurgte han, og tog selv en god ordentlig slurk af vinen endnu engang. Hvis de allerede var ved at drikke sig i hegnet, så kunne han ligeså godt være med. Så lang tid at han ikke begyndte at snakke om en eller anden følelse der eftersigende skulle være i ham ifølge Sif. "Men jeg skal huske at holde udkig efter ham, måske jeg også kan prøve ham, så kan vi sammenligne oplevelsen." Det var en lidt dum ting, men det var ikke ligefrem en fremmede ting for prostituerede at være sammen med den samme kunde. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.07.2020 21:13
Hun trak lidt på skuldrene og smilede smørret "Vil du klage til min personlighed nu, blot fordi jeg pludselig så noget lækkert i en mand, og følte mig forført?" hun fugtede læberne og kunne smage rødvinen der lå på dem. Hurtigt efterfuldt af smagen af selve væsken, da hun drak af glasset. "Desuden - du skulle have set hvor sur han var. Der kom nogle byvagter ind på bordellet, og ville ind i mit rum - heldigvis kom mor, du ved hvordan hun bliver når hun ser byvagter der er i uniform på arbejde i bordelhuset." hun rystede lidt på hoved - "Så ham den ene, forfærdelig mand - han har flere gange fået klager, fordi han er for voldsom med pigerne - han griber fat i mig. Og jeg kunne mærke på ham, hvor sur han blev. Jeg..." hendes ord gled lidt ud, som hun kiggede væk. "Jeg har ikke prøvet at nogen har bekymret sig sådan før.. Du ved.. nok bedre end nogen anden, hvordan at folk jo typisk bare kommer, får hvad de gerne vil have også smutter igen. Jeg har aldrig oplevet nogen.. bekymre sig." selv end ikke med Nanna's far. Der havde hun ikke mærket følelsen af kærlighed. Den kærlighed som hun så desperat havde søgt efter. Og nu havde hun sagt ja til en mand, hun ikke en gange elskede. Hvilket forfærdelig menneske hun var. Blot for at komme væk? Var det virkelig det værd.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 21:28
Han lyttede roligt til historien, mens han drak vinen. Det var ikke en unormal situation, men han vidste også hvor voldsomme sådan nogle situationer var at stå i. Alle følte sig lidt rystet efterfølgende, og langt de fleste kunder ønskede blot selv at blive trøstet efter sådan en omgang, men åbenbart ikke her. Der var det noget andet, og man kunne også godt se hvordan han faktisk virkede interesseret i denne mærkværdige mand, som åbenbart havde bekymret sig om Sif.

"Okay, han lyder lidt anderledes end de normale kunder," indrømmede han og tog en tår. "Ærgerligt at han ikke var den der tilbød dig guld og grønne skove så," det drillende smil var tilbage på hans læber, men også lidt mere blidt, end det havde været tidligere. Sif var tydeligvis hængt mere op på denne her mand, end ham hun skulle gifte sig med. Fabian ville dog ikke blande sig i hendes valg om hvordan hun levede livet. Han vidste hvor meget hun ønskede et andet end lystpige livet, og det kunne hverken ham selv eller Vigdis give hende. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.07.2020 21:43
Hun kiggede næsten drømmende frem for sig, da Fabian plantede den tåbelige tanke omkring at Vektor skulle tilbyde hende guld og grønne skove og begyndte så at grine. "Den mand, elsker sin frihed - jeg ville ikke kunne tøjle ham på to tønder land - så meget er sikker - nej, nej Torsten var det rigtige valg." sagde hun og prøv at lyde så selvsikker som overhoved muligt - ikke at det kom særlig godt frem. I hvert fald ikke som hun havde ønsket, eller håbet. Nej, kærligheden var der bestemt ikke med manden som hun havde sagt ja til at dele resten af sit liv med. Og velvidende, at hun aldrig ville få en samme følelse - seksuelt tilfredsstillet igen. Så var det bedre, at have et godt liv i vente for hendes datter. Nanna, som hun altid havde svoret hun ville gøre alt for. Også ofre sin egen glæde for. 

"Torsten er også helt fin mand." sagde hun forsigtigt og nikkede og drak noget at vinen - "ikke lige så spændende - men det er også mere sikkerheden ikke? det er vigtigst." sagde hun forsigtigt, og lod de blå øjne hvile på Fabian - i håb om at han ville give hende ret.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 21:53
Fabian smil faldt lidt, som han kunne se den tydelige forskel på Sif når hun talte om kunden og om Torsten. Hun var tydeligvis mere betaget af kunden uden navn, og hun var ikke engang sikker på sit valg af at gifte sig med den kedelige Torsten. Desværre var Fabian ikke den bedste til at spørge til råds om sådan noget, for han var ligeså meget en frihedskæmper som den mystiske kunde. Han ville aldrig gøre hvad Sif gjorde, men han kunne godt forstå et behov for sikkerhed, især når man havde andre at passe på, som Sif havde.

"Sif, jeg kan ikke fortælle dig om du gør det rigtige, så lad vær med at søge det fra mig," sagde han, lidt mere lavmælt og mere ømt, end den tidligere samtale. "Men jeg forstår også godt at du vil tænker på Nanna. Det er bare dig selv der må tage det valg, om det giver dig den glæde du ønsker," sagde han. Alt han ønskede var trods alt at se Sif glad, uanset hvor lidt de nogle gange forstod hinanden. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.07.2020 22:02
Det var ikke en god kombination af alkohol og Fabians pludselig ømme stemme, der trængte igennem hos Sif. Hvordan hun mærkede at halsen snørede sig sammen, og øjnene begyndte at svig - det var et dårligt valg. Frihed frem for fangeskab. Og måske var det en stor pris, men hun havde taget et valg, og nu måtte hun følge det - på trods af hvor ondt det gjorde. Det at give op på hendes ultimative drøm, nemlig den evige kærlighed - manden på den hvide hest der ville komme og redde hende. Hun hostede, og prøvede at gemme  hendes ulykke bag et smil og et grin. Vinglasset blev hurtigt ført foran hendes læber, mens hun kiggede væk - det var ikke det deres aften skulle munde ud i - Sif depressiv eller ked af det. 
"Det hele er også fint nok - det jo slet ikke det!" Forsøgte hun og trak på skuldrene - de måtte snakke om noget andet - og det kunne kun gå for langsomt.
"Så - den mærkeligste kunde du har haft?" sagde hun, og drak resten af vinen i glasset, inden hun hældte mere op igen.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 22:26
Fabian var ikke god til det når det blev alt for ømt, og han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. De sad for langt fra hinanden til at han kunne række hen og trøste hende, og det var akavet enten at gå over bordet eller omkring det, så i stedet for måtte han se på Sif, som hun prøvede at komme sig over sit valg om at gifte sig med en mand hun ikke elskede. Nogle gange måtte man bare gå på kompromis, ikke at det var noget Fabian ofte gjorde.

Han smilede lidt varmt, dog sørgmodigt, da hun prøvede at skifte emne, men han forstod også godt når han ikke skulle prikke mere til ilden. Sif fortjente ikke at blive gjort trist, uanset hvor meget hun havde irriteret ham tidligere. "Mærkeligste kunde?" sagde han spørgende og overvejede, hvem han ikke havde fortalt Sif om endnu. "Jeg var i Fristavn for nyligt, og den allersidst nat jeg var der tog jeg en sømand op på værelset. Det viste sig at han ikke bare en hvilken som helst sømand," hans øjne skinnede lidt. "Han var åbenart halv havmand, og var meget interesseret i menneskelig sex.... lige indtil at hans halskæde faldt af, og alle hans fangearme kom frem. Han var overraskende nænsomt når man tænker på hvor mange han havde af dem, og at han pludselig ikke var interesseret i at gå tilbage ind i sin menneskeform."
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 17.07.2020 12:41
Hun satte sig bedre til rette, for at lytte til historien som Fabian skulle til at fortælle. Hun havde dog ikke forventet drejningen som den ville tage, og da hun lige havde taget en slurk af sin vin - skete det, der normalt altid skete når hun skulle til at grine. Nemlig at vinen fandt vej ud af hendes næse, hun faldt næsten bag over i stolen - og begyndte at grine voldsomt. 
Både i en kombination at Fabian havde været i seng med en halv havmand, ikke at der var noget galt i det - men udtrykket i hans ansigt, når halskæden faldt af. Sif ville have betalt gode penge, for at have været en flue på væggen den aften.
Mens hun hostede og hakkede, formåede hun at stille sit glas fra sig - tage en hvid stof serviet for at fjerne vinen der var kommet ud af næsen og munden. "Du må gerne advare mig, når det er sådanne historier du har tænkt dig at fortælle." lo hun igen, og rystede på hoved - "Men så igen, det var min egen skyld - burde vide du har nogle helt ekstraordinære historier at fortælle, hvad det angår.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 20.07.2020 13:03
Så måske havde Fabian også forsøgt at ramme Sif, hvor han vidste han kunne få fat i hende. Selvom det var sjovt at få hende til at spytte vinen ud, så var det altid knap så sjovt at prøve at undgå det, som han også kun til nøds formåede at gøre, dog leende.
”Du sagde mærkeligste kunde, hvad forventede du egentlig?” pointerede han, med et kækt smil på læben. Det var kun en af mange mærkelige kunder han havde haft over årerne, og nogle gange var det svært at komme på en ny hver gang han så Sif, men heldigvis fik han nok forbi, til at der altid var en eller anden form for fortælling om dem. ”Og jeg havde da heller ikke forventet at det var sådan en kunde jeg havde fået fat på. Han vidste dog godt hvordan man brugte dem.” Fabian var næppe blufærdig når det kom til hans sexliv og job. Sif kendte også nok til Fabian, til at vide at Fabian holdt af de mere mærkelige kunder, så at han havde syntes godt om en med tentakler? Ikke så overraskende igen.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 20.07.2020 13:09
"Jo jo! Kan da godt være jeg sagde mærkeligste kunde! Men stadigvæk!" grinte hun, og rystede på hoved af ham - dog uden at smilet forsvandt på hendes læber. For det var unægtelig en af de ting som hun holde af, nej, elskede allermest omkring Fabian. Hans måde han bare kunne kaste frem med de mærkeligste, sjoveste og mest groteske historier hun nogen sinde havde hørt. Og selvom, hun ikke kunne komme op med samme former for historie, da hun aldrig havde været glad for sådanne kunder. Elskede hun stadig at høre om det - så vidste man også, at ens aften ikke ville blive kedelig, når man havde besøg af, eller var ude i byen med ham. 

Hun løftede kækt sine øjenbryn, da han nævnte at kunden vidste hvad hans mange arme skulle bruges til. Måske mere information, end hun havde behov for - for nu kunne hun jo ikke andet, end at tænke på hvordan scenen havde udfoldet sig med Fabian og en mand med en masse tentakler. 
"Hvor mange arme havde han så? Er det - seks eller otte?" sagde hun en smule eftertænksomt, hun havde godt læst en bog en gang - noget med at man kunne kende forskel på racerne inde for blæksprutter, alt efter hvor mange arme de havde? Eller var hun helt gal på den.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 20.07.2020 13:38
Det hjalp på historierne, at Fabian havde en ufattelig god hukommelse. Ikke ligefrem fotografisk, men han var god til at huske folk, og begivenheder omkring ham, når han først lærte dem at kende. Det betød også at han ikek gemte en kunde, hvilket folk virkelig værdsatte, især når man var så travl som Fabian.

Han så lidt eftertænksom ud som han tog vinen op og tog en tår. Der havde været ret mange, så han skulle lige overveje hvor mange det egentlig havde været. ”Det var 8 er jeg ret sikker på,” sagde han endelig, og da kun fordi han huskede tilbage på en specifik scene de havde gjort, hvor han var ret sikker på at alle armene netop ikke var blevet brugt. ”Men jeg kan også godt se hvordan det ikke kan være for alle, for det var lidt overvældende. Det er lidt som at have flere kunder på en gang, bortset fra at du er den eneste i fokus,” sagde han. Det var ikke ofte at han havde mere end en kunde ad gangen, men nogle gange kom der nogle der ville have en trekant, men det var stadig anderledes.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 20.07.2020 13:47
Hun nikkede hurtigt, det var af en eller anden grund umådelig interessant at høre om. Måske fordi hun ikke længere var i branchen? Og det hun nok savnede mest af alt, var morgensnakkende rundt omkring morgenmadsbordet. Hvordan de andre piger, snakkede omkring de mænd eller kvinder de havde haft inde. Hvad de ville have, og hvad der havde været sjovt og knap så sjovt. Hun havde altid kun haft én kunde om natten. Men for flere af pigerne, var det næsten blevet en konkurrence. Hvem kunne få flest, tjene mest - osv. 
Hun vidste også at hendes historier var utrolig tamme, i forhold til nogle af de andres. Især når de lavede puljer, med nogle af de krystaller de havde tjent. Hvem havde den vildeste, bedste og sjoveste historie. 
Fabian's ville have vundet hver aften, så meget var hun helt sikker på.
"Og foruden at det var overvældende og en spændende ting - så har du også en historie, jeg vil tro vil slå alle de andre glædespiger og drenge." grinede hun og trak på skuldrene. Hendes blik lagde sig hen over maden - de var vel færdig med at spise?
"Hvad siger du til, at flytte tilbage til den anden stue? Der sidder man lidt mere behageligt. Med mindre, du selvfølgelig gerne vil spise noget mere?"
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 20.07.2020 19:32
Der var nok en grund til at Fabian aldrig var blevet involveret i puljerne. Fordi han ingen kære mor havde, som pigerne på bordellet, så blev han også bare udsat for flere interessante ting, og til tider farlige. Formskifter evnen gjorde heldigvis at hans krop led langt mindre overlast, end så mange af de andre ville have gjort i hans situation. For ikke at nævne at han var blevet lidt hårdfør over årerne. Han kunne dog stadig godt lide at fortælle om det, selvom han ofte efterlod de lidt mere voldsomme detaljer i hans historier.
”Vigdis sørger da også bare for at ingen af de sjove kunder kommer ind,” sagde han grinende, for bedre og for værre, og endnu en grund til at Fabian ikke ønskede at arbejde på bordel.

Han kiggede lidt ned på maden, før han hurtig skovlede et par kartofler med sovs indenbords og lagde gaflen. Rundt om dem sagde han, selvom det var lidt svært at høre. ”Det lyder som en god ide,” og han rejste sig op, mens han tyggede om maden, og tog vinglasset i den ene hånd. Vinen skulle vel med.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 20.07.2020 20:04
"Selvfølgelig gør hun det! - Du skulle have set hvor sur hun blev, da byvagterne kom ind i bordelhuset, fordi manden - ham jeg fortalte dig om før, åbenbart var lidt på kanten med loven. Men reglen er, ingen byvagter i uniform og på arbejde i bordelhuset. Hvordan hun har formået at lave den aftale, er mig stadig en gåde." grinede hun, og løftede imponeret sit øjenbryn, da hun så hvilken fart at Fabian begyndte at støvle sovs og kartofler indenbords. Det var jo lige før hun blev bekymret, at han ikke fik nok mad. Men så igen, hun havde også spist lidt ekstra, de første par dage lige efter hun var flyttet ind. Tanken om at hun ikke ville kunne spise sådan for altid, havde stadig ligget tungt i hende, før det var gået op for Sif at dette var hendes liv nu.

"Jamen så lad os rykke ind i stuen." sagde hun med et smil og rejste sig op, hun gik hen til den anden dør og åbnede den. "Vi er færdig nu Pil, du må meget gerne rydde af - og det vi ikke fik spist, er i selvfølgelig mere end velkommen til at dele mellem hinanden, nede i køkkenet." sagde hun, kvinden kom med et stort smil og nejede. "Er der ellers noget frøkenen ønsker?" - "Ja hvis der er mulighed for at komme med noget mere vin, og noget af den fantastiske krydderkage du lavede forleden, så ville jeg være meget glad." Pil nikkede med et endnu større smil, det var ganske tydeligt hvordan den unge kvinde ikke var vant til at blive talt til så ofte. "Selvfølgelig, det skal se om ganske få øjeblikke.

Da udvekslingen var færdig mellem de to, vente hun sig mod Fabian - tog sin eget glas og vinflasken. Lagde sin arm ind i hans - "Så!" grinede hun, og trak ham tilbage mod stuen de havde siddet i før.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 20.07.2020 21:06
Vigdis var en imponerende kvinde i sig selv, og var en af de få personer i Dianthos, som Fabian faktisk ikke ønskede at trodse. Han kunne nok vinde mod hende i en kamp, men til hvilken nytte? Hun var en gammel dame, og man ønskede bare ikke at se hende sur, og slet ikke rettet mod en selv. Hvordan Sif var kommet igennem at have hende som mor? Ja, det ville Fabian ikke vide, selvom hun ikke havde lydt så slem overfor hendes piger.

Han kiggede mod Sif, som tog en kort samtale med tjenestepigen. Det var ikke sådan de fleste adelige snakkede til tjenestestaben, men Sif var ikke adelig. Hun var en pige med et stort hjerte, som fortjente alt hvad verdenen kunne give hende. Det var et næsten blødt udtryk der gled over Fabians ansigt, som han så på dem, men det forsvandt hurtigt da Sif kom tilbage over.
”Du giver mig mad, dessert og vin... Hvorfor er det jeg ikke kommer og besøger dig lidt oftere?” spurgte han drillende, og lod sig hive med, mens han gik og smådrak lidt af sit vinglas. Han var allerede små beruset, og hvis han drak sig fuld engang i mellem med Sif? Så var det nok ikek så slemt. Især fordi han så lidt kunne glemme alt om den brøler tidligere.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 20.07.2020 22:22
Hun små lo, som de bevægede sig tilbage til den hyggelige stue, som var blevet oplyst af en masse stearinlys, hvilket passede perfekt nu da lyset var ved at svinde. Hun vædet hurtigt hendes læber, som hun gav slip på Fabian og satte sig hen i sofaen. Mellem sofaen og lænestolen, som Fabian havde siddet i før, placerede hun flasken med vin, så de begge kunne komme til uden problemer. 
Derefter satte hun sig godt til rette - "Du er også mere end velkommen til at komme så tit du har lyst, bare fordi jeg nu er ved at blive gift ind i de adelige rækker, er jeg jo stadig bare helt almindelige Sif." sagde hun og trak lidt på skuldrene, det var rart at kunne snakke så frit dog - igen ikke noget hun havde følt hun kunne gøre de sidste par dage. Så i den forstand, så var hun nok ikke den gamle Sif længere. Men hun ville hænge fast med næb og klør, så længe hun kunne holde til det. Og stadig insistere på, at få lov til at se sine venner som hun havde før hun blev gift. 

"Eller det håber jeg da, jeg bliver ved med at være - hvis jeg bliver forfærdelig, må du huske at du skal være ærlig og fortælle mig det!" sagde hun og drak af hendes vin glas - selv kunne hun også mærke hvordan at det summede hendes fingre. Men det betød bestemt ikke hun ville stoppe nu, nej i aften skulle de give lidt slip på tøjlerne.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 21.07.2020 09:49
Fabian var hurtig til selv at dumpe ned i lænestolen, og slænge sig over den, stadig med vinglasset i hånden. Hans krop føltes mere afslappet end den havde i et stykke tid, og vinen gjorde at en behagelig varme havde spredt sig i hans krop.

”Sif, hvornår har jeg nogensinde været uærlig?” spurgte han grinende. Fabian var ikke ligefrem kendt for at lægge noget imellem, når han var utilfreds med tingene. En ting var når man købte ham, men udenfor hans arbejde, der arbejdede han primært på ærlighed. Hans liv var for kort til at gå rundt og lyve om alting, for ikke at nævne at folk blev fornærmet uanset hvad. ”Og hvis du ikke vil se mig, så ville jeg nok føle mig lidt ramt, og du kan også fint fortælle din ægtemand, at jeg ikke har tænkt mig at hoppe i seng med dig, hvis han begynder at blive lidt jaloux over... det her.” Han manglede i hvert fald ikke selvtillid, men der var også en sandhed i det han sagde. Der var absolut ingen grund til at være jaloux over hvad Fabian og Sif havde sammen, for de var blot venner, og Fabian havde aldrig overvejet faktisk at have sex med hende.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 21.07.2020 12:56
Hah! Det kan der være noget om” sagde hun glædesfyldt og lagde sig bedre til rette i sofapuderne - “Nej det får han ikke lov til, jeg skal stadig have lov til at se mine venner!” Hun gjorde dog store øjne, da han hentydet til at manden ville blive jaloux over Sif og Fabian. For først havde hun tænkt, at han kunne blive jaloux over deres venskab, men det var jo tydeligvis ikke det han havde ment. Hvilket gjorde hun begyndte at fnise - de to have sex? Det var nok noget af det sjoveste mange havde af fordomme - at alle glædespiger og drenge for den sagsskyld, ville i seng med folk. 
Oh, det minder mig om - jeg var på vej tilbage til bordellet, efter jeg havde set Nanna i børnehjemmet. Og der gik jeg så forbi denne kro - den magelige mis - kender du den?” Spurgte hun, og stoppede kort op, da Pil kom ind med hvad hun havde bedt om. Med et smil blev det sat af på bordet, og derefter sagde hun tak for i aften og forsvandt ud af rummet igen. 
Nå! Men altså, jeg kommer gående forbi, da en ung høj mand kommer ud og smider et par fulde mænd ud. Stort ståhej. Så jeg går med ham ind, for at se hvad det er for et sted - køber ham en øl.” Hun begyndte at fnise, som hun fortalte videre. “Da jeg fortæller hvad jeg lavede - du skulle have set hans ansigt! Han blev helt rød i hoved, og begyndte hurtigt at fortælle mig, at han altså ikke havde krystaller nok til at betale for min tjeneste.” Hun havde blevet fornærmet da det skete, men når hun nu sad og fortalte historien. Så var det egentlig en helt fantastisk sjov og sød fortælling. 
2 2 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12