Meget belejligt at han ikke havde været der. Jeffrey ville ikke havde tvunget hende til at blive. Hvis hun ville rejse, var det hendes valg, men var hun blevet tvunget til at rejse, havde han haft indvendinger. Men han kommenterede ikke på det. Tog blot svaret ind og gav sig til at gruble over det, som han altid plejede at gøre. "
Hvem er til at beslutte hvordan du skal leve dit liv" han kendte godt svaret. Familie, forpligtelser, forventninger. Ord der nok havde runget mere forstående i hans hoved, havde han haft de ting i sine unge år.
Jeffrey betragtede hende bare. Svaret der afslørede at Julia ikke vidste hvad hun skulle tro på mere. Intet under, taget omstændighederne i betraktning. Efter nogle lange sekunders stilhed, rejste han sig langsomt. Givende sit ben tid til at indse at det skulle holdes i gang. "
Jeg kommer tilbage igen om lidt" som han gik ud af døren låste han den ikke efter sig. Hun havde været låst nok inde, og han tvivlede på at hun bestemte sig for at stikke af. Det var trods alt det sikreste sted hun lige nu befandt sig, og vagterne patruljerede tit gangene. Jeffrey slæbte sig ned i køkkenet, uden at gøre andet end at brumme til forbipassende.
I køkkenet fik han fat i en af pigerne der som altid så forskræmt op på ham, selvom han aldrig havde lagt en hånd på hende. Han kunne selvfølgelig ikke garentere for hvad resten af hæren havde gjort. "
Jeg skal bruge noget tøj" det tog lidt tid og mere tålmodighed end han lige nu gad, at forklare hende hvad han mente med tøj, inden han gik videre efter noget mad.
Det endte med at han fik pigen til at følge efter sig med en bakke med mad og Jeffrey selv par den let slidte sæk med noget mere komfortabelt tøj. "
Tak, bare gi' mig det" hun begyndte svagt at protestere at hun godt kunne bære det ind, men nåede ikke langt med sine ord før hans blik stoppede hende. Han åbnede døren, puffede sækken ind og fik derefter bakken ind på bordet, inden han gik tilbage for at lukke døren og samle sækken op igen og sætte i fodenden af sengen. "
Spis"
I'm not questioning your honor
I'm denying its existence