"Ja det skulle ikke undre mig du kunne bruges til så meget andet. Men jeg er ikke min fader. Jeg går ikke og har seksuel omgang med en ged eller andre lige forløbig." kom det køligt fra ham. Han vendte sig om og gik hen mod vandet igen. *Herre. Jeg kan lide det ord* tænkte han for sig selv og begyndte at små grine.
Fnuggie 03.07.2018 00:26
Ompries så vældig selvtilfreds ud da slaget ramte Murizz plet. Egentlig havde han ikke forventet andet. Så da et 'av' kom fra Murizz trak han på smilebåndet. Han fjernede ikke blikket fra Murizz en eneste gang, ikke engang da han kom tættere på. Han stod blot og begloede ham. Han lagde mærke til hvordan Murizz's blik ændrede sig og det gjorde ham endnu mere selvtilfreds. Han havde Murizz hvor han ville have ham, endelig skete der bare en lille smule godt i hans liv! "Ja det skulle ikke undre mig du kunne bruges til så meget andet. Men jeg er ikke min fader. Jeg går ikke og har seksuel omgang med en ged eller andre lige forløbig." kom det køligt fra ham. Han vendte sig om og gik hen mod vandet igen. *Herre. Jeg kan lide det ord* tænkte han for sig selv og begyndte at små grine.
Muri 03.07.2018 00:35
Murizz kunne ikke lade være med at grine lavt over Ompries' kommentar. Han gjorde hvad han kunne for enten at irritere ham lidt, eller få ham til at indrømme at han gerne ville have det, så han fulgte efter Ompries da han vendte sig og gik mod vandet. Han vidste at han ville få tæsk, muligvis lidt værre end et slag over kinden, hvis han pissede Ompries nok af, men han var ligeglad, så han stillede sig igen op af ham, denne gang bag ham."Er du sikker? Samson elskede det, når han fik lov til at gøre hvad han ville med mig," sagde han lavt, mens han lagde en arm let om livet på Ompries. Kort efter flyttede han langsomt hånden længere og længere ned med et lille grin.
Fnuggie 03.07.2018 23:00
Ompries fik et suk over læberne. Han stirrede ud på vandet og lyttede til Murizz' ord mens hans flyttede hånden længere ned. Ompries himlede med øjne og vendte sig ikke om for at kigge på Murizz. "Jeg er ikke min fader, men der kan da være visse undtagelser." kom det roligt fra ham. Han rykkede sig ikke det mindste eller vendte blikket væk fra vandet. Hans krop var tør, der var ikke en eneste vand dråbe tilbage på kroppen af ham efter han havde været i vandet tidligere. Muri 03.07.2018 23:23
Det overraskede Murizz en del, da han ikke fik smidt en albue i hovedet med det samme, efter at have rørt Ompries på den måde, men eftersom han ikke lod til at have noget imod det, lod han hånden rykke sig længere ned. Da han kom til Ompries' buksekant, fik han møvet sin hånd ned i hans bukser, hvor han langsomt begyndte at kærtegne med blide bevægelser."Så gør endelig en undtagelse," sagde han lavt, stadig med et lille smil på læben. Med den frie hånd begyndte han blidt at kærtegne ham i nakken, mens han lænede sig en anelse ind til ham. Han hvilede kinden mod hans ryg og kom med nogle små lyde, der indikerede at han nød det.
Fnuggie 04.07.2018 22:28
Ompries mærkede hvordan Murizz hånd bevægede sig længere ned og helt ned i skridtet på ham. Han bed sig lidt i læben men hans øjne lynede. *Hvem har givet ham lov til det?!* tænkte han og bed sig lidt hårde i læben. Han kom i tanke om manden han havde set i Murizz tanker og sagde. "Hvad tror du personen vil sige til dette når han finder ud af det" han fjernede ikke Murizz hånd, og han anede ikke om Murizz anede hvem han snakkede om og sagde derfor. "Altså ham jeg så." han fik et smil på læben og kunne ikke lade vær med at komme med et lille grin. Muri 05.07.2018 13:49
Murizz kunne ikke lade være med at grine, da han overhørte Ompries' tanke."Lov? Hvis jeg ikke havde fået lov, havde du vel stoppet mig for længst," sagde han, mens han selfølgelig fortsatte det han havde gang i. Han bed sig let i læben over spørgsmålet. Stark ville være knust hvis han vidste hvad der foregik, men på den anden side, behøvede han vel ikke at vide noget?
Han trak sin hånd til sig igen og flyttede sig op foran ham.
"Hvad får dig til at tro, at han nogesinde får det at vide?" Spurgte han lavt, mens han forsigtigt lagde en hånd i nakken på Ompries og rykkede sit hovedet tættere og tættere på hans.
Fnuggie 05.07.2018 22:24
Ompries blev noget overrasket over at få sine tanker hørt. Nu havde han altid sine tanker for sig selv. Han udviste ikke tegn på at være overrasket eller viste tegn til at blive forlegen. "Så du kan altså høre tanker, det er altid rart at vide." kom det roligt fra ham, nu vidste han bare at han ikke skulle passe på hvad han tænkte i nærheden af Murizz. Han rørte sig stadig ikke selvom Murizz stadig fortsatte hans gøremål. Han kiggede fortsat ud på vandet og mærkede hvordan hånden blev fjernet fra hans voksende lem. "Man kan aldrig vide hvad der sker." sagde han og tog fat i Murizz frie hånd og lagde den ned på hans svulmende lem igen. Han mærkede hånden der blev lagt i nakken og han rullede lidt med skuldrende.
Muri 05.07.2018 22:54
Et lille skævt smil viste sig på læberne. Murizz tænkte ikke over at andre ikke var klar over, at han kunne høre tanker. Han havde været så vant til den evne og han kunne ikke selv styre hvilke tanker han hørte og hvilke han ikke gjorde. Det kom bag på ham hver gang folk blev overraskede over at han svarede på noget de ikke havde sagt.Murizz skævede kort mod sin hånd, der blev flyttet af Ompries, før han igen så ham i øjnene.
"Så vil jeg foreslå en aftale. Jeg bliver ved med hvad jeg laver... Og så får ham den anden ikke noget at vide, i hvert fald ikke fra dig. Men hvis du siger nej, så stopper jeg," sagde han mens han genoptog de blide kærtegn uden på Ompries' bukser. Murizz var udmærket godt klar over at det var et skud i tågen. Hvis Ompries ikke tog imod hans tilbud, kunne han sådan set bare tage hvad han ville have med magt, og Murizz ville ikke kunne gøre noget ved det. Han håbede dog på at han måske havde en lille chance for at aftalen ville lykkedes.
Fnuggie 05.07.2018 23:07
Ompries kiggede blot Murizz i øjne og lyttede til hans ord. En ting var sikkert det var ikke Murizz der skulle bestemme slagets gang, det var Ompries! Det var der ikke nogen tvivl om. Han lagde hovedet lidt på skrå så det gav et knæk. Han bed sig lidt i læben som indikation at han tænkte lidt over tilbudet. "Det er så ikke noget du bestemmer..." han kiggede lidt på ham og sendte ham et lumsk smil. "Men du kunne fortsætte hvad du har gang i og så skal jeg se hvad jeg kan gøre." dette var ikke nogen garanti for at Ompries ikke ville fortælle det, men verden var jo stor, og der var ingen der sagde at han nogen sinde ville støde på Stark. Han var stadig udmattede efter brugen af hans evner, men han udviste det stadig ikke. Han kiggede lidt ud mod vandet men vendte blikket tilbage på Murizz igen. "Fortsæt endelig..." kom det roligt fra ham. Muri 06.07.2018 00:02
Murizz så irriteret den anden vej og bed tænderne sammen over Ompries' svar. Han havde godt nok ikke regnet med at han havde fået noget ud af den aftale, men det irriterede ham stadig.Han rettede så blikket mod ham igen. Det lumske smil bekymrede ham en smule. Hvis han skulle følge den aftale han selv ville have igennem, skulle han jo egentlig stoppe nu. Tilgengæld var han også bekymret for hvad der ville ske hvis han ikke gjorde som der blev sagt. Derfor fortsatte han som han hele tiden havde gjort.
Han bed sig let i læben. Han var næsten nødt til at spørge. Havde Ompries været en af hans andre herrere, havde Murizz ikke været et sekund i tvivl om hvad der ville ske, hvis han stoppede, men han kendte ham ikke.
"Så hvis jeg nægter at fortsætte... Hvad så?"
Fnuggie 06.07.2018 22:33
Ompries kiggede på Murizz og fik et lumsk smil på læben. "Hvis du ikke vil fortsætte såååå.." han knyttede næven og slog ud efter Murizz anden kind. Denne gang var han ikke sikker på om han ville ramme, men de stod jo relativt tæt på hinanden så kunne det undgåes? Med kommentaren han havde kommet med havde Murizz jo nok forudset hvad der ville komme. "Du har selv lagt op, så kan du lige så godt fortsætte, ellers skal jeg nok finde denne person og sige hvad du går og fortager dig." hans smil havde ikke ændret sig, og hans blik sagde alt. Muri 07.07.2018 00:05
Bevægelserne Murizz gjorde med hånden i Ompries' bukser, blev langsommere og langsommere, som han blev mere bekymret for det lumske smil der blev sendt til ham. Han spærrede øjnene op og trak hånden til sig for at holde armene op foran ansigtet. Dog nåede han det ikke, og knytnæven ramte ham hårdt på kinden og han fløj til den anden side og landede på jorden med et bump. Han tog sig til kinden mens han igen så mod Ompries med et hint af skræk i øjnene.Murizz trak vejret uregelmæssigt grundet hvor nervøs han var, mens han kom hurtigt på benene igen og stillede sig op af ham som før. Han drejede hovedet for ikke at se ham i øjnene længere. Så fik han forsigtigt flyttet sin hånd tilbage, ned i Ompries' bukser hvor han igen lod fingrene kærtegne. Han var ikke sikker på om han skulle fortsætte sådan, eller om han muligvis ville have noget mere end det, men han tænkte at han nok skulle få det at vide, hvis noget andet var ønsket.
Fnuggie 11.07.2018 12:20
Ompries nød det hele! Han elskede faktisk og have en magt. Det var første gang i hans liv han havde en form for magt over nogen. For en gangs skyld blev der lyttet til ham, og han blev ikke bare set ned på, næh han blev rent faktisk lyttet til. Det var måske ikke den rigtige måde at blive lyttet til, men han kunne godt lide det alligevel. Som Murizz fik et slag i hovedet kunne Ompries ikke lade vær med at få et skævt smil på læben. Hans blik gled lidt rundt.
Da Murizz fortsatte hvor han slap kunne Ompries ikke andet end at glæde sig over hvad der skete. Endnu engang fik han en følelse af storhed og det at have magt. Han ville aldrig blive lige så stor som Samson men en ting var sikkert Murizz havde lært at se hvem der var ens herre, selvom brændemærket sagde noget andet. "Se du kan jo godt" kom det køligt fra ham og kiggede på Murizz med nogle kølige øjne.
Muri 12.07.2018 22:25
Murizz fortsatte med de samme bevægelser i noget tid. Han gjorde hvad han kunne for ikke at have blikket rettet mod Ompries. Det ville gøre situationen værre, hvis han kunne se det stadig skræmte blik i hans øjne. Alligevel stod han og tænkte. Hvis han skulle tvinges til at blive ved, kunne han vel lige så godt gøre sit bedste. På den måde kunne han måske også redde sin egen røv i fremtiden. Han trak hånden op af bukserne på Ompries for i stedet at åbne dem. Han fik selv taget sig sammen og fik ændret blikket i øjnene fra skræmt til lettere lystigt, som han så op på ham."Jeg kan meget mere end det, så læg dig," sagde han med en svag hård tone. Han håbede på ikke at få en knytnæve mere i ansigtet, selvom han lige havde givet ham en indirekte ordre. Men eftersom han havde et helt andet mål end at være ulydig, håbede han på det bedste.
Fnuggie 13.07.2018 20:39
Ompries kiggede på Murizz og skulle lige ti at sige noget da Murizz stoppede med hans bevægelser. I stedet åbnede Murizz hans bukser og Ompries faldt lidt til ro. Han kiggede på Murizz da han snakkede lyttede Ompries til hans ord. Han lagde sig ned med hænderne om i baghovedet. Han rettede hovedet op og kiggede på Murizz "Fortsæt endelig" kom det fra ham og lagde sig ned igen. Hans bukser var faldet ned og hans lidt erigeret lem var kommet til syne. Muri 21.07.2018 19:33
Murizz betragtede Ompries som han lagde sig ned. Han havde ikke regnet med at han ville gøre som han sagde. At andre ville tage imod det der mere eller mindre var en ordre fra ham, havde han ikke oplevet før, men han havde så heller ikke bedt nogen om at ligge sig før, så han kunne gøre hvad han kunne for at tilfredsstille dem.Som han blev bedt om at fortsætte, smilede han svagt og satte sig på hug. Så kravlede han ind over Ompries mens han lod neglene glide op ad hans mave. Han sendte ham et lettere lystigt blik og kyssede ham så blidt på halsen. Han satte sig overskrævs på hans mave og lagde alt sin vægt i for at holde ham mod jorden, hvorefter han hårdt bed sig fast i halsen på ham. En eller anden form for hævn skulle han vel have for de slag han havde taget tidligere.
Fnuggie 22.07.2018 23:47
Ompries nød behandlingen, lige indtil han blev bidt. Hvad var nu det for noget?! Alligevel var det en nydelse han godt kunne lide. Hans krop blev fyldt med adrenalin og han begyndte at smile. I stedet for at smide Murizz væk tog han fat i håret på Murizz og trak hans hoved lidt tilbage. ”Så du er en bider.” kom det køligt fra ham og tog lidt hårde fat i håret på ham. Det skulle han få betalt på den ene eller den anden måde. Men lige nu var der noget andet i tankerne. Muri 04.08.2018 23:30
Murizz var mere end overrasket over ikke at få en på siden af hovedet med det samme. Han havde helt klart forventet en ekstrem reaktion fra Ompries, lige så snart han havde sat tænderne i ham. Det var trods alt sådanne reaktioner han var vant til at få. Ingen havde indtil videre kunne lide at blive bidt. Han slap hurtigt bidet da han greb fat i hans hår og hev ham væk. Et kort gisp i smerte lød fra ham og han fik sendt Ompries et misfornøjet blik.Som der blev grebet hårdere fat i hans hår, udbrød han et lidt højere støn i smerte. Det var ikke forbigået hans opmærksomhed at der var sluppet et smil hen over hans læber, som han havde bidt ham. Selvom han var irriteret over grebet om sit hår, fik han alligevel undsluppet et nydende suk, kun for at tirre Ompries lidt mere.
"Er du sikker på jeg ikke skal blive ved med at bide?" Spurgte han med et glimt i øjet, mens han langsomt førte en hånd mellem dem, for at lade den glide ned over hans mave og ned mellem hans ben igen.
Fnuggie 09.08.2018 22:53
Hvorfor skulle Ompries slå på nogen eller noget når han rent faktisk nød noget? Han var langt fra Samson og han ville aldrig blive som Samson. Men det handlede vel også bare om hvad der ellers ville ske sådan her og nu. Han bed sig i læben og kiggede på Murizz da hans sætning faldt. Han slap Murizz's hår og han kiggede lidt på ham. Han rejste sig halvt op så hans albuer støttede sig til jorden. "Du kan bide når jeg giver dig lov, dog kræver det en ting. Hvis du bider uden at få lov kommer der konsekvenser, og de konsekvenser vil du nødig ud i igen..." han løftede det ene øjenbryn og fandt Murizz's øjne som han stirrede tomt ind i. "Men nok om det." sagde han og vendte blikket ud imod vandet og så ned på Murizz igen. Han mærkede hvordan hånden gled ned fra hans mave og videre i ned imod hans skridt. Han nød det til fulde. Det var lang tid siden han havde haft det lidt sjov på denne her måde, og det var der ikke nogen der skulle tage fra ham lige her og nu. Muri 13.08.2018 22:00
Ompries' udseende var ikke langt fra Samsons, men hans personlighed var langt fra den samme. Måske deres temperament lænede lidt op af hinandens, men så alligevel ikke. Havde Murizz været i selskab med Samson nu, var han blevet straffet hårdt for det bid. Han rykkede sig lidt tilbage, da Ompries rejste sig for at hvile på albuerne, ellers ville han ikke være i stand til at se ham i øjnene og han holdt blikket fast i hans, mens han kom med sin trussel."Men der er da intet sjovt i at gøre ting, kun når man får lov til det," sagde han med en undrende tone og et lettere lusket smil.
Han var fristet til at finde ud af, om der ville blive gjort alvor af truslerne, men han var tålmodig. Der skulle ikke gøres noget overilet og derfor gik han roligt i gang med at åbne hans bukser. Han rykkede sit hoved tættere på hans hals igen, men denne gang ikke for at bide. I stedet slikkede han blodet af hans hals, før han flyttede hovedet over på den anden side af hans hals.
"Jep... Nok om det," sagde han lavt. Han lod hånden mellem hans ben strejfe hans lem, men trak hurtigt hånden til sig igen, som han bed sig fast i hans hals igen, denne gang i den modsatte side af hvor han allerede havde bidt. Han lagde en hånd i nakken på ham for at holde sig selv så fast som han kunne, for han var sikker på at Ompries ville gøre hvad han kunne for at få ham til at slippe ham igen.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet