Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 22.04.2018 22:23
Alicia sendte ham et smil, som han trykkede hende ind til sig. Hun gengældte hans kys, og hun kunne igen mærke sin kropstemperatur stige et par grader. Det var dog ikke så slemt som tidligere, så hendes øjne begyndte ikke at lyse, som hun lukkede dem. Hånden hun havde placeret på hans blev ført om i hans nakke og hånden på brystet flyttede sig op på hans skulder. Da hun mærkede halen mellem sine ben sukkede hun nydende mod hans læber, inden hun slap kysset igen. Hun vidste ikke, om han kunne mærke det, men hun kyssede ham alligevel ned ad halsen, og lod hånden glide fra skulderen og ned for at kærtegne ham over brystet. Hendes blik hvilede et øjeblik på den sølvskinnende pels, som hun syntes var ganske pænt, inden hun så ham i øjnene igen.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.04.2018 15:31
jack smilte til hinden med et rolige og varm blik men sagde så " når du hadet nok ikke regnet med at en ulv ville slå bene væk under dig "" svaret han lidt med en grin og begyndte rolige at lade hånden føre sig ind under hindens kjolde fra skulderen af. og så lade den falde rolige ned a f hinden mens han løset hindens lange flotte råde hår så han regtit kunne se hindene jack smilte og visket rolige med en fræk under tone mod Alicia " hold ikke noget tilbage jeg skal nok sige til vis det bliver for meget " visket han blidt og førete fingeren rolige hen mellem hindens ben og kærtanget det rolige for at tænde alicia noget mere ind det første
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 23.04.2018 15:43
Alicia kunne ikke helt lade være med at grine af hans ord. Ikke på nogen ondskabsfuld måde eller noget. Hun rystede lidt på hovedet. "Nej jeg må ærligt indrømme, at den havde jeg ikke set komme." svarede hun og kyssede forsigtigt hans snude en gang. Alicia lod egentlig blot kjolen falde til jorden, inden hun sparkede den til side med den ene fod, og hun kunne nu fremvise sit bare bryst. Hun havde dog stadig en g-streng på. Hun trådte langsomt ud af sine støvler, så hun nu stod barfodet på gulvet.
Da håret blev løsnet rystede hun let på hovedet for at lade det brede sig lidt. Ved hans ord kunne hun ikke lade være med at smile lettere udfordrende. "Jamen okay så." svarede hun og tog med det samme fat om kanten på hans trøje for at trække den over hovedet på ham. Så kyssede hun ham igen ned ad halsen, dog noget heftigere denne gang. Hun fortsatte sine kys ned ad brystet og videre over maven, men hun vendte om igen, da hun ramte buksekanten. Da hun mærkede hans finger mellem sine ben sukkede hun igen nydende og begravede den ene hånd i pelsen på hans bryst, så hun kunne trække ham ind i et kys.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.04.2018 15:55
jack sukket nynde af det hun gjorder dog tænke han at hun måtte ha flere hår i munden når hun kysset ham sådan at hun stønne over hans kærtegn fik ham til at smile lidt men han tænke også at sådan en kvinde som Alicia skulle man passe på for det gik lidt for nemt men det kunne også bare være at Alicia var ensom på en eller ande måde det husket han jo alt for godt selv jack lukket øjne blidt g lod hinden tage sit tøj af men jack valgte at gå hen til den ene seng og sætte sig og så kom blikket lidt hen over mod alicia hun var smuk som hun stod sådan der dog kunne han godt se nolge ar og han smilte lidt for dem hadet han jo selv nolge af efter de kampe han hadet Gjordt sig jack lingede en regtit ulv nu og folk måtte da også tænke sit vis man kunne se dem nu men jack var lige gald  Alicia var hans menneske lige lige nu mens han var hindens ulv halen  loveret frit mens nogle klør kom ud
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 23.04.2018 16:02
Alicia var ikke som sådan ensom, men hun havde ikke haft sex i en god del tid, så der skulle ikke længere meget til at tænde hende. Hun tog sig ikke rigtigt af, om havde fået hår i munden. Lige nu havde hun mest lyst til at tænde ham. Så kunne hun bekymre sig om bagatellerne senere.
Da han gik hen og satte sig på sengen, betragtede hun ham lidt, inden hun vendte ryggen til ham og kort vrikkede drillende med bagdelen ad ham. Tatoveringen, der dækkede hele ryggen var nu synlig. Hun vendte sig dog hurtigt om og gik over til ham. Hun kunne som sådan ikke se, om han havde nogle ar, men han havde også pels over det meste af kroppen, så det var nok ikke så mærkeligt. Langsomt satte hun sig på skødet af ham med et ben på hver side og med front mod ham. Så kyssede hun ham igen og lod det fortsætte til en snav, mens hun greb fat med begge hænder i pelsen på brystet af ham. Hun trak ikke eller noget. Hun holdt bare fast.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.04.2018 16:17
jack sukket lidt og lente sig lidt tilbage da hun udviklet sit kys til et snav han lod hånden glide ned af den tatoveret krop hun måtte ha oplevet meget i gemme sit liv lige som jack selv hadet gjort det i sin tid lemmet han hadet kørte stille og rolige hen over Alicias skede mens for at tænde noget mere kroppen bliv mere varm og vis man så godt efter kunne man også se lidt sved druper der fra hans pæls der kom suk og  nydelse mens han visket i sin støn " min Flamme " mens ørne bliv lagt tilbage  hun var høj og det gjorder det Nemmer for jack at mærke hinden tætter ind på sig dog vidste han ikke hvad hun var til så hun lod hinden førfor sig først dog tog jack hurtit sin hånd over hindens ene bryst og maseret den lidt med sine skabe klør der var kommet lidt frem. at det var længe siden at Alicia hadet haft sex vidste han jo ikke noget om men som byvagt måtte det også være svært for hindene  jack ville spøger hvor hun bode så kunne han komme med hinden hjem  i en periode måske
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 23.04.2018 16:26
Alicia kunne ikke lade være med at smile, da hun hørte ham sukke. Da hun mærkede hans lem mod sit underliv, blev hendes dybe suk med det samme til regulære støn. Hun trykkede underlivet mod ham for at indikere, at han skulle blive ved, men også at hun var gevaldig tændt. Hun nappede ham blidt i øret, mens hun lod hænderne kærtegne ham over brystet og maven. Hun hørte, hvad han sagde, men hun kunne ikke koncentrere sig om at svare, så hun smilede bare til ham, mens hun så ham i øjnene, der nu var begyndt at gløde kraftigt.
Alicia vidste ikke selv, hvad Jack var til, men hun gik ud fra, at han nok skulle sige til, hvis hun gik for langt. Det havde han i al fald sagt, han ville. Langsomt lod hun den ene hånd glide ned for at gribe fat om hans lem, og hun begyndte blidt at kærtegne det i masserende bevægelser. Hun kyssede ham igen og placerede sin anden hånd på den, han havde placeret på hendes bryst for at få ham til at trykke en anelse hårdere.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.04.2018 16:35
jack sukket nynnede i det hun gjorder mens hans finger bliv ført ned mod hindens skede og kærtanget den blidt nynden suk og en tunge der kom ud af hans mund for at få lidt af varmen ud af ham jack slikke hinden op af halsen og kunne se at hindens øjne bliv flamme agtet igen og det vidste jack godt hvorfor hun  var blive tændt stille stak han sin leme ind mod hinden og han begyndte at føre sin underliv elegant ind og ud af  Alicia me nolge dyre lydene stønd hånden han maseret hindens bryst med kom han til at krasse lidt i da hun ville have ham til at masere hårder da jacks negle var ude hun var altså også til det slemme lidt jacks tunge gled igen hen over alicias mund som han slikke  han var lige gald med om hun var varm eller noget i den stil lemte bliv ved med at køre ind og ud af hinden mens svedet kom frem
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 23.04.2018 22:45
Alicia strakte halsen, så han bedre kunne komme til at slikke hende. Hun nappede ham dog drillende i tungen med læberne, da han valgte at slikke hende over munden. Hun nød det dog, hvilket hun håbede på, at hendes fortsatte støn også fortalte.
Da hun mærkede ham indeni sig, steg hendes støn i volumen, og hun overvejede et kort øjeblik, om folk mon kunne høre dem. Hun opdagede ret hurtigt, at hun var ligeglad. Lige nu ville hun bare have Jack.
Hun begyndte roligt at bevæge sine hofter op og ned i hans takt, og hun greb igen fat i pelsen på hans bryst, som hun lænede sig ind mod hans hals og begyndte at nappe blidt i den. Hun tog sig ikke rigtigt af, at hun fik kradsemærker. Der var ikke gået hul, og hans masseringer var rare.
Hun rettede hovedet op og kyssede ham endnu en gang dybt.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.04.2018 23:53
Jack måtte selv komme med nogle høje stønd da Alicia begtyndte at lege med han forførte sig lidt hårder op i hinden med da han var ulv og stor som et menneske var hans lleme lige så så han stødet hårdere og håber men halen kom om livet på Alicia "Det er...Er,,,godt " frem stønd Jack der der var ikke så mange andre på kroen lige nu så de hader det helt for sig selv Jack bliv mer vild og rejste Jack sig op for at smide Alicia ed i sengen på den måde kunne hun mærke ham beder
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 24.04.2018 00:16
Alicia begyndte automatisk at trykke sig selv længere ned over ham, som hun mærkede hans stød blive hårdere. Hun kunne også mærke en orgasme var på vej, men hun ønskede ikke at stoppe. Ved Aladrios det var alt for længe siden, hun havde haft sex. Det var alt for godt, og hun ønskede på ingen måde at stoppe. Lige nu kunne hun ikke få nok af ulven.
"Mmhh" var det eneste hun kunne fremstønne som svar, så hun håbede lidt på, at han forstod, at hun i den grad også syntes, det var fantastisk.
Da han tog fat om hende for at vende dem, så hun lå ned, greb hun automatisk om ham med armene for ikke at falde ned. Han havde sikkert styr på, hvad han lavede, men det var ren refleks fra hendes side af. Hun åbnede dog øjnene, og lysten var tydelig i hendes ansigt. Hun ønskede ikke, at han stoppede. Hun spredte sine ben så meget som muligt, for at han kunne komme så langt ind som overhovedet muligt. Helt automatisk fik hun sat neglene fra begge hænder i hans skulderblade. De var dog ikke ret lange, så hun ville ikke rigtigt kunne gøre skade på ham, men han ville nok kunne mærke det.
Orgasmen kom dog hurtigere, end hun havde forventet, og hun spændte i ryggen, så hun svajede gevaldigt, og hendes støn blev en overgang næsten til skrig. Hun greb hårdt fat i pelsen, som hun lukkede øjnene. Hun kunne slet ikke styre sine muskler i øjeblikket. Da det var ovre, slappede hun igen lidt mere af, og hun åbnede øjnene for at se på ham med et blik, der talte sit tydelige sprog om, at hun på ingen måde ønskede, at han stoppede. Hun lod hofterne rulle i takt med hans bevægelser, som hun blidt begyndte at lade sine negle nusse ham over ryggen.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.04.2018 16:50
Jack kunne ikke dy sig med at pive en nyden piv da hun kom det fik hans øjne til at blive minder da duften af hinden gjorder ham lidt vild.vis  Alicia trode at det var så let at tænde en ulv på den måde så måtte hun tænke i ander baner selv om da hun kom forsate han med at forfør sig lidt hårder ind i inden i hinden han ville have at Alicia  bliv hos ham og kun ham og for det måtte jack søger for hun ville få det godt en hånd gled rolige ned over hindens krop i det hun løfet sig selv op og køret tungen hen over hinden rolige med frem stønne støn sagde han ” er du alderrede færdig elskede ” svaret han mens hørene køret jack forsatte selv om hun måske var ud matted han ville have hinden til at gå lidt sort af det samlege de hadet og så at hun også kunne mærke at jack mente at hun var hans og kun hans lige nu rolige lod han hånden glide ned af hindens lår og lavet en lille mærke som betød hun kun var hans et varmt smil kom over ham mens blikket så ind i Alicias hvor meget mere mund hun kunne holde til 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 24.04.2018 17:03
Alicia ville stadig have mere. Det var så meget anderledes end den gang, hun var på bordellet. Hun nød det, og hun nød Jack. Hans bevægelser var fantastiske! Hun rystede på hovedet af hans spørgsmål. "På ingen måde" svarede hun og førte sin ene hånd om til hans bryst for at tage fat i pelsen, så hun kunne trække ham ned til sig i et hedt kys. Den anden hånd blev lagt på hans bagdel, hvor hun en anelse fast begyndte at massere den. Da hun slap kysset, så hun ham i øjnene. "Jeg vil have mere, Jack." Hun lukkede øjnene og lod sine ben lægge sig om hans hofter, så han kunne komme endnu bedre til. Bevægelserne fik hende igen til at stønne. "Mmh... mmh... åh, Jack."

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2018 12:24
Jack nød det hun gjorder og der kom også nogle dyre agtit støn fra hans side af.timerne gik og Jack kom lidt hen på morgen han pustet og stødende men vente sig om så hun kunne lægge øverst Jack strøg stille sin hånd hen over ryggen på Alicia mens han prøvet at falde til ro og i søvne men han frem sagde så stillle "Det var.....godt " svaret Jack stille han kunne mærke varmen i rummet men han holde stadige sit lleme inden i Alica han ville selv ikke give slip i nu for han kom stadige nogle gange han hadet ikke haft en sådan en kvinde i lang tid og det kunne han også godt mærke hun var hans nu hånden kører.ned mod hinden røv og masseret blidt den ene røv
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 25.04.2018 14:38
Adskillelige orgasmer havde fået Alicia til at føle sig temmelig udmattet, da Jack endelig var kommet og havde stoppet. Hun var temmelig øm nu, og hun kunne ikke lade være med at tænke lidt på, om hun overhovedet ville kunne gå i morgen. Til gengæld havde det været fantastisk. Han havde været fantastisk, og hun ville absolut ikke have undværet det.
Som hun lå oven på ham, lod hun ham holde ham inden i sig. Hun lagde sit hoved på hans bryst og lod en finger stryge ham over den anden side af brystet. Hans ord fik hende til at smile. "Det var fantastisk" svarede hun og drejede hovedet, så hun kunne se på ham. Hun kyssede hans bryst en gang, da hun mærkede, han begyndte at massere hendes bagdel, men hun sendte ham bare et smil. "Det må vi gøre igen på et tidspunkt." Hun strakte sig, så hendes hoved var over hans, så hun igen kunne kysse ham.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2018 15:37
jack gengælte blidt kysset og lod det blive et snav han førte rolige den frige hånd og lage den mod hindens mave ganske blidt mens man visket i sine støn " kom med mig hjem elskede " visket han og lod sin lemme presse lidt  i mod hindens under liv han ville vise hans hjem dog ville hans far ikke være særlig glad for mennesker men jack hadet en plan som selv hans far ikke kunne sige nej til. jack ville ikke gå fra  Alicia det var mere hans dyre indstingk som sagde det og måske også lidt overraske hans hale kom om hinden som en dyne han kunne mærke hans muskler var brugt og måtte ha noget tid at genoplade i jack mærke trætheden komme men da han var et dyr var han vand til at bruge sine kræfter på en anden måde ind mennsker " men vis du skal hjem til mig må vi have en plan når vi vånger....min far er ikke glad for mennsker og  ville helst se mig sammen med et andet halvdyr" visket han i sine smår støn lidt og gabet ørne bliv lagt ned og nolge dørmnde bildere kom rolige frem både om Alicia men også hans far han kunne dufte Alicia i hele rummet
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 25.04.2018 15:50
Alicia nød hans berøringer, og hun lod glædeligt sin tunge lege med i snaven. Hun hævede dog et bryn, da han bad hende komme med hjem. De havde lige mødt hinanden. Hun gav dog et støn fra sig, da hun mærkede hans lem bevæge sig, men hun tyggede lidt på hans forslag. "Er du sikker? Vi har kun lige mødt hinanden" svarede hun overrasket. Hun var ikke helt sikker på, hvor Jack ville hen med det. Jo det havde været fantastisk sex, men havde hun virkelig lyst til at tage den videre? Det var hun ikke helt sikker på. Hun ville dog nok høre hans forslag først, men hun var ikke helt tryg ved situationen om, at hans far ikke brød sig om mennesker. "Men du har en plan?" spurgte hun og lod fingrene kærtegne hans bryst. Halen var dejlig varm og velkommen. Hun kunne tydeligt mærke trætheden og lysten til at sove, men hun ville gerne have denne samtale overstået først.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2018 15:59
jack smilte stille og rolige mens han førte fingeren under hindens hage blidt jack hadet nyt for godt af det her til han ville give slip på hinden lige med det samme." jeg føler det var Skæbnen der førte os sammen....jeg tænke og det en regl hjemme hos os vis vi først har valgt en lærling er person lige så stor en del af Familien som vi andre er ....og så bliver min far nød til at sige god for dig.... og så " jack stopped lidt med et varmt smil på læben og viskene i hindens øre " kan vi have alt det sex som vi ønsker--- og være sammen " svarret han og rømdet lidt jack vidste godt at de måske kun lige hadet mådt hinaden men han mærke at Alicia ikke var en som gav op og kunne lide udfordringer på samme måd jack bevæget stille lemte for at få hinden til at huske hvor godt de hadet haft det
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk Dum

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 86 år

Højde / 175 cm

Karen 25.04.2018 16:07
Alicia så lidt tænksom ud. Hun vidste ikke, hvad det at være lærling indebar. "Hvad betyder det at være lærling?" spurgte hun og så lidt på ham. Løftet om sex var dog tiltrækkende, for hun var bestemt imponeret, og hun ville i den grad vende tilbage. Hun var dog ikke helt så sikker på den del med at være i forhold. Jo han var sød, men hun kendte ham ikke endnu. Hun nævnte det ikke, men lige den del følte hun burde vente lidt.
Hun gav igen et nydende støn fra sig, da hun mærkede ham bevæge sig igen. Lysten til ham var der stadig, men hun var simpelthen for træt lige nu til at kunne fortsætte.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.04.2018 16:16
jack tukket  lidt og sukket træt " en som er i lære du bruger ild og jeg kunne måske lære dig at skabe våben lige som mig selv...eller også bare en skue spil " sagde han og trak på skulderen han vidste ikke hvordan han skulle overtale hinde men han prøvet at lyde så overbevine som overhovet mulige jack vidste ikke om Alicia overhovet kunne mester våbnet som han hadet men det var måske et forsøg værd stille kysset han hinden blidt på munden  og vente stadige på hindens svar mens jack prøvet at komme med så mange tanker som overhovet mulige for  hun  skulle sige oki eller ja  stille lukket jack i han ville elskede vis Alicia kom med ham hjem og hun ville være det første mennske som ville komme der ind dog var stede hemliget og der var ikke  så mange som kendte til stede og sådan ville jack også have det og det var også hans far
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12