Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Hun får vandet til at fryse og smiler roligt
Hendes vampyr tænder skinner roligt i solens svage lys.
Hun går hen og slikker ham roligt på halsen, inden hun bider igen (?)
Da det kun er et tyndt lag is, knækker han hurtigt isen på sine arme, og han tager fat om hendes hals, med begge hænder, og klemmer forsigtigt til, dog ikke så hårdt at hun ikke han trække vejret.
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
Efterhånden er isen smeltet Sa Felix står bare og er våd, han slipper hende lidt efter lidt..
"jeg er egentligt en smule ligeglad.. Jeg vil bare hejm.." mumler han og trækker på skuldrende, han skubber hende så til siden og går hen imod døre, og åber den for at gå ud.
Hun blinker en gang og bliver sig selv
Hun ser hen på ham og ser lidt ned i jorden.
Hun går hen og tager forsigtigt fat om ham og nusser hovedet mod hans ryg og piver
"plz.. slå mig ihjel.. jeg er kun til fare for alle andre.." piver hun bange og ryster over hele kroppen
hun tager en kniv frem og rækker ham den bedende.
"slå mit andet jeg ihjel.. jeg ber dig.." piver hun
Hun ser op på ham og knurre og hvæser meget, så hun burde se skræmmende ud.
"så slår du jo også mig ihjel! det ikke det du skal!" siger hun utilfreds og surmuler og ser vildt nuttet ud
Hun springer væk, men han ramte hende hen over maven og hun bloder en smule.
"av.. gider du lige!" knurre hun voldsomt og hendes pels stritter voldsomt
"din dumme knægt!"
"jeg er mere mandig! Jeg har i det mindste en pik!!" hvæser han, dog kommer han med et lavt grin bagefter..
"Hvorfor jeg er led?? sådan er jeg bare!! Og der er faktisk nogle.. eller en, der elsker mig på trods af det.. er der måske nogle der elsker dig?? Det kan være de siger det... men de udnytter dig sikkert bare!!" råber han.
"vil jeg faktisk heller ikke vide, lyder ulækkert" hun gyser og sprøjter vand på ham igen, denne gang bare for at irritere ham
hun lovre glad med halen og ved godt hun kan ende med at komme alt af sted
"synd for dig" mumler han, og ignorere at hun sprøjter med vand, han er jo allerede gennemblødt i forvejen.. "nårh.. farveller" mumler han, og vender ryggen til hende, og forsvinder ud af hytten.
//out