Den store krystalklare sø

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 22:32
Han ser på Anzu, smiler så skævt.
"Hvordan kan det være, du er blevet så kælen?" spørger han kort, lettere undrene. Han lader sig egentlig ikke rigtig mærke med hvad hun gør.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 22:35
,,det ved at være tid hvor tiger parre sig, det burde efterhånden vide" siger hun roligt og kysser ham mellem benene uden på bukserne (?) ,,Kom nu, eller er du måske en lille unge der ikke tør noget?" sprøger hun hånligt

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 22:44
Han ser på hende. Lige efter hun kyssede ham mellem benene, tager han blidt fat i hendes hage og bukker sig forover. Han kysser hende så kort på munden.
"Det kan godt være det er tigernes parringstid, men ... Jeg har ikke lyst. Så medmindre du vil voldtage mig, hvilket jeg tvivler på du kan, får du ikke noget," siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 22:47
hun kysser tilbage og sidder lidt tilbage nu. ,,Du da godt nok kedelig nu om dage, sidst jeg så dig, ville du have gjort alt for selv at voldtage mig, og du kan vel godt huske hvor stæk jeg kan være ikke" hun får katte øjne og smiler roligt. Hun hentyder til det med piskene og da hun bed ham voldsomt i skulderen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 22:52
Han ser på hende, smiler så skævt.
"Joh, det kan jeg. Men det får mig ikke til at ændrer mening," siger han kort. Han klapper hende kort på hovedet, rejser sig så op og går lidt væk fra hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 22:54
,,svækling, du har sikkert været sammen med mor, du sinker langt væk af hende!" siger hun hånligt. ,,Men hende kunne du vel heller ikke klare?" hun prøver at liste sig ind på ham og springer ligeså snart hun kommer tæt nok på

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 23:00
"Nej, det har jeg ikke. Selvom det er fristende," siger han kort. Han smiler stort, før han ser på Anzu igen.
"Selvfølgelig ville jeg da kunne det," siger han kort og bestemt.
Han falder ned at ligge, da hun springer på ham. Han ser bare på hende, med et lettere undrene blik.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 23:06
,,Som du selv sagde, hvis jeg ville have noget, måtte jeg voldtage dig, ik? gerne for mig" siger hun roligt og får noget vand på hans arme og puster på vandet så det fryser meget hurtigt (har fået lov XD) Han ser blidt på ham. ,,sidste chance" siger hun roligt og kælen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 23:09
Han ser på sine hænder, smiler så skævt.
"Okay, fint nok. Slip mig fri, så skal jeg nok være sammen med dig," siger han kort.
Jeg vil ikke nedlades ved at blive voldtaget. Bestemt ikke af en pige! tænker han kort. Han ser bare på Anzu og smiler svagt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 23:11
Hun tænker sig om "hmmm... nej, nu har jeg dig, og du stikker sikkert bare af i stedet" knurre hun advarende. Sætter sig på hans mave så hun sidder med ryggen til ham og begynder roligt at åbne hans bukser og prøver at få dem af ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 23:15
"Hvorfor skulle jeg stikke af? Jeg har alligevel intet andet at lave," siger han bare. Han løfter sit hoved så meget han nu kan.
"Kom lige herned," siger han roligt, hentydende til hendes hoved.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 23:17
,,tror jeg ikke jeg vil, så bider du bare og det gider jeg ikke, syntes jeg har nok med bide mærker fra dig" siger hun surt og vender hovedet imod ham. Hun veder det så væk igen og hiver så bukserne af ham (?).

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 23:25
Han sukker kort, ligger så hovedet ned igen og ryster svagt på hovedet.
Han skævet kort til hende, da hun trækker hans bukser af.
"Okay, fint .. Gør det," siger han bare.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 23:27
Hun ser så på ham og kan se på hans håndled at isen smelter meget hurtigt og kan godt se hun ikke vil kunne nå det hele på den korte tid der er. Jeg skal træne med at fryse det skide is, det smelter hurtigere inden jeg kommer igang! Tænker hun utilfreds. isen er meget tynd nu

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 23:32
Han ser lidt på isen, og så på hende. Der går ikke lang tid, før han får vredet den ene hånd fri, som han så lægger om halsen på Anzu(?).
"Jeg sagde jo du ikke kunne voldtage mig," siger han kort og smiler svagt. Han får kort efter vredet begge fødder, og den anden hånd fri. Så skubber han Anzu ned fra sig(?), trækker sine bukser på og rejser sig op.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 23:35
Hun piver lidt da han holder hende om halsen. Da han skubber hende ned fra sig, ryger hun lidt væk og ser hen på ham, men med utilfredse øjne og små knurre af ham. ,,hvad vil du så gøre nu?" spørger hun irriteret og vifter surt med halen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 23:38
Han ser på hende.
"Det ved jeg ikke. Hvad vil du gøre nu?" spørger han kort, mens han smiler roligt. Hans smil forsvinder dog hurtigt igen.
"... Skride .," siger han lavt, som svar på hendes spørgsmål.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 23:41
Hun rejser sig igen og hendes pels stritter ,,Du tør ikke fordi du stadig holder af mig som en datter! eller er det fordi du er til mænd nu?! syntes pigerne du var dårlig i sengen?" Det sidste siger hun hårdt, da ingen drenge kan lide at få at vide de er dårlig i sengen.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 20.12.2008 23:51
Han ser lettere irriteret på hende.
"De piger jeg har været sammen med, har jeg voldtaget. Så mon ikke de synes jeg var dårlig i sengen? Jeg tror bestemt ikke de har nydt det," siger han bare. Han lægger armene over kors og fnyser let.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 20.12.2008 23:54
Hun ligner en der skal til at springe i hovedet på ham, men opgiver det så. ,,vil du have noget mad så? har en mad kurv med, og der er masser af mad i den" siger hun så og ser op på ham

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Htqz, jack, Mong, Helli
Lige nu: 5 | I dag: 13