KeiKei 25.09.2007 23:18
Kiran lader roligt hånden lægge sig på hendes kind og glide om i nakken "Er det ikke det samme om man føler eller ej? Det er bare en illusion for at sikre artens overlevelse." Siger Kiran roligt "FOr at sikre sig den ikke uddør" Gina 25.09.2007 23:21
hun står lidt og kigger på ham som han havde ret men beslutter sig or at han ikke har.hun ryster på hovedet og træder et mindre skridt væk fra ham.
,, nej! nej det er ej! hvis man føler noget for nogle er det specielt. hvis man ikke gør, kan man være lige så ligeglad som du er overfor alle andre", siger hun bestemt.
en bestemt beslutning om at hun ikke vil give ham ret.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
KeiKei 25.09.2007 23:25
"Åh nu ser jeg hvorfor han ikke slog dig ihejl" Siger Kiran helt roligt og tager et skridt frem mod hende "Du må have underholdt ham, men inderst inde ved du jeg har ret. Du kan ikke skjule det for mig, ikke engang dine tanker har du for dig selv længere" Da hun begyndte at sende tanker kunne han læse dem, han kunne høre hvad hun tænkte fordi det nu havde påvirket ham og han havde indirekte set det Gina 25.09.2007 23:27
hun ryster på hovedet.,, det passer ikke... hvis olk kun levede på kærlighed så... ville jeg være død.. og jeg er her stadig", siger hun bestemt... selvom det jo egentlig er halvt løgn at hun ikke selv lever på kærlighed.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 23:30
"Kærlighed er noget vi har opfundet for at finde en grund til at formere os, egentlig burde vi blot formere os når vi ønskede det, og ikke når vi havde fundet ud af hvorfor." Han virker helt rolig og betragter hende stille "Du ved jeg har ret, du ved kærlighed intet betyder, men du vil ikke indrømme det... ikke engang overfor dig selv, men jeg kan se du ved det, jeg ser det tydeligt" Gina 25.09.2007 23:32
,, hold din kæft! hvad ved du i det hele taet om kærlighed?! du slog din egen fætter ihjel!" råber hun idet tårende har sneget sig stille frem.bare et bevis på at igen ikke vil indrømme det. en det er jo menneskeligt det hun gør, ikk? hun gør det der er menneskeligt, at tro på kærligheden. at have en grund til at gøre noget. at lave en logisk sammenhæng mellem tingene.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 23:37
"Følelsen kærlighed stammer blot fra nydelsen, som vi begynder at tro er noget større.. noget magisk, men det er det ikke" Siger han stille og lægger en hånd på hendes kind.Han virker meget ældre end han er, både større og ældre.
Han træder roligt frem og prøver at kysse hende igen, men denne gang længere og mere intenst
Gina 25.09.2007 23:40
hun gør intet.lader ham gøre hvad han vil. hun vil ikke stritte imod når hun har ligget på dødens rend på grund af ham.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 23:44
Han stopper igen efter kort tid "Du er virkelig stivnakket" siger han roligt og betragter hende inden han vender hende ryggen og går tilbage til trænet hun blev hængt op af. Betragter blodpølen under uden et ord. Han ahr stadig hendes flaske Gina 25.09.2007 23:48
hun ryster svagt på hovedet men siger ikke noget.holder nøje øje med ham.
,, hvorfor gør du det her? nyder du at genere og torturere andre?", spørger hun lige inden hun får øje på flasken.
mon hun kan få den fra ham uden han opdager det?
hun går forsigt hen mod ham med den ene hånd direkte rettet imod flasken.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 23:50
"Fordi at i for mig virker blinde, i ser en illusion af verden, men ser i mig i øjnene mærker i blot et glimp af virkeligheden og bryder sammen" Siger han roligt og vender sig med et om for at gribe fat i hendes hånd og se på hende, men ikke i øjnene "Tør du møde mit blik? Kan du holde det i 5 sekunder uden at give efter?" Gina 25.09.2007 23:53
hun kigger kort ned før hun så kigger op.,, hvad skulle der være så farligt ved et blik?" spørger hun roligt.

Gina Trevborn
KeiKei 25.09.2007 23:56
"Vil du prøve?" Spørger han roligt og sænker roligt blikket ned mod hendes øjne og hvis hun ikke siger noget vil han se hende direkte i øjnene og skabe illusionen øjeblikkeligt for at skjule overførslen Gina 26.09.2007 00:00
hun vil egentlig helst ikke, men alligevel bliver hun bare ved med at kigge på det samme punkt. flytter ikke øjnene på nogen måde.
som om der er noget inde i hende der gerne vil have det... er det judy der laver numre?

Gina Trevborn
KeiKei 26.09.2007 00:06
Da deres blik mødes vil hun ikke føle sin sjæl rykkes, men hun vil føle billeder skyde gennem hendes hoved. Hun vil føle enhver følelse der er bundet til billedet. Smerten, hadet, nydelsen. Det hele ud over to ting. Venskab og kærlighed.Følelserne vil ramme hende uendeligt hårdere end normalt og indtil videre har Kiran aldrig oplevet en der kunne holde blot 2 sekunder mod dette.
Billederne skifter med lynets hast og danner en forestilling og ild og røg, som en følelse af at blive brænd fra det indre og dø.
Gina 26.09.2007 00:10
hendes vejrtrækning stopper kort da følelserne rammer men begynder hurtigt igen da hun føler en fornemmelse af at blive brændt.hun knækker sammen og skriger i ren smerte.
,, få det til at stoppe!! nu!!" råber hun så højt hun nu kan imens tårene allerede løber ned af hendes kinder i lenge baner.

Gina Trevborn
KeiKei 26.09.2007 00:14
Kiran lukker roligt øjnene så magien stoppes "Ynkeligt, ikke engang 1 enkelt sekund" Siger han roligt og åbner så øjnene igen "Vores tanker slørrer følelserne, men min magi fjerner disse grænser og lader dig opleve den virkelige verden. Kun få kender den og hvis jeg ønsker det kan jeg fjerne selv de grænser min fornuft sætter på min magi og derved dræbe dig ved at vise dig verden." siger han roligt og betragter hende stille "Forstår du nu hvad jeg mener?" Gina 26.09.2007 00:16
hun får lagt sig på maven for herefter at kravle op på alle fire.hun nikker svagt.
,, ja, men... hvis det du viser mig er den virkelige verden, hvorfor er der så så lidt der kender den?", spørger hun og får rejst sig endnu en gang.

Gina Trevborn
KeiKei 26.09.2007 00:21
"Fordi mennesket skaber sig en illusion om hvad verden er og lever i den. Min magi ophæver jeres illusion og lader jer se klart." Siger Kiran fuldstændig roligt "Sådan her har jeg levet hele mit liv og jeg har oplevet det som den verden vi lever i. Tror du på mig nu? Eller vil du vide mere?" Gina 26.09.2007 00:24
,,nej jeg tror ikke på dig. det kan ikke være virkeligt at mennesker skal være i smerte og det kan ikke passe at kærlighed er noget der er opfundet. det kan ikke være meningen at den stærkeste bare skal rende rundt og lege gud", siger hun. man kan tydeligt hører at hun bare ikke vil indse det.hun holder fast på det hun har set hele sit liv. sit ikke for perfekte men okey gode liv. hun har jo altid haft mad på bordet, altid haft nogle der kunne lærer hende reglerne.

Gina Trevborn
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet