Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:32
"Jeg gør altid mit bedste for at finde en fredelig overenskomst men nogen folk ønsker tyrani og vil ikke handle. Det har vist sig over årene at den bedste måde at undgå problemer er at skille sig af med dem før de bliver et problem. Men jeg ville aldrig bede dig om at slå ihjel for mig. Du er for ung. Du må ikke få for meget blod på dine hænder i din alder. Du har meget at nyde uden døde folks spøgelser i dine drømme".

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:33
"Hvad vil du bruge MIG for?!"

Hvæser hun.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:36
"Du er en anden historie Kafili. Du trængte ind i mit hjem. Angreb min gæst og Stak af fra min fangekælder. Jeg er ikke tilfreds med situationen og jeg er som sagt ikke en person der tager chancer. Hvis jeg slap dig fri uden videre, ville jeg lade en potentiel trudsel imod mit liv løbe frit og den slags risikoer tager jeg ikke."

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:37
"Hvad vil du bruge mig til?!"

Gentager hun irriteret.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:39
Hun skæver hurtigt til Abby og så tilbage til Nearyn. "Fint" mumler hun, og er ikke helt sikker på om det er en god idé. "Jeg kan beskytte Dem hvis det er det De ønsker."
Igen skæver hun til Abby. Men De skal ikke tro at De kan regne med mig - jeg er ingens. De skulle da lige være Avias.
[/i]

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:42
Nearyn kigger på hende. Det rolige og venlige er så tydeligt som altid da han siger "Jeg vil slavebinde dig til mig. Det er den bedste måde til at undgå at du bliver en trudsel imod mig. Jeg vil knække dig og efterlade dig som min lydige slave og du vil blive mig en værdifuld brik. Din frihed er ikke længere aktuel og heller ej er din frihed fra det halsbånd. Du vil dø med det på. Jeg beklager, men jeg har intet andet valg end at knække dig Kafili. Dine kræfter er for stor en trudsel til at jeg kan lade dig slippe med viden om hvem jeg er og hvor jeg er."

Nearyn kigger på Renatika "Jeg takker for din velvilje. Du vil modtage en fast løn på 1 safir om ugen. Du vil også få tildelt værelse her. Jeg passer godt på mine tjenere Renatika. Din tjeneste her vil give dig ting du kun har kunnet drømme om".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:43
Hun himler med øjnene.

"Hvad fanden vil du bruge mig til når mine kræfter ikke virker?!!"

Idiot!

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 28.04.2007 20:45
Avia kommer gående uden for huset. Hun står lidt og kigger, før hun spørger vagterne, ;,,Kan jeg finde en hvis Nearyn Darkstar her?"
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:46
Hun skæver først til Abby, så til Nearyn. Der er et eller andet i Renatika som synes at Abby ikke skal være Nearyns slave, men hun ved ikke hvad. "Jeg ville foretrække ikke at flytte ind her. Desuden er jeg ikke din tjener, jeg tjener dig ikke. Jeg arbejder for dig, i mod løn" siger hun roligt, men koldt. Han skulle ikke tro at han kunne bestemme over hende.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:49
Nearyn kigger på hende uden at flinche (ændre sig) Du ved mindre end jeg håbede. pyt, det er ikke vigtigt. "Halsbåndet og stenene er bundet til mig og lystre mig. Jeg kan frit give dig dine kræfter igen og tage dem fra dig efter forgodtbefindende" Hans stemme er forklarende og høflig som om du stillede et godt spørgsmål. Han vender sig igen imod Renatika "Hvis du acceptere din ansættelse her så er jeg bange for at jeg må insistere på at du tjener mig. Jeg har brug for evner men de nytter ikke hvis du ikke følger mine ordre til punkt og prikke. Dette bør være let at forstå Renatika. Jeg kan ikke bruge en livvagt der spiller sit eget spil. Du er velkommen til ikke at flytte herind, men tag ikke fejl. Du tjener mig så længe du er i min ansættelse og pludselig udbakken accepteres ikke. Hvis du vil ud må du give besked god tid i forvejen. Det er betingelserne og står ikke til at ændre." Hans stemme er stadig den samme, men der er ingen tvivl om at han ikke alder sig bøje her.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:52
"Ja, jeg bliver jo hurtigt slået ihjel hvis jeg ingen kræfter har. Du har måske ikke lagt mærke til at dæmoner hele tiden kommer og prøver at slå mig ihjel, samt drikke mit blod?!"

Udbryder hun vredt. Hun var ved at blive godt og grundigt irriteret.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 20:54
Hun stirrer lidt på ham, uden at svare. Hun bryder sig ikke om det han gør ved Abby, eller mod hende selv. "Godt nok. Så tjener jeg Dem." siger hun tydeligt, men har svært ved det. Det lægger man dog ikke mærke til udenpå. En dag, en dag hvor du stoler på mig.. så er det godnat tænker hun bestemt og skæver igen til Abby.

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 28.04.2007 20:55
Vagterne siger surt at han ikke har tid, og hun vender om.
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 28.04.2007 20:58
Nearyn kigger længselsfuldt ud i luften "måske ville det have sparet mig noget besvær" siger han overvejende men vender så tilbage til sit rolige venlige tonefald. "Men du har ganske ret. Jeg har som jeg menes at have fortalt dig en dæmon i min tjeneste. Hvis du underkaster dig, mig uden besvær vil jeg ikke lade ham skade dig, men hvis du gør modstand, så bliver jeg nødt til at spille de kort jeg har" (jeg må løbe nu. kan vi fryse til engang i morgen?)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 20:59
"Jeg er ligeglad! Jeg er van til det! Jeg er jo ved at blive mor til de bæster! De vil hele tiden have mad!"

Udbryder hun vredt.

(( Kommer an på om jeg skal bruge Abby.. xD ))
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 28.04.2007 21:00
((OOC: Fint for mig...))

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.04.2007 21:40
( Skulle altså bruge Abby /: )

Hun hvæser noget uforståeligt før hun stormer ud fra palæet igen.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 29.04.2007 19:55
OOC: Alrighty^^ beklager jeg. du kommer nok igen når du vil have dit halsbånd af.

IC: Nearyn kigger efter Abby og trækker på skuldrerne. Han vender sig imod Renatika. "Du er ansat så. For fremtiden vil du adlyde min øverste livvagt Koto. ellers forventer jeg at du gør dit arbejde ordentligt og dedikeret". Han roder i en lomme og tager 1 safir frem. Han ligger den i hånden på renatika. Din løn for denne uge. Han vender sig og er ved at gå ud "oh jo, - lige en ting til..." han stopper og ser sig over skulderen. "Hvis du forråder mig, vil det være det sidste du gør" Han går ud og lukker døren efter sig. Den bliver ikke låst.

Nearyn forsætter afsted. Han går op imod sit værelse. Skibet skulle have været i havn i en dags tid. Hvis tingene jeg bad om ikke er der vil der rulle hoveder. Nearyn åbner døren til sit værelse og kigger på skrivebordet som det første. Der ligger en stor stofindbundet kasse. Så det er kommet. storartet. Det kostede mig en mindre formue, men nu har jeg det da også. Han åbner kassen. heheh. Mit arbejde er lige blevet nemmere

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Raiden

Raiden

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 29.04.2007 20:16
Raiden kommer gående op banker på hoveddøren så det kan høres i hele huset

People have hope Because they cannot see Death standing behind them

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 29.04.2007 20:20
Hele dagen havde Anolicia gået rundt på gangene og betragtet det enorme sted! Hun turde ikke engang gætte på hvor mange værelser der var. Selvfølgelig var hun ikke gået ind de steder hvor der havde været vagter, eller hvor hun havde fået advide at hun ikke måtte være. I køkkenet var hun blevet udemærket venner med en af kokkene. En ældre herre, men alligevel meget flink og begavet.

Hun passerede den samme gang som hun havde gjort tidligere, og beundrede malerierne, samt andet der stod på gangene. Da hun går forbi Nearyns værelse, kan hun ikke ladevær med at stoppe og se undrende på ham. At stå med døren åben og kigge ned i en kasse. Han var da også mystisk! Det gik op for hende at hun ikke engang kendte hans navn. Det gjorder ham ikke mindre mystisk og hun blev bare stående og betragtede ham med et mildt smil.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13