Nearyn Darkstar 29.04.2007 19:55
OOC: Alrighty^^ beklager jeg. du kommer nok igen når du vil have dit halsbånd af.
IC: Nearyn kigger efter Abby og trækker på skuldrerne. Han vender sig imod Renatika. "Du er ansat så. For fremtiden vil du adlyde min øverste livvagt Koto. ellers forventer jeg at du gør dit arbejde ordentligt og dedikeret". Han roder i en lomme og tager 1 safir frem. Han ligger den i hånden på renatika. Din løn for denne uge. Han vender sig og er ved at gå ud "oh jo, - lige en ting til..." han stopper og ser sig over skulderen. "Hvis du forråder mig, vil det være det sidste du gør" Han går ud og lukker døren efter sig. Den bliver ikke låst.
Nearyn forsætter afsted. Han går op imod sit værelse.
Skibet skulle have været i havn i en dags tid. Hvis tingene jeg bad om ikke er der vil der rulle hoveder. Nearyn åbner døren til sit værelse og kigger på skrivebordet som det første. Der ligger en stor stofindbundet kasse.
Så det er kommet. storartet. Det kostede mig en mindre formue, men nu har jeg det da også. Han åbner kassen.
heheh. Mit arbejde er lige blevet nemmere
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master