Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 06.01.2017 18:20
Stille satte Anaïs en finger til sin underlæbe som hun legede lidt med som hun sad der på græsset. "Jo ser du" hun kiggede på Lukoran som sad på stubben. "Jeg synes du stiller de samme spørgsmål tit. "Hvem er du" det er noget du er meget glad for at spørge om. Men jeg har jo sagt. Mit navn er Anaïs Sylvie. Jeg kommer fra overalt. Jeg bor i Rubinien, Medanien, Kzar Mora, Hovedstaden. Ja, lige præcis hvor jeg vil. Jeg vandre ikke bare fra skov til skov som dig og sætter fælder op for at tale med nogen spændende."
Anaïs kiggede lidt op mod himlen som var så mørk som hendes egen sjæl. Hun vidste ikke om Lukoran ville forstå det. Men hun kunne jo forsvinde i et splitsekund og være overalt. Hun var fri til at være hvor hun ønskede og med hvem hun ønskede.

Anaïs Sylvie | Alt Mulig Kvinde | Blandingsrace
"Hard and Fast Shines The Grin That We Flash But There's a Vulnerable Stripe or Two on Me."

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 07.01.2017 03:08
Luko smilede forstående med et interesseret blik. 
"Jeg stiller de samme spørgsmål fordi de svar du giver mig er tvetydige, Anaïs Sylvie."
Han rejste sig fra stubben og gik om bag Anaïs, med sin ryg vendt til hende. 
"Du lyder til at have samme interesse i folk og deres historier som jeg, men hvis du har det, så ved du vel at spørgsmålet `Hvem er du?´ dækker meget mere end dit navn. Siden du ikke har fortalt mig noget, så må jeg vel bare gætte mig frem til den information jeg spørger efter."
Han vendte sig om og så Anaïs an. "Jeg tror ikke du er religiøs, men jeg tror du har en filosofi som du tror på. Jeg betvivler et fast arbejde, så mit gæt er at du gør hvad der tjener, når det tjener?"
Luko lod sin hånd glide fra sit øre til sin hage.
"Jeg tror... Du er en flirt."
Han løftede et øjenbryn og så på Anaïs.
"Well, well, well... What have we here?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 07.01.2017 03:27
Anaïs kiggede halv fornærmet hen til ham. Han havde set lidt med de samme øjne på hende som ham, men hun lod det ikke ødelægge hendes kønne smil. "Du har ret. Jeg ved præcis hvad spørgsmålet var. Men hvad nu hvis jeg siger at jeg ikke ville svare på det?" hun så hen på ham og virkede meget seriøs. Men pludseligt brød hun bare ud i grin. "Jeg er hellere ikke bare en flirt. Jeg er bare venlig overfor hvem end jeg møder." svare hun til hasn kommentar. Stille begyndte hendes grin dog at stoppe og hun blev seriøs igen. "Jeg tror jeg forstår. Så siden du så noget rigtigt må jeg vil give en eller anden belønning. Mit navn er Anaïs Sylvie. Jeg er 24 år og har ikke et fast arbejde. Dog rejser jeg rundt og gør hvad der passer mig og min frie tankegang. Men hvis der er noget jeg ikke er så er det en flirt." svarrede hun vrissende tilsidst.

"Men nu det vidst min tur. Du er Lukoran Serino, 27 årig mørkelver som jeg teoretisk set kunne hyre til at myrde folk grundet din baggrund som lejemorder. Dog bruger du dine dage i stedet på at vandre fra skov til skov og taler med folk som falder for dine yndige fælder. Havde jeg ret skatter?" spurgte hun så med et smil på sine læber og et flirtende blik i sine øjne.

"Hard and Fast Shines The Grin That We Flash But There's a Vulnerable Stripe or Two on Me."

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 07.01.2017 15:22
Luko så op i luften og så hurtigt nedad igen, imens han bed sig i læben.
Okay, så vi var blevet en kende fornærmede?
Han lyttede til hendes fortælling om hvem han var og kunne ikke benægte at det var meget godt ramt. Han begreb ikke hvordan hun kunne vide det så meget i detaljer, men han havde lidt opgivet at få et konkret svar om det.
"Du havde meget ret. Ingen kalder mig Lukoran, alle der kender mig kalder mig Luko, jeg er lejemorder, og fælderne er en gentagende hobby. Jeg går ud fra at det er en evne der tillader dig dette vindue ind i hvem folk er?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 14.01.2017 01:48
Anaïs log en smule. Hendes blik blev fast og koldt som hun igen så mod Lukoran. Hun rejste sig op og så direkte mod hans gule øjne. "Man siger at øjnene er sjælens vindue. Men det passer ikke. Kun folk som kan forstå det vil se hvad jeg ser." svarede hun. Anaïs bevægede sig i gode skridt mod Lukoran. Hun så ikke ligefrem glad ud, men mere kold. Hun var ligeglad med hvad han sagde eller tænkte, det vigtige var at hun havde ret og at hun nu ville bruge hans store mund til noget bedre en at lege smart.

Som hun stod henne ved stuppen Lukoran sad på så hun ned på ham. "Luko? Jeg skal bruge du gør noget for mig."

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 14.01.2017 02:33
Luko lagde sit hoved til siden og trak sig lidt tilbage. Selvom han gentagende gange havde bedt hende om at bruge hans forkortede navn, nu da hun gjorde det blev han lidt utryg.
Hendes pludselige attitudeskift gjorde ham lettere nervøs, men ikke nok til at ryste ham helt ud af den.
Han lænede sig afslappet tilbage og så hende an et øjeblik. Hun skulle "bruge", ja, nu får vi af se...
"Nu er jeg ikke en stikirenddreng, hvilket du jo har bevist at du godt ved, så hvad regner du med at du kan få mig til at gøre?"

Anaïs Sylvie

Anaïs Sylvie

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Dianthos

Alder / 49 år

Højde / 177 cm

Andy 16.01.2017 21:02
Anaïs lod en nærmest ondt smil glide over hendes læber. "Du er ikke en stikirenddreng. Dog næste gang du taler med nogen og ved at de skal rejse langt. Så giv dem mit navn, og sig det selv hvis du keder dig for meget. Så skal jeg nok være der med det samme." hun begyndte blot at gå væk fra Lukoran og så tilbage med et kækt blik. Hun blev omsværmet af sorte og blå stikflammer og forsvandt så ud i luften. Alt der var efterladt var en lille læderpung ¨på jorden, hvis indhold blot var to safirer. Nu var det i Lukos hænder. Mon han ville gøre det for hende eller ej.

//Out

Lukoran Serino

Lukoran Serino

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Cam 16.01.2017 23:35
Luko var mere forvirret og fascineret end nogenside før. Det var den slags her han talte om når han sagde at han ønskede sig spændende bekendtskaber.
Han rejste sig op og gik over til posen på jorden for at inspicere dens indhold. To safirer...
Luko smilede til vinden og sukkede let. Anaïs Sylvie...
"Jeg gør ikke folk tjenester ofte... Men hvis jeg aldrig gør det så begynder folk jo at forvente det. Så lad da gå, til vi mødes igen."

//Out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti, jack, Echo
Lige nu: 4 | I dag: 11