Anaïs kiggede halv fornærmet hen til ham. Han havde set lidt med de samme øjne på hende som ham, men hun lod det ikke ødelægge hendes kønne smil.
"Du har ret. Jeg ved præcis hvad spørgsmålet var. Men hvad nu hvis jeg siger at jeg ikke ville svare på det?" hun så hen på ham og virkede meget seriøs. Men pludseligt brød hun bare ud i grin.
"Jeg er hellere ikke bare en flirt. Jeg er bare venlig overfor hvem end jeg møder." svare hun til hasn kommentar. Stille begyndte hendes grin dog at stoppe og hun blev seriøs igen.
"Jeg tror jeg forstår. Så siden du så noget rigtigt må jeg vil give en eller anden belønning. Mit navn er Anaïs Sylvie. Jeg er 24 år og har ikke et fast arbejde. Dog rejser jeg rundt og gør hvad der passer mig og min frie tankegang. Men hvis der er noget jeg ikke er så er det en flirt." svarrede hun vrissende tilsidst.
"Men nu det vidst min tur. Du er Lukoran Serino, 27 årig mørkelver som jeg teoretisk set kunne hyre til at myrde folk grundet din baggrund som lejemorder. Dog bruger du dine dage i stedet på at vandre fra skov til skov og taler med folk som falder for dine yndige fælder. Havde jeg ret skatter?" spurgte hun så med et smil på sine læber og et flirtende blik i sine øjne.
Anaïs Sylvie | Alt Mulig Kvinde | Blandingsrace
"Hard and Fast Shines The Grin That We Flash But There's a Vulnerable Stripe or Two on Me."