Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 08.12.2016 12:32
Cherry betragtede fuglen der fløj ned og satte sig på Caisides skulder. Hun havde aldrig mødt nogen der havde den effekt på fugle før. Den satte sig tillidsfuldt på hans skulder, meget modsat hvad Cherry nogensinde havde set fugle gøre. De var da som regel bange for folk? 
Caiside måtte have noget særlig med dyr, alting taget i betragtning. Fuglen pippede lavt og vendte sig rundt på Caisides skulder, for at se på Cherry. De små sort øjne mødte hendes blå og hun undrede sig et øjeblik over intellektet hun syntes at se derinde.
"Hvis du vil fortælle mig historien," sagde hun, og så tilbage på Caisides øjne. "Så vil jeg gerne høre den."
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 08.12.2016 16:47
Cas kiggede på fuglen og den på ham. "Bare begynd min ven". Hans ord sang sødt i fuglens hoved som da begyndte dens melodi igen. Han satte Meles ned på jorden og gav et kort suk. "Okay det bliver en længere fortælling." Meles kiggede frisk hen mod Cherry ligesom Cas og den begav sig også langsom igennem fortællingen sig tættere på hende.

"Jeg er Meles mødtes en regnfuld nat. Meles var blev angrebet af en lille gruppe ulve som heldigt ikke havde dræbt hende, men efterladt hende blødende nær min have. Hun kæmpede sig hen til mig i min have som stod og tog noget vasketøj ind og forskrækkede mig." han gik ned på sit ene knæ og aede Meles på hovedet og ned af ryggen men brød ikke kontakten med Cherry. "Jeg der forstår dyrenes sprog forstod også Meles og måtte derfor hjælpe. Jeg bar hende hen til en varmekilde i sølvfloden som er nær hvor jeg bor" han pegede ud mellem nogle træer bag sig. I retningen lå en lille by nogle timer væk og et lille kvarter mere gang så lå hans hus og en varmekilde. Det var jo sagt at sølvfloden var helbredende og varmekilder var sagt det samme. Så at gå til et så helligt og godsinddigt sted som det gav jo mening. Han havde hverken bandager derhjemme eller andre helende remedier, så han måtte jo gøre noget. Selv havde hans mor kogt suppe af sølvfloden når han var syg, men det var der ikke tid til.
"Her var vi heldige og noget måtte jo havde hjulpet, for alt jeg havde gjort var at binde et lagen om hendes krop og båret hende med ned i kilden. Her lå vi i de næste mange timer, næsten to dage. Men da vi kom op så var hun helbred nok til at leve og resten ordnede en læge. Vi har været sammen siden da og oplevelsen havde også bundet os så meget sammen at det ikke var et problem." Hans smil blev bredt som han nævnede det sidste. Han var stadig lykkelig over at det var bragt sammen af det der kun kunne være skæbnen for hvordan mon livet ikke ville havde udviklet sig hvis han bare havde siddet inde og drukket en varm te mens hun døde. Det ville han slet ikke engang tænke på.

Hans øjne var fikseret på Cherry som han talte. Historien var jo ment som forklaring til hende, så det ville ikke nytte noget at lade blikket vandre over andet.
Meles var nået til Cherrys ben og begyndte at snuse til hende for at få mere viden ud af hendes snude.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 08.12.2016 17:03
Cherry lyttede opmærksomt til historien. Hun så for sig hvordan det måtte have gået til og nikkede ind imellem af hvad Caiside fortalte.
Det var en sørgelig historie, det måtte hun indrømme, men den havde da heldigvis en god slutning.
Hun observerede Caisides smil da han afsluttede fortællingen og hun smilede også.
"Det er noget af en start jeres venskab har fået. Det var godt at du var der."
Hun så ned og fik øje på Meles, der gik tættere på hende. Stadig med en hvis nervøsitet overfor grævlingens tænder, gik hun ned på sine knæ og holdt en hånd ud.
Hun ville gerne snakke med Meles, og håbede på at hendes intentioner var venlige. Cherry lugtede nok lidt af rådyr og blomster, hvis hun skulle gætte selv.
Cherry rynkede nu brynene. Ulve... Her i skoven? Måske var det season for unger?
Hun så op på Caiside og smilede varmt. "Hvis det ikke er forkert af mig at spørge om... Hvor er resten af din familie? Eller er det bare dig og Meles?"

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 08.12.2016 17:11
Cas kiggede hen på Meles kort og så igen på Cherry. "De er bare hjemme i den lille landsby vi kommer fra" han smilede. Han kunne godt se at Cherry var nervøs over noget og der gik ikke længe inden han havde lagt to og to sammen. Det var Meles hun var nervøs overfor skulle gøre henden noget.
Meles snusende til Cherrys hånd og nøs. Cas fnes af den lille grævling, men det forstyrrede ikke Meles. "Hun lugter lidt sødt synes jeg. Måske tog jeg fejl?" hun gik under Cherrys hånd og hen mod hendes knæ. Den lagde sin ene porte på hendes knæ og løftede sig op for at lugte en smule mere til Cherrys hår. "Meles, pas nu på ikke at skræmme hende." sagde Caiside svagt for ikke at forskrække eller forstyrre dem. Det var jo en ting for dyr at lugte til folk for at danne et bånd til dem. Meles havde også gjort det ved ham engang, så det gik nok så længe Cherry og Meles ikke gik i flæsket på hinanden ud af ingen ting.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 08.12.2016 17:28
Cherry grinede lidt nervøst og så fra Caiside og så tilbage til Meles.
"Hvad siger hun?" spurgte hun, stadig med et smil og en lettere nervøsitet i stemmen.
Meles virkede ikke umiddelbart til at hade Cherry, så det var da fremskridt.
Nu gik Meles op på hendes knæ og begyndte at snuse til hendes lange hår. Cherrys hår var meget sundt og meget langt, det lugtede formodentlig endnu mere af blomster, måske også lidt af vanilje.
Af rent instinkt rettede Cherry sit hoved lidt til siden, bare for ar være sikker på at Meles ikke kom for tæt på hendes gevir.
"Meles, pas nu på ikke at skræmme hende." sagde Caiside pludselig lavt.
Cherry blev lettere nervøs nu. "Hej Meles?" sagde hun prøvende og smilede.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 08.12.2016 17:50
Cas kiggede hen på Meles og kommunikere udenlukkende med hende gennem deres tanker. "Har du noget du vil sige til hende?". Meles kiggede mistænktsomt op på Cherrys ansigt "Hej hej pigebarn, du burde hoppe i vandet, du lugter jo af blomsterforretning." Den kiggede hen mod Cas med øjne der nærmest kunne bræde ordene "Du har bare at oversætte alt jeg lige sagde" ind i hans sjæl. Han kiggede derfor hen på Cherry. "Du skal ikke være bange, hun er meget rar. Hun synes forresten du dufter dejligt af blomster." han prøvede at rette ordene Meles sagde men stadig få dem sagt. Selv fnøs Meles en kort gang og hoppede så ned fra hendes knæ.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 08.12.2016 18:17
Cherry rødmede og smilede til grævlingen der hoppede ned. 
"Min mor er meget glad for blomster, hun blander det i alting. Så jeg sover praktisk talt i en stor bunke blomster, på grund af måden hun vasker dyner og tæpper på."
Cherry så ned på floden bag hende. "Hun plejer at vaske dem hernede faktisk..."
Moderens ord fra tidligere rungede kortvarigt i hendes hoved. Hun sukkede og så på Caiside igen.
Han var en flink fyr, det måtte hun sige. Cherry mødte ikke mange nye folk i skoven, oftest var alle folkene fra hendes egen lille "by" eller også var de bare gennemrejsende, ofte med lumske intentioner eller for travlt til at snakke.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 09.12.2016 18:57
"Hvorfor oversætter du så dårligt idag? Er du blevet sløv i trækket?" spurgte Meles frækt selvom det var klart for Cas at hun kun gjorde det fordi hun ville tirre ham en smule. Han lod dog bemærkningen fra hende flyve ham over hoved og vende sit syn til floden. Hvorfor ville hendes mor vaske det i floden, det var jo så upraktisk. Men måske var der noget i det.
Selv vaskede Cas ikke særligt meget tøj. Det var tit hans mor der kom bekymrende løbende hjem til med diverse ting og sære som urter, frugter, tøj hun havde strukket og sådan noget. Så den en mor havde hun bare altid været. Hun passede godt på ham og han elskede hende meget høj og værdsatte altid hvor meget hun gjorde for ham.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 09.12.2016 19:24
Cherry rettede sig pludselig op og så sig over skulderen. Så gøs hun... Det var vel ikke...?
En let sommervind gik igennem den lille lysning da Cherry hørte en fløjten der kun kunne være fra en person. Hun skød afsted som et lyn, forbi Caiside og om bag en busk med blå blomster på.
Nej, nej, nej...
Cherry tittede hurtigt op over kanten og så på satyren med sine store blå øjne i et udtryk af den dybeste bønfaldelse. "Det er min mor..." hviskede hun.
"Vær rar, og lad vær med at sige at jeg er her."
Hun dukkede ned bag træet lige idet hendes mor kom frem fra stien, med en vaskekurv i favnen. Hun var en lille kvinde med et gevir der var mindre end Cherrys, og hun havde et forklæde på.
"Cherry?" kaldte hun, inden hun sukkede. Så så hun over på Caiside og satte sin kurv ned på jorden inden hun gik over til ham. "Undskyld mig, min gode mand, du har vel ikke set min datter? Rødt hår, blå øjne, gevir?"

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 09.12.2016 21:01
Som en Cherrys mor kom tættere på og spurgte om hun havde set Cherry kiggede han venligt med et smil på damen. "Nej Frøken, det har jeg desværre ikke, men hvis hun er din datter så er hun vel sikkert svær ikke at genkende med sådan et smukt ydre som dem". Han prøvede at virke sød og charmerende da han havde lært at løgnere alt lød nervøse hvis de skulle overdrive en løgn. Derfor havde han også bare sagt en løgn efterfulgt af en sandhed. Det var tit let for ham at lyve med den metode og han havde endnu ikke prøvet at blive opdaget.
"Men jeg ser ud skal vaske tøj? Har du brug for hjælp?" spurgte han halv-dyrs moderen med hans rare smil på læberne. De kunne sikkert på en meget akavet men underholdende samtale ud af det hvis han måtte, men Cherry ville blive efterladt til bare at gemme sig i noget tid så.

Meles løb hurtigt om bag Cas ben for at skærme sig fra damen hvis lugt hun fandt endnu mere frastødende en Cherrys. Hun lugtede jo ikke bare af blomster butik. Hun stank som hvis en blomsterbutik havde kastet op ud over hende, spist hende og spyttet hende ud igen.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 10.12.2016 00:57
Cherry krøb længere ned bag busken og fik arrige røde kinder.
Den satyr skulle til at passe godt på, han skulle bare holde bøtte om at hun var der, det var ikke meningen at han skulle charmere hende.
Arrigt trak hun lidt i sit gevir imens hun lyttede til samtalen.

"Vil du hjælpe mig? Næææh, sikke en hjælpsom ung mand, det må du da gerne. Som regel er min datter, Cherry her jo til at hjælpe mig, så jeg kunne nok godt bruge de ekstra hænder."
Moderen samlede sin kurv op igen og gik hen til breden, imens hun vinkede Caiside nærmere.
"Hvad hedder du, min dreng?"

Cherry krummede tæer. Satyren havde bare at holde på mundtøjet.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 11.12.2016 12:42
Caiside gik den rare dame nærmere. Han havde ikke engang prøvet at charmere hende, det var bare hans naturlige væremåde. Han elskede at komplimentere folk og være rar så det faldt ham blot naturligt ind at fortælle pæne folk at de var pæne og rare folk at de var rare. Cherrys mor virkede ikke ond eller synderligt grim så hvorfor skulle han ikke være hende rar og komplimentere hendes gode kvaliteter, selv var de jo sikkert i samme aldersgruppe selvom Cas holde sig langt bedre end andre dødelige væsner.

Meles løb hen til Cherry for at gemme sig fra stanken af hendes mor. Hun stak snuden ind i Cherrys ben for at skjule stanken af blomster i den dulmende lugt af halvdyr i stedet.
"Ja selvfølgelig vil jeg hjælpe. Jeg har ikke så meget bedre at gøre alligevel før der skal laves mad" forklarede han med et smil til hende som han løftede den første beklædnings genstand op og efterlignede Cherrys mors bevægelser for at rengøre dem. Desuden, hvis han hjalp ville hun hurtigere blive færdig og så kunne Cherry hurtigere stoppe med at gemme sig og skulle hun endeligt ville tale med ham mens kunne hun blot sende Meles som budbringer.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 11.12.2016 13:14
Cherry sukkede og så på Meles. Hendes snude var gemt væk ved hendes ben, sikkert for at overdøve lugten fra hendes mor. Selv Cherry syntes hun lugtede stærkt. Cherry kørte en hånd hen over græsset hun sad og sig tænkte sig om. Mor kunne ikke være her længe, hun skulle vist bare skylle tøj igennem, så det var bare et spørgsmål om tid.
Hun så på Meles og kørte en hånd ned ad hendes pelsede hoved, langs hendes ryg. Så stoppede hun sig selv og tog hånden til sig igen. 
Cherrys mors kvidren kunne høres tydeligt fra bag busken og Cherry smilede lidt af det. Hendes mor var ikke ligefrem en belært dame, men venlig var hun trods alt.
"Det var da pudsigt at se en som dig her, jeg ser ikke mange satyrer på disse kanter, men det kan jo ske at det bare er mig der ikke kommer ud ret meget." sagde Cherrys mor.
Cherry smilede og nikkede for sig selv. Hendes mor forlod næsten aldrig landsbyen de boede i, så mulighed nummer 2 var nok mere realistisk.
Cherry satte sig til rette. Der kunne ikke gå lang tid før hendes mor gik, så hun satte sig til at plukke blomster og strå der voksede rundt omkring busken. Hun begyndte at flette en fin krans af sivene og blomsterne, og holdt så den færdige krans hen imod Meles. "Vil du have den? Jeg ved ikke om du kan lide blomster..."
Bag hende lød det som om hendes mor snart var færdig med at vaske.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 11.12.2016 14:48
Meles kiggede forstående mod pigebarnet og nikkede klart til hende. Hvad ville dog være bedre end en lille krone til "dronningen af skoven" eller det var ihvertfald hvad Meles gerne ville være nogen dage. Hun gjorde sig en lille dans rundt i græsset og lagde sig så ned nær Cherry og ventede sammen med hende. Hun vidste godt at ingen piben var krævet, men gjorde det alligevel for at tale med Caiside "Jeg har fået en krone af pigebarnet, men hun ser utålmodig ud. Jeg tror du skal skynde dig.".

Cas kiggede venligt på Cherrys mor. "Jeg er sikker på de er ude nok, men vi gemmer os ret godt i den anden ende af skoven for det meste, så det undre mig ikke at du ikke ser en af os særligt tit" hans blik var varmt og rart. Men som han talte var det på tide at hun smuttede. Han havde lagt sin hånd på hendes hånd mens han svarede for at ændre hendes aura. Han havde hørt Meles og skynde sig at gøre noget. Han fik hende til at få følelsen af "glemsel", hvad ville da være bedre til at få hende hjem end følelsen af at havde glemt noget vigtigt derhjemme. Det fik ihvertfald ham til at gå tilbage når den ramte ham.
Hendes aura blev en lys gul og han var nu sikker på at følelsen havde plantet sig, nu var spørgsmålet blot hvordan hun ville reagere.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 11.12.2016 16:32
Cherrys mor rynkede pludselig brynene og lagde hovedet til siden. Hun havde glemt noget... Det sagde hendes hoved hende, men... Hvad...
Hun vaskede trøjen hun havde imellem sine hænder færdig og begyndte så at lægge tøjet i sin kurv.
"Unge mand," sagde hun så. "Jeg vil gerne takke dig for din hjælp med tøjet, men jeg må virkelig komme hjemad nu. Jeg er sikker på at jeg har glemt et eller andet. Hvis du ser min datter så send hende endelig i vores retning, og tusind tak for dit selskab, det har virkelig hjulpet mig over pligterne idag. Nå, jeg må videre, farvel!"
Med lettere fortravlede skridt, lavt mumlende om hvad hun mon havde glemt, gik Cherrys mor fra floden, med kurven i armene.

Cherry lyttede til hendes mors skridt der forsvandt i baggrunden. Hun nussede Meles bag øret i et øjeblik, imens hun ventede på at hun kunne være sikker på at moderen var væk, inden hun rejste sig op fra ba busken.
Hun så ned på Meles der var iført den lille blomsterkrone. "Du er meget yndig, Meles." sagde hun sandfærdigt.
Så så Cherry på Caiside. 
"Tak for hjælpen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 12.12.2016 21:15
Caiside vinkede til Cherrys mor der forladte ham "Det skal jeg nok frue". Han vinkede til han vidste at hun nu var væk og så så hun mod Cherry der allerede var på vej mod ham. "Tak for hjælpen" kom det fra hende. "Det var da så lidt, du bad mig holde dig hemmelig så det gjorde jeg" han kiggede på Cherry som med udtrykket: det da normalt at gøre.

Meles kom stille gående med sin krone på hovedet og hendes lille grævlinge gang skreg af attituden: Jeg er dronning. Selv hendes aura havde ændret sig til at passe med den følelse og var nu en royal blå og lilla. Det var ham klart nu. Han havde ikke engang brug for at tale med hende for han forstod at hun de næste minimum fem dage ville koste en smule rundt med ham som om hun faktisk var dronning. Caiside sukkede og gik på de ene knæ for at nusse Meles.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 14.12.2016 19:45
Cherry smilede over Meles. Hun så så sød ud i sin lille krone. 
Nu da Cherrys mor var gået kunne Cherry ånde ud, men der var en ting hun ikke forstod.
"Caiside," sagde hun og så på satyren foran hende. "Hvordan fik du hende til at gå? Det gik alt for hurtigt til at have været en tilfældighed?"

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 18.12.2016 20:15
Caiside ville ikke svare her. Det var hans lille hemmelighed at han kunne det han havde gjort. Måske kunne han overbevise hende om at han ikke gjorde noget, men at hun bare gik? Var hun på færten af at han kunne se auraer? Men hvordan!?
Han kiggede blidt ind i Cherrys øjne. "Jeg gjorde ikke noget, hun havde vidst bare glemt noget" sagde han med et smil på læberne. Hun måtte på ingen tidspunkter få det at vide. Selv hans venner og familie der altid er omkring ham vidste det ikke og han var ikke klar på at en han havde mødt for kort tid siden skulle havde den viden. "Måske skulle hun bare hente en trøje mere hun havde glemt" sagde han og kløede sig i nakken som han stadig smilte sødt.
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 18.12.2016 21:17
Cherry så skarpt hen på Caiside. Hendes mor ville ikke bare forlade floden på den måde, ikke uden at plukke blomster. Det var en forevigtvarende tradition, Cherrys mor nægtede at sætte en fo uden for en dør, uden at plukke en enste blomst. Den dag det skete at hun ikke medbragte blomster når hun havde været udenfor, den dag ville Cherry være sikker på at verden var vendt på hovedet.
"Caiside?" sagde hun imens hun satte sig ned på græsset. Hun nulrede lidt i de små hvide blomster der skød op hist og her.
"Jeg tror du lyver." 
Hun hævede det ene øjenbryn og smilede venligt til ham. Det var ikke en udkaldelse, de var mere en mulighed for at svare igen. Hun vidste at han havde gjort noget.

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 23.12.2016 18:06
Caiside kiggede ned på jorden til Meles og åndende lettet ud. Hvordan skulle han forklare det. Han ønskede ikke at fortælle hende noget. Så han kiggede blankt på hende og spurgte istedet "Er du ikke glad for hun er væk nu så du ikke skal tænke over det mere?"
Hans udtryk var klart. Hans ansigt skrig "Skyldig!" og han ønskede ikke at hun skulle finde ud af noget. Han borede derfor sin ene fod en smule i jorden mens han kiggede skråt op på hende "Er du sur over det?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12