“jeg kan se ting, som andre normalt ikke ville lægge mærke til” Sefu ville muligvis ikke have troet den unge knægt, havde det ikke været fordi han vidste, at Shara sommetider skænkede andre mennesker syner, der kun var forbeholdt dem. Men hvem sagde ikke, at denne unge knejt rent faktisk kunne se ting, som andre ikke kunne? Der var selvfølgelig en chance for, at han ville lede dem på vildspor fordi det var ham,. Der havde fået Moder Oyibo til at forsvinde. Men hvad nu hvis han ikke ville? Hvad nu, hvis han rent faktisk kunne føre dem til den forsvundne præstinde?
Det var et sats Sefu og Ngozi ville blive nødt til at tage, og lige nu havde de ikke andre muligheder. Kahina skulle findes.
Sefu endte derfor med at slippe den unge knægt, træde et skridt tilbage og nikke. ”Find hende.” Det var nok det tætteste man kunne komme på, at han bad nogen pænt om noget, men det var i det mindste ikke en trussel på livet – hvilket alligevel var en forbedring.
//Jeg beklager rigtig meget, at jeg ikke har fået svaret, men min søn har ligget syg et godt stykke tid. :(

Krystallandet