Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 31.08.2016 19:42
Det gippede lidt i Florence da hun hørte at han frivilligt havde givet noget af sig til hende. Men skælde sig selv ud på indersiden over at få sommerfugle i maven over sådan noget. Det var helst noget hun gerne ville se bort fra, helst. 
Det fik hendes alligevel til at løfte blikket op til kvinden på den anden side at tremmerne. Det virkede næsten som om hun gerne ville se hendes eller hans reaktion på den anden. Ikke fordi det ikke var synderligt underholdende, men hvad fik hun ud at at være så venlig over for Florence og ligefrem tilbyde det?
"Efter jeg nok pissede ham sådan af med at... vent hvad?" stoppede hun lige pludselig da hun opfattede hvad Silke havde fortalt hende. "Unger? Som afkom?... jeg skal forestille at være hans datter?" Hun skubbede sig selv frem og op på hendes noget usikre ben men holdt sig selv oppe da hun nåede til tremmerne. Hun kikkede forvirret op på vogteren. Nok var det en lettere mærkelig tanke at skulle være Galavants datter men "tror du virkelig nogen vil hoppe på den?" spurgte hun da vrede var nok det sidste hun forbandt sig selv med. Og hun lignede ham heller ikke på nogen tænkelig måde... måske var deres højde det eneste de egentlig havde til fælles.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 01.09.2016 00:20
" ..Efter du pissede ham af ved at fløjte og synge, forsøge at få tiden til at gå.? Tror nu mest han gør det for at fastslå sin dominans på e eller ande punkt.. " Et skævt smil var gledet over vagtens læber ved reaktionen hun fik fra den hvidhårede. " Javist. dæmoners afkom kan godt give nogle lidt anderledes træk. Hvem siger ikke at dine øjne er taget fra hans, med en anelse af din mors side ind over? Måske været uheldig at få hans højde. Det kunne også være at du havde levet afsondret i norden indtil krigen brød ud og du blev tvunget mod hovedstaden hvor du tilfældigt stødte på 'farmand'..? " Hun trak muntert på skuldrene.
" Det var det, eller at lade dig indskrive som hans elsker, hvis det skulle give en form for mening i forhold til jeres besynderlige adfærd overfor hinanden. "

En sukken forlod hendes læber: " På den måde vil det være lettere at få dig af cellen igen og muligvis med Galavant. Jeg Har ikke skrevet du er helblods dæmon i papirerne, så ville de nok undre sig ved ingen reel reaktion at få når de nævner dit fulde dæmonske navn højt for dig. Med en smule heldog arbejde fra Galavants tidligere herre, kan han meget snart få sig en ny, og du kan komme op i luften igen.. Ellers må vi til at lave en overbevisende morderscene.''
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker. 
I denne krop kalder han sig selv Magda. 
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 01.09.2016 08:59
Hendes forvirrede ansigt var stadigt tydeligt malet på hende. Det var jo nok den nemmeste løsning, men det var stadig en ret underlig tanke at skulle lades som om man var hans datter ligefrem. Hun lagde hovedet ind imod tremmerne imens hun lyttede "Du har lagt rigtig mange tanker i det her faktisk" sagde hun så efter silke havde afsluttet hendes planer. Skulle hun tage imod tilbuddet om at se ham faktisk? Det virkede som om Silke næsten skubbede hende ud fa cellen og hen imod ham. Hun så tænksomt ned på hendes bare fødder i mørket. 
"..... okay, må jeg få lov til at bare tjekke hvordan han har det?" spurgte hun næsten helt forlegent. Det var som at spørge sin egen søster eller mor om man måtte gå ud efter mørkets frembrud for at møde en dreng hun ikke kunne lide. Pinligt at indrømme at man gerne ville se ham og gav samtidig dårligt samvittighed over at man overhovedet turde spørge. "Det behøver ikke være længe, jeg vil bare sikre mig selv at han ikke er helt lemlæstet" mumlede hun inden hun igen mødte vogterens blik

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 06.09.2016 18:51
" Selfølgelig har jeg lagt mine tanker i det. Med mit erhverv er man nød til at tænke på alverdens slags smuthuller, både på arbejdet men også i hjemmet. " Lød det brummende. Øjnene betragtede længe det lille skravl som Florence var i al fald fysisk. " Du lyder jo næasten ligefrem som en elsker, elelr meget nær ven når du sådan gerne vil sikre dig at han er hel. " Lød det muntert mens hun bøjede sig ned over tasken og fik frembragt et par lænker og så bedømmende mellem dem og Florende... Nah for tynde håndled.. Hun rodede videre til hun fandt nogle mere brugbare. " Du må finde dig i at det bliver i håndjern. Hvis vi skulle støde på nogen i gangen kan jeg bortforklare det med at du er på vej til kravlegården. " Lød det forklarende inden hun hev sine nøgler frem.
" Bak tilbage, ind mod bagvæggen. " Et langt mere professionelt og monotont toneleje var pludselig komme over vogtersken, dog ikke noget der blev bemærket fra hendes side; sådan noget lagde man ikke mærke til når arbejdet med dæmonerne nærmest var kommet indmed sutteflasken.  '' Hovedet mod væggen og hænderne på ryggen. " En let klikken lød da nøglen stødte ind i celledørens nøglehul.
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker. 
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 06.09.2016 19:06
Florence trak en smugle på skuldrene over hendes kommentar til hvorfor hun ville se Galavant. Man kunne meget vel have svaret lidt tilbage med en bortforklaring, men hvad ville det dog alligevel nytte. Silke så jo næsten igennem Florence som en åben bog efter kun en uges tid hernede. Enten var hun bare rigtig god til at genkende personer ellers var Florence så gennemsigtig som hvidt chiffon.
Kun med en lille ændring af ansigts udtryk fra lettere genert til overrasket vendte hun sig om og lagde panden ind imod bagvæggen på rummet det udgjorde hendes celle. Hendes hænder lagde hun om på ryggen samlet lige over lænden. Noget af en besynderlig måde at blive transporteret på, men hun var nok ikke i sin position til at klage. 
Med hovedet vendt lidt til siden kikkede hun tilbage på døren der blev låst op.

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 06.09.2016 19:16
Da Florence gjorde som der blev sagt, skubbede Silke roligt døren op og gik hen for at få håndjernene på de spinkle håndled. 
" Så kan vi gå.. Han kan nok godt være lidt halvgroggy når jeg kommer tilbage, men det skal du ikke tage dig af. Dæmonerne finder det bare irriterende a blive lukket ud af deres underlige dvaletilstand de fleste befinder sig i her for at glemme hvor lang tid de er her. " Lød det forklarende mens hun hjalp Florence ud af cellen, med et fast greb om håndjernenes korte kæde. I forbifarten fik hun taget sine nøgler og smidt dem ned i tasken som hun også tog med sig igen, som de kom ud på gangen.
" Bare sig til hvis han får dig til at føle dig alt for utryg eller sårbar. " Bød hun stilheden mellem dem, inden de stoppede op for døren der gik ind til Galavants celle. Blå øjne søgte rosa. " Er du parat? Og husk nu reglen om ikke at nævne hvad, eller hvem han er til ham.  Ellers få vi et hulens til høvl med ham."
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 06.09.2016 19:32
Om hun var parat? Hvornår ville hun nogensinde være parakt til at se ham i øjnene. Det var ikke rigtigt noget hun frygtede eller fandt ubehageligt, men det var heller aldrig en ting hun kunne forberede sig helt på. Nogensinde måske?
Med en kort lille nik og en munds bevægelse som indikerede at hun nok skulle tie med hvad hun havde fået fortalt lagde hun hovedet lid på skrå og smilte lidt. "Hvornår får han ikke folk til at føle sige utrygge og sårbare?" det var mest af alt ment for sjov, men det fik det alligevel lige til at kribble lidt ned af nakken på hende over at der nok var et gran sandhed i det. Smilet blev en smugle akavet som hun kikkede ned og tog et skridt tilbage så hun havde plads til at åbne døren. "åh og tak Silke. Du gøre det lidt mere udholdeligt hernede" indskød hun meget lavmælt hurtigt efter.

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 06.09.2016 20:02
" Når han sover? " Lød det muntre forslag. " Ikke være bange, jeg har midlerne til at holde ham nede på mig, " hun smilte opmuntrende. " Og det var så lidt, det kan hurtigt blive ensformigt hernede. " Hun trak let på skuldrene inden hun kort bankede på den tunge trædør inden den blev låst op så de to kunne komme ind.
"Ked af at forstyrre dig igen Galavant, men din datter vil gerne besøge dig og se du er ok.. " Hun blinkede kort muntert til Florence inden hun førte hende med ind og lukkede døren efter dem.

Galavant havde langt om længe nået punktet hvor han var endt i den strøm hvor han ikke tænkte over tiden.. Det var da lige indtil en banken lød og fik ham vredet ud af det. Knottent rykkede han let på sig, som han sad der ovenpå sin skjorte og holdt øje med døren med et ladt blik. " Min datter? Gu fame om jeg har en datter.. " Knurrede han tilbage til svar " Og hvis jeg har så.." Han stoppede brat op som han fik øje på Florence. " Næh ,jamen se hvad katten slæbte med ind.  Er du her for at hovere? '' Han kneb øjnene let sammen.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 06.09.2016 20:19
Flornence's smil var for længst forsvundet da hun trådte med ind i cellen. Hun havde svært nok ved ikke at stå bag ved Silke som en anden skræmt 8 årig. Men hun stod der dog, på sine bare tær imod stengulvet som næsten føltes koldere herinde end ude på gangen. Hun stod helt stille som hvis hun bevægede sig ville han rive struben ud på hende. Hvilket også fik hende ubevidst til at synke en gang inden hun endelig rørte på sig og gik på på siden af vogteren.
Hovere? Hvis det var nogen i verden man mindre kunne forvente at skulle hovere ville Florence da gerne møde dem. Uden virkelig at ændre ydtryk fra hendes melankolske blik fik hun trukket vejret ind for at tale. "Hvad i al verden er der overhovedet at hovere over?" Ordene var en smugle sammenbidte over hans hånlige tone, men stadig tydeligt i den stille fangekælder.

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 07.09.2016 20:55
Silke selv lod ikke til at have noget imod at være som en værnende kødskjold for dæmonens spydige kommentarer.

En raslen lød fra kæderne der var om Galavants fødder som han lettere besværet rejste sig  op og kort vrikkede med den fastlåste hale. Hvorfor stod hun sådan der? Som et andet forskræmt møgbarn.. Det irriterede ham lidt, men ikke så meget som hendes syngen tidligere.. tæt fulgt af det smil der spillede sig på dæmonvogterskens tynde læber.
Et fnys forlod ham. " Hovere over at du fik mig gjort så vred, på at du kunne høre mig brøle mens du selv sad godt og lummert væk fra mig så jeg ikke kunne vride halsen om på dig. Du kunne også hovere over at du i nuværende stund er et par skridt tættere friheden end jeg er det. "
En tung sukken lød. " Hvad vil du mig du lille bloddrikker? Du som står der og virker ih og åh så bange.. Er du bange for at jeg skulle kunne række ud mellem tremmerne efter dig..? "
Han ignorerede det lille rynken der dannedes i Silkes ene øjenbryn, mens blikket var fast rettet mod den bævende vampyrinde..

" Eller er det ensomheden der e ved at drive dig ud over kanten?"
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 07.09.2016 22:36
Lidt som en refelekt faldt hendes blik til hendes fødder. Om det var skyldfølelse, frygt, medfølelse eller noget helt fjerde kunne Florence ikke vurdere på nuværende tidpunkt. Men følelsen var der og den fik hende til nervøst at fumble med fingrene på ryggen kikke op på Silke, hen på Galavant og tilbage til hendes fødder. "Jeg er ikke kommet for at hovere, desuden så fik du mig da også til at tie i sidste ende ikke?.. Jeg.." hun afbrød lidt sig selv. Til at starte med havde hun haft en intention om at takke ham for det blod som muligvis havde været påtvunget tapning. Men det var stadig hans, det som hun havde fået det sidste stykke tid. Det var der ingen tvivl om. 
Men som hun stod der og kikkede på en person bag tremmerne som hun ikke kunne genkende hold hun sig fra det og istedet smilte hun bare kærligt til ham og trådte lidt frem. "Jeg tror ikke engang din arm kan nå? Men jo, det bliver skam ensomt hernede. Det er jo ikke ligefrem fordi der er vildt meget selvskab. Og at skulle råbe frem og tilbage ville bare være trættende, for ikke at sige øredøvende" Florence satte sig med besvær ned på knæ foran tremmerne imens hun holdt den muntre tone. "Oh Silke, er det i orden jeg bliver lidt? Jeg vil faktisk gerne have en chance for at tale med ham" forklarede hun imens hun kikkede tilbage på vogteren.

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 08.09.2016 15:23
Hvis ikke det havde været for det faktum at både hals, ben og hale var forsvarligt lukket fast i lænker der strakte sig til muren bag ham, havde dæmonen nok i dette minut gået frem og tilbage hen over det kølige gulv i den lille celle. Istedet rokkede han med det ene ben, frem og tilbage, inden en dæmpet huff-lyd forlod ham. 
" Jeg fik dig ikke til at tie, jeg tror du selv gjorde det. Mens hun.." Han nikkede let mod Silke. " Sørgede for at jeg selv blev gjort tavs og 'tam'. " 
En snerren forlod hans strube idet smilet bredte sig på hendes læber. Som var Florence en eller anden helgen af dem man så afbilledet i templerne. Han himlede med øjnene, ikke at det kunne ses.
" Du har det rigtigt nok morsomt hva..?" Irriteret langede han ud efter hende, eller rettere.. Forsøgte. For der var hold i Florences udsagn; så længe han var lænket kunne han ikke nå særligt langt.  Spruttende blev det istedet til en anspændt sparken op i luften med knæerne, så han ikke mistede balancen.

Silke så umiddelbart på de to som hun stod foran døren, med tasken liggende for hendes fødder. "  Jeg har ikke noget imod at i snakker lidt, men så længe du er her, bliver jeg også her og holder øje og ører med jer.. " Lød det fast. 
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 09.09.2016 10:34
Florences bryn krummedes lidt da hun hørte lænkerne klirrede og fandt ud af hvorfor. Han viste jo godt han ikke kunne når hende så hvad fik han overhovedet ud af at sprælle på den måde? Alligevel fik det hende til at rette sig op med et lille sæt.
"Vil du da godt lige prøve at opføre dig som din alder? Er det ikke meningen du skal være den ældste her i rummet?" startede hun ud. Hun var efterhånden træt af hans barnlige opførsel. Han havde vist at han godt kan kontrollere sit temperament selvom han muligvis har været under et magisk bånd af sin tidligere herre. "Man skulle tro du ville være træt af at være 15 år i så lang tid" irritationen var tydelig i hendes stemme. Der var absolut ingen logik i den måde han opførte sig på og det stak til hende at han insisterede på at svare igen og lege forkælet møgunge på den her måde. For jo værrer han opførte sig, jo værrer ville hans situation jo blive!?

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 09.09.2016 11:07
Intet svar forlod dæmonen som han stoppede op i at forsøge at få sin indelukkede og ophobede energi ud. Til gengæld stirrede han med et blik der lå på grænsen mellem kulde og had til omverdenen, direkte på den hvidhårede tøs.
En spytklat blev sendt efter hende. " Jeg håber virkelig du nød mit blod mens du kunne, for nu er der lukket for 'hanen'. " Lød det i en dæmpet knurren, der næsten lød som kunne den være kommet fra en arrig hund. " Skrid... Forsvind med dig! " Blikket blev vendt mod Silke der var begyndt at rode i sin taske. Selvom det ikke var længe siden han havde fået en dose beroligende, havde det åbenbart ikke været nok. Som om beroligende nogensinde ville kunne virkelig ordentligt for en dæmon af hans kaliber.
dæmonvogtersken holdt sig dog professionelt tavs.
"Skrid af helvede til med jer begge to!"
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 09.09.2016 11:29
Florence sad helt lam imens spytklatten løb langsomt ned ad hendes kæbe. Hendes skuldre rystede nærmest idet hun tørrede sit ansigt i sin krave, men hende blik var dog fastet på dæmonen på den anden side at tremmerne. Hvor emget hun end ville forholde sig roligt blev Galavant bare ved at trykke på knapper. Han blev ved med at være så pokkers utaknemmelig og for ikke at sige uforskammet. Det var lige før man næsten kunne høre det lille klik i hende der fik hende til at højlydt give lyd fra sig. 
"Jeg ville ikke kunne nyde dit blod om så jeg var blevet sultet i flere måneder!" begyndte hun imens det nu var hendes tur i at blive holdt tilbage at tremmerne. "Og næh nej så let slipper du ikke! Jeg bliver her! Jeg bliver her indtil jeg ser noget forbedring i dig om så det skal tage livet af mig i processen!"
Lænkerne der holdt hendes hænder sammen havde så småt efterladt mærker i hendes håndled og hun gispede efter vejret. "Så du bliver desværre nødt til at vende dig til tanken!"

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 09.09.2016 12:35
" Det glæder mig at høre at rotte og fiske blod smager bedre for dig, så ved man da hvor dybt du er sunket." Hvæsede han dæmpet, men fast tilbage til hende. Hans øjne kneb sig let sammen som han betragtede hendes temperament udfolde sig. '' Hvis du vil have mig til at følge Isaris vej som du så fint gør det, så kommer du til at vente meget længe. '' Hans stemme var knapt hørbar under skramlen fra hans lænker idet han uroligt satte sig ned mens han tilføjede. '' For jeg tror ikke på guderne før jeg har set dem for øjnene af mig. De er bare noget opstoppet bras som en eller anden har fundet på i en rus hvor han har været høj i hatten og på en eller anden måde er hans latterlige idéer smidt videre til den næste. Lige så hurtigt og dødeligt som pesten. '' Han satte sig bedre til rette og skulede mod Silke der havde lagt en tung hånd på Florences skulder, for lige at minde vampyrinden om hendes nuværende position.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 09.09.2016 14:14
Hele Florences krop spjættede i det hun kunne mærke en hånd på sin skulder og endte med at slå hovedet ind i en af tremmerne. Hun rykkede sig nu da også tilbage med et udtryk det fokuserede mere på at holde smerten i panden ud end det pladder Galavant lukkede ud. 
Det var meget muligt at hun havde været nonne i Isaris katedral og det var den tro og livsstil hun holdt sig til, men det betød ikke hun ligefrem prøvede at rekruttere ham til at være med i klubben. Tvært imod havde hun lært gennem hele sit liv at man ikke tilbød folk at tro det samme, men de ventede mere på at folk selv opsøgte det gode. Det eneste Florence var blevet fortalt hun skulle var at vise hvad glæde og godhed kunne gøre i folks liv og vise dem vejen istedet for at skubbe dem ind på den.

"Fint fint fint fint" mumlede hun imens hun kikkede op på Silke "Han er i et stykke.. fysisk.. Det var jo egentlig det hele jeg kom for at se" indrømmede hun imens hun kom med noget besvær og smugle svimmelhed op og stå på begge ben.

Nadir

Nadir

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 11.09.2016 22:31
Et kort grin forlod Silke, til Galavants store ærgelse, som han så vagten støttende hjælpe den hvidhårede op på benene igen. "Så du mener ligefrem at hans væsen er splittet i to? " Lød det muntert mens den knotne dæmon skar en grimasse af den munterhed der udstrålede fra hans vogter. Et fnys af foragt forlod ham inden han drejede sig, væk fra hende. Hun var ikke menneske, men vampyr, noget nær slægtsbånd hvis man skulle tro Lyset og deres tro på Zaladins skabninger. 
'' Pas på dig selv derude, lille 'datter'. Du kan ikke blive ved med at klistre dig fat til mig som en hvalp der endnu ikke er fravænnet." Lød det dæmpet, inden han sendte hende et kort usigeligt blik, mens Silke fik fat i sin taske og lænkerne på ryggen af Florence og tog hende ud af aflukket, ud på gangen hvor den tunge dør en kende besværet blev lukket i med foden, inden hun ledte dem begge tilbage til Florences celle. " Han har desværre ret.. Vi må finde en måde at få dig ud herfra på uden at skulle gøre det helt grimt eller blande for mange ind.. Men jeg skal nok tænke på nødløsning.. På en eller anden måde. " Lød det tænksomt fra den lyshårede dæmonvogter, inden hun åbnede døren ind til cellen og førte det lille pjok derind, hvor hun blev ført mod den bageste væg. Et ben røg op mod Florences bagparti mens nøglerne kom frem til hun kunne låse lænkerne op. " Hold hænderne på væggen indtil jeg er ude. "
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 12.09.2016 13:19
Det havde efterladt Florence mundlam og tænksom over sin situation. To personer? Jo man skulle nu nok tro det hvis ikke det var fordi han så ud som hun nu engang endte ham. Hun havde ikke længere et vredt, venligt eller overrasket udtryk længere. Mere bare skuffet. Det var nok også sådan hun havde det. Skuffet over at have ofret sig på den her måde og så få skældsord og ondskabfulde kommentare igen. 
Hun fulgte villigt med Silke ned baglænse skridt imod døren. Hun ventede tålmodigt på at døren blev lukket døre, gik roligt ned ad gangen og lagde hænderne op imod væggen som hun blev bedt om. "Bare giv mig til hvem som helst... jeg er færdig med at prøve Silke. Omstændighederne hernede gør det bare svære.." sagde hun lavmeldt imens hun, stadig med hænderne mod væggen, satte sig ned på gulvet og lænede hovedet imellem hænderne. Der sad hun tavs og bare ventede til at hun blev igen efterladt til sig selv.

Silke Bækstrøm

Silke Bækstrøm

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 42 år

Højde / 197 cm

Htqz 13.09.2016 00:34
En dæmpet klikken lød da Silke endelig formåede at få håndjernene op og pillet af de tynde håndled. Hendes hånd lagde sig kort, mellem Florences skulderplader i en beroligende, støttende gestus. " Jeg er ikke sikker på hvad du havde forventet at få ud af det men med Galavant kan utilregnelighed forventes. Især et sted som dette.. "
Hun bevægede sig ud af cellen og fik låst døren inden hun smed håndjernene ned i tasken. " Jeg skal gøre mit bedste for at finde en nem løsning og måde at få dig ud herfra på. Men der kommer nok til at gå lidt tid. "
De blå øjne så over imod den ludende skikkelse ved væggen. Hun sagde intet, ingen af dem gjorde det. Hun måtte selv tilbage til papirnusseriet, selvom det bestemt ikke var videre spændende arbejde.
Hun hankede op i tasken igen, inden hun gik ud og lukkede den tunge dør i igen, som hun gik forbi Galavants celle kunne hun dæmpet høre dæmonens stemme. Hun skubbede til døren så den gik helt i, hvilket efterlod en lang kold gang stille som stilheden kun kunne være det, inden hun gik tilbage til vagtrummet.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12