Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 16.10.2016 19:40
Tajsa havde med vilje ikke svaret på hvorfor. hun kunne ikke rigtig selv vide det. så gammel var hun ikke. hun vidste kun hvad hendes forældre havde fortalt om deres art og hvad der havde været sket for lang tid siden. Tasja kom over til busken og så kort mod icha for at se om hun kiggede, Tasja lukkede øjnene og slog lidt med halen og kunne præsis mærke hvor haren var. hun åbnede øjnene og de store los øjne fulgte den lille hare der vidst bare stod og spiste græs. med et hoppede Tasja ud i egnen og farede lige i flæsket på haren der kun havde nået at hoppe to hop. hun satte hurtigt sine kløer i nakken på haren og den kom med et dødsskrig. hun satte derefter tænderne i halsen på det lille dyr og hun rejste sig så lang hun var og så mod Icha. dog stadig med haren i munden. det var kun hjørne tænderne der rørte dyrets kød.

Tasja gik roligt mod icha og sputtede haren ud i sin hånd og rakte hende det døde dyr. "hurtigt, effektivt og pelsen bliver ikke skadet" sagde hun og slikkede blodet om munden af og havde ikke noget imod lidt blod.
Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 16.10.2016 19:40
Tajsa havde med vilje ikke svaret på hvorfor. hun kunne ikke rigtig selv vide det. så gammel var hun ikke. hun vidste kun hvad hendes forældre havde fortalt om deres art og hvad der havde været sket for lang tid siden. Tasja kom over til busken og så kort mod icha for at se om hun kiggede, Tasja lukkede øjnene og slog lidt med halen og kunne præsis mærke hvor haren var. hun åbnede øjnene og de store los øjne fulgte den lille hare der vidst bare stod og spiste græs. med et hoppede Tasja ud i egnen og farede lige i flæsket på haren der kun havde nået at hoppe to hop. hun satte hurtigt sine kløer i nakken på haren og den kom med et dødsskrig. hun satte derefter tænderne i halsen på det lille dyr og hun rejste sig så lang hun var og så mod Icha. dog stadig med haren i munden. det var kun hjørne tænderne der rørte dyrets kød.

Tasja gik roligt mod icha og sputtede haren ud i sin hånd og rakte hende det døde dyr. "hurtigt, effektivt og pelsen bliver ikke skadet" sagde hun og slikkede blodet om munden af og havde ikke noget imod lidt blod.
Ichareia

Ichareia

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvelver

Lokation / Medanien

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Zhas 01.11.2016 23:46
Ichareia acceptede Tasjas stilhed. Hvis hun ikke ville eller kunne svare var det selvfølgelig hendes eget valg. Det var alligevel ikke rigtig op til Icha at blande sig i hendes fortid, hun kendte for lidt til både Tasja og hendes verden. 
Da Tasja vendte tilbage med dyret var Ichas ansigt lyst op af ren og skær overraskelse. "Så hurtigt.. så let" hun smilte imponeret til Tasja, "Så kan jeg godt forstå du lever af at jage, det så meget... naturligt ud". Ichareia tog imod dyret. Hun var ikke bange for døde dyr, men det kom alligevel lidt bag på hende da følelsen af død ramte hende. Hun vaklede et øjeblik. Det var længe siden hun havde været i kontakt med noget dødt. Det var en meget karakteristiske følelse, som nærmest kan kvæle alt lys omkring dig et øjeblik. Ichareia værnede sig mod signalerne og inspicerede haren. "Du har helt ret" sagde hun med et smil "det er både meget effektivt og pelsen er intakt" hun rakte haren tilbage mod Tasja "Jeg har aldrig nogensinde prøvet at dræbe et dyr", sagde hun lidt efter med et anstrengt smil. "Jeg plejer normalt, at tilskynde det modsatte resultat." Den sidste del af hendes sætning blev sagt konstarende og en anelse kryptisk. Tasja havde været ærlig over for hende, men skulle hun indvi hende i hendes egne særhede eller skulle hun blot lade det glide forbi. Det var ikke engang sikkert, at Tasja overhovedet var interesseret i at vide mere. 

Ichareia - Healer

Tasja

Tasja

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Alder / 24 år

Højde / 145 cm

Mong 14.12.2016 20:52
Tasja stod roligt og ventede til at Icha havde kigget færdigt på pelsen og den døde hare. hun tog imod den og lagde roligt på jorden. hun trak vejret dybt og så på hende. "undskyld jeg ikke svarede på dine spørgsmål.... men jeg er vidst for ung til at kunne svare på det. det er bare hvad min familie fortalte mig som barn. siden da har jeg altid været på vagt og været forsigtig. men du virkede hverken farlig eller ildevarslende." hun bed sig i læben og tænkte sig om. lød det nu rigtigt. da Icha sagde hun tilskyndede det modsatte undrede det Tasja lidt at hun så spiste kød. det var jo døde dyr. og hvorfor så ikke blive vegetar så skulle hun ikke være for døde dyr. men Tasja kunne ikke leve uden kød. hun var jo ikke en los for ingen ting.
"vis det ikke gør noget vil jeg gerne høre hvordan du tilskynder det modsatte af at dræbe. for dræbe er jo meget naturligt for mange racer."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 13