Danse danse dukke min! (Galavant)

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 22:54
"shh!" udbrød Florence i det hun hørte hans overgang til den dæmoniske dialekt. Hun lagde en finger over hans mund og kikkede over imod en af vagterne der nu kikkede deres vej, hvorefter hun tog glasset ud af hånden på galavant for ikke at det skulle være i syne. Vagten rynkede lidt på brynet og vendte sig væk igen da der ikke var udsigt til noget ballade yderligere.
"Hvis du absolut vil have mig til at gå i detaljer omkring det så fint, bare du forholder dig roligt! og stille!" kommanderede hun i en lettere streng men dæmpet tone. Hun skævede ned til glasset der nu hang imellem hendes fingre. Det flåede i hendes selvkontrol men hun holdt i det mindste på det lidt i nu. Hendes blik gik op til Galavant igen "hvilken handel foreslår du? For blod er meget midlertidigt, og jeg kunne måske bare være tålmodigt for jeg ved eg kan få noget senere" sagde hun så med et koncentreret blik der næsten lyste lidt op af de rosa blodsultne øjne.

Credit: tofuvi.tumblr.com

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 23:12
Galavant blinkede let ved følelsen af hendes finger imod hans læber. Fornemmelsen fik midlertid dæmonens utålmodighed og fruatration under kontrol, og han lyttede nu opmærksomt på hende, efter at have sendt vagten et kort blik.
" Du er ikke min herre.." Lød det småkommenterende, men med en vis drilskhed at spore i stemmen, mens han selv fik mere kontrol over sin stemmeføring, klar over at med hendes handling var det nok dæmonsk han var kommet til at bruge. Og hvis hans herre stod vagt i den store have, kunne det meget hurtigt blive en endnu kedligere aften for ham, det var han fuldt ud klar over.
" Altså, er du ikke nysgserrig på hvad andre dæmoners blod smager af.. For dig er al blod vel ens i smag og tekstur..? " Kom det, en smule mere hoverende end tiltænkt.
" Mit forslag går ud på at.. " Han skævede rundt inden han direkte omfavnede hende, givende vagterne et indtryk af nær venskab eller forelskede unge. Galavants stemme var dæmpet idet han fortsatte; " Jeg lærer dig dæmonsk, imod at du giver mig al den info du kan få om din grimme mølædte gammelfar af en herre. 'noget for noget'. Men blodet er stadig dit, men du vil måske ikke have det...?" Han rakte ud efter glasset med den stadig blødende arm, bare for at se om han endelig kunne få hende til at tage det til sig, en ordentlig reaktion af en art. " Det bliver koldt... Eller du vil måske foretrække det friskt eller er kodlt det bedst foretrukne?"
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker. 
I denne krop kalder han sig selv Magda. 
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.07.2016 23:26
Uden at kunne nå at stoppe sig selv tog Florence fat omkring hans håndled på trods af at hende hånd nu var lige så indsmurt i hans blod som hans arm. "Det er på ingen måde det same nej. Det afhænger utroligt meget af ens race og mit forhold til dem." sagde hun og kikkede ned i glasset. "Bittert på den lidt søde måde vil jeg skyde det her til" sagde hun imens hun gennemtænkte hans foreslag om udveksling af viden. Hun havde absolut ingen ide hvad der var med de to dæmoner og deres trang til at vide mere om hinanden, men ideen om at kunne forstå sin nye herres sprog var meget tiltrækkende.
Hendes hånd slap hans håndled og hun holdt det lettere ødelagte glas med begge hænder inden hun satte det for læberne. De første par slurke var lidt forsigtige, men det blive hurtige til mundfulde indtil glasset hurtigt var tomt. Ærgerligt nok for hende var det ikke bare Ra's blod der fik verden til at dreje rundt for hende, det var vist vitterligt dæmon blod generelt. Hende opmærksomhed gik til hendes hånd hvorefter hun uden sin egen kontrol slikkede sin håndflade og fingre rene.
Næste skridt var hans håndled stadig med det åbne sår der lokkede hende til sig med hvad hun havde beskrevet rigtigt nok som en bitter men utrolig sød smag.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 10.07.2016 23:48
Galavant hævede let det ene øjenbryn og så spørgene, utålmodigt på hende. " Forhold...?.....Sød...? Står du og kalder mig sød? " Han skulle lige til at hidse sig op igen, som hun tog glasset til munden, hvilket istedet fik Galavant til at stå med let åben mund og glo halvdumt, men betaget på hende. Et facinerende syn for dæmonen der ikke kunne huske at have betragtet en vampyr drikke blod før, at tage noget der teknisk set var dødt for at holde sin egen døde krop i live.. Noget han til dels kunne relatere til..
Han hævede hånden der var kommet til at blive sænket, idet hun selv slikkede sine fingre. Noget sagde ham at han burde stoppe sin handling, men han kunne ikke helt holde sig fra det som han rakte håndleddet over imod hende. " Det er okay.. Så længe du ikke tager så meget at jeg ikke kan bevæge mig omkring.... Og healer mig bagefter hvis det er muligt " At hive sin amulet af kunne være let nok hvis han skulle få brug for sin hale, der som alt andet på ham, var underlagt en illusion af amuletten. Så hans dæmonske træk ikke var synlige og skræmte folket, der i forvejen var stærkt mistroiske mod dæmonerne efter pesten. Hans blik gled fra hende ned på det blodtilsølede ærme, noget hans herre nok ville bemærke medmindre han lod som om han svedte og holdt den over armen.. Ja, det kunne være en løsning..
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker. 
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 11.07.2016 00:06
Florence stod lidt og holdt Galavants blik inden hendes øjne igen gik ned til de dråber der løb ned ad hans arm. Hun tog hans hånd med begge sine og trak han længere til sig. Hendes vejrtrækning var dyb og men stadig kort, som om hun snappede efter luft inden hun tog hans håndled nærmere.
For at intet skulle gå til spilde arbejdede hun sig op ad hans arm til hun kom til hans håndled. Hun var godt klar over at et bid ikke var nødvendigt så hun lagde kun sin mund hen over hans snit hvor hendes tænder kun hvilede imod hans hud. Ligesom med glasset startede hun forsigtigt ud men det blev hurtigt mere aggressivt og lettere ukontrolleret. Hun havde aldrig prøvet at drikke direkte fra en dæmon før da alt hun modtog var enten fra mennesker eller allerede tappet i forvejen. Hendes greb blev strammere om hans arm imens hun trak ham ind til sig for at få en bedre vinkel, hvor meget hun gerne ville stoppe sig selv var han nok nød til at trække armen til sig eller i hvert fald give lyd fra sig når han grænse gik.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 11.07.2016 00:26
Galavants grønne øjne holdt ligeledes Florences blik, indtil hun brød det og han istedet fokuserede på sensationen. Hendes læber og tunge mod hans hud, sørgede glimrende for at fjerne blodet fra armen og ned til håndleddet. Han kunne godt foremme de spidse hugtænder imod sin hus, og tog sig i at forestille sig den smerte de ville give et offer. En nærmest erotisk følelse gik gennem kroppen på ham, og fik en uvandt skælven til at gå gennem hans krop. Det gjorde det ikke ligefrem bedre at Florence trak ham tættere på sig. "Fu...ck.." Lød det dæmpet, mens han kæmpede mod de følelser der gik gennem kroppen og satte gang i 'noget'. Bestemt ikke gennemtænkt valg, men han lod hende drikke videre indtil en mindre hovedpine begyndte at vise sit grumme ansigt. " Florence... Florence stop.." Hans stemme kvækkede en anelse, hvilket fik ham til at rømme sig og endelig tage sig sammen til at forøge at frigøre sin arm fra hende, om end hun var stærkere end ham..
Og et sted... Midt i alle disse uvante følelser, kunne han mærke en nærmest fremmed vrede, svulme sig op, som en vulkan der var på vej i udbrud. Slet ikke gennemtænkt..
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 11.07.2016 00:41
Det varede ikke mere end et par sekunder efter han havde bedt hende op at stoppe før hun åbnede øjnene og brød kontakten. Hun holdt dog stadig hans arm til sig da hun kikkede spørgende op på Galavants ansigt igen, indtil det gik op for hende hvad hun egentlig hade gang i. Hun næsten smed ham fra sig i ren refleks og hoppede næsten nogle skridt væk indtil hun stødte på gelænderet hun havde lænet sig op ad før.
"Åh gud nejnejnejnejnejnej" mulmede hun da hun lavmælt stadig var i en slem blanding af ekstase og forskrækkelse. Den sidste gang noget lignende var sket havde hun næsten også taget livet af en så det var ikke ligefrem en oplevelse hun ville gennemgå igen.
Florence stod nu bare lidt lænet op ad gelenæret lidt stakåndet med armene omkring sig og med en dyb rosa i hendes kinder. Hendes tanker var et blørret rod af om Galavant var okay, trangen til egentlig bare at tage fat igen og hvad konsekvensen ville ære his de blev opdaget.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 11.07.2016 00:59
Et mindre '''Ugh'' Kunne blive hørt fra ham som han fandt sig selv på jorden.. Den let blodplettede jord, nu han så nærmere. I et hastigt strøg fik han skrabet jord hen over det så det ikke blev opdaget lige med det samme. Blikket gled fra skridtet, der heldigvis var faldet til ro igen, selvom den fremmede vrede stadig sled i sine lænker, over til den nejende Florence. En hånd strøg gennem hans hår. " Nej det... Jeg er okay... Bare lidt hovedpine... " Mumlede han, som han satte sig ordentligt op og fik stavret sig op på benene, en finger presset imod såret for at forhindre blodet i at fremprovokere hendes instinkter alt for meget, alt imens han skævede efter vagterne. En ting var sikkert; hvis den vrede fik lov at bryde ud, var det højest sandsynligt bedst for alle at han overgav sig til nærmeste vagt, noget der ikke faldt al for god jord ved ham, men vreden var en der virkede skræmmende på ham... For.. På et punkt var den fremmed for ham, men samtidig virkede den så familiær at ha overhovedet ikke kunne placere den nogen steder og ikke vidste hvad han skulle gøre af den. En skælven gik igennem hans krop, mens han rakte ud efter sit efterladte ciderglas for at få noget i sig i et forsøg på at få mere kontrol over sig selv. " Florence...Hvis jeg... jeg ved det snart ikke... ser 'rødt?'... Så få fat i en vagt.. Eller Quinn.. " Lød det, stemmen skælvende mens han forsøgte ihærdigt at holde vrede-bæstet nede, blikket flakkende rundt. Hvis andre dæmoner så ham sådan her.... Det ville næsten kun kunne ende i en katastrofe var han klar over, selv uden magien.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 11.07.2016 01:18
Florence kikkede endnu mere forvirret på ham end før. Havde han løbet en risiko ved at tilbyde hende mere? Med et enkelt langt suk for at få vejrtrækningen på plads igen mindskede hun afstanden imellem dem igen og rakte ud efter hans håndled igen. Hun havde nogenlunde fået stillet den sult der var kommet over hende og hun kunne godt håndtere synet og duften nu. Dog forsigtigt trak hun hans arm lidt til sig og med ganske let, næsten ingen berøring var flængen forsvundet uden spor bortset fra det efterladt tørre blod.
Hun smilte en smugle inden hun derefter lagde sin hånd op imod hans pande. "Det kommer du ikke til. Bare træk vejret for nu" sagde hun beroligende imens hun fjernede hovedpinen med håndfladen. Med stadig følelsen af hans blod der løb igennem hende var det ingen sag at bruge sin magi fuldt kontrolleret. Så smerten forsvandt i løbet af en 20 sekunder i stilhed hvor hendes hånd kørte fra hans pande til hans tænding, kind kæbe og til sidst trak hun den til sig igen. "Og.. vil du være venlig ikke at tilbyde sådan noget igen?" spurgte hun Galavant med et blik det næsten flød over i skyldfølelse.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 11.07.2016 11:38
De grønne øjne så op på Florences ansigt som hun kom hen til ham igen, forstod hun ikke? Han rynkede det ene bryn, som snart efter var hævet op som hun healede hans sår, knapt nok uden at røre det. Instinktet sagde ham at han burde slikke blodet væk så ingen andre kunne se det, men han stoppede i den tankegang idet han kunne føle Florences florlette berøring af hans pande. Det rumsterede i bæstet i ham, mens han tvang sig selv til at tage nogle lange dybe vejrtrækninger. Langsomt, mens hovedpinen forsvandt var det som om den usynlige vrede også fik lagt en dæmper på og lullet ned i en søvn af en art.
Han stirrede på hende, og tog sig selv i at rykke tættere på hende som hendes hånd kom til hans kæbe. Lyden af hendes stemme fik ham dog til at vågne lidt mere op hvilket fik ham til at give et lille spjæt. Et kort smil spillende på hans læber. " Det...kan jeg ikke love.. " Selv uden sin evne kunne han godt fornemme at hun følte sig skyldig i alt dette, han var så fristet til en ukendt handling, men holdt sig fra det.
Hellere få tankerne over på noget andet... Som hans tidligere forslag.. " Så hvad siger du.. Sprog for viden? Det kan godt tage noget tid dog, for dig at huske sproget og selv kunne anvende det.. "
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 11.07.2016 12:42
Af en eller anden grund rykkede Florence ikke væk da han nærmede sig lidt istedet lagde hun bare hovedet en anelse på skrå inden hun sukkede overbærende til hans svar på hendes ønske. På en måde var der en lille følelse af lettelse over at han nægtede, men så igen det kunne bare være trangen til blod der prikkede til hende.
Hun gengældte så han smil lidt og nikkede lidt "aftale.. Jeg skal prøve at fuldføre min del af aften " sagde hun da hun ikke havde synderligt meget at fortælle endnu, men det skulle nu nok komme med tiden. Hendes blik kørte så ned langs hans arm og på hans ærme der ikke ligefrem så præsentabelt ud længere. Egentlig uden at spørge om lov begyndte hun at folde det op så det værste af blodet var ude af syne foldet væk under det rene stof.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 11.07.2016 13:25
Galavant nikkede, en smule lettet over at hun ville samarbejde, selvom at tale frit for leveren kunne blive besværligt hvis hun var i nærheden i fremtiden. Han ville foretrække at have aftalen skrevet ned på et segl eller papir med underskrifter, men samtidig vidste han at det kunne bringe Florence i unødig fare hvis sådan et papir blev opdaget, ergo måtte det være mundtligt " Okay.. Men vi skal også finde et sted vi kan mødes. Jeg ved ikke hvor han har tilholdssted henne, og vil ikke udsætte min herre for eventuel fare, så et sted med åben plads, parken muligvis.. Så vi er sikker på vi ikke bliver holdt øje med.. " Lød det tankefulde forslag, mens hans blik gled ned på hendes hænder idet hun begyndte at smøge ærmet op. " Keh... Andemor.. Jeg kunne også bare ha taget den af og slængt den over min arm. Tvivler at mange ville tænke videre over det." Han løftede sin arm og gav sig til at slikke sin arm og fingre rene for det tørre, småklistrede blod.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 11.07.2016 17:37
Det gippede mere i hende at se Galavant slikke blodet af sin egen arm end da han havde rykket tættere på hende. Hun slog blikket ud imod den ret mørklagte have for at finde et eller andet der kunne distrahere hende. "eh.. Hm ja altså det er ikke så ofte jeg kommer mere i staden.. Han tager mig sådan set kun med hvis han har brug for... Ja kvindeligt bekendtskab" forklarede hun uden at se tilbage på ham. Florence fiflede lidt med fingrene imens hun prøvede ikke at tænke for meget. "Men jeg kan måske finde på en grund til at tage kontakt til familien.. Quinn var det han hed? Han virker.. Karismatisk." sagde hun næsten halvt til sig selv imens hun prøvede at regne en måde ud at de kunne mødes en anden gang.

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 11.07.2016 20:05
"Kvindeligt bekendtskab...? Så ved jeg da hvor din rolle i samfundet er nu.. " Et småirriteret fnys forlod ham, om end det stadig på et punkt fik ham til at føle en vis form for sejr da han havde givet Florence sit blod, at vise overfor den fremmede dæmon at han ikke var bange for ham.. vagtsom javist, men ikke direkte bange. Det ville han ikke selv mene, og det var vel lidt i sin ret at lege med 'legetøjet' nu hvor dæmonen havde snuppet Florence foran snotten på ham.

Hans ansigt blev en smule stramt idet hun begyndte at nævne at tage kontakt til familien han tjente. Det var jo lige akkurat det han ikke ville have! Familien kunne velsagtens ikke have noget imod dem være sammen, men han havde noget imod at hun vidste hvem familien han tjente præcis var og hvor de boede.
Han rystede på hovedet. " Karismatisk ligefrem..? Måske for dig, jeg finder ham mere værende en hanekylling der forsøger at vise sig frem for alt og alle.. " selvom han knapt kunne holde en sværdkamp ud, men det nævnte Galavant intet om.
" Jeg tvivler min 'familie' ville have det store imod at have dig til at blive undervist i deres hjem. Men du må forstå at jeg personsligt ville have noget imod det, velvidende hvem du tjener vil jeg ikke lade min herre udsætte for mulig fare hvis din 'herre' skulle finde ud af noget om at du tog til hjemmet. Efter et.. 'uheld' med hans ældste søn, er jeg blevet påbudt ikke at måtte skade familien på nogen måde. Jeg har godt bemærket din 'fine' herres folk rundt omkring, for ikke at sige at du let kunne ende med at skulle spionere for ham.." Han stirrede gravalvorligt, direkte ind i hendes øjne.

" Den risiko vil jeg ikke risikere at tage. " Han havde allerede taget risiko nok ved at lade Florence vide hvem knægten ar, og hvad hans navn var.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 13.07.2016 20:59
Florence viftede en anelse med en hånd da hun til side satte ideen om den direkte vej til at de kunne mødes. "Hankyllingen har vel kun sin karisma at vise frem" røg det lidt ubetænksom ud af hende imens hun tænkte over hvad de ellers kunne gøre. Hun holdt som Galavants blik fast, dog lettere fraværende. Der var nok ikke meget andet at gøre end at mødes i hemmelighed så hvis hans familie ikke skulle blandes ind i det. Spørgsmålet var jo nok bare om hendes egen herre måtte vide noget. Om det overhovedet ar klogt at nævne for ham.
Ellers om spionage netop kunne bruges som en undskyldning.
Florence blinkede lidt ud af sin tanke trance og begyndte lidt at studere hans ansigt foran sig inden hun tog et skridt tilbage. "Så er der jo nok ikke meget andet at gøre end at holde det diskret, jeg er ikke sikker på hvor ofte det så vil blive.." sagde hun med armen lagt over kors over det kolde natte vind der var begyndt at blæse ind over slottet

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 13.07.2016 22:02
Et mindre fnys forlod Galavant før han nåede at få stoppet sig selv. " Sin 'karisma', sin rigdom og stamtræ, og ikke mindst; fremvianing af mig... Som om jeg var en eller anden præmie... Han bliver en irritation uden videre når han engang har fuld magt over mig. " En ilning løb ned langs hans rygsøjle og fik ham til at rette ryggen en smule mere. Selvom han ikke var meget for at indrømme foretrak han sin nuværende herre, han var mere pålidelig end den spradebasse med humørsvingninger, som Quinn var vokset op til at blive. Ikke desto mindre havde Quinn, Galavants fulde og sande navn i sin magt, som det lod til at være vane for folk i Lysets tjeneste; at lade børnene kende dæmonens fulde navn og lade den ældste overtage den hvis der skulle ske dæmonens ejer noget der betød døden.

Han blinkede roligt og tankefuldt tilbage på hende, men stadig med gnisten af alvor i øjnene. Han nikkede, glad for at hun havde forstået at det nok ikke ville blive et ugentligt indslag. Selvom det kunne have været praktisk. " Hør.. Hvis du befinder dig i hovedstaden i fremtiden, så giv den fregnede 'tigger' nær kroen et silkebånd.. Et hvidt hvis du er alene, eller et lilla hvis du er sammen med din 'herre'. Hvis du ikke er i nærheden af kroen, så tag til Isaris tempel, Bella vil vide hvad hun skal gøre derfra.. Hvis det også er umuligt så er der altid Kasper. Et stort brød af en vagt ved byporten. selv hvis du giver det til en anden ved de hvad der skal gøres. ''

Hans blik gled ned på hendes blege arme og deres gåsehud. Han hævede et øjenbryn inden han krængede sin jakke af tjeneruniformen og gav hende den over skuldrene, og gav hende i samme bevægelse et let kys på læberne. En aftale skulle besegles. Med blod, blæk eller noget så simpelt som et kys.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 13.07.2016 23:10
Florence lyttede til hans foreslag til hvordan deres ordning kunne forløse sig..hvor kendte han Bella fra? Kom hun til at til at tænke på. Hun var ellers en af dem der for det meste holdt sig for sig selv. I det hele taget var hun ikke synderligt meget i syne af nogen fra klosteret imellem... okay nu kunne hun måske godt se sammenhængen. Tankerne og koncentrationen om instruktionerne fik hende til ikke rigtigt at reagere før det var for sent.
Jo, jakken lagde hun mærke til, men lagde ikke mere i det før hun kunne mærke hans læber imod hendes egne. Hun havde ikke en jordisk chance for at komme med nogen form for reaktion andet end bare at fryse på stedet. Hans læber havde været overraskende varme og måske endda behagelige imod hendes egne og de to sekunder det skete havde stået stille skræmmende længe.
Hvilket nu efterlod hende bare til at stå ret paf hvor alt farve havde forladt hendes ansigt og hendes blod rosa øjne flakkede lidt fra hans ene øje til det andet. Hvis hun kunne havde hun nok stukket ham en eller sagt noget, men alle hendes evner til bevægelse var taget fra hende

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 13.07.2016 23:29
Galavant trak hastigt sine læber fra hendes og brød derved kysset. Han tog et skridt bagud, sikker på hun ville stikke ham en flad, men da der ingen umiddelbar reaktion kom fra hende, stoppede han og stirrede bare på hende, akkurat som hun stirrede nærmest paralyzeret ud i luften. Han vinkede prøvende en hånd foran hende.
" Hey..? Florence..? "
Som han nævnte ex-nonnens navn, fornemmede han et nærmest brændende blik på sig, hvilket fik ham til at dreje sig halvvejs om, sikker på at opdage den fremmede dæmon selvom han ikke havde fornemmet hans aura. Istedet kom blikket fra en brysk ridder i fuld gallauniform, der stod delvis skjult blandt buskadset. Galavant rettede umiddelbart hurtigt opmærksomheden imod Florence. En smule tøvende placerede han prøvende sin hånd mellem hendes skulderplader. His der var noget han ikke ville var det at skulle stå til ansvar for sine handlinger overfor sin herre lige her og nu. Hvis hr. Shearrene, krævede en forklaring på det hele skulle han nok få det, bare ikke her og nu.
" Er du okay..?" Småkvækkede han, delvis for at bryde den småakavede stilhed, delvis for at vise overfor sin lurende herre at han havde styr på situationen og opførte sig forsvarligt, om end det samme nok ikke kunne siges om herrens søn. " Skal vi gå indendørs igen, inden du bliver syg af natteluften?"
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 16.07.2016 14:04
Florence stod stadig lidt paf som før inden hendes blik gled ned i jorden. Hun så hverken vred eller ked ud, bare forvirret meget forvirret endda. Da hun igen kikkede op på Galavant var det måske et mere irriteret eller strengt blik han fik sig, det var ikke helt til at dømme. Et øjeblik var Florence nok blevet overbevist om at han havde en mere menneskelig side af sig selv, men hun skulle jo nok lige mindes om den provokerende og hensynsløse personlighed han nu engang bar rundt på.
Jakken blev taget af hendes skuldre igen og hun satte kjolen igen som den egentlig skulle sidde på. "Nej, jeg er ikke okay.. Men ja lad os gå indendøres igen." hun lagde jakken over hans arm og vendte rundt på foden og begyndte at gå imod selskabet der stadig var i fuld gang inden for. Da hun forventede at han fulgte efter sig sagde hun i en dæmpet tone for at det ikke skulle kunne høres af andre end ham "Jeg skal nok prøve at finde øjeblikke vi kan mødes en anden gang, men jeg kan ikke garantere for hvornår det er.".

Nadir

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 684 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.07.2016 16:49
Som Florence så op på ham, med et ikke alt for positivt ansigts udtryk opfattede dæmonen godt hvad hun mente om ham, at han nok havde trådt over hendes personlige grænse. Ikke noget han kunne eller ville tage sig yderligere af, gjort var gjort og en aftale var lavet. Han betragtede hende med en vis nysgerrighed som hun gav ham jakken tilbage over armen igen, på et punkt følende at han burde forklare hende sin handling, en overvejelse der blev afbrudt af den dæmpede talen fra Florence. Med et kort blik i sin herres retning, tog han et par lange skridt for at indhente og følge Florence ind. En hånd blev placeret på hendes skulder, knapt de var kommet ind i varmen. " Hør.... Du må ikke tage det ilde op det der skete derude.. Hverken det ene... Eller det andet.. " Hvorfor han stod og undskyldt for sig selv var han ikke helt klar over, hvilket fik det til at rykke lidt i det ene øje, små irriteret som han blev over det.
" Kysset var.... Er et form for segl.. Så ingen af os kan løbe fra aftalen. Det ville være for risikofyldt at have det på papir, elv hvis det bare havde været fingeraftryk i blod... '' En trækning gled over hans ansigt inden han fik lidt mere kontrol over sit kropssprog, alt mens han mentalt bandede mennesker og svage sind.. folk der gik op i ære og den slags ugideligt pjat.
Et blik gled rundt over gæsterne der efterhånden var ved at tømmes en smule ud nu hvor det var blevet senere på aftenen og de alleryngste.. Og ældste var taget hjem.
" Og jeg forstår der kan gå lidt tid, tro mig, jeg er vandt til at vendte. " Blikket gled over imod den velkendte Quinn der nu stod afslappet lænet imod væggen, snalrende snakkende med sin lidt yngre søster.
'' Jeg går ikke ud fra at du selv har nogle silkebånd..?" Det var snarere en konstantering end et spørgsmål.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 15