Som Florence så op på ham, med et ikke alt for positivt ansigts udtryk opfattede dæmonen godt hvad hun mente om ham, at han nok havde trådt over hendes personlige grænse. Ikke noget han kunne eller ville tage sig yderligere af, gjort var gjort og en aftale var lavet. Han betragtede hende med en vis nysgerrighed som hun gav ham jakken tilbage over armen igen, på et punkt følende at han burde forklare hende sin handling, en overvejelse der blev afbrudt af den dæmpede talen fra Florence. Med et kort blik i sin herres retning, tog han et par lange skridt for at indhente og følge Florence ind. En hånd blev placeret på hendes skulder, knapt de var kommet ind i varmen.
" Hør.... Du må ikke tage det ilde op det der skete derude.. Hverken det ene... Eller det andet.. " Hvorfor han stod og undskyldt for sig selv var han ikke helt klar over, hvilket fik det til at rykke lidt i det ene øje, små irriteret som han blev over det.
" Kysset var.... Er et form for segl.. Så ingen af os kan løbe fra aftalen. Det ville være for risikofyldt at have det på papir, elv hvis det bare havde været fingeraftryk i blod... '' En trækning gled over hans ansigt inden han fik lidt mere kontrol over sit kropssprog, alt mens han mentalt bandede mennesker og svage sind.. folk der gik op i ære og den slags ugideligt pjat.
Et blik gled rundt over gæsterne der efterhånden var ved at tømmes en smule ud nu hvor det var blevet senere på aftenen og de alleryngste.. Og ældste var taget hjem.
" Og jeg forstår der kan gå lidt tid, tro mig, jeg er vandt til at vendte. " Blikket gled over imod den velkendte Quinn der nu stod afslappet lænet imod væggen, snalrende snakkende med sin lidt yngre søster.
'' Jeg går ikke ud fra at du selv har nogle silkebånd..?" Det var snarere en konstantering end et spørgsmål.
Midlertidigt i en kvindekrop, iført Paladsets tjenestepigeuniform, lys hud og med håret brunt, langt, krøllet og sat i en flettet, snoet knold i nakken, med et par løse kortere lokker.
I denne krop kalder han sig selv Magda.