Kortlægning (Ra's al Ghul)

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 04.12.2016 19:12
Merry lagde hovedet lidt på skrå med et 'er du seriøs?'-blik. Manden foran hende mente at på trods af at hun med et lille ryk kunne skære hans pulsåre over og lade ham bløde kroppen tom midt ude i en skov hvor ingen kommer ofte nok til at finde før der ikke ville være mere tilbage at finde.

Men alligevel forsvandt smilet ikke og udfordringen i hans blik fik hende til at tage et skridt tilbage. Stadig med den barberbladsskarpe kåre rettet imod ham. Og så et mere. Til hun havde hånden omkring en mere usynligt gemt kåre der hang oppe langs med sadlen der var spændt på hesten.
"Jamen.. hvis du er så sikker på at du er bedre end jeg vil jeg da gerne give dig chancen for at have en smugle underholdningsværdig. Det er aldrig sjovt hvis det er ovre på mindre end et minut. Har jeg ret?" spurgte hun i det hun trak kåren ud af sit hylster. Længden og vægten var magen til hendes egen. Den eneste forskel der var, var håndtaget. Der hvor på hendes egen var en skærm til at beskytte hånden var der på den anden ingen. Bevægelsesfriheden var ikke så begrænset når man ikke skulle tage højde for skærmen, men til gengæld skulle man ikke tænke på hurtigt afhuggede knoer med hendes.
Hun vende hendes våben i hånden så hendes håndled vaende op ad og kastede så det andet i hans retning. Hun kunne ikke lade være med at tænke 'lad nu være med at skuffe mig med den tale du gav', men unlod dog at sige det højt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 05.12.2016 18:39
En ting Ra ikke havde regnet med var at Merry tog en ny kåre frem, og nærmest bad ham om at udfordre hende Ra fandt hende nu endnu mere interessant, at stå med den mulighed hun stod med også alligevel vælge en helt anden mulighed som på ingen måde var regnet var fascinerende, Ra smilte kort ide hun gik lidt tilbage for at hive den ny kåre frem, og ide hun kastede den over til Ra smilede han kort og greb den inden den ramte jorden eller ham.
" Tro mig jeg har aldrig mødt en lige mand, så kan ikke se hvorfor de skal kunne besejre mig på nogen måde, dog skal jeg sige jeg beundre rigtig meget dit mod, det skal du have og lad os se om vi ikke er færdig før. " 

Ra gav sig kort tid til at se på den kåre han havde fået, han smilte kort inden han vende blikket på hende få vift i luften fik kåren til at give lyde af vift fra den  " jamen jeg skal nok prøve ikke at skuffe dem frøken " sagde han og smed hans kappe fra sig, inden han rettede sit fokus på Merry " lad os se dit fod arbejde " sagde han gik lidt fra den ene til den anden side på en elegant måde, en kåre var et elegant våben for Ra, og Ra respekterede våben.

Nogle få skridt fra den ene til den anden side, og efter lidt prøvede han at angribe hende med to hurtige hug efter hendes hofter og efter hendes arm, hvor kåren ikke var i.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 05.12.2016 18:59
Hårene i Merrys nakke rejste sig lidt ved at han tog imod hendes form for udfordring. Slet ikke så primitiv som hun havde regnet med at han var. Og at han holdt rigtigt på sin våben var heller ikke helt dårligt. 
Til hans sidste kommentar nikkede hun bare som om hun accepterede at det var det første de prøvede af inden hun parredere de to slag imod hendes hofter og i samme bevægelse tog det skridt der gjorde han lige på et hængende hår heller ikke fik ram på hendes arm. Hun kunne dog ikke lade være med at smile over hans teknik der var så meget anderledes end hendes egen. Efter hun havde undveget mente hun lidt det var hendes tur til at forsøge. Med et kort svirp med hendes kåre slog hun hans til siden så hun kunne havde udsyn til hans side. 
Hun tog et enkelt skridt til den modsatte side af hans kåre og slog med små men sikre bevægelser. Hun havde ikke været så opsat på faktisk at forsøge at vinde en kamp længe. Siden hun havde mistet sin far som havde lært hende op var der ikke ngoen bedre end hende til t fortsæt lære hende. Den ene sejr efter den anden blev så umådeligt kedeligt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 31.12.2016 13:13
Denne kvinde var mere end blot en kvinde, hun var adelig det vidste han med sikkerhed nu for når alt kom til alt, var det nærmest kun adellig der mestrede disse våben som hun gjord, det var han sikker på for den måde hun undgik hans angreb på, var elegant og meget stillede og det tiltalte ham meget, der var faktisk mange ting der tiltalte ham ved hende, men han kunne ikke rigtig sætte ord på det endnu, og slet ikke i en kamp.
Ra mærkede hendes sving efter hans kåre som gjord at den røg lidt til den ene side, som han vidste ville gøre at hun ville få bedre udsyn til hans krop, men hun skulle stramme sig mere op hvis hun skulle ramme Ra på sådan et sikkert tricks, så han noget blot at hive sin krop elegant tilbage sådan han var ude fra kårens rækkevide, han blik var fast på hende som han gik en lille runde omkring hende, han kørte spidsen af kåren langs hendes sådan man kunne hører metalet lave en lyd af mødes, " ikke dårligt slet ikke, du imponer igen " smilte han rolig og stadig selvsikkert, han var ikke i tvivl om at hun kunne dette og måske mere end det, men Ra ville ikke lade hende få den tanke frem, så lige ide deres klinger rørte hinandens tog han to skridt frem ad imod hende, sådan hun var tvunget til at træde tilbage ellers vil deres kåre møde hinandens kroppe, og hans angreb var rettet imod hendes hænder og lår, slag som udefra virker hamløse men Ra havde levet i mange år studeret våben, og hvor de gøre mest skade en kåre havde ikke den samme funktion som et sværd, nej kårens spids er mere rund i det, og forud sager mere skade når den stikker ind i dens modstander, det vil sige at til sidst ville ens sår have så mange bakterier i sig at det gør onde, hvor ved et klinge angreb kunne man blot forbinde det, og så der efter kæmpe videre.

Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 01.01.2017 19:41
Merry gav en lille 'tsh' lyd fra sig imens hun smilte som svar, hun havde ikke tid til at tænke en vittig kommentar tilbage nu. Hendes fødder bevægede sig med Ra's som var kampen indøvet og parrerede hans slag der hele tide kom fra siderne. Hvilket hendes modsvar af slag også gjorde. At skulle prøve på at stikke igennem og afslutte kampen ville simpelt hen være så kedeligt nu. 
Med en hurtig bevægelse skiftede hendes kåre hånd så hun fægtede med venstre og matchede side med hans højre hånd. Med hendes øvelse i fægtning var det efterhånden fuldstændigt ligegyldigt hvilken hånd hun havde sit våben i. Men det plejede at give hende en fordel da de feste havde sværere ved at parerer et angreb der kom fra den modsatte vej af normen. Med korte trin tilbage for at få lidt afstand til ham forsøgte hun sig igen med at slå hans klinge til siden. Merry havde hurtigt regnet ud at hans taktik var meget lige på og bedre til nærkamp hvor hendes egen krævede afstand inden man rent faktisk kunne få et par slag ind.
Hvilket så også hjalp nu hvor hun stod i sin kåres længde til ham og næsten piskede hans våben til siden og nu holdt spidsen op til hans strube. Sådan stod hun med strakt arm et par sekunder imens hun fangede vejret. "Igen?" spurgte hun med et skævt smil, ventende på om han havde fået nok eller om han faktisk også havde det lidt sjovt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 12.01.2017 13:08
Hendes unikke måde at kæmpe på fandt ham virkelig interesseret, og ide hun også kunne fægte med den anden hånd gjord blot at han vidste at hun ikke blot var en som han bare lige vandt over, men Ra vidste også at man ikke skulle undervurdere nogen på nogen måde, og han regnede ud af hun faktisk havde regnet hans taktik ud, så han var faktisk nød til at finde på noget nyt, men lige ide hun havde rettet kåren op for hans strube smilte han til hende" helt klart igen " sagde han og slog hendes kåre væk fra hans strube, og benyttede sig lidt af det samme som hende, han skiftede også kåren over i venstre hånd ligesom hende, og hver gang hun måtte skifte over i den anden hånd ville han blot skifte med, for som set før er det svært at kæmpe imod en som har våbnet i den modsatte hånd.
Det gik op for Ra at hun blot ville slå hans kåre til siden også der efter prøve at vinde igen, så hun måtte være afstands kæmper hvor han var mere "up close" ikke at det betød noget, han var blot nød til at tag sig lidt mere sammen overfor hende.
Han gik ud fra at hun ville angribe ham med den samme måde som hun havde gjord for nu, så Ra var klar og i det minut hun prøvede at slå Ra kåre til siden ville han blot rulle den modsatte retning af den vej hun ville slå, og der på komme tættere på hende sådan han ville kunne, med hans kåre fører den op til hendes strube.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 12.01.2017 13:39
Merry grinte højlydt over at han tog imod invitationen og trådte de ekstra beskyttende skridt tilbage for at få afstanden imellem dem som hun følte sig mest komfortabel med. Hendes smil blev kun mere lysende da hende modstander tog kåren i samme hånd som hende. Hvem pokker var personen der kunne kopiere hende på den her måde, det var næsten morsomt som det næsten var indøvet at kårene slog sammen imod hinanden.

"Så Ragner fra klanen De Sort Øjne" startede hun imens hun stadig fejlfrit, men dog lidt forpustet efterhånden, slog hans sværd til siden og angreb frem og tilbage med sit. "Hvad bringer Dem egentlig hertil? Bare almindelig indtrængen. Eller er din eftersøgte klan ude efter mit land?" spurgte hun. Det var ikke fordi hun kendte til hans klan, hun viste bare der var ret mange derfra der var på listen over eftersøgte personer, men hun havde aldrig bestemt sig for at gøre meget ud af at lære personernes navne og ansigter at kende. Desuden kunne hun ikke stoppe hendes formiddags underholding nu hvor hun faktisk ikke kedede sig, som hun havde gjordt i ugevis nu. Hun kunne sagtens anmelde at han havde været der, men i hendes situation, virkede det bare dumt. 

Merry stoppede op imens der lige var en del afstand imellem dem og sænkede sit våben. Hun stod et øjeblik og kiggede op og ned ad ham med et meget bedømmende blik inden hun igen smilte tilfredst. "Du kan vel ikke være ude efter en stakkels enlig kvindes arv og land vel?" spurgte hun så med en vis form for ironi i stemmen på trods af at det faktisk var emget muligt at det var det han var i hendes stykke land for. At Merry så havde stødt direkte ind i ham ville nok være det mest uheldige hun havde været ude for i lang lang tid.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 12.01.2017 23:01
Havde det været på tale hvad han ville her, det vidste han ikke rigtig men siden hun spurgte så havde det nok ikke, han så hvordan hun stoppede deres kamp fra afstand af, og at hun sænkede hendes våben et smil kom frem på hans læber " hvis du bare vidste halvt så meget om mig som jeg ved om dette land, ville du spørger andre veje men lad os lave en aftale du stiller et spørgsmål, jeg stiller et spørgsmål sådan det er fair for begge parter synes du ikke? " sagde han rolig og sænkede våbnet han havde i hånden, han hørte intenst på hendes ord og vende dem oppe i hovedet, ordrene gik igennem ham frem og tilbage hvor efter der blev besvaret på dem, " ser de jeg er blot tilfældig havnet op her, jeg søger slet ikke din jord ohhh nej jeg søger " sagde han og kiggede betaget over på hende, imens han stille og rolig nærmede sig hende, imens han forsatte han gang " jeg søgte noget helt andet da jeg først kom her, ser du jeg søgte magt viden men blev grebet af noget helt andet, en person et begær en længsel " sagde han kort op stoppede op foran hende, han så på hende med hans direkte sorte øjne, og det eneste hun ville kunne se var at han kiggede på hende.
Han vidste godt at hun nok var den mest forsigtige person han nogensinde havde mødt, og hun var helt klart den person der havde udfordret ham på den gode måde, han placerede hans hånd på hendes kind blidt velvidne om hun nok ville træde tilbage sådan at hans hånd ikke var på hendes kind eller noget helt andet, " Du er meget unik Merry og det kan jeg lide, du tænker over tingene og er meget fornuftigt, det skal du have " hvor efter han forsøgte at træde tættere på hende, stadig med hans blik i hendes og et lille håb der håbede at hun ikke fjernede sig.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 15.01.2017 13:16
Merry stod med et undersøgende blik. Hendes smil var samlet sammen med hendes at hendes tankegang havde ændret kurs. Hun lagde sin frie hånds ryg op imod hans håndleds inderside så hans fingre nu kun lige nøjagtig strejfede hendes kind.
"Begær er noget af en følelse lige pludselig at udvikle" svarede hun imens hun studerede hans ansigt. Han var en af de personer der havde det med at bære sine følelser uden på tøjet. Eller hun skulle i hvertfald ikke lede længe i hans små træk og udtryk for at vide hvad han havde i tankerne. Om hun ville lade ham agere på det viste Merry ikke, men hun bevægede sig heller ikke ud af stedet da han trådte nærmere.
Hun stod et øjeblik inden hun kom i tanke om udvekslingen han havde foreslået.
"Deres tur til at stille et spørgsmål" sagde hun en smugle lavmælt men stadig med en hvis fatning og selvkontrol.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 04.04.2017 17:33
Det hele var anderledes og på en eller anden måde vidste han ikke hvad dette ville ende med, men Ra frygtede ikke noget som sådan så, om hun vil gennembore hans hjerte med et våben var hende frit for, han stoppede kort op ide hun lagde ryggen af hendes hånd på hans håndled sådan at han kun lige strejfede hendes kind, med hans hånd. " hvem siger det er mig der udvikler begæret " sagde han roligt og prøvede at finde svar i hendes øjne som han kiggede i dem, at hun måske følte det var omvendt med den måde han vidste sine følser på eller hvad det var, gjord ham ikke noget hun måtte gerne tro det hun troede måske var det sandt måske ikke, han ville lade det komme hende til gode.
" hvad længtes du mest efter " sagde han roligt og kneb øjne en lille smule sammen, alt hvad hun viste af former for følser tanker alt, det var en ting Ra var nød til at se på hende, for hun var lidt som en lukkede bog men så alligevel ikke. " din tur "
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 04.04.2017 21:09
Merry stod et par sekunder der føltes ekstra lange og nærstuderede den lille øjebevægelse han havde lavet efter han spørgsmål. Hun gav så et lille fnys fra sig og smilte skævt. "Så dybe spørgsmålene lige pludselig blev" erklærede hun imens hendes blik rettede sig til fingrene der stadigt hvilede sig let på hendes kind inden hun skubbede dem yderligere så hun bare stod med hans håndled imod sit eget i luften. På trods af at idéen om denne fremmede, der viste sig at kunne sparre med hende i fægtning, lagde på sin egen sære måde an på hende, måtte hun holde sig i skindet.

"Det jeg længtes aller mest efter" gentog hun ham imens hun smagte på ordende og tænkte det mere igennem. "Udfordringer vil jeg mene. Ikke vanskelige livsforandringer, men mere dem man kan have det lidt sjovt med" forklarede hun med overvejede ord. Hun gav et lille nik fra sig i anerkendelse af sit svar. Det var ikke fordi hun manglede forandringer i sit liv, tværtmimod. Hun søgte bare det hun vil kategorisere som underholdning. Folk der kan konkurrere med hendes evner og rie hende ud af sin kedsomhed.
"At sende Deres eget spørgsmål tilbage ville nu være lidt overflødigt da De næsten allerede svarede på det. Magt, viden og måske nu også en hvis begær." forklarede hun sig. "Så lad mig istedet spørge dig, er begær noget du ofte bliver grebet af? Eller er det ikke noget De omgår dig med?

Merry lagde hovedet lidt på skrå da hun afsluttede sit spørgsmål dog stadig uden at rykke sig ud af stedet på trods af hvor tæt de stod.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 06.04.2017 14:49
Ra lyttede til hvad hun sagde for når alt kom til alt, havde hun hans fulde opmærksomhed og med hans håndled nu imod hendes nu kunne han ikke andet ind blot stå og lytte, hendes ord gav igen bevægelse i øjne på ham, den måde hun talte på var en helt anden måde ind han plejede at hører fra andre, og hendes spørgsmål var mere vel tænkene nærmest alt hun fortog sig var nøje overvejet " du snakker som dit liv er meget kedeligt, og alligevel gør du ikke ser du " sagde han og tog nærmest det sidste skridt han kunne tage for at han ikke væltede hende omkuld med hans krop, så det de nu nærmest stod så tæt på hinanden som de kunne uden at rører hinanden, han fjernede hånden fra hendes håndled og kiggede hende blot dybt i øjne, og svarede på hendes spørgsmål. " dit spørgsmål er mig en tvivl, begær er en ting man på flere måde kan få og i forskellige former, men om begær er noget jeg begår mig i eller oplever, der kan jeg svare at en hver anden kvinde jeg har støt på har blot være en.... ja som du kalde det en udfordring som blot skulle løses, så begær nej tror ikke det er noget der rammer mig så tit. " sagde han med et smil på læben.

At hun søgte udfordring var ham lidt overraskende men på den anden side så virkede det ikke til at hun havde det mest spændende liv i forhold til ham, men han kunne tage fejl. 

Ra kiggede kort til siden for at overveje sit næste spørgsmål, inden han begynde at spørger igen " hvad gør dem utilpas og hvad gør dem tilpas " sagde han med en meget rolig stemme i sig.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 20.04.2017 18:55
Tilpas og utilpas. Merry kunne ikke lade være med at lave et lille suk som havde en undertone af latter. "Utilpas" gentog hun imens hun sænkede hånden og vendte om på foden og begyndte at gå langs med den næsten usynlige sti de stod midt på. Hun kiggede lidt tilbage over skulderen som en invitation til at gå med hende. "Jeg føler mig ret tilpas ved at gøre de ting jeg ved jeg er god til.. men hvem er nu ikke det" forklarede hun imens hun slentrede igennem det lave græs. "Utilpas er en hel del sværere at definere da man oftest ikke vil indrømme når man er utilpas, har jeg ret?" spurgte hun ham.
Hvis hun kendte hans type ret, så holdt han sine informationer om han var utilpas for sig selv. Mest af alt for at beskytte sig selv. Formegentlig. 
"Jeg er utilpas når jeg ikke kan læse en persons intentioner" fortalte hun så. "Hvis jeg ikke ved hvad en fremmed vil mig bliver jeg, nervøs og ja, utilpas. Det er ligegyldigt om personen vil mig godt eller ondt. Hvis jeg ikke kan fornemme hvad de vil bakker jeg først ud
Hvilket også var grunden til at Merry ikke var reddet af helvede til fra ham. Hun havde en fornemmelse om hvad han ville og tvivlen var kun dukket op i små doser. Nu hvor hun stadig var hel skindet havde det heller ikke været dumt at blive.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 17.05.2017 19:16
Ra lyttede til hendes ord og da hun vendte ham ryggen og begynde at gå, skulle han lige stå lidt og tænke hvad der skulle ske med hende, men da hun vende sig om og nærmest inviterede ham med på en gå tur, placerede han så hans hænder om bag på ryggen og gik hurtigt nok til at kunne komme op på siden af hende og lytte til hendes ord, og blot lytte til dem " utilpas er et ord jeg ikke rigtig bruger i min måde at leve mit liv på, ser du utilpas er blot en løsning der skal løses, og for det meste løser jeg det altid " sagde han roligt, det var faktisk rart bare at gå og snakke, men ikke noget han havde troede han ville opleve, men en ting var sikkert det var ikke noget han vil sige til hende.

Ra forsatte med at lytte til hendes ord hendes sidste sætninger for ham til at stoppe op og tager fat i hendes skulder for at signaler at hun skulle stoppe " gør jeg dig utilpas merry ! " spurgte han og kiggede dybt på hende med hans sorte øjne, om han gjord hende utilpas var noget han regnede med, for at gøre sin modstander utilpas var altid en fordel, men han så ikke hende som en modstander på nogen måde, der var et eller andet over hende som var uforklarligt, Ra opgav ikke bare sådan han tog hans hånd rundt om lænet på hende og pressede hende tæt på sig, og hun ville nok ikke kunne komme fri hvis hun ønskede det da Ra var hende langt overlegen i styrke, " af alle dage så har du ingen grund til at frygte mig, jeg gør dig intet ondt og ingen ville gør det så længe jeg lever, hvilke er langtid "  sagde han og fjernede hans styrke fra hans hånd hvis hun ville bakke tilbage fra ham.

At Ra sagde den sidste sætning fattede han ikke selv men han tænkte heller ikke over det, Merry var så rolig og tur udfordre Ra på det område han føler sig stærkest på, og det var en af de mange ting der gjord hende unik.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 17.05.2017 21:32
Merry havde åbnet munden for at svare ham på det første spørgsmål, men blev afbrudt af han trak hende ind til sig. Det før kække ansigtsudtryk ændredes til en mere overrasket imens hun studerede hans ansigt helt tæt på. "nej" svarede hun kort til hans første spørgsmål. Hun holdt Ra's blik fastnet et øjeblik inden hun så forbi hans ansigt som om hun havde fundet noget vigtigere at se på i horisonten bag ham.

"Det var .. tidligt at komme med sådan en erklæring " sagde Merry inden hendes blik gik tilbage til hans. Hun havde af ren refleks strittet lidt imod da hun var blevet hevet i men nu stod hun bare en anelse tilbagelænet imod hans arm uden at bevæge sig.
Hvis nogen der kendte hende så hende i denne situation ville hendes rygte lide katastrofal skade. Og alligevel trådte hun ikke væk. Hun var nysgerrig. Ville vide have anerkendt hvad hun troede han var efter. Så hun ventede bare med tilbageholdt åndedræt.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 17.05.2017 21:59
Ra lyttede til hendes ord om tidlig erklæring, han smilte kort " det er ikke en erklæring men mere en ting du  skal vide, merry du har udfordret mig hvor ingen kunne det i sig selv er en belønning værd, men ville du ikke tage imod denne erklæring som du kalder det, er det fint med mig. " sagde han roligt, imens han opfangede at hun havde fået øje på noget bag ham, Ra slap grebet om hende og trak sig to skridt tilbage og vende sig om for at se om han kunne se det hun kiggede på, var det nogen der prøvede på at slå Ra ihjel eller var det noget hun længtes efter hvad var det, men han kunne ikke se noget konkret da han vende sig om, han vende blikket imod hende igen  " hvad ser du som jeg ikke se " sagde han og kiggede tilbage på det sted hun havde kigget.

Ra var måske ikke den Ra han startede ud med at være fra da de mødes, han var blevet mere blød på grund af hende måske hvem ved, men han kunne mærke han var nød til at finde tilbage til hans gamle jeg, ellers ville det sikkert gå helt galt og man kunne ikke have lederen af dead shadows til at være forvirrende omkring hans beslutninger, " beslutningen er din egen, selvom de sikkert har en masse til at beskytte dig hjemme på deres slot eller hvor du bor. " 
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 17.05.2017 22:10
Merry greb sig selv i at først trække vejret igen efter han hade givet slip omkring hendes liv. Og tilbage kom hendes afslappede smil igen. "Jeg ser intet. Det er en gammel vane fra min opdragelse" forklarede hun og kiggede ud på samme spot i horisonten som hun havde kigget på tidligere. "Det er ikke passende for unge kvinder at holde øjenkontakten for længe med det modsatte køn" sagde hun men kunne ikke holde sig fra at smågrine af sætningen når hun hørte den højt. Derude var det jo nok ikke manerene der var vigtigst af alle ting, men gamle vaner dør jo ikke let.

"Så jeg ser ikke noget, jeg ser bare væk" forklarede hun og gik op på siden af ham. "Og jeg tager gerne imod erklæringen hvis du kan gøre det værd at tage imod. Du har ret i at jeg har mange til at passe på mig til dagligt, men ikke nogen helt så gode til at håndtere et våben som du" anderkendte Merry. Han var dog bestemt heller ikke den første til at blive imponeret over hendes egen evner inden for faget. Men frem for at blive fornærmet over at blive matchet eller slå det af vejen som noget kvinder ikke bør kunne, var det... forfriskende at han var så betaget af det.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 17.05.2017 22:52
Ra lyttede som mange gange førtil hvad hun sagde men hendes svar til hvorfor hun kiggede væk, fik ham til at smile for det var en ting han aldrig havde hørt for men sjovt var det skam, han nikkede til hende som hun kom hen og stillede sig ved siden af ham, " hvis du ikke må holde øjenkontakt med det modsatte køn så må jeg heller gør det hurtigt, sagde han og tog hende igen ind til sig hvor efter han placerede hans hånd på hendes kind og kyssede hende blidt på munden, dette kunne med føre i mange ting, han kunne få en kniv i ryggen en lussing et spark et vis sted mange ting, men han gjord hvad han følte for og det var at give hende en grund, han vidste også godt mennesker og dæmoner ikke gik så godt i spænd efter hvad der var sket igennem tiden, men Ra var herre af sig selv og gjord lige præcis hvad han ville, og det var ingen der skulle komme og sige hvad han skulle gøre og ikke gøre.

han slap kysset og trak sig et skridt tilbage for at være på afstand af hende, og mest af alt for at se hbvordan hun tog det kys, for som sagt vidste han ikke helt hvad det var hun ville, eller hvordan hun så de forskellige ting, for hun var jo menneske og sikkert lovet væk til en eller anden taber, men Ra bekymrede sig faktisk ikke så meget over det men mest over hvordan merry tog dette.
Merry

Merry

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 165 cm

Anno 18.05.2017 15:08
Af ren refleks fløg Merrys hånd til hendes kåre på der var ved hendes side. Men den gjorde ikke andet end at hvile omkring håndtaget. Det var muligvis ikke første gang nogen havde kysset hende. Men det var alligevel meget lang tid siden det sidst var sket.

Lamslået og med en smugle rødmen i kinderne stod hun bare forfrossen i et par sekunder efter.

Hånden blev så fjernet fra våbenet og ryggen blev rank igen inden Merry endelig gav lyd fra sig. "Kan.. *ahem*" rømmede hun sig med en hånd foran munden. "Kan De måske.. prøve det igen?" spurgte hun en anelse forundret over hvor lidt hun havde foragtet det. Eller nærmere hvor meget hun havde nydt det.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 19.05.2017 17:48
Ra stod i noget tid og kiggede på hende, at hun ikke sagde noget til at han lige havde kysset hende var ham en kæmpe overraskelse, for selvom mennesker var nogenlunde nemme at læse så var merry ikke en Ra kunne læse, og derfor vidste han ikke hvordan hun ville tag det hele, for hun havde ikke signaleret at hun brød om ham på denne måde, så ide hun spurgte om han ikke lige kunne gøre det igen, smilede han blot og gik de skridt hen imod hende, som han havde taget væk fra hende, til sidst ende han med at stod helt op af hende, hvor han roligt placerede hans ene hånd på hendes ene hofte, og den anden tog han blidt om bag hendes nakke, han smilede kort til hende inden han kyssede hende blidt på munden igen men denne gang med lidt mere følelse, og kysset blev i noget mere tid inden det slap igen, hans sorte blinkede ledte efter svar i hendes øjne. " og det her er virkelig så forkert det, men jeg kan ikke kontroller det " sagde han og smilte lidt
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux
Lige nu: 5 | I dag: 12