Regnens illusioner (Caelon)

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 18:15
Det var fint at han var gået med til det men hvad i al verden tænkte han dog på? "Ja god idé! send hende der at ved at falde fra hinanden ud i piskende regnvejr" sagde hun og pegede hen imod ruden hvor dråberne nærmest haglede ind imod glasset. Hun ville miste hud og hvis ikke mere hvis hun var derude i bare et par minutter. Et par dråber blod landede på gulvet og Kench hold hurtigt en hånd ind under for ikke at skulle svine mere til omkring sig end hvad hun kunne holde for sig selv. Selvom han nok ikke ligefrem var hendes yndlingsperson i verden havde hun dog en hvis respekt for folks hjem.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 18:23
Det fik Caelon decideret til at himle med øjnene. Noget han ikke ligefrem var kendt for at gøre. "Jeg ville jo ikke sende dig ud i denne her tilstand. At finde noget til at holde dig fra at falde fra hinanden bliver nok ikke et problem. Problemet er at lave en permanent løsning på dit problem generelt," forklarede han en smule fustreret og kom så mumlende med "Lorte forbandelse." For selvom han var klar over at forbandelser kunne være svære at finde en løsning på, så var hendes da godt nok irriterende.
Han vendte ryggen til hende og gik over til ilden, og satte en ny gryde over ilden. Han kunne mærke hans arme nærmest ryste da han løftede den. Ikke noget han gjorde ofte, men det var hændt før, da han ikke ligefrem var den stærkeste.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 18:27
Kench blik gik til gulvet igen imens hun stadig holdt hånde under sin arm. "ja" svarede hun bare kort. Endelig noget de kunne være enige om dog. Forskellen på de to var bare han havde oplevet den et par gange nu. Hun havde gået rundt med den hver eneste dag i over hundrede år. Aldrig kunnet komme af med den på trods af uendelige forsøg.
"Sig... til hvis du har brug for hjælp ikke?" mumlede hun over fra sin plads i den modsatte del af rummet. Der var nok ikke meget kunne gøre og nok endnu mindre ting han ville lade hende gøre, men hun følte sig bare ubrugelig og viste ikke lige hvad hun skulle gøre af sig selv.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 18:44
Det var første gang at Caelon rent faktisk havde oplevet hende være så.... opgivende, var det nok, og han kiggede da også kort over på hende, før han vendte tilbage til hans arbejdsplads. Så han kunne prøve at finde ud af noget. Han tog tingene ud af hendes taske, og kiggede lidt over dem. Det var godt. Mange af planterne han skulle bruge var her. Han fandt et par krukker med forskellige urter og tog dem, og så begyndte han at hakke, partere og hvad han ellers skulle med det. han kunne dog mærke at hans hænder ikke var helt stabile, ligesom med gryden. Han havde ellers spist i dag, så indtil videre ignorerede han det bare.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 19:37
Kench tog hans stilhed som et stort nej og valgte at sætte sig ned. Forsigtigt lænede hun sig op ad væggen og lukkede øjnene. Hendes ryg sveg og det kunne mærkes hele vejen igennem til hendes ribben. Hun overvejede om det var værd at fortælle, men besluttede sig for at vente til det rent faktisk blev noget at råbe op for.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 19:51
Caelon kiggede kort over på Kench. Hun havde det tydeligvis ikke godt i sin nye form, men han kunne intet stille op lige nu. En almindelig healings eliksir kunne ikke gøre noget, så han forsatte med sit arbejde, selvom hans hænder blev ved med at ryste.
Han kunne komme med mange grunde til hvorfor det skete, men først da han tabte kniven, som nær havde ramt hans fod, og han begyndte at gispe efter vejret, var han klar over hvad der var igang med at ske med ham. Han havde været oppe hele natten uden han havde opdaget det, så han havde aldrig fået taget sin morgen medicin. Selv fra Kench's position, ville hun kunne se hvor absolut skrækslagen han så ud. Dog var alle tanker om Kench væk fra hans hoved. Hun havde været stille i et stykke tid. Så selvom hele hans krop rystede og han dårligt kunne få vejret, fik han da vaklet over til et af hans skabe med eliksirer og det var nærmest manisk hvordan han skubbede flaskerne med eliksirer til side for at få fat i en der stod aller bagerst, med kulsort væske i. Han fik kun lige akkurat fat i den, før hans ben gav efter og han faldt ned på jorden med et dunk.
Han kunne næsten mærke sygdommen allerede sprede sig i hans krop, så selvom hans hænder rystede, fik han taget proppen af og nogen lunde ramt munden så han kunne få det ned. Helt godt gik det dog ikke, da han stadig havde problemer med at få vejret. Heldigvis hjalp det en hel del, da det første kom ned gennem halsen, og han ligeså stille kunne begynde at få vejret. Dog rystede han stadig, men det stoppede ham ikke for at hive op i sit ærme og skubbe forbindingen væk fra pletten på hans arm, for bare at erkende at jo, det havde bredt sig. Stadig næsten uviden om at Kench stadig var i rummet.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 20:06
Kench havde åbnet sine øjen igen med et sæt da hun havde hørt Caelon rummesteret rundt. Med ømme led og muskler var hun kravlet hen imod ham og nu hvor han også var liggende sad hun så ved hans side. "jeg gætter på dit sammenbrud var en af grundende til at jeg ikke måtte komme ind i til hoved" spurgte hun imellem sin egen gispen efter vejret.
Det var en irriterende fornemmelse men hun havde næsten lidt ond af ham da hun var vant til at se ham ved sine fulde fem. Sine irriterende, provokerende og arrogante fem. Hun viste ærligt talt ikke hvad hun skulle stille op da hendes egen tilstand gjorde hende rimelig imobil og kraftløs. Hun studerede lidt nysgerrigt hvad det var der var afmærket på hans arm og hævede øjenbrynet en smugle. "Og jeg gætter på det ikke er den omtalte pest vi har gang i her" tilføjede hun efterfulgt af et udmattet suk.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 20:14
Det var først da Kench sagde noget igen, at det gik op for Caelon, at hun havde været til stede gennem hele episoden, og han kunne ikke lade vær med at være irriteret på sig selv. Hvorfor havde han også glemt sin forbandet medicin, og nu kunne han ikke gøre noget for at tage tilbage hvad hun havde set. Han var allerede for afkræftet af rysteturerne. "Det er ikke noget særligt," mumlede han små irriteret og tog en dyb indånding, inden han begyndte at prøve at dække det grøn-grå mærke til igen, men hans lange, slanke fingre rystede stadig, hvilket gjorde det utrolig svært. Han havde ikke lyst til at tale om det, og han havde ikke lyst til at nogen kendte til det, men nu var det ude af hans hænder.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 20:28
Kench himlede lidt med øjnene over ham. "Du ligger midt på gulvet ryster med koldsved og ligner en der har set dødens grimme fjæs... Det vil jeg ikke påstå ikke er noget særligt" forklarede hun. Imens hun samlede flasken op fra gulvet og studerede de små rester af eliksir der var tilbage i bunden. "Jeg vil faktisk påstå det nok har været det du skulle bruge mig til fra starten af?.. jeg har nok ikke været synderlig brugbar, det beklager jeg skam oprigtigt" fortsatte hun med blikket fastnet på flasken. Hendes tonefald var næsten så monotont at man ikke kunne opfatte om hun mente det eller ej. Indholdet i flasken lignede på ingen måde det hun selv havde fået med sig så hun gik ud fra det der havde holdt hendes egen forbandelse nede var noget mere simpelt end det han brugte på sig selv.
Hun kørte en finger langs med munding af flasken hvor der var rester af indholdet. Jo det reagerede skam med hendes problem til det punkt at en plet på hendes fingerspid lignede almindeligt afbrændt hud, men det så ikke ud til at gøre det helt store med de små rester hun havde til rådighed. Lidt interessant fandt hun det dog hvilket viste sig i form af et skævt smil på hendes læber.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 20:36
Caelon så mere og mere irriteret ud, selvom han var bleg og hans hænder stadig ikke kunne forholde sig i ro. "Nej, jeg havde forventet din forbandelse ville kunne få mig til at finde en anden vinkel," sagde han. Det var heller ikke fordi at eliksiren lugtede specielt godt, eller smagte for den sags skyld. Men det var Caelon blevet hærdet med efterhånden. "Vær du bare glad for at du kun er forbandet. Det er der altid en løsning på," pointerede han og kiggede nu på de flasker han havde fået væltet ned. Heldigvis var de ikke gået i stykker, og der var mærkater på de fleste af dem, så han vidste hvad de var. Hvis nu havde bare stoppe med at ryste. Forbandet sygdom der ramte hans nervesystem.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 20:57
Hun lagde hovedet lidt på skrå så hun kikkede ned på ham igen. Hendes blik var koldt og alvorligt og hende mund var halvt åbent som om hun gerne ville formulere sig men kunne ikke få noget frem. Ja der var nok altid en løsning på forbandelse, hvis man have kasteren, men Kench havde ikke stødt på dæmonen igen siden hun blev forbandet og havde for længst opgivet på at finde hende. Var der noget hun ikke var glad for var at hun 'kun' var forbandet.
"Jeg føler mig ikke ligefrem heldig" sagde hun og satte flasken ned på gulvet. "Men den vinkel ligger måske i noget du har proppet i det du lige kastede i dig. Jeg ved ikke hvad det er men min finger ser ud til at begynde at være lidt sig selv. Hvor koncentreret er det?" mumlede hun stadig lidt småsur over hans kommentar, men hun kunne ikke se grund til at bide tilbage.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 21:05
Han havde lavet den eliksir i 400 år, kun med enkelte justeringer over årerne, men dog var den også blevet langt mere koncentreret end hvad man burde drikke, men sygdommen blev mere og mere hårdfør, selvom det gik langsomt. Han rystede på hovedet. "Du kan se hvor tykt flydende det er," pointerede han. Han kunne nok ikke slippe ud af denne her samtale. "Det er i hvert fald koncentreret nok til at det ikke længere er godt for kroppen," indrømmede han. "Det er også den eneste grund til at du reagerer på det. Men det er ikke en eliksir der er enden på dine problemer." Det var ikke fordi at han ikke kunne lave det mere koncentreret, men allerede nu kunne han mærke at det tog hårdt på hans krop. Og elver kroppe plejede alligevel at være rimelig resistent.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 21:11
"Ja hvad ved jeg.." sagde hun Inden hun lagde sig ned. Det var rart at hende krop ikke skulle holde hende oppe længere og hun kunne få vejret lidt igen. At hun teknisk lå side om side med en af de mest irriterende personer på denne jord kunne hun lige overse for nu. Hun satte egentlig også pris på det høje temperatur der var i rummet lige nu da hun havde en fornemmelse om at den mindste kulde ville føles som iskold nordvind lige nu. "Så du har absolut ingen plan fra nu af?" spurgte hun med sit blik oppe i loftet, hun gad ikke bevæge sit hoved for at holde en normal samtale så hun lå bare så lang hun nu engang var på ryggen med håndfladerne vendt op.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 21:20
"Jeg var egentlig igang med at finde noget, så din hud i det mindste ville heale, så det ikke ville være et stort problem," indrømmede han. I det mindste var han da ved at stoppe med at ryste nu, selvom han stadig følte sig utrolig afkræftet. "Men tro mig, selv jeg vil ikke udsætte andre for den mængde koncentrat, som jeg udsætter mig selv for." sagde han, inden han prøvede at komme på benene. De rystede stadig lidt under ham, men han kunne godt klare det her. Nu var han jo igang med at tilberede eliksiren, så måtte han altså også forsætte. I virkeligheden burde han lægge sig ned og tage en lur, for at få de sidste bivirkninger væk.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 21:28
"Heh kom det fra hende, det var nok ment som et grin, men mere kom der altså ikke frem før hendes stemme blev kvalt af hoste. "Det lyder ... helt ...omsorgsfuldt" fik hun tvunget ud imellem lyden af hende stemme der knækkede. Det stoppede dog da hun lagde sig om på siden, men hun gispede stadig efter vejret og hende åbne sår på armen som lå ind imod hendes krop bløde ned i hendes tøj.
"Hvis du ikke har noget imod det... så bliver jeg altså liggende" sagde hun hæst imens hun kunne smage den metalliske undetone fra hendes eget blod der nok havde været årsagen til hendes lille hosteanfald. Hun viste godt det ikke hjalp at bede ham om at skynde sig, så hun lå bare stille og bad til at der ikke skulle komme mere.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 21:31
Caelon fnøs lidt. "Jeg får flere problemer ud af at en eliksir langsomt dræber nogen, end jeg gør, hvis jeg giver op og siger jeg ikke kan lave noget stærkt nok," pointerede han, selvom det nok var fordi at en del bekymrede sig om andre. Den del der var en healer, den del der var fra hans mors side. Den mest omsorgsfulde elver han nogensinde havde mødt. Hun burde ikke være død. Han kunne ikke lade vær med at være trist ved tanken, men tvang alligevel sig selv at gå over til sit arbejdsbord, så han kunne forsætte og starte på at lave eliksiren til Kench.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 21:45
Kench lå bare på gulvet og prøvede at holde fokus på at holde sig vågen nu. Det var logisk det han sagde, hun ville gerne have kommet med endnu et hentydning til at han nok bare var blød inderst inde, men havde vitterligt ikke kræfter til at forme ord længere. Det føltes ikke fair længere at hun skulle have forbandelsen over sig hun kunne ikke engang huske selv hvordan hun havde vækket dæmonens vrede nok til at få denne kastet over sig. "Undskyld men kan du nogenlunde holde mig ved bevidsthed?" spurgte hun via tanker. Hun holdt sig i hans underbevidsthed da hun viste han bare ville blive vred eller værrer hvis hun gjorde andet.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 21:49
Caelon blev tydeligvis meget hurtigt irriteret da han mærkede den anden stemme i hans hoved. Ugh, hvor han hadede fornemmelsen af en anden i hans hoved. "Hvordan skulle jeg gøre det?" spurgte han dog, små irriteret og var nær ved at skære sig i fingeren, men fik heldigvis stoppet sig selv.
Han hældte egentlig noget væske i gryden, så det kunne begynde at blive varmt. Noget han burde have gjort lidt tidligere, men den manglende søvn og sygdommen der havde langet ud efter ham, havde taget lidt på hans evne til at se ud i fremtiden om hvad der ville være godt at gøre. Heldigvis var han stadig skarp med hvilke ingredienser han skulle bruge til det her.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 21:58
"Hvor meget jeg end ikke bryder mig om det men snak mig igennem hvad du laver. Jeg skal bruge et eller andet at fokusere på inden jeg mister besindelsen. Jeg syntes jeg har besvimet nok gange på dit gulv til at jeg vil forhindre denne her gang" fortsatte hun imens hende krop lå stille, det eneste der kunne ses af bevægelse var hendes hurtige små vejrtrækninger.
Det varede dog ikke længe før hendes hoste kom tilbage med en lækker blanding af blod og sort slam fra hendes lunger. "Glem det..jshshs" lød det i hans hoved inden hun gik ud som et lys og landede med hovedet først i gulvet. Sammenstødet bragte selvfølgelig endnu flere afbrækninger af hendes hud i ansigtet og skuldre, men ingen reaktion kom der nu fra hende.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 575 år

Højde / 184 cm

Helli 08.02.2016 22:04
Caelon vendte sig om for at se hvad det var der skete, men kunne godt se at det ikke så helt godt ud. Han ville egentlig have lavet noget stærkere til hende, end bare en af hans healings eliksirer, men kunne da godt se med alt det blod og sorte slam, at det kunne hun nok ikke vente på. "Idiot," mumlede han, men gik da tilbage til sin hylde med eliksirer, dog stadig på noget vaklende ben, før han fandt en eliksir, og nærmest bare smed sig selv på gulvet, med hvordan hans ben bare gav efter, da han prøvede at komme ned på gulvet. "Jeg føler jeg er børnepasser lige nu," mumlede han men tog eliksiren, og prøvede at få Kench til at drikke den. Den burde begynde at heale de værste skader, så hun i det mindste ikke ville dø.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12