En regnvejrs dag (Ireth Kench)

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 22.11.2015 23:20
Makoto nikkede lidt og så efter hende. Han rejste sig, tog guldmønten og tallerkene med tilbage til disken hvorefter han fulgte hende ind til baglokalet. Han tænkte at hun måske havde fået det dårligt med de mange mennesker og måske var hun allerede på vej videre. "Går du?" spurgte han og stilte sig i døråbningen med bøjet nakke da ha var lidt for høj til at stå inden under dørkarmen. Han gik lidt frem for at være fri for at knække nakken.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 22.11.2015 23:27
*ikke helt endnu* sagde hun imens hun løsnede kutten. Da hun stod mit i det tomme lagerum tog kun kutten af og afslørede hendes beklædning bestående af en sort strikket kjole. Hendes brune hår hang ned over hendes skuldre stadig halv vådt fra regnen der stadig rasede udenfor.
Ireth tog en lang indånding ingen hun tog masken til side og lukkede øjnene da hun ikke ville se hans reaktion bare høre den. Hendes ansigt var ganske normalt, som om der aldrig havde været en forbandelse. *hvordan ser det ud?* spurgte hun lidt akavet
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 22.11.2015 23:31
Makoto så på hende som hun fjernede kutten og masken. Han betragtede hende opmærksomt. Hun spurgte endda til hvordan han syntes hun så ud. "Du er meget smuk." svarede han venligt og smilede. Hun kunne ikke se noget anderledes udstikkende eller lignene. "Det er ikke så tit jeg snakker med kønne piger." fortsatte han, rødmede og så lidt væk igen mens han kløede sig lidt på kinden med en fortvivlet finger.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 08:00
Ireth slog øjnene op og næste klaskede hænderne i ansigtet på sig selv. *det virker...!* sendte hun og hendes mund vred sig til et bredt smil *er du klar over hvor længe siden det er jeg har kunne være i rum med nogen uden at kunne mærke at hud gled af mit ansigt?* spurgte hun retorisk og drejede en omgang. Hun hoppede lidt på stedet og gav en lille iiip lyd fra sig. *jeg ved ikke hvordan du gjorde det Makoto men HAH* sagde hun og samlede kutten op som hun havde ladet falde på gulvet. *det er bare ærgerligt jeg skal rejse så langt for for møde en der rent faktisk ikke har noget imod mig og omvendte* sagde hun og med et træk på skuldrene.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 11:52
Makoto betragtede hende og smilede og jublede med hende. "Yay!! ^^" sagde han glad. "Men.. det lyder da voldsomt med dit ansigt. Jeg håber ikke at det sker igen." Han forstod at det måtte være en del af forbandelsen, men tydeligvis var det ikke et problem lige nu. Han klappede lykkeligt i hænderne, glad på hendes vegne, for det var i sandhed et mirakel han overværede, om ik andet var hendes glæde nok til at geare ham op. "Hvorfor skulle jeg have noget imod dig, du er jo skøn! Desuden har du ikke gjort mig noget ^^"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 12:17
Ireth satte lidt ned i energien og trak kutten over skuldrene igen men smilte stadig til ham. *Jeg er for det meste ikke en venlig person og folk er heller ikke venlige imod mig* sagde hun lænede sig op ad væggen. *men jeg har lært at leve med det og jeg er efterhånden også ligeglad. Min profession giver ikke mange chancer for at være venlig* sagde hun med et skævt smil. Hvor meget magi han havde oplevet i løbet af sin tid viste hun ikke så hun uddybede sig ikke før hun viste at han faktisk ville vide mere.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 12:22
Makoto lagde hovedet lidt på skrå. Det kunne han ikke forstå. Hun var da meget sød ved ham. "Men hvorfor så behandle mig anderledes? Du er da super venlig overfor mig." svarede han og undrede sig lidt. "Hvad er din profession?" spurgte han dernæst af nysgerrighed. Han var rimelig nysgerrig af natur.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 12:28
Ireth kløede sig lidt skyldigt i nakken *jeg ved godt hvordan man omgås folk, og det virkede smartest at være venlig når du kunne potentielt smide mig ud hvor jeg kom fra* sagde hun med blikket i jorden, det var da godt nok også sjældent at hun fik dårlig samvittighed men det krøb nu lidt koldt ned ad ryggen på hende lige nu.
*ehm tja jeg får folk til at drømme* sagde hun og rakte sin hånd ud for sig og lod som om hun kastede noget op i luften og orange røde og brune blade faldt ned igen fra loftet ud af ingenting. *mod betaling* afsluttede hun
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 12:35
"Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle smide dig ud." svarede han. Hun var jo en kunde ligesom alle de andre og hun var meget rolig. Der skulle en del til for at blive smidt ud her. "Drømme..?" spurgte han og fiskede til efter en forklaring mens han så på hendes lille trick. Han tænkte at det ville blive træls at gøre rent senere, men han sagde ikke noget. "Hvordan kan man tjene penge på drømme...?" Det forstod Makoto ikke. Drømme var jo en naturlig ting.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 12:42
Hun rettede sig op imens bladene hun havde kastet forsvandt som damp. *Det fortæller mig hvad de vil drømme og jeg skaber det for dem* sagde hun og lagde hænderne sammen foran sit bryst. *jeg kan give dig et eksempel hvis du giver mig en forespørgsel.. første gang er gratis* sagde hun med en lidt lumsk skævt smil, hendes så begyndte at se langt mere fugtigt ud end hvad regnen havde gjordt ved det imens det hævede sig en smugle som om at tyngdekraften ikke rigtigt galt for hendes hår.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 12:59
Makoto rystede lidt på hovedet. "Nejtak ^^ Jeg hopper over. Det er nok at din stemme er inde i mit hoved, jeg behøves ikke at have lavet om på mine drømme." svarede han og så på hende. Det var somom hendes udseende ændrede sig lidt, men han tog sig ikke af det. Hun havde jo advaret ham om at hun havde en forbandelse. Han beundrede i stedet at bladene var forsvundet igen.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 13:11
Ireths ansigt gik hurtigt fra lettere opstemt til ulykkelig hvalp. "åååårh" udbrød hun med lyd og lod hænderne falde slab lags hendes krop. *så må du have en til gode hvis du nogensinde kommer andre steder end Medianen... guuurgh* fortsatte hun via tanker og rystede sine hænder som om der skulle rystes noget af dem. Hendes hår faldt ned slabt igen som før. Det var uger siden hun rent faktisk havde skabt en ordentlig illusion for nogen så skuffende var det skam at blive afvist på den måde.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 13:17
Han så hvordan hun blev skuffet og blev selv lidt trist. Han fik helt dårlig samvittighed. "Det må du undskylde" beklagede han og gik hende nærmere. Han spredte armene lidt ud. "Du må få et kram i stedet for? ^^" prøvede han med en erstatning. For ham kunne kram løse alle problemer. Okey næsten alle. Det kunne nok ikke standse krigen mellem Lyset og Mørket.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 13:26
Og der blev Ireth mundlam. Et kram? Hun kunne ikke engang huske om hun havde fået et oprigtigt kram før. Dem hun havde prøvet før var påtvunget eller på ubehageligt på den ene eller anden måde.
Hun løftede hænderne og tog et skridt tilbage men stødte på væggen imens hun rystede på hovedet *der må jeg skuffe dig, fysisk kontakt er en no no* sagde hun imens en klump i halsen begyndte at forme sig jo længere hun så op på ham.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 13:29
Makoto lod armene falde ned langs siderne igen. "Okey.. ^^" Nu var det hans tur til at blive skuffet, men så kunne han jo lære det. Han bakkede forsigtigt to skridt tilbage for ikke at trænge sig på. Hun virkede skræmt og det var ikke hans plan at skræmme hende. "Undskyld, det var ikke for at gøre dig bange, Jeg gør ikke noget." forklarede han roligt og venligsindet.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 15:37
*bange? nej nej nej* sagde hun og tog hætten over sig igen imens hun forsøgte at smile. *det er bare ikke lige noget jeg nyder særligt ofte med folk jeg kun har kendt et par timer* sagde hun med et skuldertræk. Ireth kikkede ud af vinduet på det stadig øsende regnvejr. *I har tilfældigvis ikke værelse i lejer ud vel?* spurgte hun da det ville gøre overlevelse af natten en del lettere
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 15:45
Makoto nikkede ivrigt. "Jo da. Vi har massere af værelser vi lejer ud." svarede han venligt og så opmærksomt på hende. "Kom med. Der er ikke så mange lejet ud lidt nu, så du kan næsten selv få lov at vælge." forklarede han og gik tilbage gennem værtshuset for at komme til trappen der førte ovenpå til værelserne. Han forventede at hun fulgte med så hun kunne se hvor hun skulle bo for natten.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 15:51
ireth nikkede med et *godt at høre* inden hun fulgte efter ham. Inden han åbnede døren ind til værstshuset smuttede hun masken på og satte tempoet lidt op så hun bare lige i hælene på ham.
Hun gik med hovedet ned igennem menneskemængden for at få så lidt indtryk af folk og så de ikke lagde så meget mærke til hende. Hun tog forsigtigt fat i lidt af Makotos hale, håbede lidt på at han ikke opdagede noget og lod sig blindt føre igennem lokalet fyldt men mennesker hun ikke kunne fordrage.
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 23.11.2015 17:03
Makoto mærkede godt at hun havde ved hans hale, men han sagde intet til det. Hvis hun havde et tyghedsbehov og det kunne give hende tryghed at holde hans hale, var det fint for ham. Han gik op ad trapperne som knirkede under hans vægt og havnede ovenpå ved værelserne. "Altså.. nummer 7 og 10 er vidst taget, men ellers er der frit." forklarede han og så om på hende. Han sagde stadig ikke noget til at hun holdt ham i halen.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 23.11.2015 17:20
Ireth gav slip på den lok hår hun havde fat i og gik langs med gangen. Hun endte med at stå foran dør ned nummere 2 udenfor, hun så derefter op på Makoto og pegede på døren *heldige nummer 2* sagde hun med et smil bag glasmasken. Hun tog i døren og gik ind i rummet som var mørklagt af at gardinerne var trukket til selvom der ikke ville komme noget lys ude fra alligevel.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12