Hobbit 28.12.2014 22:20
"Tror det kræver en del flere dage end i dag. Og jeg bliver nok ikke på det her område alt for længe. Men tak.. kan være jeg kan nå at lærer lidt." svarede hun og kiggede på ham som han læste. Hun forstod stadig intet af hvad der var skriblet ned, men i det mindre var hendes øre gode og hun lyttede roligt til gåden. Amy rynkede sine bryn og kiggede lidt på vandfaldet. "Ja enten det, eller også er der noget gemt lige hvor den rammer." svarede hun og kiggede undrende på bunden af vandfaldet. Gåden hentydede dog mere til at det var bunden.Amy smilede og kiggede på ham med et smil. "Hvis jeg alligevel sørger for at de kommer hen på skolen, er der ikke behov for det. Så er det kun mig der behøver mad. Det er som regel kun sparsomt i vinterperioden." svarede hun roligt og kiggede på ham. Han så ud til at være ganske rolig omkring hende, siden at han lå afslappet.
Amy rejste sig dog op og gik hen til vandkanten og satte sig på hug, i et håb om at kunne se gennem overfladen og dybden. Det eneste hun rigtig kunne fornemme var at der var dybt og ingen anden måde at komme over til vandfaldet end at hoppe i.
"Okay, øhm.. der må være en måde at holde kortet tørt på." sagde hun mest til sig selv, som hun hev sin overtrøje af og tog tasken af sin skulder. Hun satte sig og begyndte at tage sine sko af, som hun derefter satte ned i vandet.
Krystallandet