Hun betragtede den nål, som han trak frem. Tortur? Hun vidste ikke helt, hvad hendes forhold skulle være til det. Hun var aldrig rigtig blevet udsat for det før. Hun ville dog ikke sige noget til det, så hun forholdte sig stille.
1 2
Just Going
Nadia 18.12.2011 23:16
”Magi.”[/color] nåede Nadia lige at sige, inden hun blev presset op af træet igen. Denne gang med en hånd om halsen. Hendes luftvej blev også presset sammen, så hun havde sværere ved at få luft. Hun ville med glæde forbande denne mørkelver langt væk, når hun fik muligheden for det. Hun ville gerne gøre det nu, men det var lidt svært. Hun greb om den hånd, som han havde om hendes hals, med begge hænder. Det var faktisk ren refleks, at hun gjorde sådan.Hun betragtede den nål, som han trak frem. Tortur? Hun vidste ikke helt, hvad hendes forhold skulle være til det. Hun var aldrig rigtig blevet udsat for det før. Hun ville dog ikke sige noget til det, så hun forholdte sig stille.
KraveKage 18.12.2011 23:25
Han betragede hende imens han havde grebet om hendes hals " har katten taget din tunge nu, men lad os se, hvad med låret " han sætter nålen i låret på hende det vil mærkes som et bi stik men efter få sek vil hun ikke kunne mærke sit lår og muligvis få svært ved at stå på det, men så længe han holde om halsen på hende holde han stortset hende oppe " den nål som er placeret i dig vil du ikke kunne tage op for det vil lamme resten af dit ben, hvis du tager det forkert op, så ved du det " han så hende direkte i øjen igen " gad vide hvad din næsten sætning bliver " Nadia 18.12.2011 23:30
Nadia kunne ikke lade være med at smile, da der blev spurgt om, om katten havde taget hendes tunge. Hun valgte at trække på skuldrene, som svar. Måske havde katten været forbi, eller måske ikke, hvem ved. Hun havde bare ikke lyst til at sige noget i øjeblikket.Hendes blik blev et øjeblik meget undrende, da hun følte et stik i benet, hvorefter hun ikke kunne føle noget. Hun var glad for, at hun stod op af et træ og faktisk blev holdt oppe, selvom det var om halsen, at hun blev det. Hendes blik bliver igen stædigt.
Sætning? Hvorfor regnede han med, at hun ville spilde en hel sætning på ham? Og hvad skulle hun have at sige til ham? Men så igen.. hun ville gerne hjem herfra igen. ”Forhandling?”[/color] spurgte hun.
KraveKage 18.12.2011 23:45
han ser på hende undrene " forhandle ? hvad har du som du tror at jeg har brug for " han finder endnu en nål frem og ser på hende han havde allermest lyst til bare at binde hende til træet også udfør noget totur på hende men på den anden side sådan en køn pige skulle jo heller ikke bare få det bedste.han så på hende han kunne slet ikke læse hende på nogen måde ligesom de andre han havde haft med at gør
Nadia 18.12.2011 23:59
Nadia kunne ikke lade være med at smile lidt, da mørkelveren svarede hende. ”Hvad har du brug for?”[/color] spurgte hun og lød måske en smule anstrengt, fordi hun havde trods alt svært ved at få vejret, fordi han klemte hendes luftrør en smule sammen. ”Eller skal jeg måske spørge, hvad du har lyst til?”[/color]Hun var en tyv. Hun havde rigtig mange ting, som folk kunne bruge. Eller så skaffede hun, hvad folk kunne bruge. Og så havde hun en pæn samling krystaller (penge) liggende, selvom hun nødig gav ud af dem. Livet var hårdt, og det vidste alle.
KraveKage 19.12.2011 22:25
kravenoh smilte lidt han havde aldrig haft brug for noget hverken penge eller noget for hvis han havde så havde han bare slået folk ihjel eller lejet sig ud, han ser på hende endnu engang " jeg ved du ikke har noget som jeg kan bruge så du bliver nød til at oppe dig i forhandling hvis du ikke vil miste følsen i nakken"kravenoh synes selv at han var sød overfor hende, sådan da han vidste jo godt at det eneste som han vil ha var det kys hun afviste men det skulle heller ikke bare være et kedeligt kys.
han stod og smilede da han træk endnu en nål frem
Nadia 19.12.2011 22:33
”Jeg er en tyv.. Jeg har altså ikke alverdens ting, som jeg kan tilbyde dig.”[/color] snerrede Nadia ad mørkelveren, da han trak endnu en nål frem. Hun overvejede et øjeblik at sparke ud efter ham, men kom så igen i tanke om, at hun kun havde det ene ben, som hun kunne bruge, hvilket var det ben, som hun støttede sig til.”Og jeg vil ikke begynde at bede for mit liv.”[/color] sagde hun så og fik igen et meget stædig udtryk i sine øjne. Hun ville aldrig synke så lavt, at hun ville bede for sit liv. Folk måtte selv om, om de ville tage det eller ej.
KraveKage 19.12.2011 22:39
kravenoh ser på hende og holder blikket i nogle min " nuvel " han fjerner nålen fra hans hånd og gemmer den væk han ser på den nål der er placeret i hende " når jeg fjerner denne nål skal du drikke det her " siger han og tager en lille flaske fram " hvis du drikker det vil du kunne mærke dit ben efter 5 min ca " han slipper grebet om hendes hals, normalt vil han selv have givet personen det men ikke ved hende her hun var alt for sur.han ligger flasken foran hende og træder 4 skridt tilbage og ser blot på hende.
Nadia 19.12.2011 22:58
Nadia ser ikke bort. Hun havde taget sin beslutning og ventede enlig bare på, at mørkelveren ville tage sin beslutning. Og det gjorde han skam også kort efter. Dog kom hans beslutning en smule bag på hende. Hun så undrende på flasken.Hun mærkede svagt, hvordan hendes balance kort svigtede hende, da han gav slip om hendes hals, men hun forblev stående på det ene ben. Hun så efter ham, da han trådte tilbage. Han var en meget løjerlig. Og hun vidste ikke, hvor hun skulle placere ham. Hun havde skiftet mening om ham op til flere gange. Hun valgte at sætte sig ned på jorden med lidt besvær, hvorefter hun tog flasken, fjernede proppen og drak dens indhold. Hun blev også siddende på jorden, fordi hendes ben var alligevel til ingen nytte, så længe hun ikke kunne mærke det.
KraveKage 19.12.2011 23:03
han så på da hun tog flasken han ser blot på hende inden han forsvinder op i træet hvor han sad før, han satte sig ned og begynde at slibe sine knive, imens han holde øje med nadia der oppe fra, lige nu sagde hun ikke rigtig noget og det måtte vel betyde at hun var ligeglad.kravenoh havde ikke rigtig regnet med at en person som nadia fandes i kl men han tog fejl, hun var køn af udsende og indeni var hun kold som en isdronning.
han rystede på bare om tanken, det kunne godt være kravenoh var ond osv, men måske var hun bare sådan
Nadia 23.12.2011 21:56
Nadia sad og betragtede sit ben, da der var gået noget tid. Hun gad ikke rigtig skænke mørkelveren flere tanker. Han havde givet hende lidt at tænke over, men det var enlig bare noget, som hun oftest tænkte over. Måske skulle hun gå tilbage til at få træning hver dag igen? Det vil nok blive træls at hænge fast et sted, men det var sikkert træningen værd.Hun forsøgte at flytte benet, og foden flyttede sig. Lidt efter lidt kunne hun flytte mere og mere på benet. Hun glædede sig, fordi natteluften var ved at blive lidt kold. Hun havde ikke lagt mærke til kulden før, men nu, hvor hun sad stille, var hun opmærksom på den.
Få øjeblikke efter havde hun fået fat i sin kappe og kunne stå normalt på begge ben igen. Hun tog forsigtigt et skridt og så tog hun det næste. Hun kiggede rundt og op. Hun kunne svagt skimte en skikkelse i træet. Hun sig derefter til siderne for at finde ud af, hvilken vej hun ville gå.
KraveKage 26.12.2011 16:55
Kravenoh som sad oppe i træet sad nu og så ned på hende for a se om det han gav hende hjalp selvom han vidste at det hjalp, han vidste ikke rigtig om han skulle smutte derfra eller give hende en chance for at vise at hun ikke var så kold, men på den anden side så var han ligeglad, eller var han måske var han bare forvirret over hvordan hun var.Kravenoh så på sine knive og begynde igen at slibe dem.
Nadia 03.01.2012 05:06
Nadia gik lidt frem og tilbage for at sikre sig, at hendes ben fungerede, som det skulle, og at det ikke pludselig ville give efter, mens hun gik. Hun så sig endnu engang og besluttede sig så for, at hun ville væk herfra. Måske skulle hun tage hjem? Eller måske bare tage ind til hovedstaden og gøre livet en smule surt for nogen folk, før hun ville tage hjem. Det kunne hun beslutte, mens hun gik.Hun begyndte at gå. "Farvel."[/color] sagde hun så, da hun skænkede mørkelveren en sidste tanke, "Det var hyggeligt at hilse på dig."[/color] Hun hævede en hånd for at vinke i hans retning, hvorefter hun valgte at forsvinde mellem de mange træer. Retningen var endnu ikke helt fastslået, så hun gik ind i mellem. Retningen kunne ændres, når hun havde besluttet sig.
//out d;
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet