Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 04.11.2010 18:01
Trace hævede et øjenbryn da fyren sprang væk for at beskytte kvindens lig fra beboerne. Det var trodsalt skæbnen for folk som dem, stjæle for at overleve, og ved døden give alle deres ejendele videre til folk som dem selv.
"Er du ikke en melodramatisk skikkelse?" Spurgte Trace roligt og rettede sig op. Fyren havde lige slået mindst et par stykker ihjel i denne lille kamp og tydeliggjort at man ikke havde lyst til at komme for tæt på den skikkelse. Han lagde let hovedet på skrå og betragtede fyren.
Som rotter der blev set af katten løb de små beboere ind i deres skjul, men de forsvandt ikke, de ventede blot på at fyren skulle forsætte kampen så de kunne få lov at plydre videre. Hun havde trodsalt stadig en ørering da ikke havde fået flået helt ud, den var kun kommet halvt af så det stadig varme blod flød ned langs kinden på den blege skikkelse. De nye faldne skulle dog også plyndres. Fyren havde faktisk gjort dem en tjeneste ved at dræbe de andre, flere værdigenstand lå nu foran dem og ventede.
Trace blev tålmodigt stående. Der var nu en god afstand mellem ham og kæmpen, men han vidste ikke om fyren havde tænkt sig at kæmpe videre i frygt for at kvindens lig blev slæbt med til mændenes underholdning. En kvinde var trodsalt stadig en kvinde, om hun så var død eller levende.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world
Aloys Vendetta

Aloys Vendetta

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 210 cm

Gijsbert 04.11.2010 19:09
Aloys pegede på Trace med hans 'kniv' og sagde så "Du kæmper som en mand på trods af din ringe styrke, jeg kan vinde den her kamp, og jeg kan skåne dit liv, dog har jeg en ting at sige.. Stik aldrig en dame ned ellers kommer jeg efter dig... Igen." Aloys plyndrede hurtigt de døde mænd og smed den døde kvinde over skulderen efter at have taget hendes sidste værdigenstande.
Da Aloys kom langt nok væk med damen knækkede han nummer to sværd og smed hende i en brønd og forsvandt hen til nærmeste healer.

//Out//

Jeg har personen fra mangaen: fist of the north star
Trace Aerogoth

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 04.11.2010 19:14
Trace smilede for sig selv, troede fyren han havde vundet? Han var indbilsk og det pissede Trace af!
Bagfra nærmede en mand sig for at tage Trace tabte våben, men han nåede aldrig at røre det, for før han fik set sig om fløj hans hoved gennem luften hurtigt efterfulgt af den livsløse krop. Blodet sprøjtede ud over Trace, der irriteret samlede sit våben op fra jorden. Fra hans ærmer stak to halvlange klinger frem, dækket af den dødes blod. Han skubbede dem roligt ind igen så de klikkede sig fast på deres plads.
"Næste gang er det den fyr der ligger sådan." mumlede trace inden han samlede sit ødelagte våben op og forlod stedet.

//out

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11