Shinichiro's gemakker

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 16:05
Han synker en klump og rødmer endnu mere hen over kinderne. Det er godt nok en underlig leg.. Den har han aldrig hørt om før.
"J-jo da! Det er meget sjovt" siger han med et tøvende grin, han vil ikke gøre Ytriel ked af det ved at sige at han syntes hans leg er underlig, samtidig forsøger han med svage hænder at fjerne Ytriels fingre fra hans overkrop.. Det kilder jo..

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 16:13
Han bemærker tilfreds den søde rødmen Shinichiro får i sine kinder. " Hmm. Nogen kalder det også for 'magtkampen i sengen'. " Lyder det brummendfe, men fjerner forsigtigt sin hånd fra det lyserøde punkt og tager istedet Shiunichiros hånd med ud i friheden. Blidt fører han hånden hen til kagen og lader herskerens fingre dyppes i den, inden han fører hånden op til munden og langsomt begiver sig til at slikke drengens fingre rene for kage med en masserende, lettere provokerende tunge.
Bag ham er hans hale ved at komme i gang med at kærtegne det nederste af Shinichiros ben, i en glidene bevægelse op imod inderlåret.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 16:17
"M-magtkamp i sengen? Skal man bryde?" spørger han og forsøger at lyde optimistisk. Han kan slet ikke forstå hvorfor hans krop reagerer som den gør - det føles rart når Ytril rører ved ham.. Måske er det det det gælder om.. Hvis det er, så er Ytriel vidst ved at vinde.
Han følger Ytriels og hans egen hånd med øjnene fra de kommer frem fra hans trøje til hans finger dyppes i kagen, og Ytriel slikker det af.
"Uhngh.." kommer det fra ham med en lille lyd. Han fjerner ikke sin hånd, selvom han ikke forstår det, så syntes han alligevel det er interessant.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 16:36
Han smiler lidt i sin slikken, og stopper op efter en bevægelse. " Nogen bryder.. Men det e rtypisk kun hvis den ene ikke vil have det, eller hvis det er aftalt spil mellem den.. Hmm.. Ikke helt stærke og den stærke.. Eller de erfarne.. Jeg ved at slavehandlere tit kan finde på at gøre sådan." Lyder det brummende, inden han fortsætter sit slikkeri.
Imens er halen havnet oppe ved inderlåret, som den forsigtigt begynder at kærtegne, uden at få det til at kilde grundet haledusken.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 17:02
Han forsøger at læne sig væk fra Ytriel, men det bliver mindre og mindre viljestærkt, da han begynder at syntes det er rart, og gerne vil finde ud af mere om denne 'leg'.
Han forsøger at lytte til hvad Ytriel fortæller, men det er lidt svært at koncentrere sig om at lytte, når Ytriels hænder og hale er over hans krop.
Han rødmer stadig meget, da han er lidt flov over hans krop reagerer som den gør - han ved ikke hvorfor.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 17:18
Han løfter lidt smilende det ene øjenbryn. Han færdiggør slikningen, inden han forsigtigt løfter op i natkjortlen, og kravler længere ned. " De har virkelig aldrig prøvet det her før?" Det undrer ham egentligt ikke.
Knægten virker næsten for ung og naiv til nogensinfe at have prøvet det før. Forsigtigt bevæger hans tunge sig hen over Shinichiros inderlår, mens hans hænder sørger for at have benene spredt lidt.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 17:24
Han gisper en smule da Ytriel begynder at slikke på hans inderlår. Det føles faktisk ikke så dårligt.. Men på samme tid er han stadig en del flov over hans reaktioner.
"Nhh.. Nej.. " kommer det fra ham.
"E-er du sikker på det er okay? " spørger han så

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 17:33
Der lyder en kort brummen fra Ytriel. " For mig.. Er det helt okay.." Det vipper lidt i hans hale. " De kan jo altid sige fra..Hvis De ikke synes det er ok..De skal jo huske jeg adlyder Deres mindste ordre. " Han fortsætter sit lille 'arbejde' under natkjortlen.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 17:37
Der kommer nogle små gisp fra ham en gang i mellem. Det føles så underligt det Ytriel gør ved ham, men alligevel kan han ikke få sig selv til at bede ham stoppe.. Han klynker bare en lille smule en gang i mellem

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 17:51
Ganske forsigtigt afklæder Ytriel først Shinichiro, derefter afklæder han sig selv. Forsigtigt læner han sig ind over SHinichiro, hele tiden sørgende for at hans hersker har det behageligt.
* CEEEEEEEEEEEEEEEENCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR!!!!!!!!!!*
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 18:07
(Yirh xD Censur.. Og knalde knalde knalde, nu er der næste morgen! )

Shinichiro ligger og sover under den bløde dyne i den store seng. Det har været en udmattende nat for ham. Han har aldrig prøvet det før, så det var en ret ny oplevelse for ham, og han er da rimelig øm i kroppen efter det, men han forsøgte ikke at være et pattebarn, hvilket er en udfordring for ham.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 18:17
Mens Shinichiro stadig har sovet, har Ytriel været nede og søge efter noget mad rundt omkring på mansionet. Hvilket da også lykkedes ham. Efter lidt søgen rundt, er han igen endt oppe på Shinichiros værelse med en bakke med alskens lækkert morgenmad lavet i små portioner på en bakke. Døren bliver lukket let i bag ham, inden han stiller bakken fra sig på det lille bord i værelset. Han lunter roligt hen til vinduet og ruller gardinerne fra. Inden han går hen til Shinichiro og blidt planter et kys på dennes kind. " Godmorgen, unge hersker Shinichiro."
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 18:25
Han sover som en sten, eller nærmere - som et barn. Han er lykkeligt uvidende ligenu om den smerte i hans bagdel som han vil opdage når han vågner.
Da Ytriel kysser ham på kinden, vækker det ham egentlig ikke.. han sover tungt nok til at man faktisk næsten kunne kidnappe ham uden han vågnede.
Han hører dog svagt den andens stemme. "Mhhnnh.." kommer det blødt fra ham og han ruller om på maven under dynen og strækker sig en smule hvorefter han falder til ro igen med nogle små lyde i takt med at han trækker vejret.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 18:35
"Hersker..?" Forsøger han sig igen. " Hersker det er næsten middag. De kan ikke sove hele dagen væk." Han smiler blidt, idet han sætter sig ved siden af den anden og betragter ham.
" Jeg tror næppe De vil blive særligt glad hvis jeg pøser noget isvand over Dem." Lyder det drillende, mens han fjerner et par hårtotter fra Shinichiros ansigt.
" De har med garanti opgaver at se til.. Ligesom jeg har det.. Desuden har jeg noget med til Deres.. Bagdel.." Han rømmer sig let.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 18:38
Han blinker en smule med øjnene da der er en der tvinger ham ud af den behagelige drømmeverden. Han kan ikke huske hvad han har drømt, bare at det var noget rart. Han ligger i et øjeblik og ser lidt forsovet frem for sig før han fokuserer på Ytriel. Han smiler døsigt og sætter sig op - i samme øjeblik mærker han en brændende smerte i hans bagdel , det kan godt være brændende er overdrevet, men det er sådan han opfatter det.
Han kommer med et svagt klynk og kigger på Ytriel med store våde blå øjne der truer med at løbe over hvert sekund det skal være

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 18:49
Ytriel er straks til, og tvinger med en bestemt hånd Shinichiro ned at ligge på maven igen. " Det må De undskylde Herre. Jeg var nok lidt for hård ved Dem..Det skal ikke ske igen.." Han bøjer let hovedet som venter han et slag fra den anden når som helst. Det var jo nærmest en forbrydelse i sig selv det han havde lavet med Shinichiro de seneste 10-12 timers tid. Forsigtigt fumler han i sin hvidmønstrede lædertaske, indtil han finder hvad han skal bruge; en lidt grønlig creme. Han åbner cremen, og smørrer lidt ud på et par af sine fingre, inden han fører dem ned mellem Shinichiros små blege baller. " Jeg undskylder på forhånd Herre. Dette kan nok godt blive lidt ubehageligt. Hvis det gør for ondt så tag min hånd eller arm. Hvad De nu finder mest betryggende." Forsigtigt smører han den kølige creme ud på den ømme ringmuskel. " Cremen her skulle efter sigene have en næsten øjeblikkelig virkning på ømme områder i bagen..Jeg købte den af en sigøjner jeg stødte på tidligt i morges i køkkenet." Forklarer han.
Egentligt lidt glad for han ikke har en øm bag som Shinichiro. Men det kan han vel egentligt hurtig få hvis knægten skulle få ideer om at legen i nat har været tilstrækkelig sjov, og skulle begyndte at få smag for at eksperimentere med det. Han sukker let, knap hørligt.
" Har De drømt behageligt?" Spørger han let, for at lokke Shinichiros opmærksomhed væk fra den ømme bag.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 19:05
Hans underlæbe bævrer en smule, men han græder ikke. Han forsøger at holde det inde og være stærk, som Elizeph jo tit har forsøgt at få ham til at være. Han bliver skubbet ned og ligge igen, og der bliver han liggende, lydigt.
"D-det er iorden.." siger han. "Tabte jeg legen?" spørger han derefter.
Han bider sig hårdt i underlæben og en klemt lyd kommer fra ham og han spænder alle musklerne i hele kroppen, da Ytriels fingre kommer i kontakt med hans ømme bagdel.
"Det gør ondt.." hvisker han og begraver ansigtet i puden hvor han bliver liggende et øjeblik, hvorefter han begynder at kunne mærke hvordan smerten lindres.
"Det.. føles ikke så slemt mere.." siger han efter et par minutter.
Han slapper af i hele kroppen og ser sidelæns mod Ytriel med et svagt smil.
"Jaah.. men jeg kan ikke huske det.."

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 19:25
Han ler blidt. " Om De tabte den..? Det kan man vidst godt sige De gjorde..Men De nød den gjorde De ikke?" Han fjerner fingrene og rejser sig op for at vaske hænderne af i et vaskefad, mens cremen bliver stillet på natbordet. Da han sætter sig tilbage i sengen igen har han bragt en skive vandmelon med sig, som han rækker bydende imod Shinichiro. " En skam. Jeg ville ellers gerne have hørt om den..Men så længe De har det godt gør det ikke det store." Han sætter sig lidt bedre til rette, mens han lytter til de lystigt pippende fugle udenfor.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 23.07.2009 19:34
Han smiler lidt. "Det er okay.. Jeg syntes lege er sjove.. Tab og vind med samme sind, siger far!" siger han med et grin.
Han ser mod Ytriel, rødmer en anelse og nikker. "Jooh. det var rart.."
Han syntes det er en smule flovt, men han ved ikke hvorfor..
Han smiler meget bredt og tager imod stykket. "TAAK" siger han smilende og begynder at gumle på det.
"Hmm.. Hvis jeg kommer i tanke om det skal jeg nok fortælle dig det.." siger han lovende.
"Hvad har du drømt?" spørger han og ser afventene på Ytriel.

Tegnet af Risa
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 23.07.2009 19:42
Han ryster smilende på hovedet. Det er ikke til at komme ordentligt ind i hovedet på knægten. " De mener vel Deres jordiske 'stedfar'..?" Han smiler sigende, inden han endnu engang rejser sig op. Denne gang for at hente hele bakken med det lækre morgenmåltid som han ligger på sine lår som han sætter sig ved siden af Shinichiro.
" Hvad jeg har drømt? Hmm.. Ikke noget jeg som sådan kan huske, tror faktisk ikke rigtigt jeg drømte noget. Faktisk er det lang tid siden jeg har haft en drøm jeg kan huske og sådan."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Lux , jack, Mong, Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 15