Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 16.07.2009 14:21
Pyrrha tog fløjten fra munden og smilede glad. "Jeg kunne stadigvæk huske den! Var ellers lidt bange for, at jeg havde nået at glemme den. Min far spillede den, til mine forældres bryllup. Og så lærte han mig den nu her." Hun havde sådan en rastløs følelse i fødderne, og havde mest af alt lyst til at danse. Hun rykkede lidt på sig, og mærkede pungen rasle i lommen. Nysgerrigt tog hun den ud, for hun ville virkelig gerne vide, hvor mange penge hun havde tjent. Måske hun kunne købe et nyt hårbånd.
Problemet med den lykkefølelse der kom over hende, var at hun blev meget mindre forsigtig. Hun ville normalt aldrig sidde med sin pung fremme, tæt ved en fremmed. Men hvad - Oreo var vel også i godt hunør.
Hun vejede den lidt i hånden, og overvejede for og imod - hun vidste jo godt, at man ikke skulle skilte med penge her i byen, man vidste aldrig med folk.
Oreo Foglake

Oreo Foglake

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 190 cm

Oreo 16.07.2009 16:05
Oreo åbnede øjnene igen da musikken stoppede. Han følte sig i godt humør og bedre tilpas.

Han øjede til sin side hvor han så Pyrrha med en pung i hånden. Han satte sig helt op og strakte sig lidt.

"Jeg kan næsten regne ud du er gademusikant." Sagde han. og kiggede på Pyrrha, der stadig sad med sin pung i hånden.

"Din musik er fantastisk, du må tjene godt på det."
Blind with rage to kill,
blinded with sadistic thrill,
like lightning in the rain
a turn for the worst
the hunger the thirst,
scars of pleasure
enjoyment in it
to much to measure
Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 16.07.2009 18:40
Pyrrha smilede igen, glad for rosen.
"Hele min familie er gademusikanter. Og nogle gange tjener man også meget godt. Men det kommer an på så meget. Hvor du befinder dig, hvem der nu lige kommer forbi, al den slags." Hun rynkede på panden.
"Det er også begyndt at svinge meget mere, hvad vi får ind, nu hvor Mørkets Lord er kommet til magten. Ingen ved rigtig hvad de skal forvente." Men så smilede hun op til Oreo igen - det gad hun ikke tænke på.
"Men jeg tror, at jeg fik en pænt god høst i dag." Hun hældte indholdet ud i sin hånd. Det lå syv stykker rav, og to jader. Langt mere end hun havde turde håbe på. Hun smilede endnu bredere, og mærkede igen, hvordan lyset bredte sig.
"Okay, så meget havde jeg ikke troet der var. Det var vidst en af de heldigere dage." Hun lo til Oreo.
Oreo Foglake

Oreo Foglake

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 190 cm

Oreo 16.07.2009 20:28
Oreo smilte et varmt smil. "så din familie er musikere?" Sagde han egentlig mest til sig selv. "Det må værer fantastisk, at kunne rejse rundt og leve af sin musik." Sagde han og lænede sig tilbage i sædet og kiggede op i trækronen over dem.
Blind with rage to kill,
a turn for the worst
the hunger the thirst,
scars of pleasure
enjoyment in it
to much to measure
Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 16.07.2009 20:34
Pyrrha smilede skævt. "Tjaa.. Nogle gange handler det vidst mere om at overleve, end at kunne leve af den. Min tante har også forsøgt at få min far til at slå sig ned, men jeg tror ikke, at vi kunne vænne os til det. Når nu vi er vokset op med at rejse rundt overalt. Og det er meget hyggeligt, men nogle gange bliver det altså også lidt for tæt, når vi rejser om vinteren, og det er umuligt at komme udenfor. Jeg vil gerne prøve at spille ved hoffet. Og måske tjene lidt mere på det." Hun smilede op til Oreo.
"Og hvad lever du så af?" spurgte hun, mere for at være høflig end af ren nysgerrighed. Hun kunne jo godt fornemme, at det ikke ligefrem var en blid levevej han havde.
Oreo Foglake

Oreo Foglake

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 190 cm

Oreo 16.07.2009 20:54
Oreo kiggede ned på sit sværd og så lidt eftertænksom ud. Han var ikke sikker på han burde fortælle hende det, han ville jo nødig skræmme hende. Han havde ikke nogen grund til at skamme sig over hans levevej, men hun var bare så uskyldig. Men der var igen grund til at skjule sandheden, hun måtte trods alt være gammel nok til at forstå.

"Jeg er dusørjager." Sagde han roligt uden at se på hende og afventede hendes reaktion.
Blind with rage to kill,
a turn for the worst
the hunger the thirst,
scars of pleasure
enjoyment in it
to much to measure
Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 16.07.2009 21:05
"Dusørjæger?" Pyrrha var ikke helt sikker på hvad det var, men det skjulte hun. "Okay." Så smilede hun. "Er du ny her i byen? Jeg mener ikke at have set dig for nylig. Men vi har selvfølgelig også kun været her en uges tid."
Hun pakkede krystallerne sammen, og puttede dem ned i pungen igen. Så rettede hun sig lidt op. Solen havde brudt igennem træets beskyttende skygge mens de talte, og nu kunne hun mærke hvordan hun svedte. Der blev altid så varmt inde i byen om sommeren, og det var umuligt at finde en enkelt lille brise nogen steder. Måske hun skulle tage en af hundene med udenfor byen lidt, senere i dag? Det ville i hvert fald være dejligt.
Oreo Foglake

Oreo Foglake

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 190 cm

Oreo 19.07.2009 18:12
Oreo sad tilbage og nød solens stråler, han havde ikke så meget imod varmen når han ikke var tvunget til at lave noget specielt fysisk. Han havde altid foretrukket at være udendørs efter et godt regnskyl, det gav sådan en skøn atmosfære i luften der var ubeskrivelig, men som han holdte så meget af.

"Jeg kom hertil for et par dage siden, fra Mørkets skov." Sagde han for at besvare Pyrrhas spørgsmål. "Men jeg rejser snart igen."

((Skal lige spise, kommer igen om ikke så længe))
Blind with rage to kill,
a turn for the worst
the hunger the thirst,
scars of pleasure
enjoyment in it
to much to measure
Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 19.07.2009 18:18
Pyrrha rynkede panden. "Mørkets skov? Men... Jeg har altid hørt, at der var virkelig ubehageligt at være. Men okay," tilføjede hun hurtigt, "Jeg har jo selvfølgelig heller aldrig været der. Så du er bare på gennemrejse? Hvor skal du hen bag efter?" Hun var virkelig ved at blive nysgerrig. Så huskede hun sine manerer - til dels. "De må undskylde at jeg spørger så meget," tilføjede hun afdæmpet. Men hendes øjne glødede stadig af nysgerrighed.
Oreo Foglake

Oreo Foglake

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 190 cm

Oreo 19.07.2009 18:38
Oreo smilede venligt "Det er skam i orden, hvis man ikke stiller spørgsmål kan man jo ikke regne med nogen svar."

Oreo havde intet imod Pyrrhas spørgen, tværtimod, hun mindede ham faktisk om hans brødre, hvordan de også altid plejede at komme og stillede ham det ene spørgsmål efter det andet, dengang han stadig boede i landsbyen med sin familie. Han blev lidt sørmodig af at tænke på dem, han havde ikke været hjemme i flere år, og han savnede dem utrolig meget, men lige nu havde han bare så meget der skulle gøres.

Han kom pludselig i tanke om at han ikke var alene, det lignede ham ellers ikke pludselige at blive så uopmærksom på ham selv og hans omgivelser. Han rømmede sig en smule for han svarede Pyrrha på hendes spørgsmål.

"Ja, man kan godt sige jeg er på gennemrejse, men hvor jeg tager hen ved jeg sådan set ikke. Hvorend mine fødder bærer mig." Grinede han lidt, mens han rakte hans hænder op for at sætte hans lange hestehale bedre.
Blind with rage to kill,
a turn for the worst
the hunger the thirst,
scars of pleasure
enjoyment in it
to much to measure
Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 19.07.2009 19:02
(( Sry, vi skulle lige spise xD ))

Pyrrha grinede til ham. Så han var også en rejsende. "Jeg kender godt det med, bare at rejse derhen hvor man nu kommer. Selvom vores rejseri er noget planlagt. Og jeg har ikke så meget at skulle have sagt om, hvor vi skal hen." Hun sukkede hørligt, for at vise, hvor utilfreds hun var med det.
"Men en eller anden dag," sagde hun, og lyste op i et smil igen, "en eller anden dag, vil jeg rejse ud i verden. Bare ud og se det hele, uden en familie, der bestemmer alt hvad man skal gøre. Og så vil jeg også bare tage derhen hvor mine fødder bringer mig!"
Hun kunne godt lide at tale med Oreo. En, som rent faktisk tog hende alvorligt, og som ikke bare betragtede hende som en lille dum unge.
"Fortæl mig om nogen af de steder du har været," bad hun. "Vi holder næsten kun til i byerne, og når vi er ude på landet, møder vi næsten aldrig nogen. Og vi har heller ikke tid til at se ordentligt på ting."
Oreo Foglake

Oreo Foglake

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 190 cm

Oreo 19.07.2009 19:34
Oreo så frem for sig mens han mindes nogle af de steder han havde været.

"Der var dengang jeg var på klippeøen. Det var et fredfyldt sted med den mest fantastiske natur og utrolige væsner, og man følte sig fri fra hverdagens daglige bekymringer. I hvert fald om dagen. Det var straks værre om natten, klippeøen er de fleste vampyres hejmsted, og lad mig blot sige, de vampyrer jeg stødte på var ikke specielt glade for uinviterede gæster." Oreo børstede nogle løse totter hår tilbage bag øret og holdte stadig sit blik fremadrettet uden rigtig at fokusere på noget.
Blind with rage to kill,
a turn for the worst
the hunger the thirst,
scars of pleasure
enjoyment in it
to much to measure
Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 19.07.2009 20:00
Pyrrha gøs let ved tanken. "Hvad i alverden lavede du dog der så, hvis der var vampyrer? Jeg har hørt, at de er overnaturligt stærke, og næsten umuligt at slå ihjel." Ved nærmere eftertanke kunne de historier godt være stærkt overdrevne. Det var Vale der havde fortalt det, og han elskede at overdrive, så han kunne skræmme hende.
Pyrrha rejste sig op, og strakte sig let. Hun var efterhånden ved at blive sulten. Men hun havde heller ikke lyst til at forlade Oreo, når nu de snakkede så godt sammen. "Sååehh.. Hvor længe bliver du i byen?" Hun var ikke sikker på, om hun allerede havde fået det at vide, så hun spurgte bare for en sikkerhedsskyldt.
Oreo Foglake

Oreo Foglake

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 190 cm

Oreo 19.07.2009 22:06
Oreo tænkte sig om et et øjeblik.
"Omkring 3 dage, så må jeg videre." Sagde han og vendte sig mod Pyrrha.
Blind with rage to kill,
a turn for the worst
the hunger the thirst,
scars of pleasure
enjoyment in it
to much to measure
Pyrrha Gunnarsdatter

Pyrrha Gunnarsdatter

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 165 cm

Ekko 21.07.2009 14:39
"Så du videre??" spurgte Pyrrha undrende. "Jeg troede ellers, at du bare gik, hvor det nu lige passede dig?" Hvor lidt hun end ville indrømme det, følte hun allerede at Oreo var en ven - som hun ikke havde særligt mange af, eftersom de nu rejste så meget. Og hun havde håbet, at de måske også kunne snakke lidt sammen. Så gjorde det jo heller ikke så meget, at han tilmed var en ung mand. Hun prøvede at skjule sin skuffelse, og fingererede ved fløjten igen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12