Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 18.06.2009 23:57
Xenix sukkede opgivende da han endnu engang benægtede at fortælle hende hvor hans landsby lå, stædige dværge, hun opfangede dog hurtigt en anden tilstedeværelse og så mod Ohjah der kom frem, urtensduft var karakteristisk, og hun var med det samme kar over at han var påvirket, hun mente bestemt at have set andre dyrke denne specielle plante. "Goddag hr. Urt.. Jeg er har blot for mine studier, denne dværg leder vidst efter dronningen!" sagde hun og pegede ned på dværgen, med en diskret og høflig armbevægelse. "og dem selv?" hun lod blikket glide over ham med en vurderende mine, men vendte så blikket modhimlen for at vurdere tidspunktet

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Ovthic Erval

Ovthic Erval

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 168 år

Højde / 115 cm

Nichols 19.06.2009 08:56
Ovthic så ned i sin notebog da en afart af hans sprog lød, han løftede hovedet og så en højere Han. Det måtte det da være, men hudfarven så noget andeledes ud end hvad Ovthic havde forventet.
''(Bolduumsk/Ovthic's sprog)Du kan tala mitt språk?(grunden til at jeg skriver svensk r for at Ohjah kan tale dansk dværgsk og jeg svensk dværgsk og på den måde vil det måske virke lidt mere realistisk XD)
Solen steg ned længre nede af landet, og nattens dyr begyndte at vise sig.
jeg skal nok til at finde et hvile sted... Ovthic så sig roligt omkring efter en hule eller lign. men intet her, han gav tegn til statuen at den skulle løfte ham op på dens skulder så han ikke behøvede at gå da hans energi blev mindre da solen steg ned.
Da han kom op på skulderen så han kort ned i sin ord/sætningsbog. ''jeg...skal finde mig...et hvile sted..''
Han så så op og vinkede vendligt til Xenix og til den ny komne, ''verhilset!'' kom det vendligt fra ham, og statuen traskede væk med Ovthic på skulderen ned af bjerget.

(skal på ferie nu....og jeg ville ikke fange jer i mega frys >o< )

//out
Ovthic Erval 1.15m høj

Even the shortest trip.
May be the longest jorney.
Ovthic Erval

Ovthic Erval

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 168 år

Højde / 115 cm

Nichols 19.06.2009 08:56
Ovthic så ned i sin notebog da en afart af hans sprog lød, han løftede hovedet og så en højere Han. Det måtte det da være, men hudfarven så noget andeledes ud end hvad Ovthic havde forventet.
''(Bolduumsk/Ovthic's sprog)Du kan tala mitt språk?(grunden til at jeg skriver svensk r for at Ohjah kan tale dansk dværgsk og jeg svensk dværgsk og på den måde vil det måske virke lidt mere realistisk XD)
Solen steg ned længre nede af landet, og nattens dyr begyndte at vise sig.
jeg skal nok til at finde et hvile sted... Ovthic så sig roligt omkring efter en hule eller lign. men intet her, han gav tegn til statuen at den skulle løfte ham op på dens skulder så han ikke behøvede at gå da hans energi blev mindre da solen steg ned.
Da han kom op på skulderen så han kort ned i sin ord/sætningsbog. ''jeg...skal finde mig...et hvile sted..''
Han så så op og vinkede vendligt til Xenix og til den ny komne, ''verhilset!'' kom det vendligt fra ham, og statuen traskede væk med Ovthic på skulderen ned af bjerget.

(skal på ferie nu....og jeg ville ikke fange jer i mega frys >o< )

//out
Ovthic Erval 1.15m høj

Even the shortest trip.
May be the longest jorney.
Ohjah Makur

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 23.06.2009 00:27
Ohjah nikkede lidt eftertænksomt over de to's møde ved dette sted, men skænkede det ellers ingen tanke.
Han var alt for fascineret af den lille dværg, da man sjældent så disse små finurlige typer længere.

En smule skuffet kiggede han efter dværgen da han havde sagt farvel, og vendte så hovedet mod Xenix.

"Jeg passerer bare videre, da jeg kan mærke sulten snart overmander mig så jeg æder dig levende"
, sagde han kækt og blinkede til hende.
Med et sug fra sin djep, vendte han på stedet og traskede derfra imens han nynnede en glad melodi.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12