En lille lund, lidt væk fra grusvejen

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 19:58
hun sukker, og puster lettere opgivende til de lange hårtotter, der dækker hendes pande, inden smilet vender tilbage. okay- ham her var ikke så nem at knække.
Hun tøver lidt, imens hun snor sit hår om fingeren, tænksomt. Var det en slave han søgte kunne han godt droppe det! hun havde fået nok af at være slave.

"Jamen kære Lucius- hvad er det så du søger? hvad har jeg, der kan få dig overtalt til at give en kvinde som mig noget ordentligt tøj på?" Siger hun, og vender ryggen til ham, afventende hans svar... Hun nyder at lege lidt med ham, præcis som en kat leger med sit bytte...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 20:07
Han tænkte over det. Hvad havde han egentlig brug for? En som hende kunne vel ikke fremtrylle en fantastisk sted at bo, det var vel langt over hvad hun var i stand til.
"Hmm", han kiggede vurderende på hende. Kunne man overhovedet slå en fair handel af med en som hende? Han sukkede højlydt så ved svaret, der nærmest lyste ud af hende og hendes forfærdelige tøj.
"Penge... Du skylder mig det dobbelte af, hvad jeg giver dig. Og hvis du ikke kan tilbage betale inden en måned..." han tænkte atter, over hvad der ville være et mareridt for en som hende.
"... Må jeg klippe alt dit hår af... Og så skal du også give mig din hat", sagde han roligt og smilede. Det var nærmest latterligt. Han ville sikkert aldrig få, hvad han brugte på hende tilbage. Det var vel den dårligste handel, han nogen sinde kunne lave. Men hvad.. Så havde han da noget at more sig over.

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 20:32
Yang står nærmest lamslået, i et kort øjeblik, før hun slår en skraldende latter op. Da det går op for hende, at han mener det seriøst, bliver hendes ansigt mut, og hun hæver øjenbrynene.

"Hva'? næææh, du så hellere gå i det her- hvis jeg skal betale, kunne jeg jo lige så godt gå i en butik!" siger hun, og hæver hånden lidt til afslag.

"ærgeligt med sådanne folk, der ikke forstår sig på en god handel" fnyser hun, og drejer om på hælen, med mine til at gå fra stedet...
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 20:42
Hendes latter kommer noget så bag på ham, og Lucius kan ikke lade hver med at blive en smule tvær, da han bliver til grin.
"Hmf, en som dig har jo åbenbart ikke andet at tilbyde" svarer han skarpt. Det eneste han egenligt var intereseret i, var et perfekt sted at bo eller penge. Andet kunne vel skaffes
"Ærgeligt vi andre skal gå rundt og se på sådan klædte skabninger", svarer han irriteret, hentydende til hende.

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 20:56
Hun nyder at se ham gjordt til grin, nyder at styre ham. et smil planter sig på hendes bløde læber, idét hun vender sig om, og betragter ham, med øjenbrynene løftet.

"Ak ja, mænd som dig forstår bare ikke, hvad jeg kan tilbyde" hun sukker falsk, og lader vinden fange hendes skulderlange hår.

"Men du så mig vel også hellere helt uden tøj på, ikke sandt? sådan er I alle" hun stryger håret væk fra øjnene, og betragter stjernerne, der langsomt titter frem på den mørkerøde himmel
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 21:05
Hendes svar gør ham noget så irriteret, men han skjuler det ganske godt. Hvor han dog hader at blive latterliggjort... Og så af en kvinde! Han takkede inderligt her ikke var andre, og ignorede hendes første kommentar.
"Bestemt ikke. Det ville være et syn jeg i den grad, helst ville være fri for" svarer han, som hentydning til at hun ikke virkede spor tiltrækkende. Han fastholdte stædigt blikket på hende. Hvilken dum tøs hun dog pludselig var blevet!

Call Me Lucius Ruben
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.03.2009 21:19
De visne blade rasler, da Yang, uden at svare Lucius, drejer om på hælen. hun ser sig over skulderen, og sender ham et tomt blik, før hun siger;

"Farvel Lucius. Det var... hyggeligt... at sludre med dig"
Et blændene lys omfavner hende, før hun som en lille, grå, ulv løber derfra...

//OUT
~no pain, no gain ~

Lucius Ruben

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 01.03.2009 21:25
En kort uforståelig mumlen er hans eneste svar. Han står stille et stykke tid, sukker så højlydt irriteret og forlader stedet.

//out

Call Me Lucius Ruben
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.06.2009 16:37
Det var en lidt sen eftermiddag men det var en mild tempratur, fuglende sang og græshopperne gav lyd fra sig.
Drea sad i græsset og holdte fast om hendes bue, hun havde endnu ikke fået pile så det var noget dumt at ha den hvis der skulle ske noget uforventet.
Hun holdte blidt med den anden hånd om hendes blå sten, den lyste svagt som et tegn på at der ikke skete noget omkring hende.
En tryg føelse kom igennem hende mens hun holdte om stenen, og fuglendes sang hjalp også på humøret.
Et mindre smil bredte sig hen over hendes læber mens hun så ned i det klarer vand som roligt flød forbi, med enkelte fisk som fulgte strømmen hen mod landsbyen.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.06.2009 16:47
Rex vandrede igennem byen. Han var en smule forslået. Han havde dybe rifter i højre side af ansigtet, fra kampen imod Kyoshiro. Hvorfor var han taget til landsbyen? Han var ikke sikker. Stilheden måske. Roen og freden. Han gik videre, langs grusvejen og drejede væk fra den, ud imod græsset. Han havde brug for at slappe lidt af. Han sukkede og så op i himlen. Solen varmede ham, og det var i grunden en dejlig fornemmelse. Han stoppede brat da han så en kvinde, ikke så langt fra ham. Han rørte sig ikke. Han var ikke bange for hende, men alligevel var der noget i ham, der fotalt ham, at han skulle være på vagt.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.06.2009 16:56
Drea lagde buen fra sig og stak den venstre hånd ned i vandet, hun havde spottet en sten der var mørk og som derpå udskilte sig fra de andre.
Roligt trak hun hånden op igen og holdte den lille sten i hånden, hun betragtede den og lod mærke til nogle enkelte røde riller iden.
Den var smuk i hendes øjne, og hun bandt den ind i hendes nederdel for at hun kunne holde den da hun ikke havde nogle lommer.
Roligt lændte hun sig tilbage, stak føderne i vandet nærmest for at køle hende lidt og så roligt op på himlen.
ikke en sky på himlen...skønt

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.06.2009 17:22
Rex placerede hænderne i lommerne og betragtede hende indgående. "Stjæler De sten?" mumlede han roligt og lod tungen glide henover læberne. Han rettede sig op og stilte sig ved siden af hende. Han betragtede hende indgående og lod tungen glide henover læberne igen og satte sig på hug, ved siden af hende. Han betragtede hende indgående og undrede sig over hendes hud- og hårfave. Det passede da ikke sammen? Eller gjorde det? Han kendte ikke så godt til krystalianere.

"Eller måske varmer De den bare?" han hævede et øjnbryn og lod tungen glide henover læberne... Igen igen.

(sorry ventetiden. o.o Skulle lige ordne noget)
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.06.2009 17:32
Lydene omkring havde nærmest sat Drea i trance, men da en fremmed lyd kom frem rystede hun kort på hovedet og så sig bagover skulderen.
''øhm...nej hr?'' kom det roligt fra hende da en Mand stod vedsiden af hende.
hun rykkede sig lidt væk da hun ikke fandt det særligt behageligt at fremmede kom tæt på hende.
''er der da en ejer af stenen?'' hun så stille fra hende, mens hun med et uintresseret (et ad blik) blik så på ham.
har han lige spist? eller hvad laver han? hendes blik fulgte ukontroleret tungens bevægelser.
(det r bare iorden=D)

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.06.2009 17:46
Rex betragtede hende med et smil, og lo kort. Han rystede på hovedet. "Nej... Nej det er der ikke." Han rystede på hovedet og rynkede næsen. Han lod hånden glide igennem håret og satte sig ved siden af hende.
"Jeg håber ikke at De har noget imod at jeg sidder her."
Han sukkede og tog en dyb indånding. Luften var rar og kølig, og den nussede hans lunger. Han så op i himlen og smilte. "Dejligt vejr. Ikke sandt?" Han satte sig i skrædderstilling og pillede noget græs op med hænderne.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.06.2009 17:55
Blikket i hendes øjne blev lidt mere vendlige da han lo, og et mindre smil kom til syne i hende.
''Bare sid ned...den er alligevel ikke optaget'' kom det i en rolig og mild tone fra hende.
Hun trak sit venstre ben til sig og holdt om knæet med den venstre hånd, hun løsnede en krølle i sit hår med den højre hånd og betragtede derefter manden kort og så hurtigt op mod det nærmeste træ.
''jah...det er sommer og varme i luften'' hun smilte vendligt mens hun så ned mellem dem, der var passende mellem dem, ikke at hun ikke brød sig om fremmede, men at hun kunne komme væk hvis tingende gik galt.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.06.2009 18:14
( Venter da på dig XD )

Rex smilte roligt og rettede sig op. Han så på himlen og nød en kølende brise. "Sommer og varme," gentog han hende og rystede på hovedet. "Hvor dejligt." brummede han tonløst. Et eller andet sted hadede han varme. Sol var fint nok. Han var ikke vant til den sol der var hernede. Han var vant til solen i bjergene. Der var stor forskel. Solen hernede kunne man ikke skjule sig fra. Til gengæld var solen her midt i landet ikke så stærk. På den anden side var der sne i bjergene.

"Så hvorfor sidder en kvinde som De her og stjæler sten?" spurgte han roligt, blot for at få en samtale igang. Det ville vel være hyggeligere at have noget at snakke om, end at sidde og stirre.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.06.2009 18:40
(takker man for :lol: )

Roligt rakte hun ned efter stenen som var bundet ind i nederdelen og tog den frem.
''jeg ved ikke meget om sten og deres værdig...men jeg stjæler ikke...ved mindre den er ejet af en anden'' hun betragtede stenen imens hun roligt sagde de sætninger i en rolig tone.
Stenen var anderledes end de andre hun havde set rundt om i krystallandet, det havde hun sjovt nok bemærket.
''hvad får en mand som dem til at konfronterer en kvinde med en sten?'' lød det vendligt og lidt drillende fra hende. Hun sendte ham et vendligt smil og rakte blikket op mod en fugl som fløj noget over dem.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.06.2009 19:14
Han hævede et øjenbryn og smilte roligt til hende, af hendes ordvalg til spørgsmålet. "En mand som jeg..." han holdt en pause, "Har ikke så meget andet at lave." lo han og trak på skuldrene. "Jeg vil tro at det er den eneste grund jeg kan komme med."
Han så på fuglen og sukkede.
"Jeg ved nu heller ikke så meget om sten." indrømmede han og trak på skuldrene. "Men jeg er nu heller ikke ekspert," påpegede han og sukkede. Det var heller ikke lige noget der interesserede ham, men det undlod han at sige.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 02.06.2009 19:26
''det skal du ikke tænke på'' hun så hen på ham med et smilende blik ''det er jeg heller ikke selv''
Roligt bandt hun stenen fast i sin nederdel igen.
Hun vendte blikket igen mod ham og betragtede ham lidt længere end før,
spøjs fyr...men han virker da flink ud... hun så ned på stenen, den lyste svagt som før så der var nok intet galt med ham.
Et lettet suk sneg si frem fra hende, siden den ikke lyste op som den havde gjort med en del andre mænd.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.06.2009 19:58
Han skævede til hendes blå sten, og derefter til hendes ansigt. Og så så han på stenen igen. Han hævede et øjnbryn. Hun havde måske et eller andet for pæne sten... Kvinder. De er da også umulige at forstå!
Han sukkede og trak på skuldrene. Sådan var det vel. Han så frem for sig, egentlig uden at vide hvad han så på. Han ville gerne sige noget, for at holde samtalen igang, men han nød stilheden. Det var rart ikke at skulle tænke. Det beroligede hans krop, der stadig var anspændt. Han knugede hænderne og borede fingrene ned i jorden. Han var stadig vred og irriteret. Han havde brug for at slå på et eller andet... Dog gemte han sin vrede ganske godt, bag sit hårde ansigt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Lux , Echo, jack
Lige nu: 4 | I dag: 12