"Er du okay?" spurgte han roligt uden at slippe Samson og Taylor med øjnene. Han så temmelig forvirret ud på det ... ja - han anede ikke hvordan han skulle beskrive det. Han pejede på det Cennet havde kastet. "Hvad..... Hvad er det?"
Alwyn 20.01.2009 19:40
Rex himlede med øjnene af de to "kæmpende". Hans ansigt kom igen til syne, som en reflektion i sværdet. "Har I to tænkt jer at slås ORDENTLIGT?! Eller skal I blot stå og snakke?!" hvæste han fustreret. I et lysglimt fløj sværdet ud af hånden på Samson og Rex landte i sandet med et bump. Han satte sig op i sandt og tog sig til hovedet. Han betragtede de to og rejste sig hurtigt op. Han bakkede tilbage og stoppede op tæt ved Cennet. "Er du okay?" spurgte han roligt uden at slippe Samson og Taylor med øjnene. Han så temmelig forvirret ud på det ... ja - han anede ikke hvordan han skulle beskrive det. Han pejede på det Cennet havde kastet. "Hvad..... Hvad er det?"
Nova 20.01.2009 19:50
Samson begyndte lettere at knurre af Taylor, men begyndte i sidste ende at grine vildt for sig. "Hvor er du morsom! Det ville jeg akkurat have sagt til dig!" Samson så efter sværdet. Det føltes som om at det blev revet ud af hans hånd, og at han slet ikke var i stand til at holde fast på det. Men han kunne jo sådan set heller ikke rigtig finde ud af at bruge det. Han var vandt til at klare sig med sine evner.
"Så hvis du ikke meget snart har tænkt dig at sige, hvad du vil mig, så vil jeg råde dig til at smutte fra stedet, inden jeg for alvor går til de stærke sager..," Samsons stemme lød lettere truende. Han ville kunne forhindre enhver af sine egne evner til at røre sig, for han havde dem jo selv. Så måtte Samson bare bruge sine muskler lidt, og sine højt trænede teknikker, hop, løb og slag.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Nova 20.01.2009 20:17
Samson havde nærmest gjort sig parrat til at angribe Taylor for fuld styrke. Samson havde langt fra givet hvad han havde i sig indtil videre. Han hævede let det ene øjenbryn, og pludselig gik det op for ham hvad knægten egentlig helt præcist ville. "Du taler om medlemsskab her?" Samson tænkte lidt på, at det var ret hurtigt at talen var gået omkring om dette, men selvfølgelig.. Samson havde ikke set ret mange stærke bander her i omegnen, det var alligevel svært at finde nogen rigtigt. Folk var gået hvert til sit, eller havde slået sig til lysets dronning eller mørkets lord, fordi de blev opløst.
Samson puttede sin daggert tilbage, og rørte ikke på sig. Den lille ting som Cennet havde smidt lå ikke ret langt væk fra sig, men Samson havde ikke rørt sig. Desuden, så havde han netop registreret noget komme flyvende, så han vidste at der lå noget der.
"Og det er du måske interesseret i?" Samson lagde armene over kors.
"Hmmn.."
*Hans evne er vel nyttig, ja.. Men vil jeg kunne holde ham her ud? Han har jo ikke den helt store respekt for mig* tænkte Samson, som var lettere i tvivl om denne mand havde fortjent stillingen til at kunne være med.
//Nova \\

Alwyn 20.01.2009 20:31
Rex hævede et øjnbryn og betragtede de to. Deres fjendtlighed var tydeligvis forsvundet. Han tog et skridt bagud, og overvejede sin situartion. Kunne han få problemer nu?Han lod tungen glide henover læberne og lukkede hænderne sammen.
*Jeg lister bare min vej nu,* tænkte han og bed tænderne hårdt sammen. Han lyttede til bølgernes brugsen og mærkede hvordan sandet havde afkølet hans fødder. Det gjorde ondt når han tog et skridt, men han måtte bide det i sig.
Han holdt vejret og bakkede hurtigt videre. Han skubbede sig selv ind bag statuen fra før og listede videre væk-ad derfra. Han holdt blikket fastnet imod de to, nu tilsyneladende, venne-agtige fyre. Han bed tænderne hårdt sammen igen og igen, og skar dem imod hinanden, så spidserne sled hinanden.
Nova 20.01.2009 20:35
Samson nikkede let."Sig mig først.. du kan kopire andres evner, ikke sandt? Hvor lang tid holder de normalt?" Samson smilte lidt. Han var klar til at virkelig at gå til angreb med sin magnetisme evne, eller, måske var det ikke helt angreb, og dog var det alligevel.
Brutus stod ude på sidelinjen. Den havde blikket rettet direkte på den lille flaske som lå og rodede rundt på jorden, den som Cennet havde kastet.
Dens øjne blev mere og mere vrede på den, og begyndte til sidst at stange ud i den blå luft, inden den nærmede sig den lille flaske (eller hvad det nu var), og holdt inde et stykke fra den. Den skulle lige se den lidt an!
//Nova \\

Uzuri 20.01.2009 20:41
Cennet forklarede hurtigt Rex hvad den kunne, men til hendes store skuffelse, havde hendes plan vidst ikke virket. Det havde den dog heller ikke behøvet, for de to mænd, var pludselig blevet helt rolige. Cennet så lidt på dem, da hun lagde mærke til den ophidsede tyr. "Åh, nej.." Mumlede hun lavt og håbede at tyren ikke ville løbe hen til bryggen. Hun kunne lige forestille sig hvad Samson ville gøre ved hende. Nova 20.01.2009 20:55
Samson nikkede let.Pludselig satte tyren afsted mod den liggende genstand på jorden, som Cennet havde smidt. Den stangede udefter genstanden og pludselig med et, stivnede den.
Samson så på sin stivnede tyr med totalt åbne overraskede øjne. Godt nok vidste han at den havde ligget der, men han havde stadig ikke vidst hvad den kunne. Han mærkede hvordan vreden brusede op i ham, det omkring hans tyr. Han vidste jo ikke at det bare var en midlertidig stivnelse, han troede virkelig at han havde midstet sin tyr.. Sin højtelskede kødædende tyr!
Arigt vendte han sig mod Cennet, så håret blev kastet rundt om hovedet på ham, netop som han lavede den bevægelse..
"DIG!" Hans øjne gik op i flammer, så man ikke længere kunne se nogen pupiller overhovedet!
Blodårene på muskler af overarmenene så nu nærmest ud til at springes!
//Nova \\

Uzuri 20.01.2009 21:01
Cennet så nervøst mod tyren og derefter på Samson. Hun havde lyst til at sige undskyld, men hun kunne ikke lige se hvad det skulle gøre. Hun så mod dyret, der stod helt stivnet. "Hvorfor skal han også have et dyr?" Tænkte hun frustreret. Cennet havde lavet bryggen, sådan at mennesker frøs i lidt over et halvt minut, så Cennet lige kunne nå at gøre, hvad hun skulle gøre, men med dyr, kunne det tage helt op til 10 minutter.Hun sukkede kort og afventede hvad Samson ville gøre. Samtidig rodede hun lidt i sin taske og ledte efter en til bryg, der kunne beskytte hende, hvis nu Samson angreb hende.
Nova 20.01.2009 21:21
Samson så tilbage på Taylor, stadig med flammer i øjnene. Hans temperament faldt lidt ned, men alligevel.. Hun havde jo lagt den ud foran Samson og Taylor. Var det for at anvende den på dem i stedet for?Han så atter på Cennet.
"Du har.. Lagt den ud for os?? " sagde Samson vredt, inden han med hastige skridt gik mod Cennet, og prøvede at få hende til at blive kastet langt tilbage, ind i en mur, med sin magnetisme evne.
"Taylor.. Hun har sådan set angrebet os..,"
//Nova \\

Alwyn 20.01.2009 21:23
Rex sukker lettet. Han konstaterer at de må klare sig selv derfra. Han havde blandet sig for meget allerede. Han skubbede sig selv videre igennem sandet. Han stoppede op da han hørte ordene 'hun har angrebet os'. Ville de to mænd angribe en forsvarsløs kvinde.Han stod stille med ryggen til sceneriet. Han var vel ligeglad. De måtte klare sig selv. Hvad vedkom det ham? Han så ned i sandet og gav sig selv ret. Det var ligemeget for hans vedkomne. De betød ikke noget for ham, så hvorfor bruge tid på dem ?
Uzuri 20.01.2009 21:26
Cennet hun fløj nærmest tilbage. Hun ramte muren og sank ned. Hun så lidt svimmelt op og tog sig til hovedet. "Hold dog op!" Sagde hun irriteret og glemte lidt hvor hun var - slaget. Hun så rundt og rejste sig besværligt. Hurtigt huskede hun det hele og så i sin hånd, hvor hun havde en anden bryg. Hun kastede den mod Samson og Taylor og glaset knustet hurtigt, selvom det kun var sand flasken ramte. Bryggen spredtes hurtigt. Den ville tager ens evner fra en i et par timer. Noget der ville være meget nyttigt for Cennet, men måske ikke så nyttigt for dem. Nova 20.01.2009 21:39
Samson så sig over skulderen, hen på Taylor. " Du er optaget af gruppen.. Jeg ved hvad du kan, sådan nogle lunde.. om ikke andet, så kan du altid blive testet senere..," sagde Samson og smilte lidt.
Samson mærkede pludselig den magiske kraft forsvinde fra sit lille 'bibliotek' i kroppen. Han så ned af sig selv, prøvede ihærdig at få det frem igen, men forgæves. Hverken magnetisme eller ild kunne laves.
Han hvæsede kræftigt af Cennet.
"Hva..," Dette skulle ikke holde Samson tilbage.
Han satte sig op i en hurtig fart, løb 2 meter op af en gammel mur bag Cennet, lavede en enkelt saltomortale, og landede ligeforan Cennet, hvor han stillede sig ved siden af Taylor.
"Tror du at det ville kunne skåne dig?" Knurrede Samson og musklerne blev spændt en hel del.
((rettet))
//Nova \\

Uzuri 20.01.2009 21:45
Først vendte hun sin opmærksomhed mod Taylor.. "Teknisk set er jeg ligeså meget en heks som du er en troldmand, så pas på med, hvad du siger.." Og så Samson.. "Næh, det regnede jeg ikke med.. Men jeg ville bare se om i kunne andet end at snakke og bruge jeres kræfter, for indtil videre er det det eneste jeg har set.." Hvis hun overhovedet blev påvirket det mindste af at to voksne mænd stod og den ene havde fat i hendes håndled og den anden i hendes tøj, så viste hun det ihvertfald ikke. Hun så lidt på dem, ikke arrogant eller hånende eller noget som helst, bare med et lille smil. Inderst inde rystede hun dog helt vildt og var ved at dø af skræk, for at dø. Men det ville hun ikke vise.
Alwyn 20.01.2009 21:47
Rex vendte om og løb nærmere dem."Ynkelige FJOLSER! Angriber I en forsvarsløs kvinde. I gør mig syg." hvæste han og knyttede hænderne. Han pejede på Taylor, "Slip hende øjeblikkeligt, eller du vil fortryde det!" advarede han og tog endnu et skridt fremad. Han tøvede i nogle sekunder. Da Samson nu også begyndte at tage fat i hende, bed han tænderne sammen. "Kujoner..."
De to mænd så temmelig forvirrede ud. *Mine evner? Var det dét han havde råbt? Det kunne måske blive min fordel...*
Han bed tænderne sammen og lod dem skære imod hinanden. Han holdt vejret og mærkede vreden boble indeni. Krystere. De var to mænd imod en kvinde. Forbandede kujoner. Hvor var deres ære?
Nova 20.01.2009 21:59
Samson smilte lidt, da han betragtede Taylor i aktion. Han vendte sig mod Rex."Hvad siger du?" Sagde Samson med en falsk blødsøden stemme.
Han gik med rolige skridt mod Rex, mens han lagde hovedet let på skrå.
"Forsvarer du denne kvinde? Kært..," Hans blik var ondskabsfuldt og ivrigt.
Han ville have denne knægt. Han ville HAVE ham!
"Vil du give os noget tilgengæld, for at kunne lade hende gå?" spurgte Samson så, mens han så tilsidst gik rundt om ham, ikke ret langt væk fra ham.
//Nova \\

Uzuri 20.01.2009 22:02
Cennet stivnede da hun så knivene og det blev ikke bedre, da de kom ned til hendes hals. Alligevel kunne hun ikke lade være med at svare Rex igen. "En forsvarsløs kvinde? Helt ærligt. Jeg har lige taget kræfterne fra dem begge og frosset ham ders tyr. Hvad har du gjort? Forvandlet dig til et våben?" Sagde hun mens hun prøvede ikke at bevæge sig særlig meget i frygt for knivene. Langsomt prøvede hun at nå hendes taske, men hun ville ikke have at de opdagede hendes taske, fuld af brygge."Du kan da bare bruge dine færdigheder. Så finder jeg da bare en urt. Jeg skal bruge et blad og noget vand og så klarer jeg mig.. Og der ligger en skov ikke så langt herfra, hvor jeg kan finde begge ting." Svarrede hun Taylor og smilte over hendes evne. Hun kunne hurtigt finde den, ved at gå ud af hendes krop og så kunne hendes krop ligge og hvile sig imens.
Alwyn 20.01.2009 22:06
Rex ville bakke, men han rørte sig ikke ud af flækken. Han bed sig i læben og stirrede vredt på den sorthårede. "Ja jeg forsvarer hende." brummede han og stirrede på den sorthårede. Han mærkede frygten pumpe i maven. "Jeg er ikke bange for dig." løj han køligt og sank en klump.Han lyttede til Cennets ord og bed tænderne sammen. "Utaknemmelige tøs!" råbte han fustreret af hende og rystede på hovedet.
*Slå koldt vand i blodet...*
Han knyttede næverne. Han var nød til at komme over til kvinden, hvis han skulle kunne blive hendes våben, men den her psykopat var i vejen. Han bed sig i læben og forsøgte at få styr på sin vejr trækning. Han gentog for sig selv, at han ikke var bange for ham. Han havde stået overfor andre trusler. Større trusler. Syntes han selv, man han tvivlede. Den her mand var ikke normal. Frygten fik det til at sejle for ham og han mistede kort balancen. Han var ikke sikker mere.
"Lad hende gå fri. Hendes frihed, hvad vil du have for den..?"
Nova 20.01.2009 22:21
Samson smilede lidt til Rex."Jeg vil have dig som min slave.. Eje dig.. Du skal adlyde mig.." Han slog en knytnæve ind i sin anden hånds håndflade, som om han allerede havde lovet ham tæsk.
"Jeg ville råde dig kræftigt til at tage imod dette, ellers, vil det for det første gå udover dig selv langt ud i fremtiden også, og ikke mindst hende. Du kan skåne en persons liv, vel og mærket.. I stedet for, at to liv skal tages.." Han smilte ondskabsfuldt.
Egentlig, var det dårligt noget valg. Samson ville bare forsøge igen og igen at få ham til at blive hans slave. Om ikke andet tvinge ham.
//Nova \\

Uzuri 20.01.2009 22:27
Cennet vred sig og prøvede at trække sig væk fra Taylor, men det lykkedes ikke rigtig. Hun blev dog ved alligevel. Hun sparkede ud efter Taylor og spyttede efter hans og Samsons ansigt. "Slip mig, svin!" Sagde hun og bandede voldsomt af dem begge. Hun vendte kort opmærksomheden mod Rex.. "Det må du meget undskylde.. Men jeg er fuld.. Jeg kan ikke gøre for det!" Sagde hun sarkastisk og skar et ansigt af ham, før hun igen sparkede hun efter dem begge to og gjorde hvad hun kunne for at komme fri. "Hvad skal du overhovedet med de brygge? Du kan ikke bruge dem til noget. Du kunne jo risikere at give dine modstandere dobbelt så stærke kræfter og sådan noget!" Sagde hun og håbede at han måske ville efterlade dem her, efter det her. Det havde taget lang tid at brygge alle dem der. Hun havde selvfølgelig en smule af det derhjemme, men ikke af dem alle sammen. Det ville sikkert ende med at hun blev nødt til at gå ned til blodsøen, hvis hun skulle kunne brygge alle de brygge. Hun så imod Samson og stoppede kort med at bevæge sig. "Hvordan kan du gøre det imod ham? Det er squ da ikke hans skyld at jeg prøvede at stoppe jer?!" Sagde hun irriteret over Samson. Alwyn 20.01.2009 22:30
Rex bed tænderne hårdt sammen af Samsons opførsel. "Jeg skal ikke være din slave. Jeg er ikke nogens slave. Ikke igen." hvæste han og knyttede næverne. "Jeg har ingen interesse for dig. Jeg er jo blot et simpelt våben." påpejede han roligt og missede med øjnene.
Han så skiftevis på de to mænd og sank en klump. Selvom de ikke havde nogle magiske kræfter, var de ikke harmløse - det vidste han dog. Han stirrede på Samson, men en smule væmmelse. Han havde oplevet det så mange gange igennem livet. Folk udnyttede hans evner. Han kunne gøre den usleste stodder til den mægtigste mand. Men kun så længe han selv ønskede det.
Han så på Cennet og vurderede sin situartion. Han sukkede og rystede på hovedet af sig selv. "Okay. Men slip hende fri først," han holdt en kort pause, "så holder jeg mit ord."
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet