Samson åbnede let sin mund af Sukis kommentar.
"Var din mund unge frøken!" vrissede Samson fornærmet.
"Det kommer til at koste dig næste gang jeg ser dig!" han fnøs tungt.
"SKRIIID Frank!" brølede han, dog ikke udover hele salen, lettere dæmpet, men alligevel højere end den normale volume på Samsons toneleje.
Samson ser mod Frank og kommer lige i det hurtige løb, til at se øjnene lyse. Frank havde jo lavet det nummer med ham nogle gange, og når Frank ligesom blev desperat, så gjorde han det gerne mod Samson.
Samson trådte et skridt tilbage, og lod sig vælte over en stol, for at bryde den mindste kontakt med øjnene.
Han lå henover stolen, men alligevel glad for ikke længere at kigge lige vedsiden af Franks øjne, da de alligevel langsomt ville kunne få en til at flytte blikket, fordi de lyste som de gjorde.
Han var ikke kommet til skade af at falde over stolen. Han kom hurtigt på benene, og lod sin magnetiske kraft kort være stærkere, så Frank muligvis ville gå nogle skridt tilbage.
"Det der Frank, det slipper du ikke udenom! Næste gang, når vi ikke er herinde, så får du med mig at bestille! Det kan jeg godt sige dig!" hvæsede han godt rasende.
Samson turde et eller andet sted ikke at være alt for højlydt, for han vidste ikke, om vagterne kunne huske ham for i forgårs, hvor Cassa satte 5 vagter til at holde øje med ham, og kun ham.
(( i orden ^^ .. du gør det bare så godt du kan :D ))
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †