Midvinterballet: det hyggelige hjørne

Night Crawler

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Night Crawler 02.01.2009 22:26
Nc sætter sig i en sofa, i hjørnet og læner sig behageligt tilbage. Han smiler og ser ud på dansegulvet, han hører en der sætter sig og ser mod modsatte armlæn; pigen med det røde hår.
Han smiler til hende og ligger hoved lidt på skrå, en dårlig vane efterhånden.. " Hej " siger han venligt da hun ikke har sagt noget i et stykke tid. Måske er hun genert? han purre op i håret og smiler skævt..hvem ved. Han ser ned af hende, det er altid spøjst at se hvad folk vælger at tage på sådan en her aften. Han smiler, kjolen er flot men ikke pralende.. Han ser tilbage på hendes ansigt med et smil. Skæver kort forbi til de andre, de er jo lidt i samme båd ikke? uden partner?

-photobucket

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 02.01.2009 22:31
"Hej.." Svarrede Cennet og havde kort efter lyst til at slå sig selv.
"Ehm.. Jeg er Cennet.." Sagde hun så. Hun havde fra helt lille næsten hadet folk der bare svarrede hej og så efterlod en i akavet stilhed, og nu var hun også selv sådan. Hun smilede venligt til ham og håbede på at han var sød nok og ikke sådan en ligesom Hauru.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 02.01.2009 22:32
Renatika skynder sig at hæve glasset og nikke høfligt til Cennet da hun smiler. Lidt manerer har hun dog, det bliver man nød til at få når den eneste måde at tjene til dagen på er at rende ærinder for byens købmænd. Erfaringer viser at lønen falder drastisk hvis man blot smider varerne på gulvet og skrider igen. Selv om at hun ikke kom til festen for at gøre venskaber, kan hun ikke lade være med at blive skuffet da den rødhårede pige går igen og sætter sig et stykke væk. Lige i det øjeblik ville hun næsten ønske at der var nogen hun kendte.

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Night Crawler

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Night Crawler 02.01.2009 22:36
"Aha Cennet " Han smiler og gentager navnet et par gange. Alle har jo mystiske navne her, ikke fordi han skulle snakke.. desuden er Cennet rimelig nemt. hvor ville han hen med det?
"Jeg er Nc .. for Night Crawler " Smilet er igen venligt. " hm.. Her alene?" spørg han nysgerigt, og ser rundt efter en mulig partner til hende. Men de fleste står og snakker, hans blik havner på pigen med det rødbrune hår.. for det var en pige? han smiler til hende. Selv om han fornemmer hendes blik mere er på Cennet..

-photobucket

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 02.01.2009 22:43
"Javel.. Men så hej, Nc.." Hun sank ned i sofaen, så hun ikke mere sad på armlænet. Hun satte sig dog hurtigt ordentligt op, da hun ellers sad i en rimelig akavet stilling. Hun smilede lidt mens hun svarrede.
"Ja.. Jeg kender ikke særlig mange og jeg tror heller ikke der var nogen der ville invitere mig med. Men det er fint nok. Jeg har ikke noget imod at gå alene. Hvad med dig?" Spurgte hun og prøvede at beherske sig lidt da hun for ikke særlig lang tid siden skræmte en kvinde væk, med sin opførsel. Hun så lidt hen på den nye der var kommet. Cennet betragtede hende lidt. Hun så ikke så mange der var mørke i huden, men det var ikke noget der gjorde Cennet noget.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.01.2009 22:47
Aishe skæver lidt mod den brunhårede pige, og vender sig lidt mod hende. Eller personen, der lignede en pige. Selvom tøjet er til drenge.. Eller i hvert fald ret drenget.
"God aften." hendes stemme er rolig, og hun hælder kort noget op i et glas, før hun nipper til det, og igen retter opmærksomheden på pigen.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 02.01.2009 22:50
((Argh, hun kan ikke være specielt god til at forklæde sig, hvis han kan se hun er en pige xD))

Renatikas blik veklser fortsat imellem Cennet og NC, men da hun bemærker en nyankommen, kigger hun for en kort stund på hende. Overrasket løfter hun det ene øjenbryn. Hun så... underlig ud. Ikke grundet hendes sjældne hudfarve, tværtimod, Renatika var skam vant til en temmelig bred farveskala. Men der var et eller andet ved tøsen der fik det til at løbe koldt ned af ryggen på hende.. Hurtigt får hun det dog rystet af sig og blikket ledes tilbage på de to i sofaen. Let trippende forsøger hun at høre hvad de snakker om, men er for langt væk. Noget overflødig luft i munden bliver pustet ud, og efter en hurtig slurk fra glasset går hun til sin egen store overraskelse hen mod den rødhårede og den hvidtklædte. Hun springer dog omtrent en halv meter op i luften af forskrækkelse da hun pludselig bliver hilst på, snurrer hastigt rundt og udbryder:
"God! ..aften!"

Night Crawler

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Night Crawler 02.01.2009 22:55
Han smiler skævt.. " Årh.. vær ikke så kritisk overfor dig selv..der er sikkert nogle der ville " siger han opmundrende og ser hen mod den nyankomne. Hans blik stivner let og han ser undrende på hende, ikke fordi hun har en anderledes hudfarve egentlig har han ikke lagt mærke til det endnu, der er bare noget over hende.. noget mystisk..? Han ser tilbage på Cennet og ryster den mærkelige følelse af sig.
" Ehm.. hende jeg ville have inviteret var der ikke.. så tog her hen alene.. " siger han smilende og klør sig i nakken.

-photobucket

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.01.2009 22:57
((Hun ved det heller ikke, men jeg skriver bare hun xD; ))

Aishe skævede lidt mod den nyankomne, som havde mørkt hud som hun, men noget ved hende, gav hende lyst til at gå sin vej. Da personen hun havde hilst på, noget forskrækket smilede igen, spredte et mindre smil sig over hendes læber.
"Undskyld, Forskrækkede jeg Dem?"
Hun nippede let til sit glas.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 02.01.2009 23:03
((Oh good x3))

Efter en hel del rømmen og trippen rundt mens hun forsøger at få vejret igen, kommer Renatika endelig frem med et svar;
"Nej, overhovedet ikke."
...Måske ikke det sandeste svar.
Hun vælger at følge Aishes eksempel og løfter glasset til munden, mens hun skævende betrager Cennet og Nc, til trods for at der rent faktisk er nogen der taler til hende. Og som ikke kalder hende tyveknægt og smider med tunge objekter. Blikket blev dog hurtigt nærmest draget mod den mørklødede pige, som Renatika først nu indser smiler til hende. Et flygtigt, temmeligt skævt og forvredent smil bliver sendt tilbage til hende, før hun igen retter opmærksomheden mod Aishe. Alle disse personer.
"Blev.. De.. forskrækket?" Mumler hun småforvirret med en dybere stemme end normalt, i et dårligt forsøg på at lyde mere maskulin.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 02.01.2009 23:09
Cennet lagde godt mærke til at de fleste hurtigt så væk efter de havde bemærket den nyankomne. Selv kunne hun ikke mærke noget underligt ved Sherakazit.. Hun syntes bare at hun så sød ud. Måske lidt ensom? "Hm.. Måske.. Hvem var det du ville invitere?" Spurgte hun nysgerrigt efter hun havde vendt sig mod Nc igen. "Din kæreste?" Spurgte hun helt roligt, uden noget problem med at spørge om sådanne ting. Hun tænkte ikke særlig meget på sådan noget. Hun havde aldrig rigtig været sammen med drenge. Morgan var den eneste hun kendte af hankøn, så hun skænkede slet ikke sådan noget nogle tanker - derfor var hun helt, ja, nærmest ligeglad, med at snakke om det emne..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.01.2009 23:12
"Ahah." Aishe snor let et hårtot om sin finger, og sørger for at den del af ansigtet det hænger ned over fortsat skjules.
"Jeg fik en kvalmende fornemmelse, lige med et, men jeg vil ikke mene at det skyldes dig." svarede kvinden roligt, inden hun igen nippede til sit glas.
"Du forskrækkede mig i hvert fald ikke." tilføjede hun så, i en let beroligende tone. For at være klart, havde den kvalmende fornemmelse endnu ikke forladt hende. Hun forsøgte at identificere sig med hvad der kunne være grunden til det. Men eftersom at Aishe intet har med ånder at gøre, har hun ingensom helst viden inden for dette fag. Hun skæver lidt mod manden og den rødhårede pige, som drengen foran hende, lader til at have en del interesse for.
"nogen du kender?" spørger hun blidt.
//Aishe Petsha

Night Crawler

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Night Crawler 02.01.2009 23:17
Nc ser tilbage på pigen med den mørke hud og følger hende med øjnene, han venter til hun ser mod ham og smiler så venligt. Det lignede ham ikke at være uhøflig på grund af en mystisk aura..
Han vendte blikket tilbage på Cennet med et smil.. " Ehm.. jeg er ikke sikker " siger han og klør sig i panden. Bare at tænke på det hele giver ham hovedpine.
" Kender du personen med det mørkerøde hår? " Spørg han nysgerigt og ser varmt mod pigen..

-photobucket
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 02.01.2009 23:18
Det er kun med et halvt øre at Renatika lytter efter hvad pigen overfor hende siger, men da hun pludselig stiller et spørgsmål føler hun sig næsten tvunget til at rette blikket tilbage, hvilket hun også hastigt - måske lidt for hastigt - gør.
"Hvadhvem?" udbryder hun med det ene øje på Aishe, det andet på de to i sofaen, men taler så mere lavmeldt, "...nej.."
Hun tager en slurk af sit glas og lader væsken skvulpe lidt rundt i munden. Hun ved ikke helt hvorfor de to optager hende så meget. Omverdenen plejer ikke at interessere hende så meget som i dag. Overvejende betragter hun så Aishe med de forskelligfarvede, skjulte øjne.
"Har vi.. mødt hinanden før?" spørger hun så, delvist mumlende, "Hvad hedder De?"
Hun mærker et blik i nakken, men behærsker sig fra at se efter.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 02.01.2009 23:21
"Hm.. Jeg tror jeg måske har set hende på et tidspunkt for lang tid siden, men jeg tror ikke jeg kender hende personligt?" Sagde hun og trippede lidt rastløs med fødderne. Et stykke tid efter smed hun skoene. Hun sad lidt og kiggede på hendes nu bare tæer og smilede så. "Åhh.. Jeg vil gerne danse.." Mumlede hun lidt for sig selv og sad og hoppede lidt.. "Kender du hende?" Spurgte hun så for at få samtalen til at køre lidt endnu.. Hun betragtede lidt Renatika.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.01.2009 23:30
Hun løfter det ene øjenbryn over pigens (bare så jeg ikke bliver forvirret selv xD; ) næsten lidt for hastige reaktion. Aishe mindes om et dyr, et nervøst et. Nu lægger hun mærke til de forskellige øjenfarver pigen bærer, og hun ser lidt på hende.
"Ah, det kunne godt være." siger hun roligt, da hun svarer et nej. Men da hun så spørger om de to kender hinanden, fulgt af det typiske, hvad hedder du?-spørgsmål, sætter Aishe hovedet lidt på skrå, og betragter hende.
"Mh, nej, det vil jeg ikke tro." lyder hendes rolige svar. "Aishe. Hvad er dit navn?"
//Aishe Petsha
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 02.01.2009 23:48
Selv med spidsede ører kan Renatika ikke høre meget andet af Cennet og Nc's samtale end "kender" og "tidspunkt", men hun betragter fortsat Aisha med et intenst blik, ude af stand til at komme i tanke om hvor hun husker hende fra.
"Hrm.. uh, R-Rolf." Mumler hun hurtigt, og undgår fortsat at fange pigens blik. Øjenkontakt har aldrig været hendes stærkeste side, hvilket også er derfor hun normalt går med pandehåret ned til næsen.

((argh, korthed))

Night Crawler

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Night Crawler 02.01.2009 23:52
( Mit net er ekstremt dårligt.. :/ Så smutter desvære .. ses )

Nc ser stadig mod personen med det mørkerøde hår.. " Ehm.. nej.. " siger han med et smil og ser mod Cennet.. " hun virkede bare som om hun kendte dig " siger han forklarende og stryer håret væk.
" Jeg.. bliver nok nød til at gå nu.. Meen.. hvis jeg kommer i morgen, inviterer jeg dig gerne ud på danse gulvet " siger han varmt og rejser sig.
Han smiler til hende.. " Vi ses på et tidspunkt " han smiler skævt og går mod udgangen.. På vejen smiler han til personen med det mørkerøde hår og pigen, personen er sammen med.
Han ser sig om efter den mørkhudede, men forgæves.. hm.. Han vinker til Cennet og forsvinder i en let sølv dis.

-photobucket

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.01.2009 23:57
Aishe bider godt mærke i det let intense blik, og sigøjneren føler sig ikke veltilpas under det. Hun ignorerer det dog, på trods af.. At ja.
"Rolf? Det var dog et kønt navn." siger hun, komplimenterende, inden hun så slår blikket væk, fra ham. Eller hende som det jo rent faktisk er.
Hun tager et stort tår af sit glas, og tømmer det næsten. Der var ikke så meget i. Det plejer der ikke at være. Glassenes størrelser snyder.
//Aishe Petsha

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 03.01.2009 00:00
Cennet så lidt efter Nc.. Smilede lidt glad efter hans bemærkning om at danse. Efter han var væk så hun lidt hen på de to der stod og snakkede. Hun hoppede lidt rastløs med benene. Kort efter var hun oppe og gav sig til at snurre rundt, indtil hun var ved at vælte. Hun trak vejret dybt ind og hqvde lyst til at synge eller råbe eller et eller andet. Hun smilte lidt og dansede lidt rundt. Det kunne godt være at hun ikke havde nogen at danse med, men det skulle da ikke holde hende fra at danse..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , jack, Krystal
Lige nu: 3 | I dag: 15