Cennets hytte

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 15:44
Cennet havde efterhånden sovet i et stykke tid, så hun var langsomt begyndt at vågne. Det første hun tænkte da hun vågnede var hvor ondt det gjorde i hendes hals.
Hun klædte sig af og to en af hendes lette, korte blomstrede kjoler på. Hun var ikke det mindste bekymret om vejret. Hun gik ud i haven for at finde nogle urter, der kunne hjælpe på smerterne.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 15:52
Måske var det bare Morgans konstante paranoia overfor vejret, for han kunne ikke lade være med at havde fornemmelsen af at det ville begynde at regne. Og han hadede regn. Himlen var indtil videre stadig blå, og skyerne lå på kanten af horisonten, ventende på det øjeblik han tog sine parader ned, men det ville han ikke!
Han tog nogle bestemte skridt over mod Cennet, da han så hende gå ud af huset og ud i sin have. Han havde set større haver i sit liv, men den her havde nogle urter han aldrig havde set før. Hvorfor, anede han ikke.
"god' eftermiddag!" at det var eftermiddag bedømte han på solens position.
Da det kom til stykket vidste han faktisk ikke hvad han skulle sige mere. Mennesker havde aldrig rigtigt været hans ting, kunne bedre lide astronomi.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
First star I see tonight.
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 15:58
Cennet blev lidt forskrækket da hun hørte ham. Men hun slappede hurtigt af igen, da hun så det var Morgan. "Hej." Sagde hun bare og fandt den urte hun skulle bruge. Hun så lidt hen på ham. Hun var ikke sikker på om han ville følge med ad sig selv, eller om hun skulle sige at han godt måtte..
Hun gik ud fra at han godt selv kunne finde ud af at komme ind, så hun gik selv ind.
Hun fandt et lille glas med noget koldt vand, og en cylinder formet sten. Hun begyndte at 'kvase' det lille stykke blad hun havde taget. Hun hældte så resultatet ned i det kolde vand, og rørte lidt rundt med sin finger. Derefter drak hun det hurtigt. Det smagte af meget, men det hjalp hurtigt på smerterne..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 16:05
Han gik bare udfra at han skulle følge efter, tydeligt beroligt da taget så nogenlunde tæt ud. "Det skulle nok kunne holde regn ude!" Tænkte han triumferende, som havde han vundet et slag "Ha!"
Da han var kommet ind og havde kigget sig lidt rundt, blev han imponeret over det store lager hun havde af urter. Tydeligt meget mere kyndig i det at brygge, tog han et langt skridt over mod dem, hvorefter han på skift løftede dem tåt på ansigtet og undersøgte dem, en af gangen. En sjælden gang imellem fandt han nogen han ikke kendte, og spurgte nysgerigt til dem.
"Jeg tror stadig, hvad hedder den her? min stav, og den her?" Det han prøvede at sige forsvandt væk i en strøm at spørgsmål om forskelige navne, og mistede helt sin kontur og mening. Egentligt havde han spurgt efter sin stav, men hans nysgerighed havde taget over. "Er det ikke også koldt at bo herude om vinteren?" hvilket kun mindede ham om noget, for ham, endnu vigtigere. "Hvad vokser der herude når det er koldt?"
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 16:15
Et lille smil kom på Cennet læbe, da han spurgte så mange spørgsmål.. Hun var ikke vandt til at snakke med andre om urter og bryggeri og sådan noget.. Hun forklarede hurtigt hvad, dem han spurgte om, hed..
Hun lyttede lidt til hans spørgsmål og svarede.. "Det er ikke særligt koldt..
Og der vokser overraskende mange urter om vinteren.
F. eks den her.. Og den der, kan kun plukkes om vinteren.." Hun pegede på de forskellige og nød at kunne tale frit om hendes 'kundst'..
Han lød også til at vide en del om alkymi, så måske, han kunne give hende nogle råd..

(( Undskyld ventetiden.. Skulle lige rydde lidt op..))

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 16:23
Kigger skævt på hende, og holder sig selv om skuldrende. "Er du sikker? Jeg syntes allerede det er ret koldt!"
Tager nogle forskelige urter og glas med urter, tilbage til ildstedet. Før han går igang med at lave noget af de, tilsyneladende, helt harmløse og unødvendigste urter han kunne finde, siger han med et hævet øjenbryn, en diskret gestus, hvilket gav ham en noget komisk kropsholdning. "Tillader du?" Hentyder til om han måtte få lov til at bruge hendes ildsted, da nogen mennesker også kan være meget territoriale.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 16:28
"Hm.. Det kan godt være at jeg bare er blevet vandt til det.." Sagde hun så og trak lidt på skuldrene..
Hun så lidt på det han fandt frem og smilede..
"Selvfølgelig.." Sagde hun stille.. "Nåår, Joe.. Din stav.. Den skal du også have.." Sagde hun og hentede staven. På vejen derhen, tog hun også et lille fyrtøj.. (Er ikke helt sikker på hvad de havde til at tænde ild, på det tidspunkt..?)
Hun kom hen til ham med staven og tændte så op, ved ildstedet..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 16:34
Tager imod staven, og kommer til at tænke på hvorfor han egentligt var kommet. "Hvordan har din hals det?" spurgte han bekymret, selvom spørgsmålet havde lyt åndsvagt i et hvert andet sammenhæng. Uden at tage blikket væk fra hende, tog han mortaren og begyndte at knusse nogle urter til noget der mindede om pulver. (Går udfra at der er vand i en gryde.) Hvis hun ikke havde tændt op for ilden, havde han nok gjordt det selv, men den her måde sparede også på hans krafter, så det var fint nok.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 16:38
"Det går fint nok.. Har spist nogle urter, der hjælper på det..
Hun så nøje på hans bevægelser smilte lidt.. Hun havde aldrig troet, at der var andre end hende selv, der bryggede og sådan..
Men hun havde jo heller aldrig troet, at der fandtes vampyrer, som igår..
Hun sukkede kort og tog sig lidt til såret. Den grønne skal, sad der stadigvæk. Den var helt klistret, så hun tog hurtigt hånden væk igen..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 16:48
Hæver svagt det ene øjenbryn, da hendes bevægelse gør ham opmærksom på den grønne skal. Efter at havde kigget på den lidt, konkludere han at det må være et eller andet urterne har gjordt, da hun ikke gjorde noget ved det. Trækker ubemærkeligt på skuldrene og kigger ned på urterne han havde kværnet, og hælder dem tilfreds ned i kedlen - tingen med vand i. Efter at havde kværnet noget mere, fandt han noget, der lignede en ske, og begyndte at røre rundt i blandingen. Engang imellem kom han lidt urter i, og det kogede nu lystigt. Det ikke bare kogede, men duftede også liftigt, og generalt ganske appetitlit.
"Såh.. Hvad laver du for at overleve?" Mener selvfølgelig hvilket erhverv hun har, og hvis man ikke kendte udtrykket, skulle det være let at misforstå.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 17:46
Cennet betragtede ham lidt.. Tænkte lidt.. Så rystede hun tankerne 'væk'.. Det ville hun slet ikke tænke på..
"Hvad mener du.. Som arbejde..? Jeg blev fyret, for et lille stykke tid siden, så lige nu har jeg ikke noget. Jeg leder efter et nyt erhverv.." Sagde hun så.. Hun tænkte lidt tilbage, på dengang hun havde et arbejde. Hun smilede lidt ved tanken..
"Det dufter godt.." Kunne hun ikke lade være med at tænke, da hendes næse, opfangede duften..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 17:56
Efter en sidst rundt rørning med 'skeen' hev han den op. "Hvor har du skåle?" Før hun får tid til at svare, finder han en, som han fylder op ved at sænke skålen ned i. Duften var frisk, om end ikke en smule flad. Tager et sip af skålen. "Selv er jeg troldmand," sagde han, igen, indlært, som var det noget han havde øvet sig på masser af gange. Folk blev mistænkelige når lærde ikke havde noget job. "Men jeg er vidst temeligt overflødig her på egnen.. Alle har deres egne magiske evner. Det er faktisk også hvad jeg får tiden til at gå med, jeg prøver at finde ud af hvorfor folk har magiske evner. Skal du ikke ha' noget? Bare rolig, det er kedelig urtesuppe." Mens han talte gav han hende slet ikke tid til at få et ord skudt ind, da han konstant sagde noget nyt.
Igen overvejede han idé at grave sig ind i hendes sind for på den måde at få alle hendes hemligheder hurtigere, dog skubbede han hurtigt tanken væk, da han faktisk nød at snakke med hende. Ikke noget han gjorde ofte.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 18:02
"Nej, tak.. Er ikke sulten.." Sagde hun stille og fulgte med i hvad han sagde om det med hvorfor folk havde evner..
Det var hun egentlig meget intresseret i.. Hun sad lidt, ventede til han var færdig med at snakke, selvom hun havde på fornemmelsen, at det måske ville tage lidt tid..
Da hun så sit snit til at sige noget udnyttede hun hurtigt chancen.. "Når du nu er, som du siger, troldmand.. Har du så nogle evner, som andre ikke har..?"

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 18:10
Klør sig selv i hovedbunden, mens han følte sig lidt dum. "Ikke noget sammenlignet med folk derude.. Jeg har lavet nogle besværgelser, men de er ikke noget speicalt.." Da han ønskede at skjule det faktum at han også kunne lave ild, igen for ikke at vække opmærksomhed, ville han give det ud for at være magi. "Men du skulle se nogle af de andre derude," han laver en henkastet gestus mod resten af verden, "nogen af dem er monstre! Deres evner overgår mine tusind gange." Holder en kort pause, hvorefter han fortsætter. "Hvad med dig? Har du da ikke nogen evner?" Spurgte han.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 18:14
"Joeh.. Jeg.. Det er ikke noget specielt. Jeg kan gå ud af min krop. Det er ikke særlig nyttigt.." Hun vidste ikke noget om, om hun havde en god eller dårlig evne. Hun anede ikke hvad andre kunne..
Hun så lidt rundt. Rystede lidt på hovedet. Hendes hår røg ned i hendes røde hår, røg ned i hendes øjne, men hun tænkte ikke rigtigt over det.
Hun lukkede øjnene et par sekunder og åbnede dem så igen. Hun havde egentlig ingen grund til at gøre det.. Det havde hun bare lyst til.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 18:20
Tager en slurk af suppen, der egentligt var kedelig, men smagte nogenlunde. Han nægtede fast og stærkt at spise kød, så længe det kom fra levende væsner, og det der kom fra døde væsner, var ikke så appetitlit.
Han havde prøvet det før med at gå ud af sin krop, men det hun gjorde var nok ikke helt på samme måde. "Hvordan, bare sådan: Puff? Hvad sker der så med din krop?" lavede et nysgerigt skuldertræk, og kiggede undrende på hende. Det lød lidt mærkeligt. Spændende.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 18:27
Hun betragtede ham lidt, mens han spiste. Hun smilede så og lyttede til ham..
"Min krop sover bare. Så kan jeg gå rundt og spise og drikke og sådan noget, som jeg vil.. Der er bare ingen der kan se mig.."
Hun smilede lidt til ham.. Så, så lidt rundt i den lille hytte og trak på skuldrende, og kiggede igen hen på Morgan..
Hun tænkte lidt.. "Hvad hedder du egentlig..?" Spurgte hun så.. De havde siddet og snakket så meget, at de slet ikke havde tænkt, på at sige deres navne..

((Jeg kan godt blive noget mere alligevel.. Ved ikke hvor lang tid, men mindst en halv time..)

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 18:33
Han sidder kort og tænker tilbage. Havde han ikke sagt det før? Det havde han vidst faktisk glemt, og det var heldigt at hun ikke gik meget op i høflighed, for så var hun måske blevet sur. Efter en tid overvejer han om han gider alt høfligheds pjattet, og siger så til sidst, efter en rum tid. "Morgan," fanger hendes blik før han fortsætter. "Hvad hedder du?"

(Undskyld kortheden... kunne ikke rigtig finde på mere ^^')
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 14.09.2008 18:38
Hun smilte til ham da de fik øjenkontakt..
"Jeg hedder Cennet.." Sagde hun så.. "Morgan.." Tænkte hun kort og stoppede ikke et sekund med at smile.. Hun var idetheletaget, i godt humør..
Hun så lidt rundt. Vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre ad sig selv..
Hun rodede lidt i sit hår med sin ene hånd og betragtede Morgan, med de ildrøde øjne..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Morgan Foeniks

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2000 år

Højde / 179 cm

Derag 14.09.2008 18:46
Lånner sig let frem, og knibber øjnene sammen. Uden at bryde øjenkontakten. "Du har en usædvanlig øjenfarve!" Tager et sip af sin suppe inden han sætter sig op igen. "Meget specialt." Giver hende et skævt smil. Han havde været menneske så længe, men havde dog aldrig set sådan en farve i en person øje.
Morgan ville ikke havde været bedst tilfreds hvis han havde opdaget at skyerne havde trukket sig ind over skoven, selv om de holdt på deres vand.
Morgan Nathalius Foeniks

Star light, star bright
I wish I may,
I wish I might,
Have the wish
I wish tonight.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat