Ved de fugtige stenvægge

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 04.08.2008 13:24
Samson lod den grillede rotte hænge slapt ned fra sin side, så den han der og dinglede.
Han gik mod udgangen - rotten dinglede frem og tilbage i takt med hver af hans skridt han tog.
Han nåede ud i lyset, og gik videre væk derfra, og forsvandt helt tilsidst.

//out
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 13:37
Frk. Fresley kom nynnende gående. Hun svingede let fra side til side, så det faktisk næsten lignede at hun havde fået lidt for meget at drikke. Hun gik og lod hånden kører hen over væggen, på trods af alt det ulækre snaks hun fik på fingrene.
For en gangs skyld havde hun sine træsko på, da hun godt kunne regne ud at det ville være ulækkert at rende rundt med bare fødder hernede.
Frk. Fresley så intet skræmmende ved dette sted. Hun mærkede ikke noget af, at hjørnerne var mørke, at rotterne pilede frem og tilbage imellem karkelakker og edderkopper. Hun forstod ikke hvorfor hun endnu ikke var stødt på andre mennesker. For hende var dette bare endnu et geografisk sted hun var havnet, ligesom paradisskoven, eller markedspladsen...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 13:47
Samson havde gået i et godt stykke tid. Han havde lidt ondt bagi, men han havde efterhånden prøvet det en del gange, kommer man jo til når man er biseksuel.
Så heldigvis tog det ikke lige så hårdt på ham, som det ville have gjort til at starte med. Han kom ind af åbningen, og skulle lige få sit syn til at vænne sig til mørket. Godt nok havde han sin evne til at hjælpe sig lidt, sådan så han ikke stødte ind i noget omkring sig.
Samson så sig lidt omkring, nu havde hans øjne vænnet sig til mørke.
Hans hår lå ned langs hans ryg.
Han bemærkede nu en mindre skikkelse lidt foran ham. En der havde drukket lidt for meget? Tanken slog ham med det samme, for det var han jo vandt til at se, og han var jo også selv vandt til at blive fuld.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 13:55
Frk. Fresley standsede da hun hørte en lyd. Det var egentlig ikke noget særligt, og den var meget mere diskret end alle de andre lyde, rotterne og det dryppende vand fremkom med. Alligevel var det en afbrydelse i det normale mønster, og det forstod hun bare ikke. Det var ikke normalt. Hun så sig over skulderen, og lagde tøvende hovedet på skrå. Selvom hendes øjne have vænnet sig til mørket for længst, kunne hun ikke rigtigt se skikkelsen tydeligt. Alligevel virkede han meget stor. Det skræmte hende alligevel ikke. Hun vendte sig om og vinkede, som en hilsen. Det var høfligt at hilse, det måtte hun huske på. Hun måtte være... Udavendt, var det ikke det, det hed? Hvor man hilste på en masse, og fik mange nye venner. Hun måtte da i hvert fald prøve. Hun vidste jo godt, at det ikke var alle der kom godt ud af det med alle andre, men - alligevel - det var stadig et forsøg værd.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 14:04
Samson så på Fr. Fresley, som stod der og vinkede til ham.

"Har du ikke lært, at man skal passe på med at hilse på alle og enhver?" brummede Samson roligt, inden han langsomt bevægede sin store muskuløse krop over mod stenvæggen, og lænede sig lidt op af den, mens han stod og betragtede pigebarnet.

"Tydeligvis ikke," en lav brummen kom fra ham.

*Der bliver flere og flere her i landet, som slet ikke mistænker folk nok! Der er for mange der tror, at det ikke er nødvendigt! latterligt!* tænkte han mens han så på pigen ikke så langt fra ham.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 14:10
Hun rynkede undrende øjenbrynene.
"Man... Skal da lære så... Så mange forskellige at kende som.. Som muligt?" Sagde hun tøvende. Hun forstod ikke det han stod og sagde.
"Hvad mener du med.. Med det?" Hun undrede sig over hvordan han kunne være så stor, når hun var så lille. Men, sådan så folk - i dette tilfælde, han - jo nok engang ud. Hun ville godt nok , for eksempel. Man fik da alle grenene i hovedet?
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 14:20
Samson begyndte at grine lavt for sig selv.

"Det er ikke sådan du skal se på det min lille ven.." brummede Samson og lagde sine arme over kors.

"Hvis jeg var dig, ville jeg nok sige, at jeg skulle passe rigtig godt og grundigt på, hvem jeg sagde hej til, og lærte lidt ud fra det første indtryk at kende.. Ser jeg måske ud som en mand som kunne finde på at fortælle dig historier natten lang, indtil du faldt i søvn?" Han hævede alvorligt det ene øjenbryn.

"Helt ærlig, må jeg være fri!" han himlede let med øjnene.
Bare tanken.. ham? Det var direkte latterligt! Hvis han nogensinde skulle gøre sådan noget, så ville det sovende barn, aldrig vågne op igen!
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 14:25
Frk. Fresley så endnu mere overrasket ud. Hvorfor grinte han?
"Selvfølgelig ikke... Det... Er kun min mor der gør... Gør det. Eller.. Hun gør det ikke... Ja, ikke mere. Hun har sådan... For travlt." Frk. Fresley tav lidt, da Samson talte igen.
"Være fri... Fri for hvad?" Hun forstod ikke denne underlige, høje mandsperson. Han talte så underligt, og han lød ikke særlig glad. En rotte løb pivende forbi hende, og hun trådte diskret væk fra den. Dyr skræmte hende. Hun havde aldrig brudt sig om dem. Hun kunne ikke regne ud, hvad de ville gøre, om de var flinke eller onde. Giftige eller farlige af nogen art. Om de var bange for hende, eller ville angribe hende. Mennesker var heldigvis en lille smule mere forudsigelige.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 14:34
Samson så ned på hende, som om hun var dum.

"Sig mig.. Hvor gammel er du?" brummede Samson og rynkede lidt på næsen.
Hun forstod tydeligvis ikke ret meget, og det irriterede ham nu lidt. Han gad end ikke svare på hendes sidste spørgsmål, da det for hans vedkommende ikke var noget man kunne svare på!

"Hvorfor render du ikke hjem til din mor? Du burde da ikke være her? Bestemt ikke nu!" Samson smilede roligt for sig selv, og rettede lidt på sin hat.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 14:39
Frk. Fresley så et kort øjeblik meget tvivlende ud, inden hun svarede ham.
" 14. Men jeg ved... Ved godt at jeg... Ikke ligefrem fører mig frem... Som en... Der er så gammel." Hun smilede let. Hun lignede mest af alt en ret høj 7-årig, end den 14-årige pige hun faktisk var.
"Og jeg har ikke... Modstridende følelser der skulle resultere... I at jeg ikke.. Skulle blive. Her er komfortabelt. " Det sidste var sagt uden tøven, og helt klart. Det var egentlig ret underligt, at hun talte så tøvende og hakkende, men havde et ordforråd der lå langt ud over hendes alder. Hun brugte også lidt andre ord en andre gjorde. Men det var ikke noget hun selv bed mærke i.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 14:47
Samson så meget overrasket ud, hvilket han aldeles også var! Hun lignte klart en der var halvt så meget den alder, men det sagde hun jo også selv. Og hold da op et ordforråd hun vågede sig ud i!

"Du kan da godt nok kombinere nogle ord til sætninger hva?" brummede Samson og smilte roligt, men lettere køligt.
Han strakte sig lidt, og han mærkede igen smerten omme fra hans bagdel, hvilket der fik ham til straks at holde op med at strække sig.
Det kunne nu være rart at ligge i en blød seng, så ville man da ikke mærke så meget til det!
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 14:53
Frk. Fresley bed sig undrende i underlæben, imens Samson talte.
Hun pørvede at kombinere et muligt svar i sine tanker, men hun forstod ikke rigtig hans spørgsmål. og var det overhvoedet meningen at hun skulle svare på det?
"Ganske vidst... Måske. Det har jeg aldrig rigtigt... Sådan... Prøvet at finde mulige.. Mulige løsninger på... Hvorfor?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 15:00
Samson rystede let på hovedet af Frk. Fresley. Hun forstod da godt nok ikke ret meget.

"Det var ikke et spørgsmål jeg ønskede svar på!" snerrede han nu mere eller mindre.

"Du spørger i det hele taget for meget til, hvad der menes med alting!" han skævede lidt rundt i mørket. Han overvejede lidt om han burde tænde en form for en frakkel. Det kunne jo være at han kunne få øje på noget træ herinde?
Han så så tilbage på pigebarnet.
//Nova \\

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 14.10.2008 15:01
Nogen nærmer sig Samson og Fresley bagfra. Ethelihn havde ikke regnet med at få selvskab her nede, så det kommer som en overraskelse at høre stemmer. Lidt efter kan hun se dem, og de burde også kunne se hende.
Hun stopper, da hun ikk er mere end tre meter fra dem. "Jamen, godefteemiddag." Hun smiler - svagt. Og forøvrigt er det heller ikke noget hverken varmt elelr bae venligt smil. Hendes høje hestehale svinger roligt bag hende, selvom man knap kan se den, da hendes vinrøde kapper dækker for de små bevægelser.
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 15:08
Frk. Fresley skal lige til at svare Samson, da Ethelihn dukker op og siger noget. halvt overrasket og halvt imødekommende vender hun sig om og smiler. "Goddag!" sagde hun, og så så på Samson igen.
"jeg... Jeg tror jeg generelt bare har.. Har et behov for at få... få ting at vide. Jeg ved ikke hvorfor, men... jeg forstår ikke.. menneskets natur..." hendens smil var forsvundet og hun var begyndt at tykke på sit jakkeærme. det smagte meget salt, af saltvand, og det duftede af hendes far.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 15:14
Samson drejer sit hoved og ser Ethelihn.

"Goddag" kom det roligt fra ham, inden han atter så tilbage på Frk. Fresley.

"Pas på med det behov. Det kan meget muligt få dig til at komme ud i problemer! Men.. vi alle får jo problemer ind i mellem, så det gør vel nok ikke megen til forskel alligevel!" Han rystede let på hovedet, og slap sine armes fastlås stilling, og lod sin ene hånd glide ned i den ene lomme.
Ganske rigtigt, han havde faktisk gemt flasken med rom, som han havde fjernet fra Toms hånd! Han så lidt på den, overvejede lidt om han egentlig skulle drikke den nu, og dog alligevel føltes det som om at han skulle vente med det.
//Nova \\

Ethelihn

Ethelihn

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

Venus 14.10.2008 15:21
Hun hæver et øjenbryn og vender blikket fra Samson, som hun har forsøgt at finde ud af, hvor hun har set før, mod Fresley. Det kunne godt se ud som om, hun skal til at grine. "Hej stump," svarer hun bare. Af en eller anden grund husker hun i samme øjeblik, hvem Samson er. Hun kender ikke ret meget til ham, men det er jo også ligegyldigt. Hun ved i hvert fald, at han ikke er den fredelige type. Hun ser stadig på splejsen. Det var ikke fordi tøsen var særligt lav, at hun nu havde fået et nyte kælenavn. Det var den der spinkle barnlighed, der var over hende.
Hun læner sig op ad væggen. "Hvad laver i egentlig hernede?" spørger hun og ignorer fuldstændigt, hvad de har sagt og det faktum, at hun kunne være kommet til at afbryde et eller andet.

ÆNDRET (er tilbage om et kvarters tid, bare skriv videre^^)
"Sometimes darkness can show you the light."
The Light af Disturbed

"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
Ridder Asha Drakkari
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 15:26
Frk. Fresley tænkte over Samsons svar.
"Hvordan skal viden... Kunne få mig ud i... Problematiske situationer?" Hun så på Ethelihn med et let forundret mine. Så blinkede hun uforstående.
"Vi snakker da. Kan De ikke... se det?" Svarede hun kort fra hovedet. Hun forstod ikke hvad denne fremmede havde kaldt hende. Stump.. Stump..? Hvad havde det for en betydning? Hun vidste godt, hvad en 'stump' af noget var, men hvordan kunne hun være en stump?

OOC: okay ^^
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.10.2008 15:31
Samson så på Frk. Fresley som om hun var idiot.

"Tssk.. Hvor er det åndsvagt det her.." brummede Samson lettere gnavent over de 'svar' han fik fra pigebarnet.

Han skæver lidt til Ethelihn. Han så på hende som en fremmed, da han ikke kunne huske hende.
Han himlede let med øjnene og gjorde en let henvisning til Frk. Fresley, så det skulle forståes som om, at hun ikke var særlig klog.

"Underhold du hende, jeg har mig nogle vigtigere ting at tage til..,"

*så som at passe min røv* tænkte han, da han jo stadig havde ondt efter episoden med Tom tidligere i dag.

Han vendte rundt, og gik ud af stedet lettere forsigtigt, for at undgå mest muligt smerte.

//out.. bliver nødt til at smutte.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.10.2008 15:38
Frk. Fresley vinkede bare farvel til Samson.
"Vi tales vel... Vel ved!" Råbte hun efter ham, lige inden han forsvandt ud af syne. Så kom hun til at tænke på, at hun overhovedet ikke havde præsenteret sig for ham. Hun vendte om imod Ethelihn, og betragtede hende svagt vurderende. Hende havde hun heller ikke præsenteret sig for. Hun bed fortsat i sit ærme, og rakte høfligt den anden hånd frem.
"Jeg.. Jeg må hellere præsentere mig... Mig selv. Mit navn er.. Er Frk. Fresley. Hvad er Deres... Deres navn?" Frk. Fresley undlod altid at fortælle sit fornavn. Hun vidste ikke hvorfor, men det gav hende en eller anden følelse af at være beskyttet af anonymitet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux , jack
Lige nu: 3 | I dag: 12