ved to forrevne, spidse klipper...

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 23:41
hun ryster på hovedet, og åbner så øjnene...
ser på ham, på hans øjne.

"tænk at jeg engang beundrede dig og så op til dig" fnyser hun...
"det er som at se op til en orm!" hun himler med øjnene, da han nævner sin "store plan", og skutter sig lidt for vinden...

"en opgave? til mig? næææh, tusind tak!" siger hun sarkastisk.
"du kunne ligeså godt give mig pest..."
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.07.2008 23:48
"Ja det gjorde du.. eller rettere sagt.. kunne lide mig.. og jeg har nu også gjort alt hvad jeg kunne for at du ikke skal kunne lide mig, og endlig er det nu lykkedes mig!" Sagde han koldt, inden han vendte ryggen til hende.

Han smilte lidt, og vendte ryggen til hende, inden han spadserede frem og tilbage foran hende, da hun nu sad magnetiseret op af klippen.

"Sig mig.. hvordan kan du dog se op til en forbryder? En voldtægtsforbryder, en som slår folk ihjel.. og.. der er så meget..,!" han stoppede med at gå frem og tilbage og så nu på hende igen.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.07.2008 23:55
hun fnyser.

"hvis du ikke skulle have bemærket det, så er jeg OND! O-N-D OND! hele mit liv har jeg levet med ondskab. så hvorfor ikke se op til dig? selvom der ikke er meget at se op til mere..." siger hun, og gaber. blodet drypper ikke mere, men hun er stadig klistret fast til den åndssvage væg... hun sukker, og lukker øjnene...

//FRYS
~no pain, no gain ~

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.07.2008 18:50
Samson hæver lettere irriteret et øjenbryn af hende.
"Tsssk! Ond siger du? Før, var du sådan totalt pivende, og nu kan du ligepludselig svare igen? For mig at se, ligner det bare mere eller mindre humørsvingninger, baseret på at hade, og baseret på at gøre hævn.. Det er jeg så vandt til at se.. begge dele..," Han ryster let på hovedet.

"Lige nu sker der noget meget mærkeligt for dig.. Yang.. Og jeg gider sku egentlig ikke at spilde min tid på dig lige nu.., Det kan vente til en anden god gang.," Hans øjenbryn hævede sig hurtigt, men før de nærmest stod stille i en hævet position, faldt de ned på plads igen.

*Desuden, så er min hytte for langt væk herfra, til at jeg ville gide at slæbe hende derover fra dette sted!* Tænkte han og skulede mod udgangen fra denne sprække.

"Hyggeligt at lege med dig.," sagde han i et lettere hånende tonefald, inden han vendte sig irriteret om, og gik ud af sprækken, og væk fra højderne..
*Hun vil komme til at fortryde hun spyttede på mig!*

((Jeg kan ikke lade Samson blive længere..,))

//out
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 20.07.2008 21:23
hun ser rasende efter ham, da han går. hun himler med øjnene, forvandler sig til sin ulveskikkelse, og humper noget forslået derfra.
dog kigger hun tilbage en enkelt gang.
ved og på klippevæggen er der et stort, mørkerødt mærke. hun gyser, og lunter derfra...

//out
~no pain, no gain ~

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Echo, jack, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12