Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Hun vender hurtigt hovedet og ser hen på Rena
,,mo.. mor?" spørger hun vildt overrasket og ser hen på hende
,,mor hvad er der sket" hun er vildt bekymret
"du skal ikke .. bekymre dig.. om mig" siger hun lavt, og går over til Anzu..
"spørgsmålet er, hvad der er.. med dig.. siden du.. er her ?" sprøger hun bekymret men stadig lavt da hun har tabt meget blod,
Rena ser hurtigt over mod Jami, hun smiler skævt..
"jammen... tillykke såhh" siger hun og hoster lavt, så un får smagen af blod op i munden, hun skære en grimasse, og lukker let øjnene..
"Anzu.. jeg.. jeg ved ikke om jeg overlever det her" siger hun så lavt
hun bliver trist
,,det skal du mor, du skal også møde Chi og Daisuke" siger hun stille bange
,,du må ikke dø mor.. så har jeg ingen forældre jeg kan støtte mig til mere.."
"Anzu, jeg prøver, men lægerne kunne ikke engang gøre mig hlet rask.. jeg, må bare vente.. og.. se om det.. bliver bedre" siger hun lavt og holder lidt fastere om Anzu's hånd..
"jeg lover dig at jeg gør alt for ikke at dø"
Hun ligger ikke mærke til blodet, da hun bare ser Anzu i øjnene..
"jeg.. nej.. det mener jeg ikke.. han er jo sammen med så mange andre, og han elsker ihvertfald langt fra mig" siger hun roligt..
"jeg.. jeg ved at, du før har.. hadet mig.. men jeg har virkelig forandret mig" siger hun barefter og smiler lidt
hun slipper anzus hånd..
"jeg ved ikke.. jeg er så svag at jeg dårligt kan holde mig selv oppe, hvis der skete noget med dit barn ville jeg aldrig kunne tilgive mig selv" siger hun lavt, og sætter sig på sengekanten, for ikke at bruge alt for mange kræfter
hun smiler let
"tak søde Anzu" siger hun lavt, og holder varsomt om den lille dreng "han er mgeet sød" griner hun, men da det gør meget ondt i hendes mave stopper hu med det samme
hun nikker roligt..
"jeg hår mødt han en gang før.. men han virkede meget flink.. men.. undskyld jeg sådan skifter emne, har du snakket med Hauru?" spørger hun forsigtigt
,,okay.. Han voldtog mig så jeg fik et hold tvillinger.." siger hun trist
,,ja, han er ehm.. min pleje far.. selvom Koto har sagt at han bruger mig for at få dig.. mig er han ligeglad med.." siger hun trist