Inde på selve den enorme kamparena..

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 21:50
Da hun forvandler sig til en gepard er han lige ved at miste modet, hvordan skulle han kunne fange hende ?!
Men da hun vælter hopper han på hende tvinger hende ud af sin gepard skikkelse (med hans egen magi) og låser hende fast så han sider på hende med benne på hver side af hende og lidt bukket frem af så han kan holde hendes hænder nede med hans egen.
"Så nu har jeg dig! du kommer aldriiiiiig fri igen!" Siger han drillende til hende. *dances*
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 21:58
,, Noo, du snyder! " hyler hun stort grinene op, og vrider sig som en ål for at komme fri.. xP
Det er dog lettere sagt end gjort, og et kort øjeblik ser hun op på ham, og stopper med at kæmpe imod.. :i
Rækker så bare flabet tunge af ham, og prøver igen at møfle sig fri..
,, Argh ! " udbryder hun til sidst da hun ikke kan vriste ham af, og ser så lusket op på ham.
,, Søde, rare Batok, må jeg godt komme fri? " kvidrer hun så engleuskyldigt, efterfuldt af det mest sleske, uskyldige smil hun kan præstere xD
Er dog hele tiden ved at knække samme af grin, og må virkelig anstrenge sig for at holde masken! :lol:
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 22:05
"Neejj! jeg snyder aldrig det er kun dig der snyder!"
Han er selv ved at falde om af grin, da hun rækker tunge af ham.
"hmm det ved jeg nu ikke om du må!" Siger han bare drillende, han kan godt lig han har overtaget.
Da hun ber ham om at gå væk på sin meste engle måde kan han ikke tage sig sammen mere og falder om på jorden ved siden af hende af grin :lol:
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 22:11
,, Hah ! " ler hun straks triumferende, og udnytter han er flad af grin, og er derfor sekundet efter over ham, så rollerne pludselig er byttet om.. På samme måde som han var over hende, er hun nu over ham.. *dances*
Frydene ser hun ned på ham, og nu hende der har hapset sig fast i ham..
,, Jeg vandt,. " ler hun så tirrende, og ser drilsk ned på ham, med et blik der lidt siger hvad-vil-du-nu-gøre? xD
Igen rækker hun provokerende tunge, og kan ikke lade være med at le over de skaber sig som små børn..
- Og hvor føles det dog herligt..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 22:15
Han griner stadig da hun er over ham og kan dårligt stoppe,
"jeg.... giver op!... giver op!" for han presset frem mellem grinne.
Da hun rækker tunge af ham snapper han for sjov efter det.
" du er vinderen Jos!" Smiller glad til hende.
Hvor han dog elsker hende, det lille lege syge barn! 8P
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 22:19
Hun slipper hans hænder med et grin, men bliver siddene over ham lidt endnu, for igen at tusle let i hans hvide hår.. x']
Præcis som det hele startede.
Hun lader sig så endelig vælte om på ryggen igen, ned i sandet ved hans side, og ser op på de fantastiske stjerner..
Endnu mildt leende, men til sidst dør det ud i et lille smil istedet..
Hun sukker så afslappet, og ser kort over på ham..

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 22:29
Han får grint ferdi og stier bare op i himlen på de smukke stjerner...
Ser så på Josette so mhar lagt sig ned og møder hendes blik.
Han smiller lidt usikkert til hende, kan slet ikke få øjne væk fra hendes fortyllende grønde øjne.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 22:36
Hun gengælder blot roligt smilet.. Ikke sådan lige at bringe ud af fatning.. :]
Sætter sig så langsomt op, og ser kort dovent rundt..
Hun har meget mere lyst til bare at blive her og slappe af.. Fuldstændig uden bekymringer..
Men August er alene hjemme på værelset, og hun er nød til at tage sig lidt af ham.. Især nu hvor han er så hårdt sårret..
Hun ser ned på Batok, og smiler en anelse ærgeligt..
,, Jeg må hellere smutte hjem til August.. Han har brug for mig.. Vi ses søde. " siger hun så stille under endnu et lille smil, inden hun så forvandler sig til en flagermus, og forsvinder stille i natten..

((Sorry, har en seriøs hovedpine, så holder lige en lille pause.. -,- Vi snakkes ;) ))

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 22:55
Vinker farvel til hende "okay, farvel Jos, vi støder nok på hinanden igen"
Følger hende med øjne til hun er væk.
Sukker så, glem det.
rejser sig op og flyver væk der fra ud mod skoven for at være alene med sine tanker.

((helt fint ses og god bedring^^))
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 21.07.2008 16:24
Kling! Sling! Knald!
Kamparenaen runger højlydt af de to kæmpendes klinger og næver der nådeløst hamrer mod hinanden, uden så meget som at skænke det en tanke, at de bliver overvåget af nogle få personer.
Og en af disse personer er Renatika, som af en eller anden grund har valgt at bruge denne bagende hede eftermiddag på at betragte soldater og andre, mere jævne personer, kæmpe. Hvorfor? Det er hun ikke helt klar over, men kamp har nu altid facineret hende, og det kunne jo være at hun skulle blive bedre til det selv.
Utålmodigt svinger hun de magre ben frem og tilbage, som hun sidder på kanten af den lave træmur der omkredser arenaen, mens hun straks udpeger alle de fejl som de to bevæbnede begår, fuldkommen overbevist om at hun kan gøre det meget bedre.
En høj glammen fra en pjusket, rødlig pelsbold af en ræv ved siden af hende, river pigen ud af sine tanker, og halvirriteret strør hun lidt af det mere brune end røde hår, som er ved at få en betydlig længde, væk fra øjnene.
"Kan du ikke tie lidt stille?"
En hver der går forbi ville tro at Renatika blot knurrer af sin følgessvend, men ræven ser ud til at forstå hvad hun siger, og knurrer et eller andet utydeligt tilbage. Det er vidst ikke noget, der er værd at høre på.

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 21.07.2008 16:35
Et stykke væk, sidder en yngre skikkelser med halvlangt mørkt hår. Ingen tvivl om, at denne person var selveste Mira. Som man skulle tro, havde hun søgt herind på grund af den hede varme udenfor, men nej. Det var ikke varmen der irriterede hende, men istedet lyden af metal klingende mod hinanden, som havde optaget hendes interesse. Hendes øjne hviler på de kæmpende, mens hun inde i sig selv gennemgår hvad de ellers kunne have gjort, og hvilke dumme fejl de nu og engang lavede. Langsomt lod hun sig strække sine ben, efter den lange gåtur herop. Ingen hestevogne havde taget hende med, selvom hun havde sendt førerne sit mest bedårende smil. Hun kunne have sat ild til vognen, hvis ikke halvmånemærket havde været på siden. Det måtte være nogle fra hendes slægtning. Hun skæver roligt til de andre tilskuere, hvorefter hun atter lader blikket vende tilbage til de kæmpende.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 21.07.2008 16:42
Mon ikke Renatika havde taget mere interesse i den unge frøken der netop var ankommet, hvis hun havde vidst hvordan Mirale - trods for den enorme kulturforskel - lige havde tænkt næsten de præcis samme tanker som Renatika før havde kørt igennem hovedet. Men det ved hun jo ikke. Så i stedet for at tage synderlig notis af kvinden, skæver hun blot på den samme skulende måde som altid, før hendes opmærksomhed vender tilbage til soldaterne, der vidst er ved at være godt udkørte. De har nu også været i gang i et pænt tidsrum.
Men, i modsætning til Renatika, vælger ræven og den påfugl som også har det med at følge efter hende, at undersøge Mirale nærmere. Ret så uelegant bevæger de sig tættere på den fine kvinde, og bjælden der hænger om påfuglens hals kan høres på lang afstand. Men den rødhårede er for opslugt at kampen til at lægge mærke til dyrenes flugt forsøg.

((Jeg tjekkede lige Mirales evner - satans, jeg synes tit at Renatika møder folk med ildevner, og så er hendes planter jo en anelse ynkelige i den sammenhæng xD))

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 21.07.2008 16:54
Mirale bemærker ikke pigens skulende blik, men sidder fortsat helt optaget af kampen nedenfor. Hun lægger let hovedet på skrå, da den ene kæmpendes sværd ryger ud af hans hånd, idet modstanderen tog ham i et uopmærksomt øjeblik. Nogle glade krystallisianere, som sidder højere oppe end Mira, vælger at give nogle muntre råb fra sig. Det var tydeligt, at de holdte med modstanderen - ham, som stadig havde sit sværd. Hun skuler irriteret til dem, hvorefter hun rejser sig, og sætter sig et stykke væk fra dem, så deres højlydte råb ikke var nær så tydelige. Folk kunne da heller ikke bare sidde stille, og se kampen. Hendes opmærksomhed vendes ufrivilligt, men automatisk imod en bjælde et stykke borte, som laver en voldsom larm, ihvertfald efter Mira's mening. Det undrer hende en smule, da hun får øje på en påfugl og en ræv, på vej ned mod hende. Hun rynker let næsen, idet hun følger dem med øjnene.

((Har hun ikke en anden evne? xD))
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 21.07.2008 17:05
I modsætning til Mirale lægger Renatika ikke spor mærke til de andre tilskueres højlydte råb. Hun er nok mere vant til den jævne befolkning, især fordi hun vidst ligger lavere end dem i rangsystemet. Men trods det, afholder hun sig selv fra at huje. Det forstyrrer bare kæmperne, afgør hun med sig selv, og hvis den ene kigger væk et øjeblik, kunne det gå hen og blive en ret så kort kamp. Og det er der vel ingen af tilskuerne, der er interesseret i. Alligevel kommer hun med et fustreret suk, da den endnu bevæbnede hugger ud efter den anden som ender med at give op.

I mellemtiden har de to dyr vidst opfattet at Mirale betragter dem, og i håb om at du forveklser dem med noget dødt, stivner de på stedet. Men de står der kun kort, før ræven ikke kan holde masken, og giver sig ud i en høj, legesyg glammen.

((Jo, hun kan tale med dyr xD Men, medmindre hun kan overtale dem til at angribe Mirale, så har det ikke den store effekt. Well, hun har nu en temmelig interessant kampstil, så hvis Mirale ender med at komme i kamp, så bliver hun nok lidt overrasket ;3))

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 21.07.2008 17:14
Mirale hævede let det ene øjenbryn, da dyrene pludselig stivnede, i håb om, at hun ikke opdagede dem. Hun overgav derfor igen sin opmærksomhed til de kæmpende, mens hun ærgede sig en smule over kampens endelige scene. Hun havde håbet på noget mere dramatisk, men hun vidste jo godt, at hun ikke kunne påvirke de kæmpende. Roligt lagde hun benene over kors, og lod derefter sin albue støtte på knæet, mens hun så rundt i arenaen. Hun havde aldrig været her før, men nu når hun tænkte over det, så kunne hun godt trænge til at få finpudset sin magi, og desuden sin kampsport. Roligt rejste hun sig, da kampen så ud til at være færdig, og da hun havde fået øje på en fri kampplads, hvor nogle sække, dukker og andet var stillet op, et stykke fra hinanden, hvis flere ville prøve udvalgende.

(( Haha. :D ))
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 21.07.2008 17:24
Da ræven atter glammer, lægger Renatika mærke til den, og viser det også ved voldsomt at dreje hovedet mod lyden, før hun springer op og styrter hen til ræven der få sekunder er klynkende klemt i Renatikas faste greb.
"Sagde jeg ikke at du skulle tie stille!"
Hendes stemme er noget mere ophidset og hvæsende end før, og Kitsu, som rævens navn jo er, er heller ikke så kry mere. Faktisk, virker han temmelig ynkelig, som han krummer sig sammen i hendes greb.
"Vi ville bare se på damen.."
Hans svar er knap hørligt, men Renatika ser ud til at forstå det, og kaster atter blikket på Mirale, der ser ud til at være på vej væk. Og uden yderlige bemærkninger, lader hun Kitsu dumpe ned på jorden, og giver sig i stedet til at betragte 'damen' grundigt. Rundt om dem er de andre tilskuere en anelse skuffet ved at forlade området.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 21.07.2008 17:33
Mirale lader sig ikke forstyrre af rævens højlydte glam, men er istedet optaget af, hvilken af delene hun vil starte med. Sandsækkene, eller dukkerne? Et øjeblik ærgede hun sig over, at dukkerne ikke kunne gøre modstand, da hun lod den ene gå op i flammer. Kort smilte hun for sig selv, før hun trak skoene af, og betragtede den brændende dukke. Hun bandt en bandage omkring hendes håndled, og knoer, så de nødig skulle begynde at bløde, hvis hun valgte at kæmpe imod sandsækken. Langsomt stillede hun sig foran dukken, med et skævt smil.
,,Kom dog ind i kampen." Sagde hun kort, idet hun sendte et spark imod hovedet. Hurtigt blev det brændende hoved sendt igennem luften, og over imod tilskuerne. Hun fulgte det roligt med øjnene, men gad egentligt ikke tage sig tid til at slukke det. Folk burde være opmærksomme, og hvis de ikke var det, ja, så burde de have lært lektien, nu.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 21.07.2008 17:45
En nervøs trækning viser sig på Renatikas ansigt da det brændende dukkehoved flyver igennem luften, og hun må træde et skridt tilbage da tilskuerne skrigende forsøger at undvige den varme genstand.
Blikket lander igen på Mirale. Hun har godt nok set folk være hårde ved dukkerne før, men ligefrem at brænde dem... Egentlig har hun mest lyst til at holde sig væk fra den - efter hendes mening - psykotiske kvinde, men hun vælger alligevel at begive sig hen mod en af de andre dukker, kun nogle små halvtreds meter væk fra Mirale.
Efter at have skulet forsigtigt til hende en enkelt gang, står Renatika blot i lang, lang tid med lukkede øjne og hænderne let ude foran sig. På afstand ser hun fuldkommen idiotisk ud, men ser man nærmere efter, kan man tydeligt se bittesmå planter, med lange, lysegrønne stilke og små blå blomster på, snige sig op af dukkens ben, og langsomt presse, smyge sig rundt om hals og arme og klemme livet ud af dukken, hvis den havde ét. Men det tærrer på Renatikas kræfter. Hun er ikke vant til at styre evnen i al fredelighed, det er jo normalt kun når der er større ting på spil, at den træder i kraft.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 21.07.2008 17:54
Et selvsikkert smil gled frem på hendes læber, da hun hørte tilskuernes paniske skrig. Hovedet ramte med et væggen, og lod sig derefter uhjælpeligt glide ned af den, indtil den ramte gulvet, og efterlod et svineri af aske. Der var efterhånden ikke meget tilbage af hovedet, da ilden hurtigt havde taget fat i stoffet omkring, og derefter brændt høet indeni. Roligt vendte hun sig imod den rødhårede pige, som havde turdet bevæge sig ned på den samme plads, som Mira stod på. Hun betragtede stilfærdigt planterne, som begav sig op omkring dukken og klemte livet ud af den. Let hævede hun det ene øjenbryn, før hun lod blikket betragte pigen, med et skævt smil, hvorefter hun besluttede sig for, at gøre livet surt for en anden dukke også. Dog skulle hun lige blive enig med sig selv om, hvilken evne, eller desuden kampsport hun ville bruge imod den.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 21.07.2008 18:03
Renatika vælger at give op. Små sveddråber er ved at finde vej hen over hendes pande, og hun ved at udmattelsen vil overvinde hende, hvis hun bliver ved meget længere. Mon ikke det var nok til at slå dukken bevidstløs? Planterne falder slappe og visne ned på jorden, idet Renatika sænker armene, og lader sig selv falde på enden. Vejret bliver trukket i korte gisp, og øjnene er matte og trætte. Men det morer vidst dyrene at bide i de døde planter.
Pigen kan dog ikke slippe tanken om Mirale, og må konstant med korte mellemrum skule interesseret hen på kvinden der ser ud til at udtænke en skummel plan i det indre. Med gru tænker hun tilbage på den brændende klump dukkehoved og de paniske tilskuerer. Hvad kunne Mirale dog finde på?

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13