"uaaahrrr~" (<-- et gab xD)
Slettet Bruger 13.05.2008 19:29
Kazumetzu sover fortsat tungt.. MEN... så åbner han øjnene.. misser dem lidt... helt ør i hovedet.. så han lukker dem bare igen og gaber."uaaahrrr~" (<-- et gab xD)
Slettet Bruger 13.05.2008 19:32
Hun ser ham vågne op og sukker lættet.."Sovet godt?"
Siger hun og smiler stort
Slettet Bruger 13.05.2008 19:37
"uhhhm... jaawh.." mumler han og gaber ganske stille, misser med øjnene mod lyset... men han kan ikke lige fokuser endnu."uhm.. hvem?" spørger han stille og omtumler
Slettet Bruger 13.05.2008 19:40
On a bad day—when the phrases will not come but the rejections will not cease—it may be difficult to remember why we write. Maybe I should be writing tales about my life, but first I need to try to write a ebook. The main cause for that is that new writers assume that, as a result of brief stories are quick, they require much less writing method. From breaking up your textual content with shorter paragraphs to using lists so as to add extra whitespace, content on-line has to be easy to scan and read. http://ygeia-24.gr/UpSize... zdraviakrasa-24.cz ... http://ygeia-24.gr/RealQUIT Slettet Bruger 13.05.2008 19:42
Hun griner sødt"Kan du hverken høre eller se hvem det er?"
Hun retter noget hår om bag øret og kigger på ham
Slettet Bruger 13.05.2008 19:47
"Zondra?" mumler han pløret... har et øjeblik glemt alt om virkelighed og sådan noget.. hvor han er og den slags... stadig med halvt lukkede øjne Slettet Bruger 13.05.2008 19:54
Han stopper op ved et træ og læner sig op af det, nu var han endelig i skyggen og var så ikke nær så bange for at blive ramt af solen nu.Opdager så der er andre til stede. men vil helst ikke forstyre dem, ellers ente det sikkert med at han igen blev overfaldet som sidste gang han prøvede at være venlig overfor nogen.
Retter lidt på den store hætte og nu ligner han mest af alt en skummel døden agtig type når man nu ikke kan se hans ansigt.
Slettet Bruger 13.05.2008 19:56
Hun nikker og griner sødt."Hej Metzu"
Hun får øje på ham i skykken, men vil ikk gå fra sin bror
Slettet Bruger 13.05.2008 20:01
han åbner øjnene helt... og.. så bryder han ud i gråd."Zooondraaa~" piver han og gemmer ansigtet ind mod hende.
"Hvor er jeee?" hans stemme lyder ret rusten af gråd allerede..
Slettet Bruger 13.05.2008 20:05
han bliver så en smule bekymret, for selv om han ikke kender personerne så bliver han selv meget trist når andre er ked af det eller er triste.Overvejer så virkelig meget at gå over til dem for at spørge hvad der er galt men så kommer han jo ud i solen igen, så han forbliver hvor han er.
gad vide om den dreng har det godt ? tænker han lidt bekymret.
Slettet Bruger 13.05.2008 20:11
Hun krammer ham ind til sig."Ved en træningsbane.. Jeg ved faktisk ikk hvor det er.. Jeg flytter her til i går" (hun har været på frys siden torsdag, som er den dag hun flyttede til, så teknisk set er det hendes anden dag i kl)
Slettet Bruger 13.05.2008 20:15
((De havnede her ved et uheld.. de ved ikke hvordan.. og med mindre hun har stødt på magi, ved hun heller ik det eksistere ;P))Kazumetzu snøfter.
"jeg vil hjem... min arm... min aaarm.." snøfter han..
"Mine ben.." så begynder han at hulke.
"Jeg er multihandikappet!!"
Slettet Bruger 13.05.2008 20:25
nu kan han ikke holde sig tilbage mere, da Solen smuttede om bag en stor sky går han roligt hen til dem og stopper så op ved dem."e...e..er han o...oka?" spørger han meget nervøst og en smule stammende... da han stadig er en smule bange for mennesker.
Slettet Bruger 13.05.2008 20:28
Hun kigger på den fremmede"Nej det er han ikk"
Hun kigger ned på Metzu
"Hvor bor du henne skat?"
Hun har meget svært ved ikk at græde
Slettet Bruger 13.05.2008 20:31
Han ser op mod Max.. og han gemmer sig rædselsslagent ind til Zondra... han så uhyggelig ud!!"uaaah!~" piver han.
"Hos far, Chiaki og en gammel dame.. " snøfter han stille..
Måske.. er Yutaka her også? ((hans overbeskyttende storebror 8D <3))
Slettet Bruger 13.05.2008 20:35
Da Kazu skreg fik Max et stort chok så han gik et skridt bagud og kom til at snuble i sin egen kutte.Det fik ham til at vælte bagover så han faldt ned på jorden med et lille bump og så han også tabte sin hætte.
"av..av..av"
Nu kom hans ansigt til syne og det var en smule blegt og så så man mega skræmt ud.
"arh! hvad nu? du må ikke slå!" råber han skræmt og gæmmer næsten sit ansigt bag sine hænder.
Slettet Bruger 13.05.2008 20:40
"Far?"Hun stivner da han siger det.
Det er mange år siden ar Zondra har set sin far.
Der går lidt tid før hun opfatter Max reaktion.
"Ingen vil slå dig."
Siger hun med et stort charmerende smil
"Er du okay?"
Hun kigger ham i øjnene, mens hun tryster Metzu
Slettet Bruger 13.05.2008 20:42
((Jo hun har da? xD))"ja.. han er her også.." snøfter han.. putter sig ind til hende.. føler sig mere tryg hos hende end nogen anden ligenu...
Slettet Bruger 13.05.2008 20:52
han får sat sig op og tager sig til bagdelen, da det var den han landede på."oka... tror jeg... jeg slog mig bare lidt bag i og...og.." han tager så hætten på igen, men ikke så den dækker for hans ansigt , bare halvt på..
"og jeg tabte min hætte" svare han så bare roligt Zondra.
Kigger så også kort på Kazu om han nu skulle være oka?
Slettet Bruger 13.05.2008 20:56
(Har hun? hehe ja det passer nok. ^^ Glemsomme mig.. ;P )Hun smiler kærligt til Max og kigger så på Metzu.
"Vi skal finde en skadestue, de må da kunne hjælpe dig lille skat."
Hun kigger hen på Max.
"Undskyld mig, men ved du hvor der er en skadestue?"
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet