Krystalisianer
Race /
Han kunne denne gang ikke holde et grin tilbage. Det er kun en mild klukken og det er jo ikke ondt ment, men han finder alligevel tanken absurd. En så fin herre, sidde og gnave i ham? Nej, det virker mildest talt latterligt. Der er bedre fisk i havet. Ikke velbevarede lig der er flere tusind år gamle.
"Nej, det tror jeg ikke. De er af højere standard. Jeg tvivler på at De gider sætte Deres tænder i mit fæle legeme."
Dog er advarslen om tankelæsning endnu en god ting - mere information. Så denne dæmon benytter sig altså af at rode i andres sind. I Vladimirs tilfælde kan det meget vel være nyttigt, da hans eget sind er fyldt med faldgruber og landminer. Vanvid er gemt i deres små bokse. Vrede og frustration, der for længst er begyndt at samle støv over at være samlet sammen så længe. Hvis nogen skulle være så uheldig at rode rundt derinde.. så kan det meget vel påvirke deres eget sind. Men nu ønsker vampyren ikke at Elizeph skal gå hen og blive sindssyg af de gemte følelser med de eksplosive kræfter. Der er ingen grund til at holde sandheden hemmelig - lige meget hvordan, så vil Elizeph med sikkerhed snuse sig frem til den alligevel. Han er klog nok til at gøre således.
"Nuvel. Hvis De insisterer." siger han overgivende, men bevarer roen over sig. Et smil er stadig placeret på hans læber.
"Hans navn er Nearyn Darkstar og han driver Den Hvide Lotus. Det undrer mig ikke, hvis De allerede har hørt om ham. Ganske vist et menneske, men af den mere imponerende slags."
Krystallandet