Cassa 12.08.2007 20:29
"Men jeg tror jeg vil få noget ordenligt tøj på nu så.." han smiler og bukker galant for hende, begynder så småt at traske hen af gangen Amaya 12.08.2007 20:46
Hun står lidt.. "Mr. Cassa.. kunne vi.. måske.. gå en tur sammen ?" spørg hun stille og smiler et lille let genert smil, før hun stille ser på ham, med
det samme smil som før.. hun er jo ikke ven til at spørger om den slags..

Dianthe Aella Halkyone også kaldet Althaia
Fulde udsende:
http://i179.photobucket.com/albums/w316/Amaya_050/Blueangel.jpg
(billed fundet på photobuket.. og let redigeret)
Cassa 12.08.2007 20:47
han ser hen mod hende, standser op og smiler let skævt."Altså.. ja, men jeg har lige nogle småting at ordne først.. men hellere end gerne bagefter.." han bukker let for hende.
Amaya 12.08.2007 20:52
Hendes smil bliver det lidt støre.. "okay.. jeg har også noget jeg lige skal hente først.." siger hun og nejer stille, før hendes smil for svinder og hun
begynder at gå ned mod sit værelse..

Dianthe Aella Halkyone også kaldet Althaia
Fulde udsende:
http://i179.photobucket.com/albums/w316/Amaya_050/Blueangel.jpg
(billed fundet på photobuket.. og let redigeret)
Cassa 12.08.2007 20:56
han smiler, smutter selvc Cassa 07.09.2007 23:50
Cassa kommer slingrende gående hen af den lange korridor... han har en tom flaske i den ene hånd, og en der er næsten tom i den anden..Han har bare de sorte knæbukser på, og så en hvid skjorte... ikke engang sokker eller sko..
hans skjorte er plettet over alt, små røde pletter blod...
Han slingre, synger en eller anden fuldemands sang, på et sprog der skulle forestille italiensk, men ender i en blanind af det førnævnte, krystaliansk, engelsk, dansk, tysk, fransk og spansk... helt umuligt at forstå, selv hvis man talte alle sprogene flydende..
Lu 07.09.2007 23:55
Lu kom gående ned af gangen, hun havde en lyseblå knælang kjole på,hun var faktisk i halv godt humør, hun var snart færdig med sit arbejde,
og dagen i dag var faktisk gået hurtigere end som så,
men dagen havde bare alt i alt være rigtigt god. Lu hørte sangen,
men kunne ikke forstå hvad der blev sunget, og kunne ikke slet ikke høre hvilket sprog.
Lu opdagede hvem det var.
"Hr Nova!?" sagde hun, nej hun mere udbrød det, og hun så hvilket tøj han havde på,
"Cassa.. hvad er der dog sket??" sagde hun spørgende og stoppede op og kiggede på ham

*~Arbejder for tiden for Cassa~*
Siggy lavet af Slamse ^o^
Cassa 07.09.2007 23:58
Han lader sin sang holde inde og står lidt fordrukkent og ser på Lu, inden han så bare begynder igen, og fortsætter med at gå.. men han skvatter over sine egne ben, tumler om og forsøger at sætte sig op.,. synger meget korte, ja faktisk halve ord, sådan i bidder mens han får sat sig op... total fordrukken Lu 08.09.2007 00:00
Lu skynder sig efter ham. og ser bare forundret på ham, og aner ikke hvad hun skal sige eller gøre, står bare og kigger på ham"Cassa!!" siger hun halv hårdt, hun bliver nød til at få ham itl at reagere, og helt sikkert i seng, han havde det tydeligvis ikke godt.

Cassa 08.09.2007 00:05
"iiiiingen har set... de trængsler jeg har seeet.." begynder han fordrukkent at synge."ingen har... ingen har.." han går lidt i stampe.
"ingen har... føøøølt min... smertøøøøøøøøøh!" han ser fordrukkent op på hende, smiler pløret.
"Nej, nej, neeeej.... for min elskede forlod mig, og håbet blev pist vææææk.. væk... væk.. væææææk.... jeg havde en drøm om et liv... pist.. vææææk.." han ender med at lægge sig ned på ryggen igen, sætter flasken for munden og bunder resten
Lu 08.09.2007 00:24
Lu ser forskrægget på Cassa, men afbryder ham ikke, hun står bare lidt og lytter, og var ved at fnise af ham, men slår en hånd op for sin mund, og kigger på ham, og tager så fat i hans flaske, nu var den jo alligevel tom"Cassa!" siger hun strengt og satte armene i hver sin side og kiggede halv hårdt på ham, men hun havde svært ved at være hård og ond overfor ham, hun elskede ham jo, og havde faktisk også fortalt ham det, men han var vist vild med en anden.

Cassa 08.09.2007 00:26
han misser med øjnene da flasken bliver taget, og sætter sig op igen med et pløret grin."Jaaaaaaaaah?"
Lu 08.09.2007 00:27
Lu satte sig på hug foran ham, og kiggede ham direkte i øjene"hvad sker der!?" siger hun så og kigger på ham,

Cassa 08.09.2007 00:30
hun vil kunne lugte den stærke aroma af alkohol... han har drukket, og han har drukket meget!Han griner bare fjoget. Slet ikke til at få noget af fornuft ud af
Lu 08.09.2007 00:40
Lu så på Cassa, og så bare hoved rystende på ham og tog ham så under armen."kom her Unge Hr. Nova, du skal op i seng" sagde hun og prøvede på at hive ham op og stå

Cassa 08.09.2007 00:50
han bliver hevet på benene, men kan ikke engang stå uden at svaje."Med hvem..?" mumler han bare pløret.. ja, han er langt fr ved sine fulde fem.
Lu 08.09.2007 00:52
Lu kiggede på ham"forhåbentligt bare med dig selv" sagde hun stille og kiggede på ham, selvom hun intet havde imod den nat hun sov sammen med ham, og ville gerne have at det skete igen

Cassa 08.09.2007 00:55
"Oooh.. o.. okaay.." han fniser lidt og svajer."Værelse.. den vej!" siger han og pejer ind i væggen.. ikke den vej, men han er fuld, så alle veje fører dertil hvor han vil hen i hans hoved
Lu 08.09.2007 00:57
Lu så på ham, og kiggede bare på ham, og så begyndt hun med vaklende skridt sammen med Cassa at gå mod hans værelse."okay Cassa" sagde hun og gik ned langs gangen som var vejen

Cassa 08.09.2007 00:58
han går bare vaklende med hende, griner bare fjollet og starter sin fuldemands sang igenChatboks
IC-chat▽
Krystallandet